Even weer proberen de buurvrouw te scoren Koosje.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:38 schreef KoosVogels het volgende:
Werken niet in ieder geval.
Buurtfeest vanavond.
Daar staat weer tegenover dat Finnen voortdurend overlast veroorzaken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:32 schreef Friek_ het volgende:
Bij de Finnen staan er excellente en gerespecteerde wo'ers voor de klas. Hier kloten we aan met matige hbo'ers zonder vakkennis en weinig kunde. Goh, waar zit toch het verschil.
En ze zijn nog steeds niet op het idee gekomen om een taal te gaan gebruiken die daadwerkelijk door iemand verstaan wordt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Daar staat weer tegenover dat Finnen voortdurend overlast veroorzaken.
Ja hoor, komen niet al teveel mensen dus dat is ook wel relax. En ik kan alles lopen, als er geen bal aan is ben ik zo weer thuis.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je zin in de meet? Leuk dat je De_Coulance gaat ontmoeten.
Dat is mooi. Ik hoop dat het niet regent.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja hoor, komen niet al teveel mensen dus dat is ook wel relax. En ik kan alles lopen, als er geen bal aan is ben ik zo weer thuis.
Proberen de hitsige buurttantes jou niet te koppelen in de hoop op baby's?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:38 schreef KoosVogels het volgende:
Werken niet in ieder geval.
Buurtfeest vanavond.
Zeker weten dat ze slikken, anders doen ze een Boris Beckertje.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:49 schreef Friek_ het volgende:
Van dat gekoppel had ik ook al last deze carnaval. Ineens kwamen er meerdere dertigers met rammelende eierstokken naar me toe die me aan iemand wilde koppelen.
Enge praktijken.
Ben je hard weggerend?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:49 schreef Friek_ het volgende:
Van dat gekoppel had ik ook al last deze carnaval. Ineens kwamen er meerdere dertigers met rammelende eierstokken naar me toe die me aan iemand wilden koppelen.
Enge praktijken.
Gezegd dat ik al een vriendin had. Maar ja, rond die leeftijd nog aan zulke kinderachtige spelletjes doen is wel verontrustend.quote:
Ik vermoed dat het dan alleen maar erger wordt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:56 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Gezegd dat ik al een vriendin had. Maar ja, rond die leeftijd nog aan zulke kinderachtige spelletjes doen is wel verontrustend.
Misschien is het eerder wanhopig dan kinderachtig.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:56 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Gezegd dat ik al een vriendin had. Maar ja, rond die leeftijd nog aan zulke kinderachtige spelletjes doen is wel verontrustend.
Typisch vrouwen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien is het eerder wanhopig dan kinderachtig.
Genoeg homo's met rammelende eierstokken hoor.quote:
Of een lekkere Poolse dame die de lul onder je vadsige pens niet erg vindt als je maar genoeg geld hebt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, dan veertigplussers die wanhopig op zoek gaan naar een Aziatische bruid.
Slikken is niet echt boeiend. De vraag is of ze te porren zijn voor wat onversneden BDSM of een golden shower willen ontvangen van Disana.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zeker weten dat ze slikken, anders doen ze een Boris Beckertje.
Volgens mij vanavond niet. Hopelijk komt B_A ook maar die is al een tijdje niet online geweest.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is mooi. Ik hoop dat het niet regent.
Ik bedoel maarquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Of een lekkere Poolse dame die de lul onder je vadsige pens niet erg vindt als je maar genoeg geld hebt.
Nou ik heb van tijd tot tijd ook vrouwen van middelbare leeftijd achter me aan, zelfs in gaykroegjes waar ze zitten te geilen. Dat is toch een nieuw niveau van kansloosheid, homo's met de helft van je leeftijd gaan lopen versieren in een gaykroeg.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik bedoel maarDan zijn rammelende eierstokken nog netjes.
Een meet? vanavond? met jou en B_A?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Volgens mij vanavond niet. Hopelijk komt B_A ook maar die is al een tijdje niet online geweest.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een meet? vanavond? met jou en B_A?
Waarom ben ik niet op de hoogte van deze genialiteit.
Nou..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:07 schreef De_Coulance het volgende:
Als vrouwen worden afgewezen door homo's is dat minder pijnlijk voor hun ego.
Dan wordt 't ook niet gezellig dus.quote:
Ego schmego.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:07 schreef De_Coulance het volgende:
Als vrouwen worden afgewezen door homo's is dat minder pijnlijk voor hun ego.
quote:
Erg sjiek is het niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou ik heb van tijd tot tijd ook vrouwen van middelbare leeftijd achter me aan, zelfs in gaykroegjes waar ze zitten te geilen. Dat is toch een nieuw niveau van kansloosheid, homo's met de helft van je leeftijd gaan lopen versieren in een gaykroeg.
Friek de razende hommel op roze maandag in alle kroegjes.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:09 schreef Friek_ het volgende:
In de Tilburgse gaybar voel ik me onveiliger dan in het donkerste steegje rond vijf uur 's nachts.
Mensen houden ook van alles wat ze niet kunnen krijgen, hetero dames vinden alle leuke kerels homo, en homo's vinden alle leuke kerels hetero. Gelukkig vind ik voornamelijk mezelf leuk, dus ik heb altijd m'n zin.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:09 schreef De_Coulance het volgende:
Ik zag op Dr.Phil een dikke vrouw die zei dat ze alleen maar op homo's viel. Een tranendal later was de conclusie dat ze bang was om afwijzing door haar uiterlijk.
Waarom ik hiernaar keek, geen idee.
Omdat je dagelijks naar Dr. Phil kijkt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:09 schreef De_Coulance het volgende:
Ik zag op Dr.Phil een dikke vrouw die zei dat ze alleen maar op homo's viel. Een tranendal later was de conclusie dat ze bang was om afwijzing door haar uiterlijk.
Waarom ik hiernaar keek, geen idee.
Ik denk dat hij al in Zweden zit.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Volgens mij vanavond niet. Hopelijk komt B_A ook maar die is al een tijdje niet online geweest.
Lekker meezingend met de hits van ABBA in het ABBA-museum.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat hij al in Zweden zit.
Dan was ik allang uit het raam gesprongen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:11 schreef waht het volgende:
[..]
Omdat je dagelijks naar Dr. Phil kijkt.
Of bij het grote vuur voor zijn overleden oma. Een schip kwam er niet niet aan te pas.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lekker meezingend met de hits van ABBA in het ABBA-museum.
Huh wat?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Of bij het grote vuur voor zijn overleden oma. Een schip kwam er niet niet aan te pas.
Oh geen weet van, klote zeg.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Zijn oma in Zweden is overleden, dus vandaar dat hij erheen moet.
Ik heb al meerdere malen fysiek mogen ondervinden dat je als kale man in colbert een nogal gewild figuur bent in dergelijke oorden. Sindsdien blijf ik er maar weg.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Friek de razende hommel op roze maandag in alle kroegjes.
Gedwongen Dr. Phil kijken, de nieuwe marteltechniek voor islamitische terroristen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:11 schreef waht het volgende:
[..]
Omdat je dagelijks naar Dr. Phil kijkt.
Donkere steegjes zijn de natuurlijke habitat van filosofen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:09 schreef Friek_ het volgende:
In de Tilburgse gaybar voel ik me onveiliger dan in het donkerste steegje rond vijf uur 's nachts.
Dan klinkt het wel fout ja.. aan de andere kant had hij het ook over broodjes poep.. dus ik weet het eigenlijk nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:37 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat klinkt wel fout als het uit de mond van Ome Willem.
Dat soort programma's zouden ze weer moeten gaan maken. Net als Telekids en de DJ Kat show.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan klinkt het wel fout ja.. aan de andere kant had hij het ook over broodjes poep.. dus ik weet het eigenlijk nietRare man die Ome Willem, net als Meneer Cactus.
True.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat soort programma's zouden ze weer moeten gaan maken. Net als Telekids en de DJ Kat show.
Ik wel, om te trollen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Hé hallo. Tem vroeg zich af of je er wel bent en vanavond naar de meet komt.
oh shit vanavond. Nee dan sla ik over. Even medische shit.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Hé hallo. Tem vroeg zich af of je er wel bent en vanavond naar de meet komt.
Ik dacht dat je misschien al in Zweden zat.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
oh shit vanavond. Nee dan sla ik over. Even medische shit.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
oh shit vanavond. Nee dan sla ik over. Even medische shit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |