Ik heb al meerdere malen fysiek mogen ondervinden dat je als kale man in colbert een nogal gewild figuur bent in dergelijke oorden. Sindsdien blijf ik er maar weg.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Friek de razende hommel op roze maandag in alle kroegjes.
Gedwongen Dr. Phil kijken, de nieuwe marteltechniek voor islamitische terroristen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:11 schreef waht het volgende:
[..]
Omdat je dagelijks naar Dr. Phil kijkt.
Donkere steegjes zijn de natuurlijke habitat van filosofen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:09 schreef Friek_ het volgende:
In de Tilburgse gaybar voel ik me onveiliger dan in het donkerste steegje rond vijf uur 's nachts.
Dan klinkt het wel fout ja.. aan de andere kant had hij het ook over broodjes poep.. dus ik weet het eigenlijk nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:37 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat klinkt wel fout als het uit de mond van Ome Willem.
Dat soort programma's zouden ze weer moeten gaan maken. Net als Telekids en de DJ Kat show.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan klinkt het wel fout ja.. aan de andere kant had hij het ook over broodjes poep.. dus ik weet het eigenlijk nietRare man die Ome Willem, net als Meneer Cactus.
True.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat soort programma's zouden ze weer moeten gaan maken. Net als Telekids en de DJ Kat show.
Ik wel, om te trollen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Hé hallo. Tem vroeg zich af of je er wel bent en vanavond naar de meet komt.
oh shit vanavond. Nee dan sla ik over. Even medische shit.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Hé hallo. Tem vroeg zich af of je er wel bent en vanavond naar de meet komt.
Ik dacht dat je misschien al in Zweden zat.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
oh shit vanavond. Nee dan sla ik over. Even medische shit.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
oh shit vanavond. Nee dan sla ik over. Even medische shit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |