quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:45 schreef Gummiebeer het volgende:
2e testrit gemacht, nu wat uitgebreider en effe offroad gegaan.
Rechtuit stabiliteit is fors toegenomen en ook geen zenuwachtig gedrag in de bochten meer. Bochten zijn nu weer leuk want het reageerd net allemaal wat scherper dan voorheen.![]()
Daarmee vervalt gelijk de balhoofdlager die ik wou vv dus dat schuif ik effe vooruit voor de volgende keer.
Helaas geen foto gemaakt van de ouwe drab die eruit kwam. Het leek wel vergane olie uit een dieselblok![]()
Ipv de voorgeschreven 5W ATF olie heb ik er nu 10W voorvorkolie erin gekieperd, dit zal ook wel wat verschil maken.
Jawohl! Brattwurst und curry!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:49 schreef KneusTeun het volgende:
Dan kunnen we weer een keer naar Duitsland!
Ik dacht meer heuvels en zand!quote:
Ik vind t allemaal best! Hoe meer zand hoe beter!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:52 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik dacht meer heuvels en zand!
Beetje weer Teutoburgerwald en dan alle zandpaden tussen de heuvels door
Motor Centrum Eibergen? Hehe, daar heb ik mijn motor gekochtquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:58 schreef rulerofdeath het volgende:
setje voorvorkkeerringen+stofkap was 30 euro,
incl montage is 150
in eibergen.
jup, daar ga ik meestal heen voor de onderdelen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Motor Centrum Eibergen? Hehe, daar heb ik mijn motor gekocht
Hmm, viel mij ook al op toen ik daar een kleine buurt liet doenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jup, daar ga ik meestal heen voor de onderdelen.
ik wel eens gehoord dat ze aan de dure kant zijn, mja.
ik heb daar alleen nog maar onderdelen en vloeistoffen besteld.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, viel mij ook al op toen ik daar een kleine buurt liet doen
Mja, motor gekocht en had nog garantie terwijl voorpoot lek was. Heb ik tegelijk laten doenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb daar alleen nog maar onderdelen en vloeistoffen besteld.
ik zie nu dat ze ook dealer van KTM zijn
ik heb dat ook met de voorpootquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, motor gekocht en had nog garantie terwijl voorpoot lek was. Heb ik tegelijk laten doen
Klopt, staat een heel rijtje binnen
Laten doen was voor mij gratiesj, had 3 maand garantie.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb dat ook met de voorpoot
en zat nog een beetje in dubio, of zelf doen, of laten doen. ik heb nl ook nog een beetje geouwehoer met de auto
het is denk ik 2 maand geleden dat ik daar geweest ben, dat is me toen niet zo opgevallen.
ik zal wel niet goed opgelet hebben. nja, morgen die set denk ik maar eens ophalen denk ik. en dan volgende week 's avonds maar even met de motor bezig.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Laten doen was voor mij gratiesj, had 3 maand garantie.
Toen stonden ze er ook al
Kijk dan gelijk even naar de KTM's. Rechts naast de balie staat een tafel, daarnaast van die Pan European tour-gevallen, en daar tegenover staan de KTM's als het goed is.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zal wel niet goed opgelet hebben. nja, morgen die set denk ik maar eens ophalen denk ik. en dan volgende week 's avonds maar even met de motor bezig.
dan kan ik morgen het lager vervangen van de auto en het wiel er weer opzetten, en dan kan ik daar weer even mee verder.
ja, ik ben wel benieuwd. ik heb ze eigenlijk nog nooit zo onmeunig van dichtbij bekeken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kijk dan gelijk even naar de KTM's. Rechts naast de balie staat een tafel, daarnaast van die Pan European tour-gevallen, en daar tegenover staan de KTM's als het goed is.
Succes
verkopen ze al tijdje, maar vorig jaar dealer geworden geloof ik, tevens Triumph dealer. Die tigers zijn ook wel mooi.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, ik ben wel benieuwd. ik heb ze eigenlijk nog nooit zo onmeunig van dichtbij bekeken.
dank je
scheelt dat m'n werkhok geen puinzooi is
oke.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:21 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
verkopen ze al tijdje, maar vorig jaar dealer geworden geloof ik, tevens Triumph dealer. Die tigers zijn ook wel mooi.
Poeh, ergens dicht in de buurt van 4000 geloof ik.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:26 schreef DarkNoize het volgende:
[..]
Vraagje, hoeveel rpm draait jouw cb1300 bij 120km/u?
6500 in z'n 1 ofzoquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:29 schreef KneusTeun het volgende:
verschilt beetje per versnelling lijkt meik kan 120 in de 3,4 of 5
In de 1 gaat me niet lukken, die is er alleen om momentum te krijgen....quote:
Op de CB schakel je zsm naar 5 en dan blijf je er verder gewoon vanaf; maakt sowieso geen reet uit in welke versnelling je rijdt; koppel anywhere anytimequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:29 schreef KneusTeun het volgende:
verschilt beetje per versnelling lijkt meik kan 120 in de 3,4 of 5
Feli's, wanneer is het feestje?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:50 schreef Salatrel het volgende:
net de Tenere als verjaardagscadeau een wasbeurtje gegeven. over een weekje is ze 1 jaar oud
32 nocemberquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Feli's, wanneer is het feestje?
Ah oké. Vroeg het even want vind die 6000 van mij erg irritant worden na een tijdje. Is bij zo'n motor dus wel stukkie beterquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Poeh, ergens dicht in de buurt van 4000 geloof ik.
HAd ik op de AT ook om de toeren een beetje te drukken, maar je moet wel erg stevig gaan ingrijpen wil je er 500rpm vanaf krijgen op de snelweg. Ik had een 5 tanden kleiner achtertandwiel, en dat scheelde ongeveer 500 rpm, maar dan lever je wel een bult trekkracht in, en dus ook topsnelheid.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:08 schreef DarkNoize het volgende:
[..]
Ah oké. Vroeg het even want vind die 6000 van mij erg irritant worden na een tijdje. Is bij zo'n motor dus wel stukkie beter
Heb ook wel korte vertanding erop liggen.
sluit hem voor de gein eens aan achter het contact (bijvoorbeeld aan je verlichting) ipv rechtstreeks op de accuquote:Op maandag 2 september 2013 15:58 schreef stinkie het volgende:
Verdomme weer lege accu van morgen. Ik denk dat de extra 12v aansluiting stiekem iets trekt, want daarvoor had ik nergens laat van
Das wel een aardigquote:Op maandag 2 september 2013 16:00 schreef Salatrel het volgende:
[..]
sluit hem voor de gein eens aan achter het contact (bijvoorbeeld aan je verlichting) ipv rechtstreeks op de accu
Handvat verwarming ook zo idd, snacht's met min veel je motor aan lopen altijd lachenquote:Op maandag 2 september 2013 16:00 schreef Salatrel het volgende:
[..]
sluit hem voor de gein eens aan achter het contact (bijvoorbeeld aan je verlichting) ipv rechtstreeks op de accu
Als een accu een keer leeg is geweest, gaat hij snel achteruit meestal, zeker als hij al een beetje op leeftijd is en niet veel wordt gebruikt. Dan houdt hij gewoon niet goed de stroom meer vast, en dan krijg je dit soort shit.quote:Op maandag 2 september 2013 15:58 schreef stinkie het volgende:
Verdomme weer lege accu van morgen. Ik denk dat de extra 12v aansluiting stiekem iets trekt, want daarvoor had ik nergens laat van
Ja, maar is af te raden ivbm vorstbestendigheid. Als je moet vullen lekt 'ie ergens; lekkage fiksen en nieuwe verse kvs erin.quote:Op maandag 2 september 2013 17:23 schreef Vinniiee het volgende:
Even snel vraagje: koelvloeistof kun je toch aanvullen met demi water in het expansievat tot upper max? Dus niet tot het randje
Komt vanzelf goed na een hartverzakkinkje als het een keertje bijna mis gaat. Ik ken hetquote:Op maandag 2 september 2013 17:14 schreef Salatrel het volgende:
Minder dan 18 minuten van huis naar Rotterdam CS achterzijde in de middagspits. Ik kijk teveel p187 vlogs want ik ga steeds meer als hem filefilteren
Was net thuis, remolie en kvs gecheckt en dus maar ff snel gehaald (ja ik weet dat naar mate het afkoelt de kvs terug het vaatje in stroomt). Was niet nodig om iets bij te vullenquote:Op maandag 2 september 2013 19:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, maar is af te raden ivbm vorstbestendigheid. Als je moet vullen lekt 'ie ergens; lekkage fiksen en nieuwe verse kvs erin.
Je checkt je oliepeil niet zo vaak?quote:Op maandag 2 september 2013 19:13 schreef Vinniiee het volgende:
Olie afgelopen zaterdag wel gedaan. Ging bijna een liter in
Na m'n vakantie nog nagekeken, toen was het nog goed. Dat is nu 4 weken geleden.quote:Op maandag 2 september 2013 19:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je checkt je oliepeil niet zo vaak?
ja je motorquote:Op maandag 2 september 2013 19:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarvoor nooit problemen gehad. Lijkt wel alsof iemand het afgetapt heeft
Hoe wil ik die meenemen op een VTR1000?quote:Op maandag 2 september 2013 19:57 schreef Tommzzz het volgende:
Gewoon komende dagen/weken ff goed in de gaten houden en maar een reserveflesje olie meenemen![]()
Hoelang moet je doorgaans smeken om in de OP opgenomen te worden?
Merk: Kawasaki
Model: Z750
Bouwjaar: 2007
Bijzonderheden: Gen-X windscherm en SC-Project GP M2 uitlaat (inmiddels zonder db-killer).
pic:
[ afbeelding ]
een jaar actief zijn in het topic. Staat overigens ook gewoon in de opquote:Op maandag 2 september 2013 19:57 schreef Tommzzz het volgende:
Dat las ik, maar vroeg me af of dat specifiek voor dit topic was of algemeen als nieuwelingquote:Op maandag 2 september 2013 20:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
een jaar actief zijn in het topic. Staat overigens ook gewoon in de op
Geen rug klachten'?quote:Op maandag 2 september 2013 19:57 schreef Tommzzz het volgende:
Gewoon komende dagen/weken ff goed in de gaten houden en maar een reserveflesje olie meenemen![]()
Merk: Kawasaki
Model: Z750
Bouwjaar: 2007
Bijzonderheden: Gen-X windscherm en SC-Project GP M2 uitlaat (inmiddels zonder db-killer).
pic:
[ afbeelding ]
als je de contributie een jaar vooruit betaald is er wel wat te regelenquote:Op maandag 2 september 2013 20:27 schreef Tommzzz het volgende:
[..]
Dat las ik, maar vroeg me af of dat specifiek voor dit topic was of algemeen als nieuweling
Ik ook niet, maar hij rijdt ook nietquote:Op maandag 2 september 2013 19:38 schreef Salatrel het volgende:
Ik ben nog geen olie verloren overigens
heb je iig iets om over te ouwehoeren bij de koffiemachinequote:Op maandag 2 september 2013 22:26 schreef picodealion het volgende:
Eerste dag op mijn nieuwe werk, 5 motorrijders ontmoet.
vragen naar de bekende weg kan een paar maanden extra wachttijd opleveren.quote:Op maandag 2 september 2013 20:27 schreef Tommzzz het volgende:
[..]
Dat las ik, maar vroeg me af of dat specifiek voor dit topic was of algemeen als nieuweling
Iets zonder pijpen?quote:Op maandag 2 september 2013 23:25 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
Hoi! Ik zal ook weer eens een teken van leven geven. Vandaag mijn SV650S verkocht, dubbel moment want het was toch m'n eerste motor maar er komt wat leukers voor terug.
wie niet. Na elke stop ploegendienst wie de sjaak was om te duwenquote:
quote:Op maandag 2 september 2013 23:25 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
Hoi! Ik zal ook weer eens een teken van leven geven. Vandaag mijn SV650S verkocht, dubbel moment want het was toch m'n eerste motor maar er komt wat leukers voor terug.
Waarom zeg je dan dat er iets leukers voor terug komt?quote:Op maandag 2 september 2013 23:26 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
[..]
Que?
Nee CBR 600 FS (morgen kijken).
Ze gaat er voor kijken hequote:Op dinsdag 3 september 2013 06:13 schreef Tankiej het volgende:
[..]
[..]
Waarom zeg je dan dat er iets leukers voor terug komt?![]()
dat zou een geweldige vooruitgang zijnquote:
Heb je wat te doenquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:36 schreef Gummiebeer het volgende:
Het brik is nu echt toe aan een hoofdrem revisiesetje. Het rubber is compleet vergaan en ik rem in etappe's.
Lijkt alsof met 25 jaar het omslagpunt ligt bij een Alp, de lijst wordt steeds groter en groter.
Nee joh, dan pakken al die dAuwdi's me terugquote:
en alles daags voor de ritquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:45 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Kan zo bij de rest van het lijstje bij!
"Wat de Baron kan kan ik ook" moet'ie gedacht hebben.quote:
haha, ja en dan je pols brekenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:40 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"Wat de Baron kan kan ik ook" moet'ie gedacht hebben.
Je reed alleen maar op de linkerbaan?quote:Op woensdag 4 september 2013 01:10 schreef Yreal het volgende:
vandaag tussen Leiden en Amsterdam gewoon niet ingehaald
Vluchtstrookquote:Op woensdag 4 september 2013 08:09 schreef staticdata het volgende:
[..]
Je reed alleen maar op de linkerbaan?
ik denk dat hij niemand heeft ingehaaldquote:Op woensdag 4 september 2013 08:09 schreef staticdata het volgende:
[..]
Je reed alleen maar op de linkerbaan?
I Knowquote:Op woensdag 4 september 2013 08:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik denk dat hij niemand heeft ingehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |