6500 in z'n 1 ofzoquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:29 schreef KneusTeun het volgende:
verschilt beetje per versnelling lijkt meik kan 120 in de 3,4 of 5
In de 1 gaat me niet lukken, die is er alleen om momentum te krijgen....quote:
Op de CB schakel je zsm naar 5 en dan blijf je er verder gewoon vanaf; maakt sowieso geen reet uit in welke versnelling je rijdt; koppel anywhere anytimequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:29 schreef KneusTeun het volgende:
verschilt beetje per versnelling lijkt meik kan 120 in de 3,4 of 5
Feli's, wanneer is het feestje?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:50 schreef Salatrel het volgende:
net de Tenere als verjaardagscadeau een wasbeurtje gegeven. over een weekje is ze 1 jaar oud
32 nocemberquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Feli's, wanneer is het feestje?
Ah oké. Vroeg het even want vind die 6000 van mij erg irritant worden na een tijdje. Is bij zo'n motor dus wel stukkie beterquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Poeh, ergens dicht in de buurt van 4000 geloof ik.
HAd ik op de AT ook om de toeren een beetje te drukken, maar je moet wel erg stevig gaan ingrijpen wil je er 500rpm vanaf krijgen op de snelweg. Ik had een 5 tanden kleiner achtertandwiel, en dat scheelde ongeveer 500 rpm, maar dan lever je wel een bult trekkracht in, en dus ook topsnelheid.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:08 schreef DarkNoize het volgende:
[..]
Ah oké. Vroeg het even want vind die 6000 van mij erg irritant worden na een tijdje. Is bij zo'n motor dus wel stukkie beter
Heb ook wel korte vertanding erop liggen.
sluit hem voor de gein eens aan achter het contact (bijvoorbeeld aan je verlichting) ipv rechtstreeks op de accuquote:Op maandag 2 september 2013 15:58 schreef stinkie het volgende:
Verdomme weer lege accu van morgen. Ik denk dat de extra 12v aansluiting stiekem iets trekt, want daarvoor had ik nergens laat van
Das wel een aardigquote:Op maandag 2 september 2013 16:00 schreef Salatrel het volgende:
[..]
sluit hem voor de gein eens aan achter het contact (bijvoorbeeld aan je verlichting) ipv rechtstreeks op de accu
Handvat verwarming ook zo idd, snacht's met min veel je motor aan lopen altijd lachenquote:Op maandag 2 september 2013 16:00 schreef Salatrel het volgende:
[..]
sluit hem voor de gein eens aan achter het contact (bijvoorbeeld aan je verlichting) ipv rechtstreeks op de accu
Als een accu een keer leeg is geweest, gaat hij snel achteruit meestal, zeker als hij al een beetje op leeftijd is en niet veel wordt gebruikt. Dan houdt hij gewoon niet goed de stroom meer vast, en dan krijg je dit soort shit.quote:Op maandag 2 september 2013 15:58 schreef stinkie het volgende:
Verdomme weer lege accu van morgen. Ik denk dat de extra 12v aansluiting stiekem iets trekt, want daarvoor had ik nergens laat van
Ja, maar is af te raden ivbm vorstbestendigheid. Als je moet vullen lekt 'ie ergens; lekkage fiksen en nieuwe verse kvs erin.quote:Op maandag 2 september 2013 17:23 schreef Vinniiee het volgende:
Even snel vraagje: koelvloeistof kun je toch aanvullen met demi water in het expansievat tot upper max? Dus niet tot het randje
Komt vanzelf goed na een hartverzakkinkje als het een keertje bijna mis gaat. Ik ken hetquote:Op maandag 2 september 2013 17:14 schreef Salatrel het volgende:
Minder dan 18 minuten van huis naar Rotterdam CS achterzijde in de middagspits. Ik kijk teveel p187 vlogs want ik ga steeds meer als hem filefilteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |