Zowiezo een vrouwentrekje om het op die manier te verwoorden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:08 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ik heb dit van al mijn dates nu 2x meegemaakt. Vindt het zo vreemd dat zo'n gevoel dan opeens verdwijnt als alle bovenstaande dingen dan al hebben plaatsgevonden. Het ligt overigens ook nooit aan mij volgens hen, maar het gevoel ontbreekt dan "opeens".Ja ik weet niet, misschien is dat wel een vrouwentrekje ofzo.
Er zijn groepen 20-35, zelfs 20-49quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:53 schreef JAOC het volgende:
Zo'n speeddate avond lijkt me ook wel interessant om eens te doen. Alleen ben ik daar waarschijnlijk iets te jong(23) voor.
Klopt, maar wat ik meemaakte op paiq is dat ze allemaal liever een jongen hadden die ouder isquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er zijn groepen 20-35, zelfs 20-49Ow wacht. . die laatste is een singlesborrel
Klopt idd. Al was de host van onze avond een vrouw met een 12 jaar jongere vent.. Het is allemaal mogelijkquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:57 schreef JAOC het volgende:
Klopt, maar wat ik meemaakte op paiq is dat ze allemaal liever een jongen hadden die ouder is
Een date vind ik geslaagd als ik zin heb in een tweede date.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat anders: wanneer is een date voor jullie gevoel 'geslaagd'? Want als je puur uitgaat van het criterium 'alleen als het een relatie wordt' dan zullen de meeste dates uiteindelijk niet onder die noemer vallen. Ligt er ook aan met welk doel je gaat daten natuurlijk.
Dus wanneer zijn jullie tevreden? Als je een gezellige tijd hebt gehad? Als het leidt tot een leuk contact/vriendschap? Als je ff een keertje lekker los hebt kunnen gaan in bed?
Hier hetzelfde.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een date vind ik geslaagd als ik zin heb in een tweede date.
Of het dan uiteindelijk wel of niet wat wordt, tja dat maakt voor het benoemen van die eerste date niets uit.
mooie omschrijving, mee eensquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of het dan uiteindelijk wel of niet wat wordt, tja dat maakt voor het benoemen van die eerste date niets uit.
Wanneer besluit je dat?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is toch zo een hesje dat over je overhemd gaat bij een 3 delig pak?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik geen ideeeeeee heb wat ik me erbij voor moet stellen
goed bezigquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:36 schreef Cue_ het volgende:
Mbt de speeddate. Ik heb 4 'ja'-tjes gekregen.. en 1 match
Mooi! Was het de match die je hoopte?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:36 schreef Cue_ het volgende:
neequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:40 schreef eefje801 het volgende:
Mooi! Was het de match die je hoopte?
Oh leuk!!!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:36 schreef Cue_ het volgende:
uhm ohquote:
Van de sukkels?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:52 schreef Cue_ het volgende:
m'n vriendin die er strontchagrijnig bij zat, heeft zelfs nog twee 'ja'-tjes gekregen
Maar vertel eens, hoe ziet zo avond er uit, wat voor type mensen komen er?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:52 schreef Cue_ het volgende:
m'n vriendin die er strontchagrijnig bij zat, heeft zelfs nog twee 'ja'-tjes gekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |