Ik had zoiets van ,ik zie wel of ik wat van mn match hoor.quote:
m.a.w. alleen die vriendin en jij waren om aan te zienquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:41 schreef Cue_ het volgende:
@Ook gek;
nouja je komt binnen, organisatie verwelkomt je en zegt aan welk tafeltje je komt te zitten en je krijgt een matchkaart. Neemt een drankje. Praat evt met mensen en dan begint de avond.
Je praat met elkaar zon drie minuten, dan vul je op je kaart in ja of nee. En de kerel gaat naar t volgende tafeltje.
Er komen grotendeels toch wel de wat sulletjes. Waarvan je gewoon begrijpt dat ze dergelijke avonden nodig hebben. Maar ook redelijk nornale mensen. En zoals die leuke, gewoon een leuke vlotte jongen. Maar dat is de uitzondering. qua vrouwen waren er een paar met een piitrig kort k!psel en bijbehorend karakter. Vooral veel gezette vrouwen, maar ook een paar vlotte leukuitziende meiden.
Mijn vriendin als ze wat had gelachenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:59 schreef m1st1g het volgende:
[..]
m.a.w. alleen die vriendin en jij waren om aan te zien
Pics .....quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn vriendin als ze wat had gelachen
En drie andere grietjes.
http://www.google.nl/imghp?hl=nl&tab=wiquote:
Niet van jou... ik weet hoe je er uit ziet. maar van die 3 grietjes waarvan jij denkt dat ze appetijtelijk zijn / waren .quote:
Waarom de Nederlandse google ? ik pak liever de Hongaarsequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:07 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
http://www.google.nl/imghp?hl=nl&tab=wi
random woord in geven ... zo veel afbeeldingen je maar wil
Ik heb hun fotos ook echtquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:10 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Niet van jou... ik weet hoe je er uit ziet. maar van die 3 grietjes waarvan jij denkt dat ze appetijtelijk zijn / waren .
Hoe is het met jouw en de buurman eigenlijk eef?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:14 schreef eefje801 het volgende:
lol, dit topic..
Maar jammer cue, al kan de minste van de drie alsnog de leukste worden. Ga je wat afspreken denk je?
Jammer hoorquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb hun fotos ook echten als ik ze had dan nog niet zet ii ze hier he.
En nee ga ook niet op zoek naar iets wat erop lijkt ofzo
Foei Thijs! Maar met mij en de buurman gaat het goed, nog steeds een lamme arm van het zwaaien. Ik ben zover dat een briefje niet meer past bij mijn leeftijd en dat ik volgende week gewoon eens aanbel. Waarom volgende week? omdat ik een neptand ben verloren en niet als een soort van Hatchet-Face aan zijn deur wil staanquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw en de buurman eigenlijk eef?
Maybe. Zal wel van me laten horen denk ik. Hem eerst maar eens facebookenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:14 schreef eefje801 het volgende:
lol, dit topic..
Maar jammer cue, al kan de minste van de drie alsnog de leukste worden. Ga je wat afspreken denk je?
knowledge is power. succesquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maybe. Zal wel van me laten horen denk ik. Hem eerst maar eens facebooken
Ik was oprecht benieuwdquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:21 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Foei Thijs! Maar met mij en de buurman gaat het goed, nog steeds een lamme arm van het zwaaien. Ik ben zover dat een briefje niet meer past bij mijn leeftijd en dat ik volgende week gewoon eens aanbel. Waarom volgende week? omdat ik een neptand ben verloren en niet als een soort van Hatchet-Face aan zijn deur wil staan
Vergeet linkedin nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maybe. Zal wel van me laten horen denk ik. Hem eerst maar eens facebooken
Bij linkedin kun je zien wie er op je profile is geweest, dus dan kom je wel als een stalker overquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Vergeet linkedin nietNaja, misschien zoekt hij wel contact toch?
Dat was voor de w achter jouquote:
Het was ook een knipoog naar de eerdere discussie. Trouwens, wel erg stom dat dat zo is nu. Soms gewoon leuk, even een date checken of gewoon een oud-klasgenoot.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Bij linkedin kun je zien wie er op je profile is geweest, dus dan kom je wel als een stalker over
Daar maak je toch een 2e account voor aanquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Bij linkedin kun je zien wie er op je profile is geweest, dus dan kom je wel als een stalker over
lees een stukje terug. dat heeft ie al gedaanquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Vergeet linkedin nietNaja, misschien zoekt hij wel contact toch?
Ik heb er veel zin in, maar er zit nog zeker twee weken tussenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:27 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat was voor de w achter jouSorry
Maar vind het oprecht leuk dat je interesse toont hoor..denk alleen dat mijn buurmanverhaal wat langer gaat duren.
Hoe is het met de dame van Paiq? Al zin in je date?
Die had ik inderdaad gemistquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik had zoiets van ,ik zie wel of ik wat van mn match hoor.
Maar kreeg net al mail van hem met zn telefoonnr, omdat hij meer van t persoonlijke contact is, en of ik m belde. Daarbij dat ie van t weekend druk is dus slecht bereikbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |