Kun je gewoon online bekijken als het goed is.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:20 schreef handboek het volgende:
Paar dagen terug nog op de foto gezet, kreeg ineens een blauwe flits tegen mijn harses. Ben wel benieuwd hoe het eruit zag. Lijkt me alleen niet zo slim om de foto op te vragen haha.
Waar dan precies?quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kun je gewoon online bekijken als het goed is.
Ik zei dat ik een blauwe flits tegen mijn harses kreeg, flits dus van voren. Ik lachte wel lief naar de camera. En voor zo ver ik weet zit er geen kenteken op de voorkap.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
https://www.mijnpolitie.nl/bvs.shtml
Kan wel pas als je je boete binnen hebt
Dan hoef je je dus ook geen zorgen te maken over een boete.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:31 schreef handboek het volgende:
[..]
Ik zei dat ik een blauwe flits tegen mijn harses kreeg, flits dus van voren. Ik lachte wel lief naar de camera. En voor zo ver ik weet zit er geen kenteken op de voorkap.
Dat deed ik ook al niet. Ik was alleen benieuwd of ik een beetje leuk op de foto staquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan hoef je je dus ook geen zorgen te maken over een boete.
Is mij ook wel eens gebeurd...ben benieuwd wat de politie gaat doen als dezelfde persoon vaak van voren geflitst wordt!quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:31 schreef handboek het volgende:
[..]
Ik zei dat ik een blauwe flits tegen mijn harses kreeg, flits dus van voren. Ik lachte wel lief naar de camera. En voor zo ver ik weet zit er geen kenteken op de voorkap.
Ik weet het niet, Lijkt me niet dat ze een spiegel op gaan hangen oid waardoor die flitskast ook je achterkant kan zienquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:35 schreef Tommzzz het volgende:
[..]
Is mij ook wel eens gebeurd...ben benieuwd wat de politie gaat doen als dezelfde persoon vaak van voren geflitst wordt!
Oh, my bad.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:34 schreef handboek het volgende:
[..]
Dat deed ik ook al niet. Ik was alleen benieuwd of ik een beetje leuk op de foto sta
stuur ze een brief met de exacte datum en tijd en vraag of ze de foto er even bij willen zoekenquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:31 schreef handboek het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een verhaal gehoord dat ze iemand opwachtten, maar dat was iemand die dagelijks op hetzelfde tijdstip door dezelfde paal werd geflitst. Dan vraag je er ook omquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:35 schreef Tommzzz het volgende:
[..]
Is mij ook wel eens gebeurd...ben benieuwd wat de politie gaat doen als dezelfde persoon vaak van voren geflitst wordt!
Holy shit wat cool!quote:Op donderdag 5 september 2013 13:22 schreef Dekatria het volgende:
Het volledige reisverslag staat per heden onlineinclusief plaatjes enzo! Komt nog een terugblik aan morgen, als ook de veilingen van start gaan.
Dankquote:
thx ben er ook erg blij mee. Kan arokoffers.nl ook aanbevelen. Zeer snelle response op email en levertijd was prima in orde. Ze gaven netjes aan het pakket woensdag of donderdag verzendgereed te hebben en vrijdag stond de pakketboer voor de deur.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:38 schreef KneusTeun het volgende:
Nice die koffers sala! Ziet er echt badass uit.
Meuk van de bovenste plank idd.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:41 schreef Dekatria het volgende:
Sjeng Sjing, daar heb je het al he. Chinese subdivisie van Waaibomen BV.
Gelukkig zelf niks in elk geval
Veel sterkte!!!!quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:44 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Meuk van de bovenste plank idd.
Zelf heb ik een kleine beschadiging opgelopen aan mn heup en arm, maar dat mag geen naam hebben. Ego is er erger aan toe
is de dagwaarde van die chinese snorscooter niet hoger dan die van de alp dan?quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:37 schreef Gummiebeer het volgende:
Daarnet het asfalt gekust![]()
Tijdens een bocht aanremmen een blokerend voorwiel en weg was die, zo op mn snufferd!
En dat met een vaartje van 15km/hcombo van een sjeng sjing bandje en nat wegdek.
Klein detail is dat het met de (chinese) snorscooter is gebeurd, dat maakt het nog sneuer![]()
![]()
Wel is mijn ego gekrenkt nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |