Hij is de baas van alle kranten. Linkse media en zo.quote:
Dat is sneu inderdaad, maar het opnemen an sich is natuurlijk niet gek. Of het nou op papier staat of dat het is te beluisteren, dat maakt ook geen kloot uit.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het is een beetje treurig om mensen later met uitspraken tijdens een overleg om de oren te slaan. Wat wil je ermee bereiken? "Als je nu niet terugdraait brengen wij dit naar buiten!" ofzo?
Team Spekmanquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:12 schreef De_Coulance het volgende:
Samsom moest vanaf het begin al weg. Rechtse zak dat ie is.
Nee, team Cohen.quote:
Het doet me denken aan een gemiddelde discussie op dit forum.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het is een beetje treurig om mensen later met uitspraken tijdens een overleg om de oren te slaan. Wat wil je ermee bereiken? "Als je nu niet terugdraait brengen wij dit naar buiten!" ofzo?
Dat fractieleden door de leiding van hun fractie onder druk worden gezet, is ook al niet echt nieuws te noemen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:47 schreef KoosVogels het volgende:
Maar nogmaals, dit is toch gewoon notuleren? Lekker interessant.
Dat lijkt me al te bestaan sinds het begin van de parlementaire democratie.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat fractieleden door de leiding van hun fractie onder druk worden gezet, is ook al niet echt nieuws te noemen.
Ja, het is niet vanzelf dat Kamerleden altijd met hun fractie meestemmen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat lijkt me al te bestaan sinds het begin van de parlementaire democratie.
Die eensgezindheid ontstaat niet vanzelf inderdaad.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat fractieleden door de leiding van hun fractie onder druk worden gezet, is ook al niet echt nieuws te noemen.
Correct. Ik zou zelfs voorstellen om afvalligen met z'n allen in elkaar te beuken. M.u.v. het gezicht natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:55 schreef Reya het volgende:
[..]
In Oekraïne is dit al staande praktijk.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:11 schreef waht het volgende:
[..]
Correct. Ik zou zelfs voorstellen om afvalligen met z'n allen in elkaar te beuken. M.u.v. het gezicht natuurlijk.
Het is nog ochtend. Schandalig laat noem ik een uur of 14:00.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Voor mij part 1. Schandalig laat wakker. Hoorde trouwens om 4.14 een heli.
Dat mag op zaterdagquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Voor mij part 1. Schandalig laat wakker. Hoorde trouwens om 4.14 een heli.
Team Machiavelli?quote:
Maar daar pakten ze wel het gezicht van Joesjtsjenko, die vuige Russen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:18 schreef Reya het volgende:
[..]
In Oekraïne is dit al staande praktijk.
Inderdaad. Lekker uitslapen van een werkweek niets doenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat mag op zaterdag.. Over die heli kan ik niets vinden.
Jij mag dat.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Inderdaad. Lekker uitslapen van een werkweek niets doen?
Neuh, meer om ze later te kunnen vragen waarom ze iets niet hebben gezegd toen het aan de orde was.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben altijd bezig, ook als werkloze en slapen doe ik sowieso zeer zeer beroerd. Ik was er om 0500u al uit dus heb nog een tukkie gedaan van 0800u tot 1000u.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Inderdaad. Lekker uitslapen van een werkweek niets doen?
Daar zit iedereen in tegenwoordig.quote:
Ja, een beetje hobbymatig met speelgoed spelen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben altijd bezig, ook als werkloze en slapen doe ik sowieso zeer zeer beroerd. Ik was er om 0500u al uit dus heb nog een tukkie gedaan van 0800u tot 1000u.
Dat klinkt grappig, dus ik hoop van wel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:26 schreef Disana het volgende:
Heb ik nou trouwens goed begrepen dat Opstelten op zijn kamer met een drone zat te spelen toen hij de videoboodschap maakte vanwege de prijs die hij had gewonnen inzake privacy?
O.a. en oefeningen, en zaken regelen, en lesmateriaal lezen, etc.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, een beetje hobbymatig met speelgoed spelen.
Filmpje gevonden. Die big smile van 'mquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:28 schreef waht het volgende:
[..]
Dat klinkt grappig, dus ik hoop van wel.
Ja:quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:26 schreef Disana het volgende:
Heb ik nou trouwens goed begrepen dat Opstelten op zijn kamer met een drone zat te spelen toen hij de videoboodschap maakte vanwege de prijs die hij had gewonnen inzake privacy?
Ja.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:26 schreef Disana het volgende:
En ondanks die matige docenten hebben we toch een prima opleidingsniveau als land.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:32 schreef Friek_ het volgende:
Bij de Finnen staan er excellente en gerespecteerde wo'ers voor de klas. Hier kloten we aan met matige hbo'ers zonder vakkennis en weinig kunde. Goh, waar zit toch het verschil.
De Islam is het verschil.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:32 schreef Friek_ het volgende:
Bij de Finnen staan er excellente en gerespecteerde wo'ers voor de klas. Hier kloten we aan met matige hbo'ers zonder vakkennis en weinig kunde. Goh, waar zit toch het verschil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |