Dan kun je toch gewoon vragen hoe laat je zult afspreken? vandaag, of morgen, maakt niet uit.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:18 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Nou het is niet zo zeer dat ik haar als laatste iets gestuurd heb, maar aangezien ik de laatste dagen steeds t initiatief nam met beginnen van berichtjes, wilde ik het een keer afwachten of ze mij iets zou sturen uit d'r eigen. Deed ze namelijk in het begin ook veel. Ze heeft overigens vakantie nu.
Nee, je kunt het niet hebben. Hoe kom je daar toch in Jezusnaam bij?quote:Hey
ja ik heb lef als dame met een kort pittig kapsel!Die het echt wel kan hebben;-)!En het heerlijk vind om een niet een 13 in dozijn type te zijn.Maar een echte vrouw die niet begrijpt waarom ik naar zo arogante bal als jij een berichtje stuur.??
Eigenlijk alleen omdat ik je eerlijkheid en oprechtheid waardeer ;-)
Stel je kijkt toch door mijn kapseltje heen ben je altijd welkom om samen op ontdekkingsreis te gaan.
kus
Veel waarde hechten aan zogenaamd uniek en bijzonder en 'lekker gek' zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, je kunt het niet hebben. Hoe kom je daar toch in Jezusnaam bij?
Nope, mijn date is nog 2.5 week op vakantie, helaasquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:00 schreef Rickario het volgende:
Staan er alweer dates voor het weekend?
Heb je dat ook gereplied?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Oh mijn god, wat een tenenkrommende tekst. Dumpen in de Noordzee.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Helaas niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:00 schreef Rickario het volgende:
Nee we denken met onze snikkel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:12 schreef firefly3 het volgende:
Ja, laten we hier berichten posten van vrouwen op paiq met een korte kapsel en dan gezamelijk uitlachen als ze happen. Beetje onzeker?
Pas als je niet om/door t kapsel heen moet kijken, dan kan een vrouw t hebbenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Kwam vandaag bij het foto's beoordelen ook een bekende tegen. Weet niet, ligt eraan of je diegene leuk vindt toch? Je kunt hem ook bij het boodschappen doen tegen komen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:03 schreef Kekaa het volgende:
Paiq date een mail gestuurd dat het em niet gaat worden.
Nieuwe ronde nieuwe kansen. Ofzo.
Vraag: wat zouden jullie doen als je via Paiq gematcht bent met iemand, waarvan je zeer zeker weet dat je diegene kent?
Het afkraken is meer een modeverschijnsel dan de korte kapsels zelf geworden anders.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:14 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Nee we denken met onze snikkel.
dat is ook mijn grootste angst, om een bekende tegen te komen daarquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:03 schreef Kekaa het volgende:
Vraag: wat zouden jullie doen als je via Paiq gematcht bent met iemand, waarvan je zeer zeker weet dat je diegene kent?
Is me al eens gebeurd. Ik mocht haar toen al niet, en PaiQ ging daar ook niets aan veranderen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:03 schreef Kekaa het volgende:
Ja heb net ook weer berichtje gestuurd. Ging er mij om dat ik haar ineens heel erg stil vind. Terwijl ik behoorlijk veel contact met haar heb gehad, waarvan het initiatief ook van haar uit kwam. Het voelde gewoon niet goed, maar wellicht komt daar vanavond weer verandering in.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:01 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dan kun je toch gewoon vragen hoe laat je zult afspreken? vandaag, of morgen, maakt niet uit.
Wanneer hebben jullie afgesproken? Ze heeft vakantie schreef je, misschien gewoon druk joh. Je hebt zelf vast ook wel eea te doen behalve whatsappen?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:14 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ja heb net ook weer berichtje gestuurd. Ging er mij om dat ik haar ineens heel erg stil vind. Terwijl ik behoorlijk veel contact met haar heb gehad, waarvan het initiatief ook van haar uit kwam. Het voelde gewoon niet goed, maar wellicht komt daar vanavond weer verandering in.
Klopt ja, dat is ook zo. Maar was gewend altijd wel wat tussendoor te krijgen. Maar ja, zal wel een logische verklaring voor zijn. Als het goed is zie ik haar zaterdag weer, dus merk gauw genoeg of het nog goed zit.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:18 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wanneer hebben jullie afgesproken? Ze heeft vakantie schreef je, misschien gewoon druk joh. Je hebt zelf vast ook wel eea te doen behalve whatsappen?
Nee, eventjes niks in zichtquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:33 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Nope, mijn date is nog 2.5 week op vakantie, helaasBij jou?
Maandag. Telt dat ook?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:00 schreef Rickario het volgende:
Veel plezier, you never know..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:17 schreef Cue_ het volgende:
Zometeen mn speeddateavond. Hfb er zo weinig zin in haha
bij mannen staat er steevast de Shawshank Redemptionquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
Al die wijven die ook allemaal ''entouchable'' (sic) als favo film hebben staan...
[..]
Maandag. Telt dat ook?
Goeie film! Zo'n beetje het enige King-verhaal waarvan de verfilming beter is ook.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:05 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
bij mannen staat er steevast de Shawshank Redemption
Net zoals muziekkeuze kan dat dus ook een dooddoener zijn?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
Al die wijven die ook allemaal ''entouchable'' (sic) als favo film hebben staan...
Nummer 1 op imdb, mwah, best hoog, no?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:12 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Net zoals muziekkeuze kan dat dus ook een dooddoener zijn?
Heb die film nooit gezien trouwens, is het wat?
Heb je daar niet eens een topic over geopend?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:05 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Welnee, wat boeit mij dat nu verder wat de favoriete film van een date in spé is. Het viel me gewoon op, met name de verkeerde spelling.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:12 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Net zoals muziekkeuze kan dat dus ook een dooddoener zijn?
Heb die film nooit gezien trouwens, is het wat?
Nog nooit gezienquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:05 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Welnee, wat boeit mij dat nu verder wat de favoriete film van een date in spé is. Het viel me gewoon op, met name de verkeerde spelling.En ja. Is een kijkbeurt waard.
Kijk uit wat je zegt gek. Muziek, elektrisch, overhemd, 9 grams-stof, H&M, 45 euro, iOS, 26 graden, 2x WhatsApp (achter elkaar!): it all matters!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Welnee, wat boeit mij dat nu verder wat de favoriete film van een date in spé is. Het viel me gewoon op, met name de verkeerde spelling.En ja. Is een kijkbeurt waard.
Dan wordt het misschien ook mijn beste filmquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:23 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Die moet je dan wel maar even kijken. Best goed!
Tja wie weet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:25 schreef Rickario het volgende:
[..]
Dan wordt het misschien ook mijn beste film
Hahahaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:27 schreef eefje801 het volgende:
[..]
lamaar, echt langer slapen morgen
Ben benieuwd!! Het kan heel leuk lopenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:17 schreef Cue_ het volgende:
Zometeen mn speeddateavond. Hfb er zo weinig zin in haha
Mannen zijn soms net vrouwen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:40 schreef Yuki het volgende:
Het is hard gegaan vandaag
- El_Thijs: voetendokter, pfffrrrtttDa's heul geen Dokter!
- Die dude die z'n date blockt vanwege Mysterylandiets meer dan "verbeterpuntjes" op sociaal gebied, I think.
- Overhemd, polo, t-shirt... Maken mannen zich daar echt zo druk om?
[..]
Ben benieuwd!! Het kan heel leuk lopen
Overgeschakeld naar dokter Tinus?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb weleens The Human Centipede gekeken met iemand op een eerste date. Zeer romantisch coming of age drama over uiteenlopende karakters die samen leren te werken ondanks hun verschillen. En er zit ook een soort plattelandsdokter in die de boel bijeen houdt gedurende de film.
*twijfelt*
Het kán ook zijn dat we hem niet helemaal afgekeken hebben bedenk ik me nu.
ik had een banquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je daar niet eens een topic over geopend?
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb weleens The Human Centipede gekeken met iemand op een eerste date. Zeer romantisch coming of age drama over uiteenlopende karakters die samen leren te werken ondanks hun verschillen. En er zit ook een soort plattelandsdokter in die de boel bijeen houdt gedurende de film.
*twijfelt*
Ja... leuke film voor een eerste date. (net even de trailer bekeken).quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
*twijfelt*
Hoeveelste date?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:54 schreef PeterPastoor het volgende:
Mijn date heeft zich uitgeschreven bij het betaalde gedeelte van RP. Date gisteravond ging erg goed en was erg gezellig!!
Hoop t ookquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:13 schreef PeterPastoor het volgende:
Tweede. Ik hoop dat ik iets meer geluk heb
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:40 schreef Yuki het volgende:
- Overhemd, polo, t-shirt... Maken mannen zich daar echt zo druk om
Ahhh, hoe liefquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Reken er maar op dat ik vanaf maandag al weet wat ik morgen aantrek
Er is een reden dat mensen denken dat ik homo ben hequote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ahhh, hoe lief![]()
Ik weet overigens ook al sinds maandag wat ik dit weekend draag als ik De Dokter weer zie, tot in detailMaar ik dacht dat dat echt een vrouwending was
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Er is een reden dat mensen denken dat ik homo ben heof me op z'n minst vrouwelijke trekjes vinden hebben
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Reken er maar op dat ik vanaf maandag al weet wat ik morgen aantrek
Nouja.. ze wil nog steeds, dus dat zegt wel ietsquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
Komt maandag na de Paiq-date nog een RP-date bij ergens volgende week begrijp ik net. Ze komt wel uit een miniscuul dorp waar ik er eerder dit jaar al twee gedate heb en die dus vriendinnen bleken te zijn van elkaar.
Kan leuk worden
Balen man. Maar je voelde inderdaad al dat 't niet goed zat he. Denk dat dit vaak genoeg voorkomt, je weet dat het niet goed zit (merkt gewoon verandering in hoe iemand is tegenover je). Maar je eigen hoop/gevoel overheerst te veel waardoor je een beetje slap afwacht etc. Vanaf de zijlijn is het makkelijk roepen om te zeggen: graag of niet etc. Maar als je zelf in zo'n situatie zit en je vindt die ander echt leuk dan ziet het er toch anders uitquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:26 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Balen hier. Had mijn date nog bericht gestuurd gisteren omdat ik het niet vertrouwde dat ze al tijd niks had laten horen. En ze gaf aan dat ze het niet meer zag zitten en haar gevoel gewoon niet goed was.![]()
Dus helaas geen date meer dit weekend.
Doorgeschoven fuckbuddyquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja.. ze wil nog steeds, dus dat zegt wel iets
Dit.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:36 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Balen man. Maar je voelde inderdaad al dat 't niet goed zat he. Denk dat dit vaak genoeg voorkomt, je weet dat het niet goed zit (merkt gewoon verandering in hoe iemand is tegenover je). Maar je eigen hoop/gevoel overheerst te veel waardoor je een beetje slap afwacht etc. Vanaf de zijlijn is het makkelijk roepen om te zeggen: graag of niet etc. Maar als je zelf in zo'n situatie zit en je vindt die ander echt leuk dan ziet het er toch anders uit
Je omschrijft het helemaal zoals ik erin stond ja. Maar goed, ik baal er wel van, want had een aantal superleuke dates gehad en dacht ook echt dat er groei in zat.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:36 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Balen man. Maar je voelde inderdaad al dat 't niet goed zat he. Denk dat dit vaak genoeg voorkomt, je weet dat het niet goed zit (merkt gewoon verandering in hoe iemand is tegenover je). Maar je eigen hoop/gevoel overheerst te veel waardoor je een beetje slap afwacht etc. Vanaf de zijlijn is het makkelijk roepen om te zeggen: graag of niet etc. Maar als je zelf in zo'n situatie zit en je vindt die ander echt leuk dan ziet het er toch anders uit
Dat zijn dan weer de frustraties bij sommigen. Zo van ze moeten mij niet dus zijn het hoeren, allemaal! De logica ontgaat mij ook.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:07 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het afkraken is meer een modeverschijnsel dan de korte kapsels zelf geworden anders.
Herkenbaar jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:53 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Je omschrijft het helemaal zoals ik erin stond ja. Maar goed, ik baal er wel van, want had een aantal superleuke dates gehad en dacht ook echt dat er groei in zat.
Opeens is dan het gevoel weg bij die ander, ik snap dat niet zo goed. Dat het ineens dan weg is. Is namelijk niet de eerste keer dat ik zoiets te horen krijg.
we zijn trots op jequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:54 schreef SilentChaos het volgende:
(goh, wat omschrijf ik dat netjes voor een vrijdag)
Dit had mijn tekst kunnen zijn van laatste date. Paar hele leuke dates, steeds langer en intiemer, bij elkaar thuis geweest, zij stuurde me kusjes en berichtjes dat ze me graag weer wilde zien. Vervolgens opeens twijfel na laatste date, tijdens haar vakantie vrijwel niets meer gehoord, daarna poef: 1 appje dat ze niet voelt dat er meer in zit van haar kant.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:53 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Je omschrijft het helemaal zoals ik erin stond ja. Maar goed, ik baal er wel van, want had een aantal superleuke dates gehad en dacht ook echt dat er groei in zat.
Opeens is dan het gevoel weg bij die ander, ik snap dat niet zo goed. Dat het ineens dan weg is. Is namelijk niet de eerste keer dat ik zoiets te horen krijg.
Ik heb dit van al mijn dates nu 2x meegemaakt. Vindt het zo vreemd dat zo'n gevoel dan opeens verdwijnt als alle bovenstaande dingen dan al hebben plaatsgevonden. Het ligt overigens ook nooit aan mij volgens hen, maar het gevoel ontbreekt dan "opeens".quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dit had mijn tekst kunnen zijn van laatste date. Paar hele leuke dates, steeds langer en intiemer, bij elkaar thuis geweest, zij stuurde me kusjes en berichtjes dat ze me graag weer wilde zien. Vervolgens opeens twijfel na laatste date, tijdens haar vakantie vrijwel niets meer gehoord, daarna poef: 1 appje dat ze niet voelt dat er meer in zit van haar kant.
Neem aan dat ze sowieso al twijfelde / hoopte dat het gevoel nog zou groeien.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:08 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Ik heb dit van al mijn dates nu 2x meegemaakt. Vindt het zo vreemd dat zo'n gevoel dan opeens verdwijnt als alle bovenstaande dingen dan al hebben plaatsgevonden. Het ligt overigens ook nooit aan mij volgens hen, maar het gevoel ontbreekt dan "opeens".Ja ik weet niet, misschien is dat wel een vrouwentrekje ofzo.
Nou ze gaf me anders wel aardig het gevoel dat het aan het groeien was. Maar goed, wellicht ben ik daar anders in. Als ik twijfel over mijn gevoel dan ga ik ook niet allemaal intiem doen en bepaalde berichten sturen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Neem aan dat ze sowieso al twijfelde / hoopte dat het gevoel nog zou groeien.
En uiteindelijk blijkbaar toch niet.
Wat ga je aantrekken? Een overhemd? Polo? T-Shirtquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:13 schreef HaerdenC het volgende:
Bleh gebeurt niet snel maar echt zenuwen voor vanavond en ik heb geen idee waarom.
Daar verschillen mensen inderdaad in.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:13 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Nou ze gaf me anders wel aardig het gevoel dat het aan het groeien was. Maar goed, wellicht ben ik daar anders in. Als ik twijfel over mijn gevoel dan ga ik ook niet allemaal intiem doen en bepaalde berichten sturen.
Trendy schoenen, donkere broek, zwart modern half synthetisch hemd en een business smart vestje. Gelkopje en 2 dagen stoppelbaard ...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat ga je aantrekken? Een overhemd? Polo? T-Shirt?
Mag je weer naar de speeltuin?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:18 schreef Seikcid het volgende:
Ik ga in ieder geval weer eens wippen dit weekend.
Met je maatjes naar de Wallen zaterdag?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:18 schreef Seikcid het volgende:
Heb je je zakgeld weer opgespaard voor je halfjaarlijkse wip bij casa rosso.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:18 schreef Seikcid het volgende:
Dat laatste in mijn geval (denk ik). Ze had ook al wel eerder aangegeven dat ze iemand is bij wie gevoel moet groeien. Vermoed dat ze dat dus nog even de kans heeft willen geven, maar dat 't niet kwam.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Neem aan dat ze sowieso al twijfelde / hoopte dat het gevoel nog zou groeien.
En uiteindelijk blijkbaar toch niet.
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik geen ideeeeeee heb wat ik me erbij voor moet stellenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:40 schreef BeamofLight het volgende:
zwart modern half synthetisch hemd en een business smart vestje
wordt niet scoren
Dat zei de mijne ook. Ik had gewoon veel raakvlakken met dr, dus dacht dat het ook wel goed zou komen. Maar ja, is best wel weer een tijd geleden, dat ik me er rot bij voel dat een date op niks is uitgelopen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat laatste in mijn geval (denk ik). Ze had ook al wel eerder aangegeven dat ze iemand is bij wie gevoel moet groeien. Vermoed dat ze dat dus nog even de kans heeft willen geven, maar dat 't niet kwam.
Zoenen/knuffelen/seks hoeft ook geen bevestiging te zijn van. Kan ook een manier zijn om uit te zoeken of het echt goed voelt.
Ik ga uit met een leerkracht en ben al wat ouder ... witte gympies en een gescheurde jeans met boorsthaar ontblote open staande shirt en een petje zou inderdaad niet scoren zijn maar dit gaat wel mee vallen hoorquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:40 schreef BeamofLight het volgende:
zwart modern half synthetisch hemd en een business smart vestje
wordt niet scoren
Ach, merk al dat de teleurstelling langzaam verdwijnt. Heb alweer zin om een nieuwe dame te ontmoeten. Zegt misschien ook wel watquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:43 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Dat zei de mijne ook. Ik had gewoon veel raakvlakken met dr, dus dacht dat het ook wel goed zou komen. Maar ja, is best wel weer een tijd geleden, dat ik me er rot bij voel dat een date op niks is uitgelopen.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ach, merk in mijn geval al dat de teleurstelling langzaam verdwijnt. Komt met jou ook wel goed. Heb alweer zin om een nieuwe dame te ontmoeten. Zegt misschien ook wel wat
Ja dat gebeurt mij meestal ook wel hoor, maar net een dag erna ben ik toch meestal wel teleurgesteld. Ik ga vanavond ook ff de stad in denk ik. Is ook altijd wel ff lekker. 1 keer kostte het me 2 weken, maar toen was ik echt zwaar verliefd geworden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ach, merk al dat de teleurstelling langzaam verdwijnt. Heb alweer zin om een nieuwe dame te ontmoeten. Zegt misschien ook wel wat
Whehe, kan hard aankomenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:09 schreef Cue_ het volgende:
Vanmiddag krijgen we de mail met de matches vanuit de speeddate. Daarin staat ook aangegeven (als het goed is) hoeveel mannen een 'ja'tje bij jou hebben aangegeven.
Zoals m'n collega mooi kon verwoorden "zou mij toch ergens steken als zelfs de sukkeltjes niet in me geintresseerd zouden zijn". Zit wat in
Nee, alleen een aantal. Alleen van de echte matches (jij en de ander 'ja' naar elkaar) krijg je het emailadres.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:14 schreef Rickario het volgende:
Whehe, kan hard aankomen
Hoe gaat dat dan? Zie je wie er allemaal een 'ja' hebben ingevuld?
Dus je collega heeft bij naar wat ze zelf zegt "sukkeltjes" ja ingevuld?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, alleen een aantal. Alleen van de echte matches (jij en de ander 'ja' naar elkaar) krijg je het emailadres.
Onder het mom van als je diegene tegenkomt en je weet dat hij/zij 'ja' hebt gezegd, en jij dan weer niet. Niet zo leuk enzo.
Nee, maar als ik een mail krijg met 0 matches is dat niet raar, want heb zelf maar bij 3 aangegeven er evt wel contact mee te willenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:37 schreef habitue het volgende:
[..]
Dus je collega heeft bij naar wat ze zelf zegt "sukkeltjes" ja ingevuld?
Ik veronderstel dat er altijd wel mensen tussenlopen die gewoon op zowat iedereen ja antwoorden vanwege hopeloos en zo of ben ik mis?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, maar als ik een mail krijg met 0 matches is dat niet raar, want heb zelf maar bij 3 aangegeven er evt wel contact mee te willen
maar als je dan ook te horen krijgt dat niemand van de 15 ofzo een 'ja' bij jou heeft ingevuld... dan is het toch wel triest lijkt me
Klopt, die zaten er naar mijn inziens ook tussen. Dus moet je nagaan als je daar zelfs geen 'ja' van krijgtquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:46 schreef HaerdenC het volgende:
Ik veronderstel dat er altijd wel mensen tussenlopen die gewoon op zowat iedereen ja antwoorden vanwege hopeloos en zo of ben ik mis?
Zowiezo een vrouwentrekje om het op die manier te verwoorden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:08 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ik heb dit van al mijn dates nu 2x meegemaakt. Vindt het zo vreemd dat zo'n gevoel dan opeens verdwijnt als alle bovenstaande dingen dan al hebben plaatsgevonden. Het ligt overigens ook nooit aan mij volgens hen, maar het gevoel ontbreekt dan "opeens".Ja ik weet niet, misschien is dat wel een vrouwentrekje ofzo.
Er zijn groepen 20-35, zelfs 20-49quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:53 schreef JAOC het volgende:
Zo'n speeddate avond lijkt me ook wel interessant om eens te doen. Alleen ben ik daar waarschijnlijk iets te jong(23) voor.
Klopt, maar wat ik meemaakte op paiq is dat ze allemaal liever een jongen hadden die ouder isquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er zijn groepen 20-35, zelfs 20-49Ow wacht. . die laatste is een singlesborrel
Klopt idd. Al was de host van onze avond een vrouw met een 12 jaar jongere vent.. Het is allemaal mogelijkquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:57 schreef JAOC het volgende:
Klopt, maar wat ik meemaakte op paiq is dat ze allemaal liever een jongen hadden die ouder is
Een date vind ik geslaagd als ik zin heb in een tweede date.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat anders: wanneer is een date voor jullie gevoel 'geslaagd'? Want als je puur uitgaat van het criterium 'alleen als het een relatie wordt' dan zullen de meeste dates uiteindelijk niet onder die noemer vallen. Ligt er ook aan met welk doel je gaat daten natuurlijk.
Dus wanneer zijn jullie tevreden? Als je een gezellige tijd hebt gehad? Als het leidt tot een leuk contact/vriendschap? Als je ff een keertje lekker los hebt kunnen gaan in bed?
Hier hetzelfde.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een date vind ik geslaagd als ik zin heb in een tweede date.
Of het dan uiteindelijk wel of niet wat wordt, tja dat maakt voor het benoemen van die eerste date niets uit.
mooie omschrijving, mee eensquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of het dan uiteindelijk wel of niet wat wordt, tja dat maakt voor het benoemen van die eerste date niets uit.
Wanneer besluit je dat?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is toch zo een hesje dat over je overhemd gaat bij een 3 delig pak?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik geen ideeeeeee heb wat ik me erbij voor moet stellen
goed bezigquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:36 schreef Cue_ het volgende:
Mbt de speeddate. Ik heb 4 'ja'-tjes gekregen.. en 1 match
Mooi! Was het de match die je hoopte?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:36 schreef Cue_ het volgende:
neequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:40 schreef eefje801 het volgende:
Mooi! Was het de match die je hoopte?
Oh leuk!!!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:36 schreef Cue_ het volgende:
uhm ohquote:
Van de sukkels?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:52 schreef Cue_ het volgende:
m'n vriendin die er strontchagrijnig bij zat, heeft zelfs nog twee 'ja'-tjes gekregen
Maar vertel eens, hoe ziet zo avond er uit, wat voor type mensen komen er?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:52 schreef Cue_ het volgende:
m'n vriendin die er strontchagrijnig bij zat, heeft zelfs nog twee 'ja'-tjes gekregen
Ik had zoiets van ,ik zie wel of ik wat van mn match hoor.quote:
m.a.w. alleen die vriendin en jij waren om aan te zienquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:41 schreef Cue_ het volgende:
@Ook gek;
nouja je komt binnen, organisatie verwelkomt je en zegt aan welk tafeltje je komt te zitten en je krijgt een matchkaart. Neemt een drankje. Praat evt met mensen en dan begint de avond.
Je praat met elkaar zon drie minuten, dan vul je op je kaart in ja of nee. En de kerel gaat naar t volgende tafeltje.
Er komen grotendeels toch wel de wat sulletjes. Waarvan je gewoon begrijpt dat ze dergelijke avonden nodig hebben. Maar ook redelijk nornale mensen. En zoals die leuke, gewoon een leuke vlotte jongen. Maar dat is de uitzondering. qua vrouwen waren er een paar met een piitrig kort k!psel en bijbehorend karakter. Vooral veel gezette vrouwen, maar ook een paar vlotte leukuitziende meiden.
Mijn vriendin als ze wat had gelachenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:59 schreef m1st1g het volgende:
[..]
m.a.w. alleen die vriendin en jij waren om aan te zien
Pics .....quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn vriendin als ze wat had gelachen
En drie andere grietjes.
http://www.google.nl/imghp?hl=nl&tab=wiquote:
Niet van jou... ik weet hoe je er uit ziet. maar van die 3 grietjes waarvan jij denkt dat ze appetijtelijk zijn / waren .quote:
Waarom de Nederlandse google ? ik pak liever de Hongaarsequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:07 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
http://www.google.nl/imghp?hl=nl&tab=wi
random woord in geven ... zo veel afbeeldingen je maar wil
Ik heb hun fotos ook echtquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:10 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Niet van jou... ik weet hoe je er uit ziet. maar van die 3 grietjes waarvan jij denkt dat ze appetijtelijk zijn / waren .
Hoe is het met jouw en de buurman eigenlijk eef?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:14 schreef eefje801 het volgende:
lol, dit topic..
Maar jammer cue, al kan de minste van de drie alsnog de leukste worden. Ga je wat afspreken denk je?
Jammer hoorquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb hun fotos ook echten als ik ze had dan nog niet zet ii ze hier he.
En nee ga ook niet op zoek naar iets wat erop lijkt ofzo
Foei Thijs! Maar met mij en de buurman gaat het goed, nog steeds een lamme arm van het zwaaien. Ik ben zover dat een briefje niet meer past bij mijn leeftijd en dat ik volgende week gewoon eens aanbel. Waarom volgende week? omdat ik een neptand ben verloren en niet als een soort van Hatchet-Face aan zijn deur wil staanquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw en de buurman eigenlijk eef?
Maybe. Zal wel van me laten horen denk ik. Hem eerst maar eens facebookenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:14 schreef eefje801 het volgende:
lol, dit topic..
Maar jammer cue, al kan de minste van de drie alsnog de leukste worden. Ga je wat afspreken denk je?
knowledge is power. succesquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maybe. Zal wel van me laten horen denk ik. Hem eerst maar eens facebooken
Ik was oprecht benieuwdquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:21 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Foei Thijs! Maar met mij en de buurman gaat het goed, nog steeds een lamme arm van het zwaaien. Ik ben zover dat een briefje niet meer past bij mijn leeftijd en dat ik volgende week gewoon eens aanbel. Waarom volgende week? omdat ik een neptand ben verloren en niet als een soort van Hatchet-Face aan zijn deur wil staan
Vergeet linkedin nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maybe. Zal wel van me laten horen denk ik. Hem eerst maar eens facebooken
Bij linkedin kun je zien wie er op je profile is geweest, dus dan kom je wel als een stalker overquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Vergeet linkedin nietNaja, misschien zoekt hij wel contact toch?
Dat was voor de w achter jouquote:
Het was ook een knipoog naar de eerdere discussie. Trouwens, wel erg stom dat dat zo is nu. Soms gewoon leuk, even een date checken of gewoon een oud-klasgenoot.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Bij linkedin kun je zien wie er op je profile is geweest, dus dan kom je wel als een stalker over
Daar maak je toch een 2e account voor aanquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Bij linkedin kun je zien wie er op je profile is geweest, dus dan kom je wel als een stalker over
lees een stukje terug. dat heeft ie al gedaanquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Vergeet linkedin nietNaja, misschien zoekt hij wel contact toch?
Ik heb er veel zin in, maar er zit nog zeker twee weken tussenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:27 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat was voor de w achter jouSorry
Maar vind het oprecht leuk dat je interesse toont hoor..denk alleen dat mijn buurmanverhaal wat langer gaat duren.
Hoe is het met de dame van Paiq? Al zin in je date?
Die had ik inderdaad gemistquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik had zoiets van ,ik zie wel of ik wat van mn match hoor.
Maar kreeg net al mail van hem met zn telefoonnr, omdat hij meer van t persoonlijke contact is, en of ik m belde. Daarbij dat ie van t weekend druk is dus slecht bereikbaar
goed bezigquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb er veel zin in, maar er zit nog zeker twee weken tussenZe gaat nog op vakantie voor een midweek en ik heb het ook vrij druk. Maar ik merk van haar kant dat ze het ook graag wil dus dat komt helemaal goed
haha totaal niet. dus denk dat t een whatapp of mailtje terug wordtquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:35 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Die had ik inderdaad gemist
Ben je wel een beller dan?
Inderdaad, en ik zie hier wel meer potentie in dan in de vorige zoals ik al eerder aangafquote:
leuk genoeg inderdaadquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
haha totaal niet. dus denk dat t een whatapp of mailtje terug wordt
Hopen dat Cue's date dat ook heeft begrepen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:09 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Na een paar dagen whatsapp bel ik toch wel, zeker als ik een date wil afspreken.
Raar is dat hé? Ik snap ook niet zo goed waar dat aan ligt. Nou bedoel ik dat niet verkeerd maar iemand waarmee je hebt afgesproken dat je wat hebt zou je toch eigenlijk gewoon moeten kunnen bellen? Dat het niet uitkomt of dat iemand niet opneemt is logisch maar het bellen zelf zou geen punt moeten zijn. Misschien dat hij ook niet durft?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:16 schreef Yuki het volgende:
Ja, dat bellen... Ik merk dat vrijwel al mijn dates van de afgelopen 3(?) jaar dat dus niet doen. De Dokter ook niet echt.
Ik merk dat ik daardoor ook niet ga bellen, voel me er ongemakkelijk bij.
En dat voor iemand die ruim 2,5 gebeld heeft voor de kost
Hoe doen jullie dat? Is de drempel bij meer mensen zo hoog?
Eerlijk gezegd bel ik liever dan dat ik een berichtje stuur. Met praten kan je sneller en duidelijk uitleggen wat je bedoeldquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:16 schreef Yuki het volgende:
Ja, dat bellen... Ik merk dat vrijwel al mijn dates van de afgelopen 3(?) jaar dat dus niet doen. De Dokter ook niet echt.
Sowieso liever in het echt. Maar het klopt wel dat je minder miscommunicatie hebt als je intonatie hoort en gewoon praat via de telefoon. Alhoewel ik niet bekend ben met whatsappen verder hoor maar ik vind dat zelf gewoon wel prettig. Ik chat dan wel weer via Skype soms, liefst ook gewoon bellen via daar. Grappig hoe dat verschilt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:22 schreef Kekaa het volgende:
Bellen als het moet. Liever appen.
Maar als ik diegene echt wil spreken/afspreken dan bel ik wel. En dan wordt er niet opgenomen, en wordt ik later teruggebeld en dan schrik ikstom!
Ik spreek trouwens liever iemand nog in het echt dan via de telefoon.
Ja, ik vind 't eigenlijk ook heel stom. Volgens mij heb ik m nog nooit aan de telefoon gehad... *checkt*quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:20 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Raar is dat hé? Ik snap ook niet zo goed waar dat aan ligt. Nou bedoel ik dat niet verkeerd maar iemand waarmee je hebt afgesproken dat je wat hebt zou je toch eigenlijk gewoon moeten kunnen bellen? Dat het niet uitkomt of dat iemand niet opneemt is logisch maar het bellen zelf zou geen punt moeten zijn. Misschien dat hij ook niet durft?
Grappig, ik vind bellen met een date juist wel spontaan. Als het niet uitkomt pak ik toch niet op maar vind het meestal juist wel leuk als iemand tussendoor even belt. Of voor een date.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik bel ook nooit met dates terwijl ik voor m'n werk juist heel vaak allerlei mensen moet bellen. Maar dat is zakelijk. Misschien komt bellen met dates meteen wat opdringerig over ofzo? Aan de telefoon moet je ook direct reageren natuurlijk en denk dat veel mensen huiverig zijn dat ze misschien in de gauwte iets verkeerd zeggen ofzo? Appje kun je vaak ff over nadenken.
Mijn dates belden zelf trouwens ook nooit.
Hee, misschien is het ook een leeftijdsding en ben ik niet modern genoeg en jij een beetje ouderwetsquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, ik vind 't eigenlijk ook heel stom. Volgens mij heb ik m nog nooit aan de telefoon gehad... *checkt*
In ieder geval niet sinds 26-7
Suf gedoe.
Op één of andere manier lijkt appen zoveel makkelijker.
Een date is geslaagd, als je van beide kanten zoiets hebt van. Ik wil je nogmaals zien. Meestal uit zich dat dan al in direct goed whatsapp contact na afloop. Of het een relatie wordt of niet, maakt niet uit.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat anders: wanneer is een date voor jullie gevoel 'geslaagd'? Want als je puur uitgaat van het criterium 'alleen als het een relatie wordt' dan zullen de meeste dates uiteindelijk niet onder die noemer vallen. Ligt er ook aan met welk doel je gaat daten natuurlijk.
Dus wanneer zijn jullie tevreden? Als je een gezellige tijd hebt gehad? Als het leidt tot een leuk contact/vriendschap? Als je ff een keertje lekker los hebt kunnen gaan in bed?
Ik app ook meer dan dat ik bel. En als ik al bel kondig ik het eerst ff aan of word het aan mij gevraagd of het goed is dat ze even belt. Bij de laatste nog gehad en vond het wel fijn om haar even in het echt te spreken. Via app komen sommige dingen soms ook anders over dan bedoelt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik bel ook nooit met dates terwijl ik voor m'n werk juist heel vaak allerlei mensen moet bellen. Maar dat is zakelijk. Misschien komt bellen met dates meteen wat opdringerig over ofzo? Aan de telefoon moet je ook direct reageren natuurlijk en denk dat veel mensen huiverig zijn dat ze misschien in de gauwte iets verkeerd zeggen ofzo? Appje kun je vaak ff over nadenken.
Mijn dates belden zelf trouwens ook nooit.
Ik denk het wel, maar ik denk(niet uit eigen ervaring overigens) dat je er wel gewoon tijd in moet steken. De interesse en het contact moet natuurlijk wel van twee kanten komen, anders schiet het sowieso niet op. Kortom, tijd steken in het contact onderhouden is denk ik enorm van belang.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:24 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Een date is geslaagd, als je van beide kanten zoiets hebt van. Ik wil je nogmaals zien. Meestal uit zich dat dan al in direct goed whatsapp contact na afloop. Of het een relatie wordt of niet, maakt niet uit.
En het hangt natuurlijk ook per date af. Bij de eerste date wil ik gewoon een gezellige tijd hebben gehad en zin hebben om nog een keer af te spreken. Maar naarmate er meer dates volgen mag het wel wat intiemer.
Waar ik trouwens wel benieuwd naar ben is of hier mensen zijn die al daadwerkelijk een echte relatie hebben gekregen via zo'n site? Ik heb al genoeg dates gehad en ook waar het heel lang mee klikte en waar ik ook echt relatiemateriaal inzag, maar op één of andere manier word ik uiteindelijk toch weer teleurgesteld. Begin me zo langzamerhand weleens af te vragen of het uberhaupt mogelijk is op deze manier een relatie te krijgen
Dat zal 't zijn!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:40 schreef eefje801 het volgende:
Hee, misschien is het ook een leeftijdsding en ben ik niet modern genoeg en jij een beetje ouderwets![]()
Wanneer zie je de dokter weer, aankomend weekend?
Klopt en tijd heb ik er ook zeker in gestoken. Maar bij mij wordt als het gewoon goed klikt vanuit de andere zijde het elke keer weer om zo'n vage rede afgekapt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:41 schreef Wolfs het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar ik denk(niet uit eigen ervaring overigens) dat je er wel gewoon tijd in moet steken. De interesse en het contact moet natuurlijk wel van twee kanten komen, anders schiet het sowieso niet op. Kortom, tijd steken in het contact onderhouden is denk ik enorm van belang.
Ik worstel nog wel steeds met de vraag(die waarschijnlijk al tientallen keren is gesteld), wat nou de beste datingsite is voor een 23 jarige. Bij Paiq word ik alleen maar gematched met vrouwen die 4-5 jaar ouder zijn als ik, OKcupid heeft een vage setup vind ik en op relatieplanet kun je alleen maar interesses sturen en dan is het nog maar afwachten wat er gebeurd. Is pepper wat?
Ja, járen geleden via RP. Was mijn eerste date ooit en dat klikte dusdanig goed dat ik er een relatie van vier jaar aan overhield. Dat was wel weer vrij funest voor mijn referentiekader. Het is pas nu, een ziljoen dates later, dat ik me besef dat je er dan gewoon uitzonderlijk geluk mee hebt als het wederzijds zo goed zit. Of niet natuurlijk, gezien het verdere verloop van die relatie, al kon RP daar dan weer niks aan doenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:24 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Een date is geslaagd, als je van beide kanten zoiets hebt van. Ik wil je nogmaals zien. Meestal uit zich dat dan al in direct goed whatsapp contact na afloop. Of het een relatie wordt of niet, maakt niet uit.
En het hangt natuurlijk ook per date af. Bij de eerste date wil ik gewoon een gezellige tijd hebben gehad en zin hebben om nog een keer af te spreken. Maar naarmate er meer dates volgen mag het wel wat intiemer.
Waar ik trouwens wel benieuwd naar ben is of hier mensen zijn die al daadwerkelijk een echte relatie hebben gekregen via zo'n site? Ik heb al genoeg dates gehad en ook waar het heel lang mee klikte en waar ik ook echt relatiemateriaal inzag, maar op één of andere manier word ik uiteindelijk toch weer teleurgesteld. Begin me zo langzamerhand weleens af te vragen of het uberhaupt mogelijk is op deze manier een relatie te krijgen
Klinkt wel leuk, speed date staat nog op m'n lijstje nog te doenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:41 schreef Cue_ het volgende:
@Ook gek;
nouja je komt binnen, organisatie verwelkomt je en zegt aan welk tafeltje je komt te zitten en je krijgt een matchkaart. Neemt een drankje. Praat evt met mensen en dan begint de avond.
Je praat met elkaar zon drie minuten, dan vul je op je kaart in ja of nee. En de kerel gaat naar t volgende tafeltje.
Er komen grotendeels toch wel de wat sulletjes. Waarvan je gewoon begrijpt dat ze dergelijke avonden nodig hebben. Maar ook redelijk nornale mensen. En zoals die leuke, gewoon een leuke vlotte jongen. Maar dat is de uitzondering. qua vrouwen waren er een paar met een piitrig kort k!psel en bijbehorend karakter. Vooral veel gezette vrouwen, maar ook een paar vlotte leukuitziende meiden.
tis best een grappig fenomeen, leuk om eens mee te maken. Maar ik denk niet, weet eigenlijk wel zeker, dat ik daar m'n liefde tegen ga komenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 03:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Klinkt wel leuk, speed date staat nog op m'n lijstje nog te doen
Ik heb er nu eentje. Maar ook daar zijn talloze dates aan voorafgegaan. En ik denk dat, als ik het nu weer opnieuw zou doen, het weer talloze dates zou kosten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:24 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus wie weet![]()
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Ik bel alleen als het moet. Puur functioneel dus. Maar nooit om sociale contacten te houden. Ik denk dat dat voor meer mensen geldt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:16 schreef Yuki het volgende:
Jawel. Of via mail. Werkt prima.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:11 schreef AldoTheApache het volgende:
Je belt toch ook om haar op date te vragendat doe je toch niet via wapp ofzo?
Dat heb ik echt nog nooit gedaan geloof ik. Maar ik heb dan ook een tyfushekel aan bellen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:11 schreef AldoTheApache het volgende:
Je belt toch ook om haar op date te vragendat doe je toch niet via wapp ofzo?
Dit is wel een mooie samenvatting. Gewoon genieten van elke leuke date en niet te krampachtig willen proberen er direct meer uit te halen. Als het leuk en gezellig is hou je er sowieso een mooie ervaring aan over waar je later misschien weer iets mee kunt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 08:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb er nu eentje. Maar ook daar zijn talloze dates aan voorafgegaan. En ik denk dat, als ik het nu weer opnieuw zou doen, het weer talloze dates zou kosten.
Dat is overigens helemaal niet erg, heb daten altijd erg leuk gevonden, maar het krijgen van relatie als ultiem doel moet je gewoon snel overboord zetten. Die kansen zijn niet zo groot. Wat al is gezegd, je kunt je helemaal scheel neuken, maar een echte klik is vaak ver te zoeken. Zat borderlinertjes met daddy-issues die maar wat graag een relatie beginnen, maar vrouwen die niet "damaged goods" zijn staan er vaak hetzelfde in als jijzelf, en dan moet je die ene van de honderd hebben met wie het precies past.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:16 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit gedaan geloof ik. Maar ik heb dan ook een tyfushekel aan bellen.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:06 schreef grazianopelle het volgende:
[..]
Ik bel alleen als het moet. Puur functioneel dus. Maar nooit om sociale contacten te houden. Ik denk dat dat voor meer mensen geldt.
Ja, maandje of drie. Je moet natuurlijk niet te gretig over willen komen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:21 schreef AldoTheApache het volgende:
wanneer vragen jullie eigenlijk mensen op 2e date?![]()
wachten jullie daar een tijdje mee? lijkt me wel toch?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, maandje of drie. Je moet natuurlijk niet te gretig over willen komen.
Doe niet zo raar. Gewoon vragen als je daar zin in hebt. Welke imbeciel verzonnen heeft dat je er een paar dagen overheen zou moeten laten gaan weet ik niet, maar het slaat natuurlijk echt helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, maar 2 dagen wachten ofzo?
Als je het leuk vond stuur dan gewoon een berichtje dat je het voor herhaling vatbaar vindt. Als zij dat ook vindt: hoppa! Zoniet, op naar de volgende.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, maar 2 dagen wachten ofzo?
Ja, dat heb ik dus al in mijn inboxquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als je het leuk vond stuur dan gewoon een berichtje dat je het voor herhaling vatbaar vindt. Als zij dat ook vindt: hoppa! Zoniet, op naar de volgende.
hangt toch gewoon van de situatie af enzo man. En of je bij elkaar in de buurt woont. Of geil bent.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus al in mijn inbox![]()
maar om dan meteen de ochtend erna opnieuw iets gaan plannen komt volgens mij wel heel sterk over
Ik stuurde: Hey, het was gezellig, moeten we gauw nog een keer doen!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:51 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
hangt toch gewoon van de situatie af enzo man. En of je bij elkaar in de buurt woont. Of geil bent.
Als jij zoiets hebt van, fuck, wil die chick weer zien, wat is er dan mis met:
"ja vond het ook leuk gisteren, zeker voor herhaling vatbaar! " Ik zal iets leuks verzinnen, wanneer heb je tijd?
Juist het tegendeel merk ikquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:18 schreef eefje801 het volgende:
De aanwas van de zich de ballen uit de broek willen neukenden is ook enorm gestegen op datingsites. Dat maakt het schiften lastiger, afhankelijk van waar je naar zoekt en wie je voor je hebt. Als ik kijk in mijn vriendenkring is er denk ik één stel dat elkaar via internet heeft ontmoet en dat was niet via een datingsite. Qua kennisen zijn er meer maar dat zijn juist de jongere mensen, begin twintig. Vaak via Paiq. De dertigers die op datingsites staan zijn grotendeels een beetje gedesillusioneerd eroverGeen goede info, dit
Veertigers heb ik het idee hebben juist weer meer kans iemand te treffen. Misschien dat je dan weer minder kritisch wordt ofzo.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Doe niet zo raar. Gewoon vragen als je daar zin in hebt. Welke imbeciel verzonnen heeft dat je er een paar dagen overheen zou moeten laten gaan weet ik niet, maar het slaat natuurlijk echt helemaal nergens op.
5 minuten x 10 = dertig euro betalen om 50 minuten geforceerd met gezette vrouwen te praten met pittig kapsel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 03:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Klinkt wel leuk, speed date staat nog op m'n lijstje nog te doen
Dude, praat er niet over als je niet weet waar je het over hebtquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:44 schreef firefly3 het volgende:
[..]
5 minuten x 10 = dertig euro betalen om 50 minuten geforceerd met gezette vrouwen te praten met pittig kapsel.
Als je 15 euro per uur netto zou verdienen, dan moet je twee uur werken om een uur te kunnen praten met gezette vrouwen met pittig kapsel.
Volgens Cue niet en zijn de leuke vrouwen in de minderheid.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dude, praat er niet over als je niet weet waar je het over hebt
3 min, 20 vrouwen waarvan 90% er prima uit ziet.
De vrouwen op een speeddate zijn vaak mooie, succesvolle carrièretijgers die in het dagelijks leven geen leuke mannen tegenkomen en geen zin/tijd hebben om eindeloos te daten via bijv datingsites. Zeer efficiënt, zo'n "auditie" van 20 mannen op 1 avond.
En wat Cue zegt gaat op voor álle speeddates. Ja.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:50 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Volgens Cue niet en zijn de leuke vrouwen in de minderheid.
En mocht jij ooit gaan speeddaten dan is er in ieder geval 1 niet leuke zelfingenomen man aanwezigquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:50 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Volgens Cue niet en zijn de leuke vrouwen in de minderheid.
Marktverbredingquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:07 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
een "pick up artist" die speeddate?
Maar de hele deal van pickup is toch dat je overal en nergens vrouwen kunt aanspreken en binnen een x aantal uren/dagen weetikveel in je bed hebt liggen???quote:
Wat is precies je punt? Het is gewoon iets om eens te proberen, lijkt me lachen. En ik kan het financieel missen dus wat maakt het uit.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:44 schreef firefly3 het volgende:
[..]
5 minuten x 10 = dertig euro betalen om 50 minuten geforceerd met gezette vrouwen te praten met pittig kapsel.
Als je 15 euro per uur netto zou verdienen, dan moet je twee uur werken om een uur te kunnen praten met gezette vrouwen met pittig kapsel.
Voor een PUA komt de betreffende user heel wat sociale skills tekort lijkt mijquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:07 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
een "pick up artist" die speeddate?
Wie weet zit er nou net deze keer wel 1 leuke bij of heeft hij net een slechte ronde gehad... niet geschoten is altijd misquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat is precies je punt? Het is gewoon iets om eens te proberen, lijkt me lachen. En ik kan het financieel missen dus wat maakt het uit.
Er zijn dingen in het leven die veel korter van duur en duurder zijn. Maar mensen doen dat omdat ze het leuk vinden of benieuwd zijn naar wat het is.
Nou ik wil er eens heen om te kijken hoe dat is, niet voor de resultaten. Een goede vriend en ik willen het eens proberen. Volgens mij is dat een potentiële top avond.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:33 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Wie weet zit er nou net deze keer wel 1 leuke bij of heeft hij net een slechte ronde gehad... niet geschoten is altijd mis
Het lijkt mij ook best eens lachen om te doen met een paar vriendenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou ik wil er eens heen om te kijken hoe dat is, niet voor de resultaten. Een goede vriend en ik willen het eens proberen. Volgens mij is dat een potentiële top avond.
Kutmuziek. Heb je geen Kenny Rogers?quote:
In mijn ervaring... Als man heb je het zwaar op zo'n avond, tenzij je écht leuk bent. Vrouwen zijn kieskeurig, dus je moet wel met kop en schouders boven het kneusjesniveau uitstijgen, wil je er iets uit halen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:12 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Maar de hele deal van pickup is toch dat je overal en nergens vrouwen kunt aanspreken en binnen een x aantal uren/dagen weetikveel in je bed hebt liggen???
Wat is er dan nog pick up artist aan? Via een speeddate kan iedereen wel een meid regelen lijkt me (1 van de 20)
Dat is in de kroeg niet anders...en op bijv badoo ook nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
In mijn ervaring... Als man heb je het zwaar op zo'n avond, tenzij je écht leuk bent. Vrouwen zijn kieskeurig, dus je moet wel met kop en schouders boven het kneusjesniveau uitstijgen, wil je er iets uit halen.
Mensen willen zoveel mogelijk resultaat met zo weinig mogelijk pijn en moeite.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:35 schreef BeamofLight het volgende:
Iedere keer op stap is toch een verkapte speeddate-avond eigenlijk? Alleen iets duurder.
Misschien toch een uitkomst als ik mezelf zo lees dus.
Absoluut waar ditquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mensen willen zoveel mogelijk resultaat met zo weinig mogelijk pijn en moeite.
Juist als je afwijzingen krijgt, ook van vrouwen die al een vriend hebben enzo , wordt je steeds meer immuun voor afwijzingen. Dit vergroot je kans op de gehele markt voor de lange termijnAfwijzingen is iets wat je bij een speeddate niet echt hebt want je zit gewoon een paar minuten vast aan elkaar, ze kan niet weglopen en is standaard al single). Dusja, neem je de quickfix of de lange weg waar je je hele leven profijt van hebt?
Wat klinkt dit als een leuke date! Superquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:41 schreef HaerdenC het volgende:
Zo ik had dus zenuwen gisteren en was duidelijk niet alleen, we hadden afgesproken in Hasselt (voor zij die het nog niet wisten ik ben Belg), afspraak is verlopen via rendez-vous en we hebben na wat heen en weer berichten op RDV een 10 tal mailtjes gestuurd.
Ik was netjes optijd en dus als eerste op de afgesproken locatie, zei kwam ook aangewandeld en we herkenden mekaar vlotjes, iets waar ik altijd een beetje schrik voor heb. Het gebeurt niet snel maar ze zag er in het echt beter uit dan op de profiel foto (een ander kapsel zat daar voor heel erg veel tussen).
Terrasjes genoeg dus netjes een glaasje witte wijn en een koffietje besteld (ik drink nooit alcohol als ik met de wagen ben, ook niet 1 glas of zo). Het gesprek viel nergens stil, veel overeenkomstigheden, beide een gelijkaardige visie en de dingen waar we in verschillen zijn eigenlijk niet van belang. Ze heeft bv een iets andere muzieksmaak dat soort dingetjes.
Na een paar uurtjes werd het wat frisser en hebben we een wandeling gemaakt naar de Ierse pub (10 minuutjes stappen), ik had op voorhand wat opzoekingen gedaan en ik wist dus dat er live muziek was, iets wat we beiden in onze interesses hebben staan. Sommige zullen het wat melig vinden maar de Oasis covers, Whiskey in the Jar, etc maakten het best gezellig. Het zijn er altijd sessies van 3 nummers en dan even rust zodat je weer wat kan praten.
Ze is leerkracht (talen) en heeft 2 kindjes, net als ik een co-ouderschap maar ik heb er maar 1. Leeftijd kindjes loopt netjes samen.
We hebben beide eigenlijk een heel fijne avond gehad, veel glimlachjes gezien en heb er eigenlijk best een goed gevoel bij.
Ik ben er mij van bewust dat 2 co-ouderschappen combineren wel eens lastig kan zijn maar goed dat weet je op voorhand niet uiteraard. Verder heeft ze wel een aardig maatje meer maar ze werkt er aan door te sporten en het is niet van die aard dat het medisch niet verantwoord is. Zij heeft laten weten dat ze het wat raar vind om iemand te daten die 3.5 jaar jonger is. Ik heb daar minder problemen mee 3.5 jaar als je in de 30 bent is nu niet echt zo een groot verschil toch.
Volgende week spreken we terug af om een keertje op resto te gaan in Brusselowja ... kleding was erg in de smaak gevallen
Zij had een leuk bloemetjes kleedje aan met een vestje. Kledingsmaak heeft ze wel! Een klein hakje maakte het best af
Bij het afscheid kusje op de wangen tikketje verlegen.
Goed bezig! Alleen de beschrijving van haar postuur is nogal...tja. Laat ik het zo zeggen, als ze het zelf zo zou beschrijven dan was het wsl niet tot een date gekomen, I guess.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:41 schreef HaerdenC het volgende:
Zo ik had dus zenuwen gisteren en was duidelijk niet alleen, we hadden afgesproken in Hasselt (voor zij die het nog niet wisten ik ben Belg), afspraak is verlopen via rendez-vous en we hebben na wat heen en weer berichten op RDV een 10 tal mailtjes gestuurd.
Ik was netjes optijd en dus als eerste op de afgesproken locatie, zei kwam ook aangewandeld en we herkenden mekaar vlotjes, iets waar ik altijd een beetje schrik voor heb. Het gebeurt niet snel maar ze zag er in het echt beter uit dan op de profiel foto (een ander kapsel zat daar voor heel erg veel tussen).
Terrasjes genoeg dus netjes een glaasje witte wijn en een koffietje besteld (ik drink nooit alcohol als ik met de wagen ben, ook niet 1 glas of zo). Het gesprek viel nergens stil, veel overeenkomstigheden, beide een gelijkaardige visie en de dingen waar we in verschillen zijn eigenlijk niet van belang. Ze heeft bv een iets andere muzieksmaak dat soort dingetjes.
Na een paar uurtjes werd het wat frisser en hebben we een wandeling gemaakt naar de Ierse pub (10 minuutjes stappen), ik had op voorhand wat opzoekingen gedaan en ik wist dus dat er live muziek was, iets wat we beiden in onze interesses hebben staan. Sommige zullen het wat melig vinden maar de Oasis covers, Whiskey in the Jar, etc maakten het best gezellig. Het zijn er altijd sessies van 3 nummers en dan even rust zodat je weer wat kan praten.
Ze is leerkracht (talen) en heeft 2 kindjes, net als ik een co-ouderschap maar ik heb er maar 1. Leeftijd kindjes loopt netjes samen.
We hebben beide eigenlijk een heel fijne avond gehad, veel glimlachjes gezien en heb er eigenlijk best een goed gevoel bij.
Ik ben er mij van bewust dat 2 co-ouderschappen combineren wel eens lastig kan zijn maar goed dat weet je op voorhand niet uiteraard. Verder heeft ze wel een aardig maatje meer maar ze werkt er aan door te sporten en het is niet van die aard dat het medisch niet verantwoord is. Zij heeft laten weten dat ze het wat raar vind om iemand te daten die 3.5 jaar jonger is. Ik heb daar minder problemen mee 3.5 jaar als je in de 30 bent is nu niet echt zo een groot verschil toch.
Volgende week spreken we terug af om een keertje op resto te gaan in Brusselowja ... kleding was erg in de smaak gevallen
Zij had een leuk bloemetjes kleedje aan met een vestje. Kledingsmaak heeft ze wel! Een klein hakje maakte het best af
Hij schrijft dat ze er beter uit zag dan hij verwachtte op basis van haar foto's, vaak een teken dat je iemand leuk vindt. De rest doet er toch niet zoveel toe?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:17 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Goed bezig! Alleen de beschrijving van haar postuur is nogal...tja. Laat ik het zo zeggen, als ze het zelf zo zou beschrijven dan was het wsl niet tot een date gekomen, I guess.
Dat het geen barbie was wist ikquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:30 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hij schrijft dat ze er beter uit zag dan hij verwachtte op basis van haar foto's, vaak een teken dat je iemand leuk vindt. De rest doet er toch niet zoveel toe?
Ik hoop voor je dat ze dit forum niet leest, anders ben je sinds deze post klaar met daten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:01 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Dat het geen barbie was wist ikdus ja het viel beter mee dan verwacht. Ik ben normaal aan het slanke type tot normaal gebouwd maar zij weet zich heel netjes te kleden en zag er erg verzorgd uit en daar gaat het mij eigenlijk meer om dan het getalletje op de weegschaal ... mocht het iets serieus worden zullen we samen wel gezond koken ... komt het van zelf goed
![]()
Hoezo? Ze zag er toch beter uit dan op de foto's? Bovendien kan ze zich goed verhullend kleden en is het geen medisch gevaar voor zichzelf?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:08 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat ze dit forum niet leest, anders ben je sinds deze post klaar met daten.
waarom? ze heeft het gisteren zelf gehad over gezonder koken en het nu niet doen omdat ze alleen is en vaak snel snel eet ... dus ze stuurt er zelf op aan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:08 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat ze dit forum niet leest, anders ben je sinds deze post klaar met daten.
inderdaad maar ze wil zelf afvallen ... ze gaat ook joggen en doet oefeningen gewoon omdat ze het zelf wil heeft verder niets met mij te maken ik vind het inderdaad goed zoals het is maar ik ga ook niet zeggen dat ze niet gezonder mag leven, koken of niet mag streven naar een slankere lijn toch?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:10 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Hoezo? Ze zag er toch beter uit dan op de foto's? Bovendien kan ze zich goed verhullend kleden en is het geen medisch gevaar voor zichzelf?
en daar gaat het omquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:13 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
inderdaad maar ze wil zelf afvallen ... ze gaat ook joggen en doet oefeningen gewoon omdat ze het zelf wil heeft verder niets met mij te maken ik vind het inderdaad goed zoals het is maar ik ga ook niet zeggen dat ze niet gezonder mag leven, koken of niet mag streven naar een slankere lijn toch?
Dat is het probleem ook niet, zie het dikgedrukte stuk 'dan zullen we samen wel gezond koken dan komt het wel goed'. Dit komt nogal paternalistisch over op mij, 'ik kook wel een keer gezond voor je en dan los ik het allemaal op zodat je in mijn malletje past', hij is niet haar vader, niet haar dokter en niet haar diëtist.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:10 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Hoezo? Ze zag er toch beter uit dan op de foto's? Bovendien kan ze zich goed verhullend kleden en is het geen medisch gevaar voor zichzelf?
oh het is helemaal niet dat ik haar wil veranderen maar ik wil haar wel steunen als zij daar gelukkiger van wordt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:17 schreef MissGump het volgende:
[..]
Dat is het probleem ook niet, zie het dikgedrukte stuk 'dan zullen we samen wel gezond koken dan komt het wel goed'. Dit komt nogal paternalistisch over op mij, 'ik kook wel een keer gezond voor je en dan los ik het allemaal op zodat je in mijn malletje past', hij is niet haar vader, niet haar dokter en niet haar diëtist.
Als iemand, na hoeveel dates dan ook, op welk vlak dan ook, bedacht heeft hoe hij mij gaat veranderen, dan is het op dat moment gelijk klaar. Hij zal het misschien anders bedoeld hebben maar kom op..
Edit: HaerdenC je bedoelt het dus anders maar ik vind het erg ongelukkig neergezet
zulke positieve verslagen willen we vaker lezen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:41 schreef HaerdenC het volgende:
Ben eerlijk gezegd zelf nog een beetje van mijn melkquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:34 schreef m1st1g het volgende:
[..]
zulke positieve verslagen willen we vaker lezen.
Een kleed is een jurkquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:18 schreef SugeLucky het volgende:
volgende keer heeft ze hopelijk wel een rok aan ipv een kleed?
Meestal Grtz. Ik eindig pas met Kus of X als de vrouw dit ook doet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:27 schreef Moogwai10 het volgende:
Ben eigenlijk benieuwd wat iedereen hier (met name de mannen) nou eigenlijk als afsluiter gebruikt bij een 1e bericht naar een dame op een datingsite.
Mzzl, Grtz, Groetjes, Adios, Ciaou, Bye, Ajuus, Kus, X, Liefs ... o.i.d.
En van de dames hier ben ik eigenlijk benieuwd wat ze het liefste lezen en waar ze eventueel op afknappen.
Meestal gewoon 'groetjes' bij het allereerste berichtje.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:27 schreef Moogwai10 het volgende:
Ben eigenlijk benieuwd wat iedereen hier (met name de mannen) nou eigenlijk als afsluiter gebruikt bij een 1e bericht naar een dame op een datingsite.
En van de dames hier ben ik eigenlijk benieuwd wat ze het liefste lezen en waar ze eventueel op afknappen.
groeten / groetjesquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:27 schreef Moogwai10 het volgende:
Mzzl --> naar je vriendenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:27 schreef Moogwai10 het volgende:
WJNMK NTB kusjekroel XOXOXOquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:27 schreef Moogwai10 het volgende:
Kisses and hugs, hou van jequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Beste is overigens altijd 'xoxoxoxoox hvj'
Gewoon afsluiten met Xquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:27 schreef Moogwai10 het volgende:
Op de tweede date kan je ook wel bij aanvang zegge "bonjornoooo!"quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:24 schreef habitue het volgende:
[..]
Gewoon afsluiten met X
Als je je eerste date hebt gehad kun je het wat sensueler verwoorden zoals:
"warme tongzoen" of "kus op je cl*tje"
Als je wat meer de clown wilt uithangen kun je ook ook wat filmquotes gebruiken natuurlijk zoals: "Hasta la vista, baby" of "goodbye my lover"
Nou hier kun je hopelijk wel wat mee.
Warme kusjes
habitue
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Op de tweede date kan je ook wel bij aanvang zegge "bonjornoooo!"
Succes gegarandeerd!
Niks mis mee toch. Beetje ongemakkelijk op een eerste date misschien, maar we hebben al voorgeschiedenis.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:15 schreef Wolfs het volgende:
Een date in een sauna? Haven't heard that one before
ik knap na een eerste gesprek op alles wat al te intiem is. Zoals "liefs" of "kus". Te hippe afsluitingen hoeven voor mij ook niet. Zoals "ciao" of "laterzzz" . Gewoon een "dag" "tot horens" of "doei" volstaan prima.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:27 schreef Moogwai10 het volgende:
M'n vorige date sloot gesprekken altijd af met: "DAAG!"quote:Op zondag 1 september 2013 14:49 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
ik knap na een eerste gesprek op alles wat al te intiem is. Zoals "liefs" of "kus". Te hippe afsluitingen hoeven voor mij ook niet. Zoals "ciao" of "laterzzz" . Gewoon een "dag" "tot horens" of "doei" volstaan prima.
quote:Op zondag 1 september 2013 15:15 schreef Rickario het volgende:
[..]
M'n vorige date sloot gesprekken altijd af met: "DAAG!"
Wat ik in m'n hoofd altijd hoorde als (0:15):
Niet heel charmant dus
Donderdag weer een avondje bankhangen bij "date"![]()
Kabouter Wesley turkquote:Op zondag 1 september 2013 15:15 schreef Rickario het volgende:
[..]
Niet heel charmant dus
Ook gehad laatst, is erg leukquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:15 schreef Wolfs het volgende:
Een date in een sauna? Haven't heard that one before
quote:Op zondag 1 september 2013 15:15 schreef Rickario het volgende:
[..]
Niet heel charmant dus
Achja associaties..quote:Op zondag 1 september 2013 15:25 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij om dat te horen bij Daaag
Nice! FWB... Dat lijkt mij ook wel watquote:Op zondag 1 september 2013 15:15 schreef Rickario het volgende:
Tof!quote:Op zondag 1 september 2013 18:52 schreef PeterPastoor het volgende:
Vrijdag derde date! Stuk sneller dan de tijd die tussen de eerste en tweede zat.
Euh iets van 3,5 weken. Nu iets meer dan een week.quote:Op zondag 1 september 2013 19:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tof!
Maar euh, hoeveel tijd zat er tussen date 1 en 2 dan?
Dat is redelijk lang zeg. Had dat een reden of vond je het prima zo?quote:Op zondag 1 september 2013 19:55 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Euh iets van 3,5 weken. Nu iets meer dan een week.
Tenzij er gewoon dagelijks contact is natuurlijk, maar als ik een leuke date heb gehad, probeer ik toch zeker na een week alweer af te spreken.quote:Op zondag 1 september 2013 21:40 schreef japiedevlugge het volgende:
Na zo'n lange tijd ben je iemand toch al half vergeten
WOW dat is wel heel erg lang inderdaadquote:Op zondag 1 september 2013 22:06 schreef Yuki het volgende:
3,5 week tussen twee dates... Pfff, lijkt me niks!
Is er geen kans dat ze het even iet druk heeft dan? Ik heb dat ook wel eens. Dan spreek ik even niks af met niemand niet omdat ik liever niet afzeg.quote:Op zondag 1 september 2013 22:13 schreef AldoTheApache het volgende:
ben ik nou zo slecht in signalen oppikken?![]()
1e date: ging goed, filmpje, wijn tot 3 uur s'nachts, sms achteraf dat ze het leuk vond, dat we het nog een keer moeten doen etc
ik sms haar net of ze komende week zin had om nog een keer iets te gaan doen. Krijg ik terug dat ze het druk heeft en nog even moet kijkenIk stuur terug dat het anders ook in het weekend kan.
geen reactie, en er is geen laatst gezien status, dus ik vrees het ergste![]()
Kan ook, geloof ik ook welquote:Op zondag 1 september 2013 22:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is er geen kans dat ze het even iet druk heeft dan? Ik heb dat ook wel eens. Dan spreek ik even niks af met niemand niet omdat ik liever niet afzeg.
Tja. Ik wil je niet bang maken verder, maar als ik zoiets heb weet ik meestal genoeg. Snap er soms ook geen reet van. Met de laatste heb ik 4 super dates gehad. Altijd gezellig, leuk gepraat, leuke dingen gedaan, redelijk intiem geworden. Zelfs nog een 5e date gepland, maar die is nooit meer doorgegaan, want mevrouw was het "gevoel" kwijt.quote:Op zondag 1 september 2013 22:13 schreef AldoTheApache het volgende:
1e date: ging goed, filmpje, wijn tot 3 uur s'nachts, sms achteraf dat ze het leuk vond, dat we het nog een keer moeten doen etc
ik sms haar net of ze komende week zin had om nog een keer iets te gaan doen. Krijg ik terug dat ze het druk heeft en nog even moet kijkenIk stuur terug dat het anders ook in het weekend kan.
Ja door whatsapp krijg ik juist altijd vrij snel door wanneer het niks meer wordt. Tot nu toe altijd gelijk gehad daarin.quote:Op zondag 1 september 2013 22:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kan ook, geloof ik ook welMaar ik vrees het ergste door whatsapp
Geen gezien status betekent volgens mij dat ze je gedelete heeft?quote:Op zondag 1 september 2013 22:13 schreef AldoTheApache het volgende:
ja maar dat gebeurt toch niet in 2 dagen?quote:Op zondag 1 september 2013 22:24 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Tja. Ik wil je niet bang maken verder, maar als ik zoiets heb weet ik meestal genoeg. Snap er soms ook geen reet van. Met de laatste heb ik 4 super dates gehad. Altijd gezellig, leuk gepraat, leuke dingen gedaan, redelijk intiem geworden. Zelfs nog een 5e date gepland, maar die is nooit meer doorgegaan, want mevrouw was het "gevoel" kwijt.
quote:Op zondag 1 september 2013 22:25 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ja door whatsapp krijg ik juist altijd vrij snel door wanneer het niks meer wordt. Tot nu toe altijd gelijk gehad daarin.
Ja dat dacht ik dus ook, maar dat lijkt me nogal vreemd na 2 berichtenquote:Op zondag 1 september 2013 22:25 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Geen gezien status betekent volgens mij dat ze je gedelete heeft?
Verder kan je in dit verhaal ook altijd rekening houden met de mogelijkheid dat ze het nog leuker gehad heeft met iemand anders.
Ik merk hier op het forum maar ook in mijn directe omgeving dat whatsapp vaak de "boosdoener" is.quote:Op zondag 1 september 2013 22:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kan ook, geloof ik ook welMaar ik vrees het ergste door whatsapp
Ja er kan ook iemand dood zijn gegaan in de famillie enz enz enz. Geen waarde aan hechten. Je hebt het leuk gehad met haar en je ziet wel nu hoe verder. Je hebt gedaan wat je kon dus einde verhaal tot zij weer contact op neemt. Zo denk ik dan. Waarom zal je opeens druk gaan maken over dingen waar je toch geen invloed op hebt.quote:Op zondag 1 september 2013 22:25 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Geen gezien status betekent volgens mij dat ze je gedelete heeft?
Verder kan je in dit verhaal ook altijd rekening houden met de mogelijkheid dat ze het nog leuker gehad heeft met iemand anders.
je kan ook je status voor andere verbergenquote:Op zondag 1 september 2013 22:29 schreef habitue het volgende:
Geen onlinestatus is geblocked toch. Maar je kwam haar irl ook heel vaak tegen zei je?
Alleen met iPhone geloof ik.quote:Op zondag 1 september 2013 22:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je kan ook je status voor andere verbergen![]()
Dus uhm nee
Jepquote:Op zondag 1 september 2013 22:29 schreef habitue het volgende:
Geen onlinestatus is geblocked toch. Maar je kwam haar irl ook heel vaak tegen zei je?
maar dat doe je toch niet halverwege een gesprek?quote:Op zondag 1 september 2013 22:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je kan ook je status voor andere verbergen![]()
Dus uhm nee
De eerste date had ze in eerste instantie toch ook afgezegd? Wrs doet ze aardig uit beleefdheid, maar ziet ze het niet zitten met je.quote:Op zondag 1 september 2013 22:13 schreef AldoTheApache het volgende:
Waarom stuurde ze dan dat ze nog een keer wilde?quote:Op zondag 1 september 2013 22:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
De eerste date had ze in eerste instantie toch ook afgezegd? Wrs doet ze aardig uit beleefdheid, maar ziet ze het niet zitten met je.
Als je na een tijdje nog geen laatste status ziet, ben je geblokt, ja.
oeh dat weet ik niet zeker, ik meen mij te herinneren dat je gewoon altijd je status kan verbergen.quote:
Dat lijkt mij inderdaad van niet. Maar of ik heb dat stukje gemist in je post. Of je hebt het niet vermeldenquote:Op zondag 1 september 2013 22:31 schreef AldoTheApache het volgende:
maar dat doe je toch niet halverwege een gesprek?
Je was haar back up en haar nummer 1 wilt kennelijk toch weer afspreken of door gaan met haar en ben jij overbodig geworden. Dat kan een optie zijn.quote:Op zondag 1 september 2013 22:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom stuurde ze dan dat ze nog een keer wilde?![]()
Joh, je moest eens weten. Sommige vrouwen zijn daarin echt heel vreemd. Ik kan ze soms ook totaal niet peilen hoor. Als ik geen gevoel heb, dan is dat er ook nooit geweest en dan ga ik zeker ook niet bepaalde dingen naar ze appen en allemaal intiem doen. Bij mij verdwijnt zoiets dan pas als ik iemand beter leer kennen en haar karakter begint me tegen te staan. Ik heb het idee dat vrouwen allemaal veel kritischer zijn.quote:Op zondag 1 september 2013 22:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja maar dat gebeurt toch niet in 2 dagen?![]()
Iemand stuurde ook gewoon een keer dat ze niet kon, maar dat was echt op een heel andere toonquote:Op zondag 1 september 2013 22:34 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Joh, je moest eens weten. Sommige vrouwen zijn daarin echt heel vreemd. Ik kan ze soms ook totaal niet peilen hoor. Als ik geen gevoel heb, dan is dat er ook nooit geweest en dan ga ik zeker ook niet bepaalde dingen naar ze appen en allemaal intiem doen. Bij mij verdwijnt zoiets dan pas als ik iemand beter leer kennen en haar karakter begint me tegen te staan. Ik heb het idee dat vrouwen allemaal veel kritischer zijn.
Met iPhone kan het in ieder geval wel, ik heb 'm ook uitstaan. (Puur zodat die vrouwen niet beginnen te mekkeren op welk tijdstip ik wel niet online was en waarom ik niet heb gereageerd etc.)quote:Op zondag 1 september 2013 22:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oeh dat weet ik niet zeker, ik meen mij te herinneren dat je gewoon altijd je status kan verbergen.
Maar zeker weten doe ik dat niet.
Op het moment dat je het vroeg wilde ze nog niet echt definitief een besluit nemen, dus schoof ze het naar voren. Toen je door bleef vragen dacht ze van, nah doei.quote:Op zondag 1 september 2013 22:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom stuurde ze dan dat ze nog een keer wilde?![]()
Tja, heb het al diverse malen meegemaakt. Wees blij dat t na 1 date is. Bij mij is het een keer gebeurd nadat ik 12 dates heb gehad en dat hakte er toen wel in ja.quote:Op zondag 1 september 2013 22:34 schreef AldoTheApache het volgende:
en ik kan nu ook niets sturen om te checken
want ik eindigde al met een vraag of ze anders het weekend kon![]()
nouhou, ik vond deze echt leuk
ik mag toch hopen van nietquote:Op zondag 1 september 2013 22:37 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Op het moment dat je het vroeg wilde ze nog niet echt definitief een besluit nemen, dus schoof ze het naar voren. Toen je door bleef vragen dacht ze van, nah doei.
Grote kans dat ze met iemand anders bezig is waarmee ze nog aan het kijken is hoe dat uit pakt, dus wilde ze je nog als backup houden. Maar omdat je te veel op haar gericht bent kapt ze het toch maar af. In die zin nog vrij eerlijk.
Tot zover mijn speculatie
vrouwenquote:Op zondag 1 september 2013 22:37 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Tja, heb het al diverse malen meegemaakt. Wees blij dat t na 1 date is. Bij mij is het een keer gebeurd nadat ik 12 dates heb gehad en dat hakte er toen wel in ja.
Geen idee wat voor vrouwen jij dan tegen komt? Maar ik heb dit nog nooit mee gemaakt, en ben al heel wat vrouwen tegen gekomen. natuurlijk heb je er 1 of 2 die tikje gestoord zijn. En gevoel kan toch ook groeien? Dat is bij mij wel eens overkomen namelijk. Het was van gezellig tot wow ze is ECHT heel leuk.quote:Op zondag 1 september 2013 22:34 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Joh, je moest eens weten. Sommige vrouwen zijn daarin echt heel vreemd. Ik kan ze soms ook totaal niet peilen hoor. Als ik geen gevoel heb, dan is dat er ook nooit geweest en dan ga ik zeker ook niet bepaalde dingen naar ze appen en allemaal intiem doen. Bij mij verdwijnt zoiets dan pas als ik iemand beter leer kennen en haar karakter begint me tegen te staan. Ik heb het idee dat vrouwen allemaal veel kritischer zijn.
homo block me niet op paiq!!quote:Op zondag 1 september 2013 22:36 schreef Silenus het volgende:
[..]
Met iPhone kan het in ieder geval wel, ik heb 'm ook uitstaan. (Puur zodat die vrouwen niet beginnen te mekkeren op welk tijdstip ik wel niet online was en waarom ik niet heb gereageerd etc.)
ik heb om exact de zelfde reden het ook een tijdje uit gehad, nu staat het gewoon aan.quote:Op zondag 1 september 2013 22:36 schreef Silenus het volgende:
[..]
Met iPhone kan het in ieder geval wel, ik heb 'm ook uitstaan. (Puur zodat die vrouwen niet beginnen te mekkeren op welk tijdstip ik wel niet online was en waarom ik niet heb gereageerd etc.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |