wie niet. Na elke stop ploegendienst wie de sjaak was om te duwenquote:
quote:Op maandag 2 september 2013 23:25 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
Hoi! Ik zal ook weer eens een teken van leven geven. Vandaag mijn SV650S verkocht, dubbel moment want het was toch m'n eerste motor maar er komt wat leukers voor terug.
Waarom zeg je dan dat er iets leukers voor terug komt?quote:Op maandag 2 september 2013 23:26 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
[..]
Que?
Nee CBR 600 FS (morgen kijken).
Ze gaat er voor kijken hequote:Op dinsdag 3 september 2013 06:13 schreef Tankiej het volgende:
[..]
[..]
Waarom zeg je dan dat er iets leukers voor terug komt?![]()
dat zou een geweldige vooruitgang zijnquote:
Heb je wat te doenquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:36 schreef Gummiebeer het volgende:
Het brik is nu echt toe aan een hoofdrem revisiesetje. Het rubber is compleet vergaan en ik rem in etappe's.
Lijkt alsof met 25 jaar het omslagpunt ligt bij een Alp, de lijst wordt steeds groter en groter.
Nee joh, dan pakken al die dAuwdi's me terugquote:
en alles daags voor de ritquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:45 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Kan zo bij de rest van het lijstje bij!
"Wat de Baron kan kan ik ook" moet'ie gedacht hebben.quote:
haha, ja en dan je pols brekenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:40 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"Wat de Baron kan kan ik ook" moet'ie gedacht hebben.
Je reed alleen maar op de linkerbaan?quote:Op woensdag 4 september 2013 01:10 schreef Yreal het volgende:
vandaag tussen Leiden en Amsterdam gewoon niet ingehaald
Vluchtstrookquote:Op woensdag 4 september 2013 08:09 schreef staticdata het volgende:
[..]
Je reed alleen maar op de linkerbaan?
ik denk dat hij niemand heeft ingehaaldquote:Op woensdag 4 september 2013 08:09 schreef staticdata het volgende:
[..]
Je reed alleen maar op de linkerbaan?
I Knowquote:Op woensdag 4 september 2013 08:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik denk dat hij niemand heeft ingehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |