Was net thuis, remolie en kvs gecheckt en dus maar ff snel gehaald (ja ik weet dat naar mate het afkoelt de kvs terug het vaatje in stroomt). Was niet nodig om iets bij te vullenquote:Op maandag 2 september 2013 19:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, maar is af te raden ivbm vorstbestendigheid. Als je moet vullen lekt 'ie ergens; lekkage fiksen en nieuwe verse kvs erin.
Je checkt je oliepeil niet zo vaak?quote:Op maandag 2 september 2013 19:13 schreef Vinniiee het volgende:
Olie afgelopen zaterdag wel gedaan. Ging bijna een liter in
Na m'n vakantie nog nagekeken, toen was het nog goed. Dat is nu 4 weken geleden.quote:Op maandag 2 september 2013 19:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je checkt je oliepeil niet zo vaak?
ja je motorquote:Op maandag 2 september 2013 19:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarvoor nooit problemen gehad. Lijkt wel alsof iemand het afgetapt heeft
Hoe wil ik die meenemen op een VTR1000?quote:Op maandag 2 september 2013 19:57 schreef Tommzzz het volgende:
Gewoon komende dagen/weken ff goed in de gaten houden en maar een reserveflesje olie meenemen![]()
Hoelang moet je doorgaans smeken om in de OP opgenomen te worden?
Merk: Kawasaki
Model: Z750
Bouwjaar: 2007
Bijzonderheden: Gen-X windscherm en SC-Project GP M2 uitlaat (inmiddels zonder db-killer).
pic:
[ afbeelding ]
een jaar actief zijn in het topic. Staat overigens ook gewoon in de opquote:Op maandag 2 september 2013 19:57 schreef Tommzzz het volgende:
Dat las ik, maar vroeg me af of dat specifiek voor dit topic was of algemeen als nieuwelingquote:Op maandag 2 september 2013 20:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
een jaar actief zijn in het topic. Staat overigens ook gewoon in de op
Geen rug klachten'?quote:Op maandag 2 september 2013 19:57 schreef Tommzzz het volgende:
Gewoon komende dagen/weken ff goed in de gaten houden en maar een reserveflesje olie meenemen![]()
Merk: Kawasaki
Model: Z750
Bouwjaar: 2007
Bijzonderheden: Gen-X windscherm en SC-Project GP M2 uitlaat (inmiddels zonder db-killer).
pic:
[ afbeelding ]
als je de contributie een jaar vooruit betaald is er wel wat te regelenquote:Op maandag 2 september 2013 20:27 schreef Tommzzz het volgende:
[..]
Dat las ik, maar vroeg me af of dat specifiek voor dit topic was of algemeen als nieuweling
Ik ook niet, maar hij rijdt ook nietquote:Op maandag 2 september 2013 19:38 schreef Salatrel het volgende:
Ik ben nog geen olie verloren overigens
heb je iig iets om over te ouwehoeren bij de koffiemachinequote:Op maandag 2 september 2013 22:26 schreef picodealion het volgende:
Eerste dag op mijn nieuwe werk, 5 motorrijders ontmoet.
vragen naar de bekende weg kan een paar maanden extra wachttijd opleveren.quote:Op maandag 2 september 2013 20:27 schreef Tommzzz het volgende:
[..]
Dat las ik, maar vroeg me af of dat specifiek voor dit topic was of algemeen als nieuweling
Iets zonder pijpen?quote:Op maandag 2 september 2013 23:25 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
Hoi! Ik zal ook weer eens een teken van leven geven. Vandaag mijn SV650S verkocht, dubbel moment want het was toch m'n eerste motor maar er komt wat leukers voor terug.
wie niet. Na elke stop ploegendienst wie de sjaak was om te duwenquote:
quote:Op maandag 2 september 2013 23:25 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
Hoi! Ik zal ook weer eens een teken van leven geven. Vandaag mijn SV650S verkocht, dubbel moment want het was toch m'n eerste motor maar er komt wat leukers voor terug.
Waarom zeg je dan dat er iets leukers voor terug komt?quote:Op maandag 2 september 2013 23:26 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
[..]
Que?
Nee CBR 600 FS (morgen kijken).
Ze gaat er voor kijken hequote:Op dinsdag 3 september 2013 06:13 schreef Tankiej het volgende:
[..]
[..]
Waarom zeg je dan dat er iets leukers voor terug komt?![]()
dat zou een geweldige vooruitgang zijnquote:
Heb je wat te doenquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:36 schreef Gummiebeer het volgende:
Het brik is nu echt toe aan een hoofdrem revisiesetje. Het rubber is compleet vergaan en ik rem in etappe's.
Lijkt alsof met 25 jaar het omslagpunt ligt bij een Alp, de lijst wordt steeds groter en groter.
Nee joh, dan pakken al die dAuwdi's me terugquote:
en alles daags voor de ritquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:45 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Kan zo bij de rest van het lijstje bij!
"Wat de Baron kan kan ik ook" moet'ie gedacht hebben.quote:
haha, ja en dan je pols brekenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:40 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"Wat de Baron kan kan ik ook" moet'ie gedacht hebben.
Je reed alleen maar op de linkerbaan?quote:Op woensdag 4 september 2013 01:10 schreef Yreal het volgende:
vandaag tussen Leiden en Amsterdam gewoon niet ingehaald
Vluchtstrookquote:Op woensdag 4 september 2013 08:09 schreef staticdata het volgende:
[..]
Je reed alleen maar op de linkerbaan?
ik denk dat hij niemand heeft ingehaaldquote:Op woensdag 4 september 2013 08:09 schreef staticdata het volgende:
[..]
Je reed alleen maar op de linkerbaan?
I Knowquote:Op woensdag 4 september 2013 08:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik denk dat hij niemand heeft ingehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |