goed bezigquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb er veel zin in, maar er zit nog zeker twee weken tussenZe gaat nog op vakantie voor een midweek en ik heb het ook vrij druk. Maar ik merk van haar kant dat ze het ook graag wil dus dat komt helemaal goed
haha totaal niet. dus denk dat t een whatapp of mailtje terug wordtquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:35 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Die had ik inderdaad gemist
Ben je wel een beller dan?
Inderdaad, en ik zie hier wel meer potentie in dan in de vorige zoals ik al eerder aangafquote:
leuk genoeg inderdaadquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
haha totaal niet. dus denk dat t een whatapp of mailtje terug wordt
Hopen dat Cue's date dat ook heeft begrepen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:09 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Na een paar dagen whatsapp bel ik toch wel, zeker als ik een date wil afspreken.
Raar is dat hé? Ik snap ook niet zo goed waar dat aan ligt. Nou bedoel ik dat niet verkeerd maar iemand waarmee je hebt afgesproken dat je wat hebt zou je toch eigenlijk gewoon moeten kunnen bellen? Dat het niet uitkomt of dat iemand niet opneemt is logisch maar het bellen zelf zou geen punt moeten zijn. Misschien dat hij ook niet durft?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:16 schreef Yuki het volgende:
Ja, dat bellen... Ik merk dat vrijwel al mijn dates van de afgelopen 3(?) jaar dat dus niet doen. De Dokter ook niet echt.
Ik merk dat ik daardoor ook niet ga bellen, voel me er ongemakkelijk bij.
En dat voor iemand die ruim 2,5 gebeld heeft voor de kost
Hoe doen jullie dat? Is de drempel bij meer mensen zo hoog?
Eerlijk gezegd bel ik liever dan dat ik een berichtje stuur. Met praten kan je sneller en duidelijk uitleggen wat je bedoeldquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:16 schreef Yuki het volgende:
Ja, dat bellen... Ik merk dat vrijwel al mijn dates van de afgelopen 3(?) jaar dat dus niet doen. De Dokter ook niet echt.
Ik merk dat ik daardoor ook niet ga bellen, voel me er ongemakkelijk bij.
En dat voor iemand die ruim 2,5 gebeld heeft voor de kost
Hoe doen jullie dat? Is de drempel bij meer mensen zo hoog?
Sowieso liever in het echt. Maar het klopt wel dat je minder miscommunicatie hebt als je intonatie hoort en gewoon praat via de telefoon. Alhoewel ik niet bekend ben met whatsappen verder hoor maar ik vind dat zelf gewoon wel prettig. Ik chat dan wel weer via Skype soms, liefst ook gewoon bellen via daar. Grappig hoe dat verschilt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:22 schreef Kekaa het volgende:
Bellen als het moet. Liever appen.
Maar als ik diegene echt wil spreken/afspreken dan bel ik wel. En dan wordt er niet opgenomen, en wordt ik later teruggebeld en dan schrik ikstom!
Ik spreek trouwens liever iemand nog in het echt dan via de telefoon.
Ja, ik vind 't eigenlijk ook heel stom. Volgens mij heb ik m nog nooit aan de telefoon gehad... *checkt*quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:20 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Raar is dat hé? Ik snap ook niet zo goed waar dat aan ligt. Nou bedoel ik dat niet verkeerd maar iemand waarmee je hebt afgesproken dat je wat hebt zou je toch eigenlijk gewoon moeten kunnen bellen? Dat het niet uitkomt of dat iemand niet opneemt is logisch maar het bellen zelf zou geen punt moeten zijn. Misschien dat hij ook niet durft?
Grappig, ik vind bellen met een date juist wel spontaan. Als het niet uitkomt pak ik toch niet op maar vind het meestal juist wel leuk als iemand tussendoor even belt. Of voor een date.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik bel ook nooit met dates terwijl ik voor m'n werk juist heel vaak allerlei mensen moet bellen. Maar dat is zakelijk. Misschien komt bellen met dates meteen wat opdringerig over ofzo? Aan de telefoon moet je ook direct reageren natuurlijk en denk dat veel mensen huiverig zijn dat ze misschien in de gauwte iets verkeerd zeggen ofzo? Appje kun je vaak ff over nadenken.
Mijn dates belden zelf trouwens ook nooit.
Hee, misschien is het ook een leeftijdsding en ben ik niet modern genoeg en jij een beetje ouderwetsquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, ik vind 't eigenlijk ook heel stom. Volgens mij heb ik m nog nooit aan de telefoon gehad... *checkt*
In ieder geval niet sinds 26-7
Suf gedoe.
Op één of andere manier lijkt appen zoveel makkelijker.
Een date is geslaagd, als je van beide kanten zoiets hebt van. Ik wil je nogmaals zien. Meestal uit zich dat dan al in direct goed whatsapp contact na afloop. Of het een relatie wordt of niet, maakt niet uit.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat anders: wanneer is een date voor jullie gevoel 'geslaagd'? Want als je puur uitgaat van het criterium 'alleen als het een relatie wordt' dan zullen de meeste dates uiteindelijk niet onder die noemer vallen. Ligt er ook aan met welk doel je gaat daten natuurlijk.
Dus wanneer zijn jullie tevreden? Als je een gezellige tijd hebt gehad? Als het leidt tot een leuk contact/vriendschap? Als je ff een keertje lekker los hebt kunnen gaan in bed?
Ik app ook meer dan dat ik bel. En als ik al bel kondig ik het eerst ff aan of word het aan mij gevraagd of het goed is dat ze even belt. Bij de laatste nog gehad en vond het wel fijn om haar even in het echt te spreken. Via app komen sommige dingen soms ook anders over dan bedoelt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik bel ook nooit met dates terwijl ik voor m'n werk juist heel vaak allerlei mensen moet bellen. Maar dat is zakelijk. Misschien komt bellen met dates meteen wat opdringerig over ofzo? Aan de telefoon moet je ook direct reageren natuurlijk en denk dat veel mensen huiverig zijn dat ze misschien in de gauwte iets verkeerd zeggen ofzo? Appje kun je vaak ff over nadenken.
Mijn dates belden zelf trouwens ook nooit.
Ik denk het wel, maar ik denk(niet uit eigen ervaring overigens) dat je er wel gewoon tijd in moet steken. De interesse en het contact moet natuurlijk wel van twee kanten komen, anders schiet het sowieso niet op. Kortom, tijd steken in het contact onderhouden is denk ik enorm van belang.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:24 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Een date is geslaagd, als je van beide kanten zoiets hebt van. Ik wil je nogmaals zien. Meestal uit zich dat dan al in direct goed whatsapp contact na afloop. Of het een relatie wordt of niet, maakt niet uit.
En het hangt natuurlijk ook per date af. Bij de eerste date wil ik gewoon een gezellige tijd hebben gehad en zin hebben om nog een keer af te spreken. Maar naarmate er meer dates volgen mag het wel wat intiemer.
Waar ik trouwens wel benieuwd naar ben is of hier mensen zijn die al daadwerkelijk een echte relatie hebben gekregen via zo'n site? Ik heb al genoeg dates gehad en ook waar het heel lang mee klikte en waar ik ook echt relatiemateriaal inzag, maar op één of andere manier word ik uiteindelijk toch weer teleurgesteld. Begin me zo langzamerhand weleens af te vragen of het uberhaupt mogelijk is op deze manier een relatie te krijgen
Dat zal 't zijn!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:40 schreef eefje801 het volgende:
Hee, misschien is het ook een leeftijdsding en ben ik niet modern genoeg en jij een beetje ouderwets![]()
Wanneer zie je de dokter weer, aankomend weekend?
Klopt en tijd heb ik er ook zeker in gestoken. Maar bij mij wordt als het gewoon goed klikt vanuit de andere zijde het elke keer weer om zo'n vage rede afgekapt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:41 schreef Wolfs het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar ik denk(niet uit eigen ervaring overigens) dat je er wel gewoon tijd in moet steken. De interesse en het contact moet natuurlijk wel van twee kanten komen, anders schiet het sowieso niet op. Kortom, tijd steken in het contact onderhouden is denk ik enorm van belang.
Ik worstel nog wel steeds met de vraag(die waarschijnlijk al tientallen keren is gesteld), wat nou de beste datingsite is voor een 23 jarige. Bij Paiq word ik alleen maar gematched met vrouwen die 4-5 jaar ouder zijn als ik, OKcupid heeft een vage setup vind ik en op relatieplanet kun je alleen maar interesses sturen en dan is het nog maar afwachten wat er gebeurd. Is pepper wat?
Ja, járen geleden via RP. Was mijn eerste date ooit en dat klikte dusdanig goed dat ik er een relatie van vier jaar aan overhield. Dat was wel weer vrij funest voor mijn referentiekader. Het is pas nu, een ziljoen dates later, dat ik me besef dat je er dan gewoon uitzonderlijk geluk mee hebt als het wederzijds zo goed zit. Of niet natuurlijk, gezien het verdere verloop van die relatie, al kon RP daar dan weer niks aan doenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:24 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Een date is geslaagd, als je van beide kanten zoiets hebt van. Ik wil je nogmaals zien. Meestal uit zich dat dan al in direct goed whatsapp contact na afloop. Of het een relatie wordt of niet, maakt niet uit.
En het hangt natuurlijk ook per date af. Bij de eerste date wil ik gewoon een gezellige tijd hebben gehad en zin hebben om nog een keer af te spreken. Maar naarmate er meer dates volgen mag het wel wat intiemer.
Waar ik trouwens wel benieuwd naar ben is of hier mensen zijn die al daadwerkelijk een echte relatie hebben gekregen via zo'n site? Ik heb al genoeg dates gehad en ook waar het heel lang mee klikte en waar ik ook echt relatiemateriaal inzag, maar op één of andere manier word ik uiteindelijk toch weer teleurgesteld. Begin me zo langzamerhand weleens af te vragen of het uberhaupt mogelijk is op deze manier een relatie te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |