volgens mij zijn de meeste dealers merkgebonden. weet je nichtje al wat voor motor ze wil hebben want dan kan ze denk ik beste gewoon even op de website van de fabrikant de dichtstbijzijnde dealer opzoekenquote:Op zondag 8 september 2013 13:43 schreef punkmuis het volgende:
Even wat info inwinnen: mijn nichtje is op zoek naar een goeie crossmotor dealer in omgeving Den Haag. Iemand tips?
16 en een crossmotor?quote:Op zondag 8 september 2013 13:53 schreef punkmuis het volgende:
Nee het is voor haar zoontje van 16 (hadden we allemaal maar zulke ouders) die em gewoon wil gebruiken voor de fun en een beetje crossen. Had ze al wat linkjes met info gestuurd over wat voor crossmotors ze eventueel naar kunnen kijken aangezien ik daar niet zoveel verstand van heb. We hebben hier in de buurt 2 goeie winkels zitten, 1 (voornamelijk) yamaha dealer maar ook eentje met garage erbij die ook veel 2e hands spul heeft staan van allerlei merken.
Een crossbrommer, echter...quote:Op zondag 8 september 2013 13:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
16 en een crossmotor?
je nichtje krijgt 0/5 topicpolizeis
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
eigen terrein. Je topicpolizei staat er bij en kijkt er naarquote:Op zondag 8 september 2013 13:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
16 en een crossmotor?
Lijkt me dikke prima hoor, oefenen kan je niet vroeg genoeg beginnen.quote:Op zondag 8 september 2013 13:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
16 en een crossmotor?
XTZ 750 topic is ideaalquote:Op zondag 8 september 2013 13:55 schreef kepler het volgende:
Mn motor doet het weer
Spanningsregelaar was (ws) kaduuk, nu doet alles het weer (ook opladen). Ik moet er nog een stukje mee rijden, maar hij start iig weer
Ik weet iig nu hoe het electrisch circuit in elkaar steektOok gevonden dat de luchtinlaat naar de carberateur niet netjes afsluit, nu opzich weer wel maar heel netjes zit het niet.
Dat zou best eens kunnen, daarom baal ik er een bitje van. Is niet eens mijn eigen scooter dus was liever met de alp op mn plaat gegaan.quote:Op zondag 8 september 2013 13:41 schreef Salatrel het volgende:
[..]
is de dagwaarde van die chinese snorscooter niet hoger dan die van de alp dan?
Zekerequote:Op zondag 8 september 2013 14:55 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
XTZ 750 topic is ideaal
Zitten er een paar tussen die volgens mij blind die dingen in en uit elkaar halen.
Maar mooi dat gelukt is!
Marktplaats en dan moet het goed komenquote:Op zondag 8 september 2013 13:43 schreef punkmuis het volgende:
Even wat info inwinnen: mijn nichtje is op zoek naar een goeie crossmotor dealer in omgeving Den Haag. Iemand tips?
Het vinden van een dealer is ook niet zo'n probleem maar was vooral op zoek naar de ervaring van mensenquote:Op zondag 8 september 2013 18:33 schreef klawie het volgende:
[..]
Marktplaats en dan moet het goed komen
Als hij kan sleutelen of hij wilt het leren moet je hem gewoon een chinees ding geven die rijden ook goed alleen hebben wat meer aandacht nodigquote:Op zondag 8 september 2013 18:49 schreef punkmuis het volgende:
[..]
Het vinden van een dealer is ook niet zo'n probleem maar was vooral op zoek naar de ervaring van mensen.
Derbiquote:Op zondag 8 september 2013 22:10 schreef klawie het volgende:
[..]
Als hij kan sleutelen of hij wilt het leren moet je hem gewoon een chinees ding geven die rijden ook goed alleen hebben wat meer aandacht nodig
Als hij echt niet kan sleutelen is een derbi wel een mooi ding om op te stappen
Wat wil hij nou? een crossMOTOR of een crossBROMMERT? brommer kan ik een Honda MT of MTX aanraden, of de eerder genoemde Derbiquote:Op zondag 8 september 2013 18:49 schreef punkmuis het volgende:
[..]
Het vinden van een dealer is ook niet zo'n probleem maar was vooral op zoek naar de ervaring van mensen.
Voor zover ik begreep echt een motor. Voor op privé terrein en op lange termijn ook voor de sport. Absoluut niet voor op de openbare weg dus (voor de bromsnor- sorry, brompotten onder onsquote:Op zondag 8 september 2013 22:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat wil hij nou? een crossMOTOR of een crossBROMMERT? brommer kan ik een Honda MT of MTX aanraden, of de eerder genoemde Derbi
Als het een motor moet zijn; een goede ziektekostenverzekering, een plek om te sleutelen en een goed gevulde spaarpot ivbm onderdelen na crashes en bekeuringen.
Ktm is denk wel wat voor hem danquote:Op zondag 8 september 2013 22:37 schreef punkmuis het volgende:
[..]
Voor zover ik begreep echt een motor. Voor op privé terrein en op lange termijn ook voor de sport. Absoluut niet voor op de openbare weg dus (voor de bromsnor- sorry, brompotten onder ons). Als ik de verschillende fora zo een beetje doorlees kun je op je 16e prima beginnen met een 125cctje.
Met die spaarpot en plek om te sleutelen zit het geloof ik wel goed. Ik ken mijn achterneefje voor de rest niet maar z'n opa (mijn oom dus) sleutelde vroeger regelmatig aan z'n motor/auto/brommer/alles wat reed, dus dat zal wel goed komen. Sterker nog; t zou me niks verbazen als ie vaker bij m'n oom staan dan bij m'n nicht.
dat dit kan in Ned.. Oh wacht limburgquote:Op zondag 8 september 2013 22:46 schreef Anne het volgende:
Mijn beste vriendinnetje reed op d'r 5e al op een crossmotor.
49 cc oid, dat wel, maar dat werd uiteraard steeds een stukkie meer naarmate d'r leeftijd omhoog ging.
Grensgevalletje Brabant/Limburg. Geen dorp waar niet gecrosst wordt hierquote:Op zondag 8 september 2013 22:56 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat dit kan in Ned.. Oh wacht limburg
Ok, ligt een beetje aan zijn gewicht dan denk ik; 125 of 250, al is die laatste wel meteen een raket.quote:Op zondag 8 september 2013 22:37 schreef punkmuis het volgende:
[..]
Voor zover ik begreep echt een motor. Voor op privé terrein en op lange termijn ook voor de sport. Absoluut niet voor op de openbare weg dus (voor de bromsnor- sorry, brompotten onder ons). Als ik de verschillende fora zo een beetje doorlees kun je op je 16e prima beginnen met een 125cctje.
Met die spaarpot en plek om te sleutelen zit het geloof ik wel goed. Ik ken mijn achterneefje voor de rest niet maar z'n opa (mijn oom dus) sleutelde vroeger regelmatig aan z'n motor/auto/brommer/alles wat reed, dus dat zal wel goed komen. Sterker nog; t zou me niks verbazen als ie vaker bij m'n oom staan dan bij m'n nicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |