Hij wordt linkser. Jouw kant dus.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:52 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik vind het eerder verontrustend.
Neem een voorbeeld aan Bob, die is 16 en al een cynische volwassen rechtsmens, die komt er wel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nu is het nog een sinusgolf.
Sinds tien dagen zeventien, homo.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan Bob, die is 16 en al een cynische volwassen rechtsmens, die komt er wel.
Tsja, hij is meer van de reddingsbootjes die de afvallers in deze maatschappij op moeten vangen. Ik denk dat er iets mis is met de maatschappij zelf.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan Bob, die is 16 en al een cynische volwassen rechtsmens, die komt er wel.
Er zit een verschil tussen pragmatische oplossingen bedenken voor maatschappelijke problemen die mensen hebben en klagen dat het allemaal fout zit in de samenleving en dat het anders moet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tsja, hij is meer van de reddingsbootjes die de afvallers in deze maatschappij op moeten vangen. Ik denk dat er iets mis is met de maatschappij zelf.
Sorry schat.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:56 schreef Euribob het volgende:
[..]
Sinds tien dagen zeventien, homo.
Nee, de maatschappij is gevormd naar hoe mensen zijn. De menselijke natuur zie je gewoon om je heen, daar kan de maatschappij niks aan doen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tsja, hij is meer van de reddingsbootjes die de afvallers in deze maatschappij op moeten vangen. Ik denk dat er iets mis is met de maatschappij zelf.
Als ik eerlijk ben kan ik echt niet snappen hoe mensen gelukkig kunnen zijn door in allerlei bedrijfseconomische modellen gepropt te moeten worden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:58 schreef Euribob het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen pragmatische oplossingen bedenken voor maatschappelijke problemen die mensen hebben en klagen dat het allemaal fout zit in de samenleving en dat het anders moet.
Binnen een paar maanden van rationalist naar sentimentalist gaan lijkt me niet heel gezond.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij wordt linkser. Jouw kant dus.
Veel mensen worden gewoon in die vrijheid gelaten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben kan ik echt niet snappen hoe mensen gelukkig kunnen zijn door in allerlei bedrijfseconomische modellen gepropt te moeten worden.
Je ziet al heel veel professionals klagen over het management. Zelfs docenten worden helemaal doodgemanaged omdat alles volgens werkprocessen moet die ze dan weer moeten aantonen en blabla. Geef die mensen gewoon wat vertrouwen en laat ze hun vak gewoon doen.
Aldus hij die koud 4 jaar ouder is en bij paps en mams woont.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, de maatschappij is gevormd naar hoe mensen zijn. De menselijke natuur zie je gewoon om je heen, daar kan de maatschappij niks aan doen.
Maar dat leer je nog wel.
Dit maatschappelijk systeem is ook opgedrongen. We leven niet in een of andere natuurstaat, dat zomaar uit het niets bestaat.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, de maatschappij is gevormd naar hoe mensen zijn. De menselijke natuur zie je gewoon om je heen, daar kan de maatschappij niks aan doen.
Maar dat leer je nog wel.
Dat is dus wat mij regelmatig gebeurt op meetsquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, als je lam bent is het een goed excuus om je portemonnee om te kieperen en er dan de volgende ochtend achter te komen dan 150 euro best wel veel was voor een avondje kantelen.
Zo kan je het zien, of je ziet het als aldus hij die over de hele wereld ervaring heeft opgedaan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Aldus hij die koud 4 jaar ouder is en bij paps en mams woont.
Ja en wie creëert de maatschappij denk je?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dit maatschappelijk systeem is ook opgedrongen. We leven niet in een of andere natuurstaat, dat zomaar uit het niets bestaat.
Gelukkig wel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:02 schreef waht het volgende:
[..]
Veel mensen worden gewoon in die vrijheid gelaten.
Over de hele wereld = backpacken in Aus en een beetje in ZA rondhangen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo kan je het zien, of je ziet het als aldus hij die over de hele wereld ervaring heeft opgedaan.
Nou nee.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:04 schreef Modus het volgende:
[..]
Over de hele wereld = backpacken in Aus en een beetje in ZA rondhangen?
De maatschappij, dat zijn wij. Toch kun je je afvragen in hoeverre die echt door ons gecreëerd wordt. Moet je kijken naar hoeveel reclame op TV komt, hoe erg kuddegedrag het allemaal is. Behoeftes die worden gecreëerd, gedrag dat mensen van de media overnemen, mensen die zinloosheid ervaren en daardoor nare dingen doen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja en wie creëert de maatschappij denk je?
Het kantoor is sowieso de beste uitvalsbasis.quote:
Leuk hé, cookies.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:12 schreef Mutant01 het volgende:
FREE ACCES TO LOCAL SLUTS.
Donderstraal op met je spam.
Ik krijg het via e-mail, maar hoe komt dat dan? Want ik heb mijn e-mailadres niet op dubieuze sites gebruikt ofzo.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je het via e-mail ontvangt heeft dat vrij weinig met cookies te maken.
Google Ads zeker, you pervert.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:12 schreef Mutant01 het volgende:
Jij bent deprimerend.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De maatschappij, dat zijn wij. Toch kun je je afvragen in hoeverre die echt door ons gecreëerd wordt. Moet je kijken naar hoeveel reclame op TV komt, hoe erg kuddegedrag het allemaal is. Behoeftes die worden gecreëerd, gedrag dat mensen van de media overnemen, mensen die zinloosheid ervaren en daardoor nare dingen doen.
Het economisch liberalisme is ook doorgeslagen naar het persoonlijk vlak. Relaties hebben mensen nu meerdere malen in hun leven en het aantal echtscheidingen is enorm. Zelfs personen zijn consumptieartikelen die weggedaan kunnen worden als ze je niet meer in je behoeften bevredigen.
Tsja. Zelfs als je het op normale sites hebt gezet kan je informatie zijn doorverkocht. Stel je bent lid van een forum en je hebt je e-mail daar openbaar staan, dan staat je e-mail al openbaar op internet en kan dat al gebruikt worden door spammers.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik krijg het via e-mail, maar hoe komt dat dan? Want ik heb mijn e-mailadres niet op dubieuze sites gebruikt ofzo.
Hoe lang blijf je dat fabeltje nog volhouden?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:56 schreef Euribob het volgende:
[..]
Sinds tien dagen zeventien, homo.
Waarom kan een 17-jarige niet geïnteresseerd zijn in politiek?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Hoe lang blijf je dat fabeltje nog volhouden?
Ohjee, een moreel bezwaarde tiener. Waar is het misgegaan?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De maatschappij, dat zijn wij. Toch kun je je afvragen in hoeverre die echt door ons gecreëerd wordt. Moet je kijken naar hoeveel reclame op TV komt, hoe erg kuddegedrag het allemaal is. Behoeftes die worden gecreëerd, gedrag dat mensen van de media overnemen, mensen die zinloosheid ervaren en daardoor nare dingen doen.
Het economisch liberalisme is ook doorgeslagen naar het persoonlijk vlak. Relaties hebben mensen nu meerdere malen in hun leven en het aantal echtscheidingen is enorm. Zelfs personen zijn consumptieartikelen die weggedaan kunnen worden als ze je niet meer in je behoeften bevredigen.
Partnerkeuze.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ohjee, een moreel bezwaarde tiener. Waar is het misgegaan?
Nou nou nou nou nou, nu is het weer goed Robin.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waren het foto's van je zusje?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:12 schreef Mutant01 het volgende:
Het is maar helemaal hoe je daar zelf in mee wil gaan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ohjee, een moreel bezwaarde tiener. Waar is het misgegaan?
Arme Mono.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een mix tussen Monolith, Voorschrift en Dr.Nikita.
Een homofiele ICT'er met een nudistencamping?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een mix tussen Monolith, Voorschrift en Dr.Nikita.
Dan wordt je vanzelf emo.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een homofiele ICT'er met een nudistencamping?
Inderdaad.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:44 schreef YokiKater het volgende:
Het heeft wel wat weg van zo'n shrunken head.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |