nog niet maar eigen shit. Ik had er zin in.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht dat je misschien al in Zweden zat.
Balen. Medische 'shit' dus. Ik hoop dat het gauw over is.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
nog niet maar eigen shit. Ik had er zin in.
Volgens mij komen daar nog grotere paupers die niet willen betalen voor hun drankje en zit o.a. betyar weer met een vette rekening te kijken.quote:
Ik denk niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Balen. Medische 'shit' dus. Ik hoop dat het gauw over is.
Ik begrijp het. Snel opknappen maar, en dan spreken we wel een keer af.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Sorry Tem. Maar het wil niet.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Volgens mij komen daar nog grotere paupers die niet willen betalen voor hun drankje en zit o.a. betyar weer met een vette rekening te kijken.
Ik denk dat dat wel meevalt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Volgens mij komen daar nog grotere paupers die niet willen betalen voor hun drankje en zit o.a. betyar weer met een vette rekening te kijken.
Als ik naar het lijstje kijk, zie ik mensen die volgens mij wel gewoon betalen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:51 schreef betyar het volgende:
[..]
De vorige keer kwamen we 200 euro te kort.
oudmeetquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Zal wel meevallen denk ik. Blijft maar een klein clubje over en die zijn allemaal wat ouder
Ik geef er niks om om wat meer te spekken, maar zeg gewoon dat je niet voldoende geld hebt i.p.v. achterbaks weg te lopen of om maar een paar euro in de pot te gooien. Dat soort mensen heb ik een gruwelijke hekel aan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ik naar het lijstje kijk, zie ik mensen die volgens mij wel gewoon betalen.
Over wie heb je het dan?quote:
Er is een pleinbiosbar las ikquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:53 schreef De_Coulance het volgende:
Sowieso bijzonder om een rekening te krijgen bij de Pleinbioscoop, aangezien je bij aankoop betaalt.
Dat ben ik met je eens. Maar dat gaat vanavond niet gebeuren, dus je kunt gerust gaanquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik geef er niks om om wat meer te spekken, maar zeg gewoon dat je niet voldoende geld hebt i.p.v. achterbaks weg te lopen of om maar een paar euro in de pot te gooien. Dat soort mensen heb ik een gruwelijke hekel aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |