Dan liever Drift, gaan de accu's langer meequote:Op woensdag 4 september 2013 17:59 schreef KneusTeun het volgende:
Kunnen we niet een concept uitwerken voor Triumph? als soort commercial een trip door Australië ofzoBeetje GoPro binnen hengelen als sponsor voor camera's! ik zeg DOEN!
heb er nu toch 4quote:Op woensdag 4 september 2013 18:54 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dan liever Drift, gaan de accu's langer mee
Fanboy, much?
Ultieme funbike voor in de stad! en lekker beetje crossen zal ie ook wel kunnen.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:47 schreef Salatrel het volgende:
http://www.ktm.com/nl/fre(...)ts.html#.UihEoDZ7LE0
en niemand zal je horen als er ergens komt waar je niet mag komenquote:Op donderdag 5 september 2013 11:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ultieme funbike voor in de stad! en lekker beetje crossen zal ie ook wel kunnen.
1,5 uur laden kun je 20 tot 45 minuten rijdenquote:Op donderdag 5 september 2013 11:55 schreef KneusTeun het volgende:
Enige waar ik mijn twijfels bij heb is de accu, hoelang gaat zo'n ding mee? en wat kost een nieuwe?
En wat is je range?
oke, laat maar.... dat is dus niks.quote:Op donderdag 5 september 2013 11:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
1,5 uur laden kun je 20 tot 45 minuten rijden
deze ga ik niet meer kijkenquote:Op donderdag 5 september 2013 13:22 schreef Dekatria het volgende:
Het volledige reisverslag staat per heden onlineinclusief plaatjes enzo! Komt nog een terugblik aan morgen, als ook de veilingen van start gaan.
wanneer wel: als het verkeer stil staat en er genoeg ruimte isquote:Op donderdag 5 september 2013 18:15 schreef Piles het volgende:
Nu alleen nog oefenen met keuzes maken, wanneer wel en wanneer niet
Wauwquote:Op donderdag 5 september 2013 13:22 schreef Dekatria het volgende:
Het volledige reisverslag staat per heden onlineinclusief plaatjes enzo! Komt nog een terugblik aan morgen, als ook de veilingen van start gaan.
Had deze week allemaal twijfelfilesquote:Op donderdag 5 september 2013 19:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wanneer wel: als het verkeer stil staat en er genoeg ruimte is
wanneer oppassen: als er op 1 van de 2 banen genoeg ruimte is voor een auto
wanneer niet: als je er niet tussen past
Tof filmpje weer Deka, verslag had ik al een beetje meegelezen per deel, morgen de laatste delen lezen, als ik effe niks te doen heb.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:55 schreef Dekatria het volgende:
Dank allen voor de complimentenzit een hoop werk in.
quote:Op donderdag 5 september 2013 15:05 schreef Salatrel het volgende:
lekker zonovergoten doordeweeks rondje lekdijk gedaan. doordat aan de overkant aan de weg werd gewerkt is aan die kant enkele stukken momenteel gravelweg. om stof tegen te gaan houden de boeren met hun gierwagen gevuld met water het wegdek vochtig wat resulteerde dat de jarige job die enkele dagen geleden nog een wasbeurt heeft gekregen er nu zo bij staat...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |