Hoop t ookquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:13 schreef PeterPastoor het volgende:
Tweede. Ik hoop dat ik iets meer geluk heb
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:40 schreef Yuki het volgende:
- Overhemd, polo, t-shirt... Maken mannen zich daar echt zo druk om
Ahhh, hoe liefquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Reken er maar op dat ik vanaf maandag al weet wat ik morgen aantrek
Er is een reden dat mensen denken dat ik homo ben hequote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ahhh, hoe lief![]()
Ik weet overigens ook al sinds maandag wat ik dit weekend draag als ik De Dokter weer zie, tot in detailMaar ik dacht dat dat echt een vrouwending was
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Er is een reden dat mensen denken dat ik homo ben heof me op z'n minst vrouwelijke trekjes vinden hebben
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Reken er maar op dat ik vanaf maandag al weet wat ik morgen aantrek
Nouja.. ze wil nog steeds, dus dat zegt wel ietsquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
Komt maandag na de Paiq-date nog een RP-date bij ergens volgende week begrijp ik net. Ze komt wel uit een miniscuul dorp waar ik er eerder dit jaar al twee gedate heb en die dus vriendinnen bleken te zijn van elkaar.
Kan leuk worden
Balen man. Maar je voelde inderdaad al dat 't niet goed zat he. Denk dat dit vaak genoeg voorkomt, je weet dat het niet goed zit (merkt gewoon verandering in hoe iemand is tegenover je). Maar je eigen hoop/gevoel overheerst te veel waardoor je een beetje slap afwacht etc. Vanaf de zijlijn is het makkelijk roepen om te zeggen: graag of niet etc. Maar als je zelf in zo'n situatie zit en je vindt die ander echt leuk dan ziet het er toch anders uitquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:26 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Balen hier. Had mijn date nog bericht gestuurd gisteren omdat ik het niet vertrouwde dat ze al tijd niks had laten horen. En ze gaf aan dat ze het niet meer zag zitten en haar gevoel gewoon niet goed was.![]()
Dus helaas geen date meer dit weekend.
Doorgeschoven fuckbuddyquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja.. ze wil nog steeds, dus dat zegt wel iets
Dit.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:36 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Balen man. Maar je voelde inderdaad al dat 't niet goed zat he. Denk dat dit vaak genoeg voorkomt, je weet dat het niet goed zit (merkt gewoon verandering in hoe iemand is tegenover je). Maar je eigen hoop/gevoel overheerst te veel waardoor je een beetje slap afwacht etc. Vanaf de zijlijn is het makkelijk roepen om te zeggen: graag of niet etc. Maar als je zelf in zo'n situatie zit en je vindt die ander echt leuk dan ziet het er toch anders uit
Je omschrijft het helemaal zoals ik erin stond ja. Maar goed, ik baal er wel van, want had een aantal superleuke dates gehad en dacht ook echt dat er groei in zat.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:36 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Balen man. Maar je voelde inderdaad al dat 't niet goed zat he. Denk dat dit vaak genoeg voorkomt, je weet dat het niet goed zit (merkt gewoon verandering in hoe iemand is tegenover je). Maar je eigen hoop/gevoel overheerst te veel waardoor je een beetje slap afwacht etc. Vanaf de zijlijn is het makkelijk roepen om te zeggen: graag of niet etc. Maar als je zelf in zo'n situatie zit en je vindt die ander echt leuk dan ziet het er toch anders uit
Dat zijn dan weer de frustraties bij sommigen. Zo van ze moeten mij niet dus zijn het hoeren, allemaal! De logica ontgaat mij ook.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:07 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het afkraken is meer een modeverschijnsel dan de korte kapsels zelf geworden anders.
Herkenbaar jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:53 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Je omschrijft het helemaal zoals ik erin stond ja. Maar goed, ik baal er wel van, want had een aantal superleuke dates gehad en dacht ook echt dat er groei in zat.
Opeens is dan het gevoel weg bij die ander, ik snap dat niet zo goed. Dat het ineens dan weg is. Is namelijk niet de eerste keer dat ik zoiets te horen krijg.
we zijn trots op jequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:54 schreef SilentChaos het volgende:
(goh, wat omschrijf ik dat netjes voor een vrijdag)
Dit had mijn tekst kunnen zijn van laatste date. Paar hele leuke dates, steeds langer en intiemer, bij elkaar thuis geweest, zij stuurde me kusjes en berichtjes dat ze me graag weer wilde zien. Vervolgens opeens twijfel na laatste date, tijdens haar vakantie vrijwel niets meer gehoord, daarna poef: 1 appje dat ze niet voelt dat er meer in zit van haar kant.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:53 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Je omschrijft het helemaal zoals ik erin stond ja. Maar goed, ik baal er wel van, want had een aantal superleuke dates gehad en dacht ook echt dat er groei in zat.
Opeens is dan het gevoel weg bij die ander, ik snap dat niet zo goed. Dat het ineens dan weg is. Is namelijk niet de eerste keer dat ik zoiets te horen krijg.
Ik heb dit van al mijn dates nu 2x meegemaakt. Vindt het zo vreemd dat zo'n gevoel dan opeens verdwijnt als alle bovenstaande dingen dan al hebben plaatsgevonden. Het ligt overigens ook nooit aan mij volgens hen, maar het gevoel ontbreekt dan "opeens".quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dit had mijn tekst kunnen zijn van laatste date. Paar hele leuke dates, steeds langer en intiemer, bij elkaar thuis geweest, zij stuurde me kusjes en berichtjes dat ze me graag weer wilde zien. Vervolgens opeens twijfel na laatste date, tijdens haar vakantie vrijwel niets meer gehoord, daarna poef: 1 appje dat ze niet voelt dat er meer in zit van haar kant.
Neem aan dat ze sowieso al twijfelde / hoopte dat het gevoel nog zou groeien.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:08 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Ik heb dit van al mijn dates nu 2x meegemaakt. Vindt het zo vreemd dat zo'n gevoel dan opeens verdwijnt als alle bovenstaande dingen dan al hebben plaatsgevonden. Het ligt overigens ook nooit aan mij volgens hen, maar het gevoel ontbreekt dan "opeens".Ja ik weet niet, misschien is dat wel een vrouwentrekje ofzo.
Nou ze gaf me anders wel aardig het gevoel dat het aan het groeien was. Maar goed, wellicht ben ik daar anders in. Als ik twijfel over mijn gevoel dan ga ik ook niet allemaal intiem doen en bepaalde berichten sturen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Neem aan dat ze sowieso al twijfelde / hoopte dat het gevoel nog zou groeien.
En uiteindelijk blijkbaar toch niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |