quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:45 schreef Gummiebeer het volgende:
2e testrit gemacht, nu wat uitgebreider en effe offroad gegaan.
Rechtuit stabiliteit is fors toegenomen en ook geen zenuwachtig gedrag in de bochten meer. Bochten zijn nu weer leuk want het reageerd net allemaal wat scherper dan voorheen.![]()
Daarmee vervalt gelijk de balhoofdlager die ik wou vv dus dat schuif ik effe vooruit voor de volgende keer.
Helaas geen foto gemaakt van de ouwe drab die eruit kwam. Het leek wel vergane olie uit een dieselblok![]()
Ipv de voorgeschreven 5W ATF olie heb ik er nu 10W voorvorkolie erin gekieperd, dit zal ook wel wat verschil maken.
Jawohl! Brattwurst und curry!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:49 schreef KneusTeun het volgende:
Dan kunnen we weer een keer naar Duitsland!
Ik dacht meer heuvels en zand!quote:
Ik vind t allemaal best! Hoe meer zand hoe beter!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:52 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik dacht meer heuvels en zand!
Beetje weer Teutoburgerwald en dan alle zandpaden tussen de heuvels door
Motor Centrum Eibergen? Hehe, daar heb ik mijn motor gekochtquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:58 schreef rulerofdeath het volgende:
setje voorvorkkeerringen+stofkap was 30 euro,
incl montage is 150
in eibergen.
jup, daar ga ik meestal heen voor de onderdelen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Motor Centrum Eibergen? Hehe, daar heb ik mijn motor gekocht
Hmm, viel mij ook al op toen ik daar een kleine buurt liet doenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jup, daar ga ik meestal heen voor de onderdelen.
ik wel eens gehoord dat ze aan de dure kant zijn, mja.
ik heb daar alleen nog maar onderdelen en vloeistoffen besteld.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, viel mij ook al op toen ik daar een kleine buurt liet doen
Mja, motor gekocht en had nog garantie terwijl voorpoot lek was. Heb ik tegelijk laten doenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb daar alleen nog maar onderdelen en vloeistoffen besteld.
ik zie nu dat ze ook dealer van KTM zijn
ik heb dat ook met de voorpootquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, motor gekocht en had nog garantie terwijl voorpoot lek was. Heb ik tegelijk laten doen
Klopt, staat een heel rijtje binnen
Laten doen was voor mij gratiesj, had 3 maand garantie.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb dat ook met de voorpoot
en zat nog een beetje in dubio, of zelf doen, of laten doen. ik heb nl ook nog een beetje geouwehoer met de auto
het is denk ik 2 maand geleden dat ik daar geweest ben, dat is me toen niet zo opgevallen.
ik zal wel niet goed opgelet hebben. nja, morgen die set denk ik maar eens ophalen denk ik. en dan volgende week 's avonds maar even met de motor bezig.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Laten doen was voor mij gratiesj, had 3 maand garantie.
Toen stonden ze er ook al
Kijk dan gelijk even naar de KTM's. Rechts naast de balie staat een tafel, daarnaast van die Pan European tour-gevallen, en daar tegenover staan de KTM's als het goed is.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zal wel niet goed opgelet hebben. nja, morgen die set denk ik maar eens ophalen denk ik. en dan volgende week 's avonds maar even met de motor bezig.
dan kan ik morgen het lager vervangen van de auto en het wiel er weer opzetten, en dan kan ik daar weer even mee verder.
ja, ik ben wel benieuwd. ik heb ze eigenlijk nog nooit zo onmeunig van dichtbij bekeken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kijk dan gelijk even naar de KTM's. Rechts naast de balie staat een tafel, daarnaast van die Pan European tour-gevallen, en daar tegenover staan de KTM's als het goed is.
Succes
verkopen ze al tijdje, maar vorig jaar dealer geworden geloof ik, tevens Triumph dealer. Die tigers zijn ook wel mooi.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, ik ben wel benieuwd. ik heb ze eigenlijk nog nooit zo onmeunig van dichtbij bekeken.
dank je
scheelt dat m'n werkhok geen puinzooi is
oke.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:21 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
verkopen ze al tijdje, maar vorig jaar dealer geworden geloof ik, tevens Triumph dealer. Die tigers zijn ook wel mooi.
Poeh, ergens dicht in de buurt van 4000 geloof ik.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:26 schreef DarkNoize het volgende:
[..]
Vraagje, hoeveel rpm draait jouw cb1300 bij 120km/u?
6500 in z'n 1 ofzoquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:29 schreef KneusTeun het volgende:
verschilt beetje per versnelling lijkt meik kan 120 in de 3,4 of 5
In de 1 gaat me niet lukken, die is er alleen om momentum te krijgen....quote:
Op de CB schakel je zsm naar 5 en dan blijf je er verder gewoon vanaf; maakt sowieso geen reet uit in welke versnelling je rijdt; koppel anywhere anytimequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:29 schreef KneusTeun het volgende:
verschilt beetje per versnelling lijkt meik kan 120 in de 3,4 of 5
Feli's, wanneer is het feestje?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:50 schreef Salatrel het volgende:
net de Tenere als verjaardagscadeau een wasbeurtje gegeven. over een weekje is ze 1 jaar oud
32 nocemberquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Feli's, wanneer is het feestje?
Ah oké. Vroeg het even want vind die 6000 van mij erg irritant worden na een tijdje. Is bij zo'n motor dus wel stukkie beterquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Poeh, ergens dicht in de buurt van 4000 geloof ik.
HAd ik op de AT ook om de toeren een beetje te drukken, maar je moet wel erg stevig gaan ingrijpen wil je er 500rpm vanaf krijgen op de snelweg. Ik had een 5 tanden kleiner achtertandwiel, en dat scheelde ongeveer 500 rpm, maar dan lever je wel een bult trekkracht in, en dus ook topsnelheid.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:08 schreef DarkNoize het volgende:
[..]
Ah oké. Vroeg het even want vind die 6000 van mij erg irritant worden na een tijdje. Is bij zo'n motor dus wel stukkie beter
Heb ook wel korte vertanding erop liggen.
sluit hem voor de gein eens aan achter het contact (bijvoorbeeld aan je verlichting) ipv rechtstreeks op de accuquote:Op maandag 2 september 2013 15:58 schreef stinkie het volgende:
Verdomme weer lege accu van morgen. Ik denk dat de extra 12v aansluiting stiekem iets trekt, want daarvoor had ik nergens laat van
Das wel een aardigquote:Op maandag 2 september 2013 16:00 schreef Salatrel het volgende:
[..]
sluit hem voor de gein eens aan achter het contact (bijvoorbeeld aan je verlichting) ipv rechtstreeks op de accu
Handvat verwarming ook zo idd, snacht's met min veel je motor aan lopen altijd lachenquote:Op maandag 2 september 2013 16:00 schreef Salatrel het volgende:
[..]
sluit hem voor de gein eens aan achter het contact (bijvoorbeeld aan je verlichting) ipv rechtstreeks op de accu
Als een accu een keer leeg is geweest, gaat hij snel achteruit meestal, zeker als hij al een beetje op leeftijd is en niet veel wordt gebruikt. Dan houdt hij gewoon niet goed de stroom meer vast, en dan krijg je dit soort shit.quote:Op maandag 2 september 2013 15:58 schreef stinkie het volgende:
Verdomme weer lege accu van morgen. Ik denk dat de extra 12v aansluiting stiekem iets trekt, want daarvoor had ik nergens laat van
Ja, maar is af te raden ivbm vorstbestendigheid. Als je moet vullen lekt 'ie ergens; lekkage fiksen en nieuwe verse kvs erin.quote:Op maandag 2 september 2013 17:23 schreef Vinniiee het volgende:
Even snel vraagje: koelvloeistof kun je toch aanvullen met demi water in het expansievat tot upper max? Dus niet tot het randje
Komt vanzelf goed na een hartverzakkinkje als het een keertje bijna mis gaat. Ik ken hetquote:Op maandag 2 september 2013 17:14 schreef Salatrel het volgende:
Minder dan 18 minuten van huis naar Rotterdam CS achterzijde in de middagspits. Ik kijk teveel p187 vlogs want ik ga steeds meer als hem filefilteren
Was net thuis, remolie en kvs gecheckt en dus maar ff snel gehaald (ja ik weet dat naar mate het afkoelt de kvs terug het vaatje in stroomt). Was niet nodig om iets bij te vullenquote:Op maandag 2 september 2013 19:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, maar is af te raden ivbm vorstbestendigheid. Als je moet vullen lekt 'ie ergens; lekkage fiksen en nieuwe verse kvs erin.
Je checkt je oliepeil niet zo vaak?quote:Op maandag 2 september 2013 19:13 schreef Vinniiee het volgende:
Olie afgelopen zaterdag wel gedaan. Ging bijna een liter in
Na m'n vakantie nog nagekeken, toen was het nog goed. Dat is nu 4 weken geleden.quote:Op maandag 2 september 2013 19:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je checkt je oliepeil niet zo vaak?
ja je motorquote:Op maandag 2 september 2013 19:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarvoor nooit problemen gehad. Lijkt wel alsof iemand het afgetapt heeft
Hoe wil ik die meenemen op een VTR1000?quote:Op maandag 2 september 2013 19:57 schreef Tommzzz het volgende:
Gewoon komende dagen/weken ff goed in de gaten houden en maar een reserveflesje olie meenemen![]()
Hoelang moet je doorgaans smeken om in de OP opgenomen te worden?
Merk: Kawasaki
Model: Z750
Bouwjaar: 2007
Bijzonderheden: Gen-X windscherm en SC-Project GP M2 uitlaat (inmiddels zonder db-killer).
pic:
[ afbeelding ]
een jaar actief zijn in het topic. Staat overigens ook gewoon in de opquote:Op maandag 2 september 2013 19:57 schreef Tommzzz het volgende:
Dat las ik, maar vroeg me af of dat specifiek voor dit topic was of algemeen als nieuwelingquote:Op maandag 2 september 2013 20:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
een jaar actief zijn in het topic. Staat overigens ook gewoon in de op
Geen rug klachten'?quote:Op maandag 2 september 2013 19:57 schreef Tommzzz het volgende:
Gewoon komende dagen/weken ff goed in de gaten houden en maar een reserveflesje olie meenemen![]()
Merk: Kawasaki
Model: Z750
Bouwjaar: 2007
Bijzonderheden: Gen-X windscherm en SC-Project GP M2 uitlaat (inmiddels zonder db-killer).
pic:
[ afbeelding ]
als je de contributie een jaar vooruit betaald is er wel wat te regelenquote:Op maandag 2 september 2013 20:27 schreef Tommzzz het volgende:
[..]
Dat las ik, maar vroeg me af of dat specifiek voor dit topic was of algemeen als nieuweling
Ik ook niet, maar hij rijdt ook nietquote:Op maandag 2 september 2013 19:38 schreef Salatrel het volgende:
Ik ben nog geen olie verloren overigens
heb je iig iets om over te ouwehoeren bij de koffiemachinequote:Op maandag 2 september 2013 22:26 schreef picodealion het volgende:
Eerste dag op mijn nieuwe werk, 5 motorrijders ontmoet.
vragen naar de bekende weg kan een paar maanden extra wachttijd opleveren.quote:Op maandag 2 september 2013 20:27 schreef Tommzzz het volgende:
[..]
Dat las ik, maar vroeg me af of dat specifiek voor dit topic was of algemeen als nieuweling
Iets zonder pijpen?quote:Op maandag 2 september 2013 23:25 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
Hoi! Ik zal ook weer eens een teken van leven geven. Vandaag mijn SV650S verkocht, dubbel moment want het was toch m'n eerste motor maar er komt wat leukers voor terug.
wie niet. Na elke stop ploegendienst wie de sjaak was om te duwenquote:
quote:Op maandag 2 september 2013 23:25 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
Hoi! Ik zal ook weer eens een teken van leven geven. Vandaag mijn SV650S verkocht, dubbel moment want het was toch m'n eerste motor maar er komt wat leukers voor terug.
Waarom zeg je dan dat er iets leukers voor terug komt?quote:Op maandag 2 september 2013 23:26 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
[..]
Que?
Nee CBR 600 FS (morgen kijken).
Ze gaat er voor kijken hequote:Op dinsdag 3 september 2013 06:13 schreef Tankiej het volgende:
[..]
[..]
Waarom zeg je dan dat er iets leukers voor terug komt?![]()
dat zou een geweldige vooruitgang zijnquote:
Heb je wat te doenquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:36 schreef Gummiebeer het volgende:
Het brik is nu echt toe aan een hoofdrem revisiesetje. Het rubber is compleet vergaan en ik rem in etappe's.
Lijkt alsof met 25 jaar het omslagpunt ligt bij een Alp, de lijst wordt steeds groter en groter.
Nee joh, dan pakken al die dAuwdi's me terugquote:
en alles daags voor de ritquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:45 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Kan zo bij de rest van het lijstje bij!
"Wat de Baron kan kan ik ook" moet'ie gedacht hebben.quote:
haha, ja en dan je pols brekenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:40 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"Wat de Baron kan kan ik ook" moet'ie gedacht hebben.
Je reed alleen maar op de linkerbaan?quote:Op woensdag 4 september 2013 01:10 schreef Yreal het volgende:
vandaag tussen Leiden en Amsterdam gewoon niet ingehaald
Vluchtstrookquote:Op woensdag 4 september 2013 08:09 schreef staticdata het volgende:
[..]
Je reed alleen maar op de linkerbaan?
ik denk dat hij niemand heeft ingehaaldquote:Op woensdag 4 september 2013 08:09 schreef staticdata het volgende:
[..]
I Knowquote:Op woensdag 4 september 2013 08:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik denk dat hij niemand heeft ingehaald
Even voor haar naar Oostenrijk terug, ja.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:08 schreef Salatrel het volgende:
[..]
voor straf moet je het rondje nog een keer rijden
uhuquote:Op woensdag 4 september 2013 08:09 schreef staticdata het volgende:
[..]
Nee, Iedereen reed zo eindeloos traag dat ik met mijn 130 overal langs kwam alsof ik ghost rider wasquote:Op woensdag 4 september 2013 08:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik denk dat hij niemand heeft ingehaald
quote:Op woensdag 4 september 2013 16:44 schreef Yreal het volgende:
[..]
uhu
[..]
Nee, Iedereen reed zo eindeloos traag dat ik met mijn 130 overal langs kwam alsof ik ghost rider was
Ik weet het niet. Ik krijg iets teveel het idee dat ze triumph willen nadoenquote:
omdat ze twee wielen hebben? of omdat ze 3 cilinders hebben?quote:Op woensdag 4 september 2013 16:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik krijg iets teveel het idee dat ze triumph willen nadoen
want een japanse naked bike moet perse een 4 in lijn zijn? yamaha heeft al een 1 cilinder en een v-twin die allebei niet bijzonder succesvol waren. de andere japanse merken hebben al 4 in lijn nakeds dus als yamaha dat ook zou doen is het gewoon weer een kloon met een andere badge erop.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik krijg iets teveel het idee dat ze triumph willen nadoen
Ze gingen dat blok toch ook in een all-road hangen?quote:Op woensdag 4 september 2013 17:01 schreef Salatrel het volgende:
geen idee wat het verbruik van dat ding is maar als ze 1:20 kunnen halen zie ik een mooi blokje voor een nieuwe tenere
Dat waag ik te betwijfelen - Triumph bouwt al jaren triples, Yamaha is een nieuwkomer. Je gaat mij niet vertellen dat een nieuw blok betrouwbaarder is dan een uitontwikkeld blok.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:05 schreef KneusTeun het volgende:
En hij is waarschijnlijk betrouwbaarder![]()
nog een reden omblij te zijn dat ze hem eerst in een naked hangen ipv een allroad/toerquote:Op woensdag 4 september 2013 17:07 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat waag ik te betwijfelen - Triumph bouwt al jaren triples, Yamaha is een nieuwkomer. Je gaat mij niet vertellen dat een nieuw blok betrouwbaarder is dan een uitontwikkeld blok.
Toch hoor ik veel problemen met die triples!quote:Op woensdag 4 september 2013 17:07 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat waag ik te betwijfelen - Triumph bouwt al jaren triples, Yamaha is een nieuwkomer. Je gaat mij niet vertellen dat een nieuw blok betrouwbaarder is dan een uitontwikkeld blok.
triumph is dus de apple onder de motorenquote:Op woensdag 4 september 2013 17:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Toch hoor ik veel problemen met die triples!
Ze zijn alleen al kieskeurig met bougies als een malle. Zet je er anderen in weigert ie =.
Moet je weer originele bij dealer halen.
oh god, ik had je hoger ingeschatquote:Op woensdag 4 september 2013 17:12 schreef Salatrel het volgende:
[..]
triumph is dus de apple onder de motoren
kan, maar je snapt wat ik bedoel neem ik aan?quote:Op woensdag 4 september 2013 17:20 schreef Salatrel het volgende:
Bij de lidl hebben ze best goie spareribs voor die prijs
jij reageert anders erger dan ik? Ik noem namelijk nergens iphone of androidquote:Op woensdag 4 september 2013 17:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
kan, maar je snapt wat ik bedoel neem ik aan?
Emte, is dat er in jullie land ook? die honing spare ribs!!!!!!!
Oke, das misschien waar. Maar wordt gewoon moe van dat gezeverquote:Op woensdag 4 september 2013 17:31 schreef Salatrel het volgende:
[..]
jij reageert anders erger dan ik? Ik noem namelijk nergens iphone of androiddat apple alleen eigen fabrikaat onderdelen toelaat gaat veel verder terug toen lag de iphone nog niet eeens op e tekentafel
Emte hebben we hier niet maar ik zie er wel eens 1 als ik in de trein zit
Goed idee, ik ook graag.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:55 schreef KneusTeun het volgende:
Anyhoe, triumph is niks mis mee, doe mij maar een scrambler (kado)
Dan liever Drift, gaan de accu's langer meequote:Op woensdag 4 september 2013 17:59 schreef KneusTeun het volgende:
Kunnen we niet een concept uitwerken voor Triumph? als soort commercial een trip door Australië ofzoBeetje GoPro binnen hengelen als sponsor voor camera's! ik zeg DOEN!
heb er nu toch 4quote:Op woensdag 4 september 2013 18:54 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dan liever Drift, gaan de accu's langer mee
Fanboy, much?
Ultieme funbike voor in de stad! en lekker beetje crossen zal ie ook wel kunnen.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:47 schreef Salatrel het volgende:
http://www.ktm.com/nl/fre(...)ts.html#.UihEoDZ7LE0
en niemand zal je horen als er ergens komt waar je niet mag komenquote:Op donderdag 5 september 2013 11:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ultieme funbike voor in de stad! en lekker beetje crossen zal ie ook wel kunnen.
1,5 uur laden kun je 20 tot 45 minuten rijdenquote:Op donderdag 5 september 2013 11:55 schreef KneusTeun het volgende:
Enige waar ik mijn twijfels bij heb is de accu, hoelang gaat zo'n ding mee? en wat kost een nieuwe?
En wat is je range?
oke, laat maar.... dat is dus niks.quote:Op donderdag 5 september 2013 11:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
1,5 uur laden kun je 20 tot 45 minuten rijden
deze ga ik niet meer kijkenquote:Op donderdag 5 september 2013 13:22 schreef Dekatria het volgende:
Het volledige reisverslag staat per heden onlineinclusief plaatjes enzo! Komt nog een terugblik aan morgen, als ook de veilingen van start gaan.
wanneer wel: als het verkeer stil staat en er genoeg ruimte isquote:Op donderdag 5 september 2013 18:15 schreef Piles het volgende:
Nu alleen nog oefenen met keuzes maken, wanneer wel en wanneer niet
Wauwquote:Op donderdag 5 september 2013 13:22 schreef Dekatria het volgende:
Het volledige reisverslag staat per heden onlineinclusief plaatjes enzo! Komt nog een terugblik aan morgen, als ook de veilingen van start gaan.
Had deze week allemaal twijfelfilesquote:Op donderdag 5 september 2013 19:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wanneer wel: als het verkeer stil staat en er genoeg ruimte is
wanneer oppassen: als er op 1 van de 2 banen genoeg ruimte is voor een auto
wanneer niet: als je er niet tussen past
Tof filmpje weer Deka, verslag had ik al een beetje meegelezen per deel, morgen de laatste delen lezen, als ik effe niks te doen heb.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:55 schreef Dekatria het volgende:
Dank allen voor de complimentenzit een hoop werk in.
quote:Op donderdag 5 september 2013 15:05 schreef Salatrel het volgende:
lekker zonovergoten doordeweeks rondje lekdijk gedaan. doordat aan de overkant aan de weg werd gewerkt is aan die kant enkele stukken momenteel gravelweg. om stof tegen te gaan houden de boeren met hun gierwagen gevuld met water het wegdek vochtig wat resulteerde dat de jarige job die enkele dagen geleden nog een wasbeurt heeft gekregen er nu zo bij staat...
[ afbeelding ]
Hebbie je kisten al besteld?quote:Op vrijdag 6 september 2013 09:42 schreef Salatrel het volgende:
[..]vandaag is de 365e dag dat ze in mijn bezit is
feest taart ende perenijsjes
quote:
ik verwacht eigenlijk vandaag een mail dat ze verzonden worden....quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:28 schreef Salatrel het volgende:
Zo via email setje kisten besteld incl. Rek en montage systeem voor 480 euri. Vanavond thuis ff betalen en zal het eind volgende week ofO wel geleverd worden. Rek moeten ze apart bestellen bij hun leverancier en dat duurt 4 dagen voordat ze die binnen hebben
Mooie film Deka!quote:Op donderdag 5 september 2013 13:22 schreef Dekatria het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijkoffers kunnen niet open als de topkoffer erop zit?quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:34 schreef Salatrel het volgende:
wie het probleem op plaatje 2 spot krijgt een perenijsje
kan wel maar schampt de topkofferquote:Op vrijdag 6 september 2013 12:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zijkoffers kunnen niet open als de topkoffer erop zit?
niemand ziet je knipper meer?quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:34 schreef Salatrel het volgende:
1 koffer zo gemonteerd dat de klep verkeerd opengaat zeg maar?quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:34 schreef Salatrel het volgende:
Handigquote:Op vrijdag 6 september 2013 12:49 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kan wel maar schampt de topkoffer
Foeiquote:Op vrijdag 6 september 2013 14:46 schreef Salatrel het volgende:
[..]
onder valse voorwendselen heeft deka het perenijsje opgegeten
Ben ik raar als ik dit nou totaal niet stoer vind?quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:04 schreef stoeltafel het volgende:
Niet bang, 250km/h zonder helm/kelding
Nee.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:10 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ben ik raar als ik dit nou totaal niet stoer vind?
Je zit eigenlijk op het moment te wachten dat ie onderuit gaat in een bocht.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:04 schreef stoeltafel het volgende:
Een full loaded bij, en dan 22 keer in slowmo herhalenquote:
ik hoop dat ie een eland in zijn oog krijgtquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:04 schreef stoeltafel het volgende:
Kun je gewoon online bekijken als het goed is.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:20 schreef handboek het volgende:
Paar dagen terug nog op de foto gezet, kreeg ineens een blauwe flits tegen mijn harses. Ben wel benieuwd hoe het eruit zag. Lijkt me alleen niet zo slim om de foto op te vragen haha.
Waar dan precies?quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kun je gewoon online bekijken als het goed is.
Ik zei dat ik een blauwe flits tegen mijn harses kreeg, flits dus van voren. Ik lachte wel lief naar de camera. En voor zo ver ik weet zit er geen kenteken op de voorkap.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
https://www.mijnpolitie.nl/bvs.shtml
Kan wel pas als je je boete binnen hebt
Dan hoef je je dus ook geen zorgen te maken over een boete.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:31 schreef handboek het volgende:
[..]
Ik zei dat ik een blauwe flits tegen mijn harses kreeg, flits dus van voren. Ik lachte wel lief naar de camera. En voor zo ver ik weet zit er geen kenteken op de voorkap.
Dat deed ik ook al niet. Ik was alleen benieuwd of ik een beetje leuk op de foto staquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan hoef je je dus ook geen zorgen te maken over een boete.
Is mij ook wel eens gebeurd...ben benieuwd wat de politie gaat doen als dezelfde persoon vaak van voren geflitst wordt!quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:31 schreef handboek het volgende:
[..]
Ik zei dat ik een blauwe flits tegen mijn harses kreeg, flits dus van voren. Ik lachte wel lief naar de camera. En voor zo ver ik weet zit er geen kenteken op de voorkap.
Ik weet het niet, Lijkt me niet dat ze een spiegel op gaan hangen oid waardoor die flitskast ook je achterkant kan zienquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:35 schreef Tommzzz het volgende:
[..]
Is mij ook wel eens gebeurd...ben benieuwd wat de politie gaat doen als dezelfde persoon vaak van voren geflitst wordt!
Oh, my bad.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:34 schreef handboek het volgende:
[..]
Dat deed ik ook al niet. Ik was alleen benieuwd of ik een beetje leuk op de foto sta
stuur ze een brief met de exacte datum en tijd en vraag of ze de foto er even bij willen zoekenquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:31 schreef handboek het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een verhaal gehoord dat ze iemand opwachtten, maar dat was iemand die dagelijks op hetzelfde tijdstip door dezelfde paal werd geflitst. Dan vraag je er ook omquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:35 schreef Tommzzz het volgende:
[..]
Is mij ook wel eens gebeurd...ben benieuwd wat de politie gaat doen als dezelfde persoon vaak van voren geflitst wordt!
Holy shit wat cool!quote:Op donderdag 5 september 2013 13:22 schreef Dekatria het volgende:
Dankquote:
thx ben er ook erg blij mee. Kan arokoffers.nl ook aanbevelen. Zeer snelle response op email en levertijd was prima in orde. Ze gaven netjes aan het pakket woensdag of donderdag verzendgereed te hebben en vrijdag stond de pakketboer voor de deur.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:38 schreef KneusTeun het volgende:
Nice die koffers sala! Ziet er echt badass uit.
Meuk van de bovenste plank idd.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:41 schreef Dekatria het volgende:
Sjeng Sjing, daar heb je het al he. Chinese subdivisie van Waaibomen BV.
Gelukkig zelf niks in elk geval
Veel sterkte!!!!quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:44 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Meuk van de bovenste plank idd.
Zelf heb ik een kleine beschadiging opgelopen aan mn heup en arm, maar dat mag geen naam hebben. Ego is er erger aan toe
is de dagwaarde van die chinese snorscooter niet hoger dan die van de alp dan?quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:37 schreef Gummiebeer het volgende:
Daarnet het asfalt gekust![]()
Tijdens een bocht aanremmen een blokerend voorwiel en weg was die, zo op mn snufferd!
En dat met een vaartje van 15km/hcombo van een sjeng sjing bandje en nat wegdek.
Klein detail is dat het met de (chinese) snorscooter is gebeurd, dat maakt het nog sneuer![]()
![]()
Wel is mijn ego gekrenkt nu
volgens mij zijn de meeste dealers merkgebonden. weet je nichtje al wat voor motor ze wil hebben want dan kan ze denk ik beste gewoon even op de website van de fabrikant de dichtstbijzijnde dealer opzoekenquote:Op zondag 8 september 2013 13:43 schreef punkmuis het volgende:
Even wat info inwinnen: mijn nichtje is op zoek naar een goeie crossmotor dealer in omgeving Den Haag. Iemand tips?
16 en een crossmotor?quote:Op zondag 8 september 2013 13:53 schreef punkmuis het volgende:
Nee het is voor haar zoontje van 16 (hadden we allemaal maar zulke ouders) die em gewoon wil gebruiken voor de fun en een beetje crossen. Had ze al wat linkjes met info gestuurd over wat voor crossmotors ze eventueel naar kunnen kijken aangezien ik daar niet zoveel verstand van heb. We hebben hier in de buurt 2 goeie winkels zitten, 1 (voornamelijk) yamaha dealer maar ook eentje met garage erbij die ook veel 2e hands spul heeft staan van allerlei merken.
Een crossbrommer, echter...quote:Op zondag 8 september 2013 13:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
16 en een crossmotor?
je nichtje krijgt 0/5 topicpolizeis
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
eigen terrein. Je topicpolizei staat er bij en kijkt er naarquote:Op zondag 8 september 2013 13:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
16 en een crossmotor?
Lijkt me dikke prima hoor, oefenen kan je niet vroeg genoeg beginnen.quote:Op zondag 8 september 2013 13:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
16 en een crossmotor?
XTZ 750 topic is ideaalquote:Op zondag 8 september 2013 13:55 schreef kepler het volgende:
Mn motor doet het weer
Spanningsregelaar was (ws) kaduuk, nu doet alles het weer (ook opladen). Ik moet er nog een stukje mee rijden, maar hij start iig weer
Ik weet iig nu hoe het electrisch circuit in elkaar steektOok gevonden dat de luchtinlaat naar de carberateur niet netjes afsluit, nu opzich weer wel maar heel netjes zit het niet.
Dat zou best eens kunnen, daarom baal ik er een bitje van. Is niet eens mijn eigen scooter dus was liever met de alp op mn plaat gegaan.quote:Op zondag 8 september 2013 13:41 schreef Salatrel het volgende:
[..]
is de dagwaarde van die chinese snorscooter niet hoger dan die van de alp dan?
Zekerequote:Op zondag 8 september 2013 14:55 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
XTZ 750 topic is ideaal
Zitten er een paar tussen die volgens mij blind die dingen in en uit elkaar halen.
Maar mooi dat gelukt is!
Marktplaats en dan moet het goed komenquote:Op zondag 8 september 2013 13:43 schreef punkmuis het volgende:
Even wat info inwinnen: mijn nichtje is op zoek naar een goeie crossmotor dealer in omgeving Den Haag. Iemand tips?
Het vinden van een dealer is ook niet zo'n probleem maar was vooral op zoek naar de ervaring van mensenquote:Op zondag 8 september 2013 18:33 schreef klawie het volgende:
[..]
Marktplaats en dan moet het goed komen
Als hij kan sleutelen of hij wilt het leren moet je hem gewoon een chinees ding geven die rijden ook goed alleen hebben wat meer aandacht nodigquote:Op zondag 8 september 2013 18:49 schreef punkmuis het volgende:
[..]
Het vinden van een dealer is ook niet zo'n probleem maar was vooral op zoek naar de ervaring van mensen.
Derbiquote:Op zondag 8 september 2013 22:10 schreef klawie het volgende:
[..]
Als hij kan sleutelen of hij wilt het leren moet je hem gewoon een chinees ding geven die rijden ook goed alleen hebben wat meer aandacht nodig
Als hij echt niet kan sleutelen is een derbi wel een mooi ding om op te stappen
Wat wil hij nou? een crossMOTOR of een crossBROMMERT? brommer kan ik een Honda MT of MTX aanraden, of de eerder genoemde Derbiquote:Op zondag 8 september 2013 18:49 schreef punkmuis het volgende:
[..]
Het vinden van een dealer is ook niet zo'n probleem maar was vooral op zoek naar de ervaring van mensen.
Voor zover ik begreep echt een motor. Voor op privé terrein en op lange termijn ook voor de sport. Absoluut niet voor op de openbare weg dus (voor de bromsnor- sorry, brompotten onder onsquote:Op zondag 8 september 2013 22:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat wil hij nou? een crossMOTOR of een crossBROMMERT? brommer kan ik een Honda MT of MTX aanraden, of de eerder genoemde Derbi
Als het een motor moet zijn; een goede ziektekostenverzekering, een plek om te sleutelen en een goed gevulde spaarpot ivbm onderdelen na crashes en bekeuringen.
Ktm is denk wel wat voor hem danquote:Op zondag 8 september 2013 22:37 schreef punkmuis het volgende:
[..]
Voor zover ik begreep echt een motor. Voor op privé terrein en op lange termijn ook voor de sport. Absoluut niet voor op de openbare weg dus (voor de bromsnor- sorry, brompotten onder ons). Als ik de verschillende fora zo een beetje doorlees kun je op je 16e prima beginnen met een 125cctje.
Met die spaarpot en plek om te sleutelen zit het geloof ik wel goed. Ik ken mijn achterneefje voor de rest niet maar z'n opa (mijn oom dus) sleutelde vroeger regelmatig aan z'n motor/auto/brommer/alles wat reed, dus dat zal wel goed komen. Sterker nog; t zou me niks verbazen als ie vaker bij m'n oom staan dan bij m'n nicht.
dat dit kan in Ned.. Oh wacht limburgquote:Op zondag 8 september 2013 22:46 schreef Anne het volgende:
Mijn beste vriendinnetje reed op d'r 5e al op een crossmotor.
49 cc oid, dat wel, maar dat werd uiteraard steeds een stukkie meer naarmate d'r leeftijd omhoog ging.
Grensgevalletje Brabant/Limburg. Geen dorp waar niet gecrosst wordt hierquote:Op zondag 8 september 2013 22:56 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat dit kan in Ned.. Oh wacht limburg
Ok, ligt een beetje aan zijn gewicht dan denk ik; 125 of 250, al is die laatste wel meteen een raket.quote:Op zondag 8 september 2013 22:37 schreef punkmuis het volgende:
[..]
Voor zover ik begreep echt een motor. Voor op privé terrein en op lange termijn ook voor de sport. Absoluut niet voor op de openbare weg dus (voor de bromsnor- sorry, brompotten onder ons). Als ik de verschillende fora zo een beetje doorlees kun je op je 16e prima beginnen met een 125cctje.
Met die spaarpot en plek om te sleutelen zit het geloof ik wel goed. Ik ken mijn achterneefje voor de rest niet maar z'n opa (mijn oom dus) sleutelde vroeger regelmatig aan z'n motor/auto/brommer/alles wat reed, dus dat zal wel goed komen. Sterker nog; t zou me niks verbazen als ie vaker bij m'n oom staan dan bij m'n nicht.
Idd een 250 is toch al gauw 500cc 4takt, en onderhoud word vaak zelf gedaan ja zijn altijd wel die handige jongens die ook vaak op het werk de ruimte hebben, dan wel gereedschap mee kunnen nemen. (wat ik bij kameraden zie dan)quote:Op zondag 8 september 2013 23:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ok, ligt een beetje aan zijn gewicht dan denk ik; 125 of 250, al is die laatste wel meteen een raket.
Vooral op letten dat er goed onderhoud gepleegd is, want er gaat nogal eens iets stuk, en crossers hebben best veel te lijden. Blokrevisie's zijn redelijk normaal, en dat is geen tientjes werk. Beste is denk ik om er eentje bij een dealer vandaan te halen ivbm garantie enzo..
Zonnebril nog op?quote:Op zondag 8 september 2013 23:14 schreef lipjes het volgende:
Damn, die verlichting uit op de snelweg is echt niet goed voor je rijstijl, zeker niet op die N3
Nee, maar je ziet echt geen ene steek meer als het een bietje regent.quote:
koop een Alpjequote:Op zondag 8 september 2013 23:18 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nee, maar je ziet echt geen ene steek meer als het een bietje regent.
Oh, en bochten doorkijken is dan ook wel iets lastiger, met of zonder regen.
Uiteindelijk maar met groot licht eroverheen gegaan
Moet ik er wel bij vermelden dat de N3 continu verzakt en de weg daar bestaat uit meer heuvels en hobbels dan vlak wegdek
N3, da's toch zo'n Gatso-kwekerij? Ik zou mezelf daar sowieso wel 3 keer bedenken voor ik mijn gas opengooiquote:Op zondag 8 september 2013 23:14 schreef lipjes het volgende:
Damn, die verlichting uit op de snelweg is echt niet goed voor je rijstijl, zeker niet op die N3
Nee, maar er komt waaschijnlijk wel een XJ900 bijquote:
Yep, ook al beklag gedaan bij rijkswaterstaatquote:Op zondag 8 september 2013 23:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
N3, da's toch zo'n Gatso-kwekerij? Ik zou mezelf daar sowieso wel 3 keer bedenken voor ik mijn gas opengooi
Een 500 4T is nog steeds geen partij voor een 250 2T, zeker niet qua explosiviteit.. op een 2T heb je zo'n beetje 2 standen gas, terwijl een 4T nog wel aardig te doseren is; zelfs yreal kan erop rijdenquote:Op zondag 8 september 2013 23:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Idd een 250 is toch al gauw 500cc 4takt, en onderhoud word vaak zelf gedaan ja zijn altijd wel die handige jongens die ook vaak op het werk de ruimte hebben, dan wel gereedschap mee kunnen nemen. (wat ik bij kameraden zie dan)
Anders word het een vrij dure hobby.
Ik heb nog steeds een mooie GTR1000 staanquote:Op zondag 8 september 2013 23:19 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nee, maar er komt waaschijnlijk wel een XJ900 bij
[..]
Yep, ook al beklag gedaan bij rijkswaterstaat
Maar ik rijd daar elke week wel overheen, schrok me nog kapot bij sommige kuilen & drempels.
Oh en je mag er 100
Eerst stuk vanaf de A15 is 80, na de bruggen is het 100.quote:Op zondag 8 september 2013 23:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een mooie GTR1000 staan![]()
Ben er al een poosje niet geweest, dacht altijd 70, of is dat alleen het eerste stukkie?
Retorische vraag?quote:
Om een kleine vergelijking te maken 80 % hier is volgens mij nog nooit op een motorcross terrein geweestquote:Op zondag 8 september 2013 23:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een 500 4T is nog steeds geen partij voor een 250 2T, zeker niet qua explosiviteit.. op een 2T heb je zo'n beetje 2 standen gas, terwijl een 4T nog wel aardig te doseren is; zelfs yreal kan erop rijden
Oh die rit ja. Lekker even 540+ km op een dag wegtikkenquote:
Nope, ik zocht een foto van Wb die op zijn werk de trrophy 1200 van nieuwe olie voorzag , en kwam deze ook tegen,quote:
Derbi oude brommer tijd?quote:
Hahaha dat was weer eerder die dingen trok ik er al uit met mijn gts50 manquote:Op zondag 8 september 2013 23:41 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Derbi oude brommer tijd?
Die waren er toen niet, MT, MTX en TSX etc. dat waren de oude crossersik had de TSX!
[ afbeelding ]
Alleen iets ruiger uiterlijk
Gewoon neer zetten, accu der uit klaar. Je zet dat ding niet 5 jaar weg ofzoquote:Op zondag 8 september 2013 23:48 schreef klawie het volgende:
Weet iemand trouwens waar ik op moet letten als ik mij motor weg zet voor de winter stalling zodat volgend jaar me banden nog rond ziijn enz
Oke nice kan ik rustig onderhoud plegen zag vanmiddag dat me achterwiel er gewoon niet recht onderzit sinds ik hem heb voel ik hem zoeken als ik een bocht al na laten kijken maar ze konden niks vinden vandaag zag ik het opeensquote:Op zondag 8 september 2013 23:48 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gewoon neer zetten, accu der uit klaar.
Weet eigelijk niet of ik volgend jaar wel weer wil gaan rijdenquote:Op zondag 8 september 2013 23:48 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gewoon neer zetten, accu der uit klaar. Je zet dat ding niet 5 jaar weg ofzo![]()
Streepjes op de achterbrug zegt niks hoor, en vaak zit het tussen de oren? Weet je het wel zeker?\quote:Op zondag 8 september 2013 23:52 schreef klawie het volgende:
[..]
Oke nice kan ik rustig onderhoud plegen zag vanmiddag dat me achterwiel er gewoon niet recht onderzit sinds ik hem heb voel ik hem zoeken als ik een bocht al na laten kijken maar ze konden niks vinden vandaag zag ik het opeens
Dan boeit het helemaal niet zoveelquote:Op zondag 8 september 2013 23:53 schreef klawie het volgende:
[..]
Weet eigelijk niet of ik volgend jaar wel weer wil gaan rijden
scheelde 2 streepjes met elkaar ik zal hem er wel proberen hem er recht onder te zetten en dan kijken wat hij doetquote:Op zondag 8 september 2013 23:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Streepjes op de achterbrug zegt niks hoor, en vaak zit het tussen de oren? Weet je het wel zeker?\
De weg is ook niet plat hey maar bol, laat staan met vrachtverkeer
Beetje scherp oog wil ook wel helpen hey niet kijken naar de band, dat is ook maar rubber.quote:Op zondag 8 september 2013 23:56 schreef klawie het volgende:
[..]
scheelde 2 streepjes met elkaar ik zal hem er wel proberen hem er recht onder te zetten en dan kijken wat hij doet
gewoon normaal als ik zo kijk maar die is ook helemaal uitgerekt daar knal ik dan ook een nieuwe opquote:Op zondag 8 september 2013 23:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Beetje scherp oog wil ook wel helpen hey niet kijken naar de band, dat is ook maar rubber.
Hoe ligt de ketting erop ??
Weet je hoe je slijtage meet bij een ketting?quote:Op zondag 8 september 2013 23:59 schreef klawie het volgende:
[..]
gewoon normaal als ik zo kijk maar die is ook helemaal uitgerekt daar knal ik dan ook een nieuwe op
Nee totaal nietquote:Op maandag 9 september 2013 00:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Weet je hoe je slijtage meet bij een ketting?
Een boog span jequote:Op maandag 9 september 2013 00:02 schreef klawie het volgende:
[..]
Nee totaal niet
Weet alleen hoe je de spanning moet meten
Not sure ifquote:Op maandag 9 september 2013 00:05 schreef klawie het volgende:
[..]
Sorryhet is laat dus dit volg ik effe niet wat bedoel je?
Ik laat er wel gelijk een nieuwe ketting onderzetten en dan kijk ik het aanquote:
Volgens mij ben ik zwaar in de maling genomenquote:Op maandag 9 september 2013 00:11 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik laat er wel gelijk een nieuwe ketting onderzetten en dan kijk ik het aan
Meet je trouwens de slijtage niet door de ketting op de tandwiel heen en weer te halen en dan mag er geen spelling op Zitten toch ?? Of is dat alleen bij een auto??
Ik zie het ja!quote:Op maandag 9 september 2013 00:18 schreef Salatrel het volgende:
Volgens mij ga ik over een half uur een nat pak krijgen....
Ketting op het verste punt van het tandwiel af proberen te trekken. Komt de ketting meer dan de helft van de dikte van een schakel van het tandwiel af dan is de ketting aan vervanging toe.quote:Op maandag 9 september 2013 00:11 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik laat er wel gelijk een nieuwe ketting onderzetten en dan kijk ik het aan
Meet je trouwens de slijtage niet door de ketting op de tandwiel heen en weer te halen en dan mag er geen spelling op Zitten toch ?? Of is dat alleen bij een auto??
die van mij liep/reed 120 met goed koppel, was ook 85cc blok.quote:Op zondag 8 september 2013 23:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hahaha dat was weer eerder die dingen trok ik er al uit met mijn gts50 manElke weekend weer naar http://www.massink.nl/
Weet niet hoe het daar nu is maar die gozert heeft daar een verzameling op zolder
mietjequote:Op maandag 9 september 2013 09:17 schreef lipjes het volgende:
Dat was weer even wennen, vandaag mn doorwaai handschoenen in de kast gegooid en weer naar mn zomerhandschoenen gegaan.
Maar die zijn gelijk weer zo dik
Ja ik gisteravond om 10 uur ook, door de stromende regen.quote:Op maandag 9 september 2013 10:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mietjeik reed vannacht om 01:00 gewoon met doorwaai handschoentjes naar huis geen enkel probleem.
toch wel gelijk ff doekie eroverheen he?quote:Op maandag 9 september 2013 18:22 schreef Sounddragon het volgende:
Ik was hem net voor
Ik reed net er vooruit vanuit Geleen weg, bij Venlo schiet ik altijd effe de grens over om te tanken, maar toen ik terug nl in reed zag ik dattie me bijna te pakken had, beetje het gas erop gehouden, en met 20 druppels waterschade thuis gekomen. Nu regent het, en zo te zien gaat dat nog effe duren
Nee, gisteren gedaan, voor het eerst sinds ik hem heb trouwens, nou niet gaan overdrijven heahquote:Op maandag 9 september 2013 18:24 schreef Salatrel het volgende:
[..]
toch wel gelijk ff doekie eroverheen he?
Vond het net in spijkerbroek toch maar frisjes. En dat voor een paar minutenquote:Op maandag 9 september 2013 10:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mietjeik reed vannacht om 01:00 gewoon met doorwaai handschoentjes naar huis geen enkel probleem.
M'n motor heeft dus een maandagochtendhumeur ofzoquote:Op maandag 9 september 2013 09:15 schreef Piles het volgende:
Haal dat zinnetje maar uit de OP... Hij startte niet![]()
Ik hoop/vermoed accu. Grootlicht was ook niet echt super. Eerste keer startte hij bijna, nu hoor ik alleen vanachter nog een tik (startmotor?).
Ik zou 'm kunnen inkoppenquote:Op maandag 9 september 2013 18:24 schreef Salatrel het volgende:
[..]
toch wel gelijk ff doekie eroverheen he?
Ik rijd elke ochtend rond kwart over zes 125 km naar Geleen in mijn doorwaai jack/ doorwaai handschoenen, wel met het wind/regen membraam erin en een extra colletje/longsleeve aan, maar tochquote:Op maandag 9 september 2013 19:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Vond het net in spijkerbroek toch maar frisjes. En dat voor een paar minuten
[..]
M'n motor heeft dus een maandagochtendhumeur ofzoNu net starten en meteen lopen, geen probleem...
Kan het goed voorstellen ja, ik zweet me af en toe kapot nuquote:Op maandag 9 september 2013 21:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik rijd elke ochtend rond kwart over zes 125 km naar Geleen in mijn doorwaai jack/ doorwaai handschoenen, wel met het wind/regen membraam erin en een extra colletje/longsleeve aan, maar tochEerste stukkie is effe fris, maar na 10 minuten voel je dat niet meer, en in de middag is het gewoon lekker
ik moet zeggen dat ik doorwaai inmiddels frisjes vind worden... vooral de handen. Vanmiddag even geswitched naar zomer, dat was toch een stuk lekkerderquote:Op maandag 9 september 2013 21:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Kan het goed voorstellen ja, ik zweet me af en toe kapot nu![]()
Al is de temperatuur nu wel iets beter dan afgelopen week. Voor motorrijden iig
'effe fris'? Het is nu 10 graden en het regent, lijkt mij niet erg prettig om op de motor te zitten met doorwaai handschoenen en een doorwaai jack. Ook al zit er een wind/regen membraam in. Ik zou voor de thermokleding/wintervoering gaanquote:Op maandag 9 september 2013 21:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik rijd elke ochtend rond kwart over zes 125 km naar Geleen in mijn doorwaai jack/ doorwaai handschoenen, wel met het wind/regen membraam erin en een extra colletje/longsleeve aan, maar tochEerste stukkie is effe fris, maar na 10 minuten voel je dat niet meer, en in de middag is het gewoon lekker
Ja maar dat is toch een sport onder motorrijders om net te doen alsof je het niet koud hebt? Terwijl er ondertussen bijna dingen afvallenquote:Op dinsdag 10 september 2013 06:15 schreef Tankiej het volgende:
[..]
'effe fris'? Het is nu 10 graden en het regent, lijkt mij niet erg prettig om op de motor te zitten met doorwaai handschoenen en een doorwaai jack. Ook al zit er een wind/regen membraam in. Ik zou voor de thermokleding/wintervoering gaan
Die sport is dan nieuw voor mijquote:Op dinsdag 10 september 2013 08:45 schreef punkmuis het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch een sport onder motorrijders om net te doen alsof je het niet koud hebt? Terwijl er ondertussen bijna dingen afvallen. Ik kreeg ooit te horen dat ik geen echte motorrijder was omdat ik winterhandschoenen had
.
Tsja, sommigen zijn echt net kleine kinders. Ik vind het ook zo dom dat motorrijders wel naar elkaar zwaaien, maar als je op een chopper rijdt hoor je alleen naar andere choppers te zwaaien.quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:45 schreef punkmuis het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch een sport onder motorrijders om net te doen alsof je het niet koud hebt? Terwijl er ondertussen bijna dingen afvallen. Ik kreeg ooit te horen dat ik geen echte motorrijder was omdat ik winterhandschoenen had
.
Ik zwaai alleen naar yamaha's, zodat ik ze kan wijzen op het feit dat er onderdelen afdonderen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tsja, sommigen zijn echt net kleine kinders. Ik vind het ook zo dom dat motorrijders wel naar elkaar zwaaien, maar als je op een chopper rijdt hoor je alleen naar andere choppers te zwaaien.
Echt seriously
Zwaaien ook nooit terugquote:
nouwja, inmiddels tellen ze als motor, dus dat is al een positieve ontwikkelingquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zwaaien ook nooit terug
Ik keer met gummie langs zo'n gevaarte rijden en hij zwaaide gewoon niet terug.
uhh nee.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
nouwja, inmiddels tellen ze als motor, dus dat is al een positieve ontwikkeling
Of een cam-am spider dingesquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:21 schreef Salatrel het volgende:
dan koop je maar een trike maar geen MP3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |