Even voor haar naar Oostenrijk terug, ja.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:08 schreef Salatrel het volgende:
[..]
voor straf moet je het rondje nog een keer rijden
uhuquote:Op woensdag 4 september 2013 08:09 schreef staticdata het volgende:
[..]
Je reed alleen maar op de linkerbaan?
Nee, Iedereen reed zo eindeloos traag dat ik met mijn 130 overal langs kwam alsof ik ghost rider wasquote:Op woensdag 4 september 2013 08:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik denk dat hij niemand heeft ingehaald
quote:Op woensdag 4 september 2013 16:44 schreef Yreal het volgende:
[..]
uhu
[..]
Nee, Iedereen reed zo eindeloos traag dat ik met mijn 130 overal langs kwam alsof ik ghost rider was
Ik weet het niet. Ik krijg iets teveel het idee dat ze triumph willen nadoenquote:
omdat ze twee wielen hebben? of omdat ze 3 cilinders hebben?quote:Op woensdag 4 september 2013 16:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik krijg iets teveel het idee dat ze triumph willen nadoen
want een japanse naked bike moet perse een 4 in lijn zijn? yamaha heeft al een 1 cilinder en een v-twin die allebei niet bijzonder succesvol waren. de andere japanse merken hebben al 4 in lijn nakeds dus als yamaha dat ook zou doen is het gewoon weer een kloon met een andere badge erop.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik krijg iets teveel het idee dat ze triumph willen nadoen
Ze gingen dat blok toch ook in een all-road hangen?quote:Op woensdag 4 september 2013 17:01 schreef Salatrel het volgende:
geen idee wat het verbruik van dat ding is maar als ze 1:20 kunnen halen zie ik een mooi blokje voor een nieuwe tenere
Dat waag ik te betwijfelen - Triumph bouwt al jaren triples, Yamaha is een nieuwkomer. Je gaat mij niet vertellen dat een nieuw blok betrouwbaarder is dan een uitontwikkeld blok.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:05 schreef KneusTeun het volgende:
En hij is waarschijnlijk betrouwbaarder![]()
nog een reden omblij te zijn dat ze hem eerst in een naked hangen ipv een allroad/toerquote:Op woensdag 4 september 2013 17:07 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat waag ik te betwijfelen - Triumph bouwt al jaren triples, Yamaha is een nieuwkomer. Je gaat mij niet vertellen dat een nieuw blok betrouwbaarder is dan een uitontwikkeld blok.
Toch hoor ik veel problemen met die triples!quote:Op woensdag 4 september 2013 17:07 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat waag ik te betwijfelen - Triumph bouwt al jaren triples, Yamaha is een nieuwkomer. Je gaat mij niet vertellen dat een nieuw blok betrouwbaarder is dan een uitontwikkeld blok.
triumph is dus de apple onder de motorenquote:Op woensdag 4 september 2013 17:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Toch hoor ik veel problemen met die triples!
Ze zijn alleen al kieskeurig met bougies als een malle. Zet je er anderen in weigert ie =.
Moet je weer originele bij dealer halen.
oh god, ik had je hoger ingeschatquote:Op woensdag 4 september 2013 17:12 schreef Salatrel het volgende:
[..]
triumph is dus de apple onder de motoren
kan, maar je snapt wat ik bedoel neem ik aan?quote:Op woensdag 4 september 2013 17:20 schreef Salatrel het volgende:
Bij de lidl hebben ze best goie spareribs voor die prijs
jij reageert anders erger dan ik? Ik noem namelijk nergens iphone of androidquote:Op woensdag 4 september 2013 17:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
kan, maar je snapt wat ik bedoel neem ik aan?
Emte, is dat er in jullie land ook? die honing spare ribs!!!!!!!
Oke, das misschien waar. Maar wordt gewoon moe van dat gezeverquote:Op woensdag 4 september 2013 17:31 schreef Salatrel het volgende:
[..]
jij reageert anders erger dan ik? Ik noem namelijk nergens iphone of androiddat apple alleen eigen fabrikaat onderdelen toelaat gaat veel verder terug toen lag de iphone nog niet eeens op e tekentafel
Emte hebben we hier niet maar ik zie er wel eens 1 als ik in de trein zit
Goed idee, ik ook graag.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:55 schreef KneusTeun het volgende:
Anyhoe, triumph is niks mis mee, doe mij maar een scrambler (kado)
Dan liever Drift, gaan de accu's langer meequote:Op woensdag 4 september 2013 17:59 schreef KneusTeun het volgende:
Kunnen we niet een concept uitwerken voor Triumph? als soort commercial een trip door Australië ofzoBeetje GoPro binnen hengelen als sponsor voor camera's! ik zeg DOEN!
heb er nu toch 4quote:Op woensdag 4 september 2013 18:54 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dan liever Drift, gaan de accu's langer mee
Fanboy, much?
Ultieme funbike voor in de stad! en lekker beetje crossen zal ie ook wel kunnen.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:47 schreef Salatrel het volgende:
http://www.ktm.com/nl/fre(...)ts.html#.UihEoDZ7LE0
en niemand zal je horen als er ergens komt waar je niet mag komenquote:Op donderdag 5 september 2013 11:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ultieme funbike voor in de stad! en lekker beetje crossen zal ie ook wel kunnen.
1,5 uur laden kun je 20 tot 45 minuten rijdenquote:Op donderdag 5 september 2013 11:55 schreef KneusTeun het volgende:
Enige waar ik mijn twijfels bij heb is de accu, hoelang gaat zo'n ding mee? en wat kost een nieuwe?
En wat is je range?
oke, laat maar.... dat is dus niks.quote:Op donderdag 5 september 2013 11:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
1,5 uur laden kun je 20 tot 45 minuten rijden
deze ga ik niet meer kijkenquote:Op donderdag 5 september 2013 13:22 schreef Dekatria het volgende:
Het volledige reisverslag staat per heden onlineinclusief plaatjes enzo! Komt nog een terugblik aan morgen, als ook de veilingen van start gaan.
wanneer wel: als het verkeer stil staat en er genoeg ruimte isquote:Op donderdag 5 september 2013 18:15 schreef Piles het volgende:
Nu alleen nog oefenen met keuzes maken, wanneer wel en wanneer niet
Wauwquote:Op donderdag 5 september 2013 13:22 schreef Dekatria het volgende:
Het volledige reisverslag staat per heden onlineinclusief plaatjes enzo! Komt nog een terugblik aan morgen, als ook de veilingen van start gaan.
Had deze week allemaal twijfelfilesquote:Op donderdag 5 september 2013 19:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wanneer wel: als het verkeer stil staat en er genoeg ruimte is
wanneer oppassen: als er op 1 van de 2 banen genoeg ruimte is voor een auto
wanneer niet: als je er niet tussen past
Tof filmpje weer Deka, verslag had ik al een beetje meegelezen per deel, morgen de laatste delen lezen, als ik effe niks te doen heb.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:55 schreef Dekatria het volgende:
Dank allen voor de complimentenzit een hoop werk in.
quote:Op donderdag 5 september 2013 15:05 schreef Salatrel het volgende:
lekker zonovergoten doordeweeks rondje lekdijk gedaan. doordat aan de overkant aan de weg werd gewerkt is aan die kant enkele stukken momenteel gravelweg. om stof tegen te gaan houden de boeren met hun gierwagen gevuld met water het wegdek vochtig wat resulteerde dat de jarige job die enkele dagen geleden nog een wasbeurt heeft gekregen er nu zo bij staat...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |