quote:Brussel - De taalstrijd tussen Nederlands- en Franstalige Belgen dreigt weer op te laaien. De kwestie staat zondag hoog op de agenda. Activisten van beide taalgroepen zijn van plan luidkeels of ludiek van zich te laten horen, in de Voerstreek en rond Brussel.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou nou nou nou nou, nu is het weer goed Robin.
Dat is wel erg moeilijk.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is maar helemaal hoe je daar zelf in mee wil gaan.
Je kan best een hippie-bestaan leiden, wars van alle trends/consumentisme/hypes.
Vertel. Genoeg alternatieve types die zich prima reddenquote:
Hmm.. Ik weet het niet. Als ik alleen maar kraanwater drink verklaren mijn vrienden me voor gek.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vertel. Genoeg alternatieve types die zich prima redden.
Zoek andere vrienden. Dat is geen maatschappelijk probleemquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm.. Ik weet het niet. Als ik alleen maar kraanwater drink verklaren mijn vrienden me voor gek.
En ik wil eigenlijk alleen gezond eten, maar als ik dan met vrienden eet willen ze gaan frituren en aargh. Peer pressure.
Dan ben je als enige wijs.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm.. Ik weet het niet. Als ik alleen maar kraanwater drink verklaren mijn vrienden me voor gek.
En ik wil eigenlijk alleen gezond eten, maar als ik dan met vrienden eet willen ze gaan frituren en aargh. Peer pressure.
Welnee. Genoeg saaie bitterbal-etende, alcoholdrinkende hedonisten.quote:
Die worden al minder saai als ze dronken wordenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welnee. Genoeg saaie bitterbal-etende, alcoholdrinkende hedonisten.
Sommigen vallen in slaapquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Die worden al minder saai als ze dronken worden
Daar hebben we anders hartelijk om gelachen, vooral toen je haar bijna vlam vatte door die kaarsquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sommigen vallen in slaap.
Hoe saai wil je het hebben.
Gelukkig hoef ik mij daar, met mijn uitgedunde haardos van nu, geen zorgen meer om te makenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar hebben we anders hartelijk om gelachen, vooral toen je haar bijna vlam vatte door die kaars
Tsja, ze zijn heel erg aardig. Dan heb ik het er wel voor over.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zoek andere vrienden. Dat is geen maatschappelijk probleem.
Alsof je doodgaat van wat frituur en alcohol op een feestje.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Net of gezond willen eten een zonde is.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:42 schreef KoosVogels het volgende:
Net of er enkel gezond eten en frituur bestaat.
Gij zult geen wortelen eten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:39 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Net of gezond willen eten een zonde is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |