abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130643584
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 18:33 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik heb er veel zin in, maar er zit nog zeker twee weken tussen :P Ze gaat nog op vakantie voor een midweek en ik heb het ook vrij druk. Maar ik merk van haar kant dat ze het ook graag wil dus dat komt helemaal goed :)
goed bezig :)
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 18:42:56 #152
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130643794
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 18:35 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Die had ik inderdaad gemist ;)

Ben je wel een beller dan?
haha totaal niet. dus denk dat t een whatapp of mailtje terug wordt :)
  Moderator / Redactie FP vrijdag 30 augustus 2013 @ 18:51:03 #153
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_130644073
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 18:36 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

goed bezig :)
Inderdaad, en ik zie hier wel meer potentie in dan in de vorige zoals ik al eerder aangaf :)

En ze knapt volgens mij niet af op lange mannen, dus ik heb geluk :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 18:52:31 #154
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130644130
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 18:42 schreef Cue_ het volgende:

[..]

haha totaal niet. dus denk dat t een whatapp of mailtje terug wordt :)
leuk genoeg inderdaad :)
pi_130644815
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 18:52 schreef eefje801 het volgende:

[..]

leuk genoeg inderdaad :)
Na een paar dagen whatsapp bel ik toch wel, zeker als ik een date wil afspreken.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:13:04 #156
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130644993
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:09 schreef m1st1g het volgende:

[..]

Na een paar dagen whatsapp bel ik toch wel, zeker als ik een date wil afspreken.
Hopen dat Cue's date dat ook heeft begrepen.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:16:54 #157
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130645198
Ja, dat bellen... Ik merk dat vrijwel al mijn dates van de afgelopen 3(?) jaar dat dus niet doen. De Dokter ook niet echt.
Ik merk dat ik daardoor ook niet ga bellen, voel me er ongemakkelijk bij.

En dat voor iemand die ruim 2,5 gebeld heeft voor de kost :D

Hoe doen jullie dat? Is de drempel bij meer mensen zo hoog?
♥ || Baby catcher in training || ♥
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:19:12 #158
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130645299
Ik bel ook zelden. M'n ex belde mij wel eens, prima, maar ik zou zelf nooit bellen.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:20:15 #159
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130645340
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:16 schreef Yuki het volgende:
Ja, dat bellen... Ik merk dat vrijwel al mijn dates van de afgelopen 3(?) jaar dat dus niet doen. De Dokter ook niet echt.

Raar is dat hé? Ik snap ook niet zo goed waar dat aan ligt. Nou bedoel ik dat niet verkeerd maar iemand waarmee je hebt afgesproken dat je wat hebt zou je toch eigenlijk gewoon moeten kunnen bellen? Dat het niet uitkomt of dat iemand niet opneemt is logisch maar het bellen zelf zou geen punt moeten zijn. Misschien dat hij ook niet durft?
pi_130645351
quote:

Eerlijk gezegd bel ik liever dan dat ik een berichtje stuur. Met praten kan je sneller en duidelijk uitleggen wat je bedoeld
pi_130645422
Bellen als het moet. Liever appen.
Maar als ik diegene echt wil spreken/afspreken dan bel ik wel. En dan wordt er niet opgenomen, en wordt ik later teruggebeld en dan schrik ik :@ stom!

Ik spreek trouwens liever iemand nog in het echt dan via de telefoon.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:25:24 #162
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130645520
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:22 schreef Kekaa het volgende:
Bellen als het moet. Liever appen.
Maar als ik diegene echt wil spreken/afspreken dan bel ik wel. En dan wordt er niet opgenomen, en wordt ik later teruggebeld en dan schrik ik :@ stom!

Ik spreek trouwens liever iemand nog in het echt dan via de telefoon.
Sowieso liever in het echt. Maar het klopt wel dat je minder miscommunicatie hebt als je intonatie hoort en gewoon praat via de telefoon. Alhoewel ik niet bekend ben met whatsappen verder hoor maar ik vind dat zelf gewoon wel prettig. Ik chat dan wel weer via Skype soms, liefst ook gewoon bellen via daar. Grappig hoe dat verschilt.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:28:25 #163
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_130645626
Ik bel ook nooit met dates terwijl ik voor m'n werk juist heel vaak allerlei mensen moet bellen. Maar dat is zakelijk. Misschien komt bellen met dates meteen wat opdringerig over ofzo? Aan de telefoon moet je ook direct reageren natuurlijk en denk dat veel mensen huiverig zijn dat ze misschien in de gauwte iets verkeerd zeggen ofzo? Appje kun je vaak ff over nadenken.

Mijn dates belden zelf trouwens ook nooit.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:30:06 #164
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130645690
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:20 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Raar is dat hé? Ik snap ook niet zo goed waar dat aan ligt. Nou bedoel ik dat niet verkeerd maar iemand waarmee je hebt afgesproken dat je wat hebt zou je toch eigenlijk gewoon moeten kunnen bellen? Dat het niet uitkomt of dat iemand niet opneemt is logisch maar het bellen zelf zou geen punt moeten zijn. Misschien dat hij ook niet durft?
Ja, ik vind 't eigenlijk ook heel stom. Volgens mij heb ik m nog nooit aan de telefoon gehad... *checkt*
In ieder geval niet sinds 26-7 :+

Suf gedoe.
Op één of andere manier lijkt appen zoveel makkelijker.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:40:23 #165
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130646053
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik bel ook nooit met dates terwijl ik voor m'n werk juist heel vaak allerlei mensen moet bellen. Maar dat is zakelijk. Misschien komt bellen met dates meteen wat opdringerig over ofzo? Aan de telefoon moet je ook direct reageren natuurlijk en denk dat veel mensen huiverig zijn dat ze misschien in de gauwte iets verkeerd zeggen ofzo? Appje kun je vaak ff over nadenken.

Grappig, ik vind bellen met een date juist wel spontaan. Als het niet uitkomt pak ik toch niet op maar vind het meestal juist wel leuk als iemand tussendoor even belt. Of voor een date.
Kan het me wel voorstellen hoor, als je niet van bellen houdt qua dategebeuren.

quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:30 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ja, ik vind 't eigenlijk ook heel stom. Volgens mij heb ik m nog nooit aan de telefoon gehad... *checkt*
In ieder geval niet sinds 26-7 :+

Suf gedoe.
Op één of andere manier lijkt appen zoveel makkelijker.
Hee, misschien is het ook een leeftijdsding en ben ik niet modern genoeg en jij een beetje ouderwets ;)

Wanneer zie je de dokter weer, aankomend weekend?
pi_130647921
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat anders: wanneer is een date voor jullie gevoel 'geslaagd'? Want als je puur uitgaat van het criterium 'alleen als het een relatie wordt' dan zullen de meeste dates uiteindelijk niet onder die noemer vallen. Ligt er ook aan met welk doel je gaat daten natuurlijk.

Dus wanneer zijn jullie tevreden? Als je een gezellige tijd hebt gehad? Als het leidt tot een leuk contact/vriendschap? Als je ff een keertje lekker los hebt kunnen gaan in bed? ;)
Een date is geslaagd, als je van beide kanten zoiets hebt van. Ik wil je nogmaals zien. Meestal uit zich dat dan al in direct goed whatsapp contact na afloop. Of het een relatie wordt of niet, maakt niet uit.

En het hangt natuurlijk ook per date af. Bij de eerste date wil ik gewoon een gezellige tijd hebben gehad en zin hebben om nog een keer af te spreken. Maar naarmate er meer dates volgen mag het wel wat intiemer.

Waar ik trouwens wel benieuwd naar ben is of hier mensen zijn die al daadwerkelijk een echte relatie hebben gekregen via zo'n site? Ik heb al genoeg dates gehad en ook waar het heel lang mee klikte en waar ik ook echt relatiemateriaal inzag, maar op één of andere manier word ik uiteindelijk toch weer teleurgesteld. Begin me zo langzamerhand weleens af te vragen of het uberhaupt mogelijk is op deze manier een relatie te krijgen :P
pi_130648261
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:28 schreef WheeledWarrior het volgende:

Ik app ook meer dan dat ik bel. En als ik al bel kondig ik het eerst ff aan of word het aan mij gevraagd of het goed is dat ze even belt. Bij de laatste nog gehad en vond het wel fijn om haar even in het echt te spreken. Via app komen sommige dingen soms ook anders over dan bedoelt.
pi_130651798
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 20:24 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Een date is geslaagd, als je van beide kanten zoiets hebt van. Ik wil je nogmaals zien. Meestal uit zich dat dan al in direct goed whatsapp contact na afloop. Of het een relatie wordt of niet, maakt niet uit.

En het hangt natuurlijk ook per date af. Bij de eerste date wil ik gewoon een gezellige tijd hebben gehad en zin hebben om nog een keer af te spreken. Maar naarmate er meer dates volgen mag het wel wat intiemer.

Waar ik trouwens wel benieuwd naar ben is of hier mensen zijn die al daadwerkelijk een echte relatie hebben gekregen via zo'n site? Ik heb al genoeg dates gehad en ook waar het heel lang mee klikte en waar ik ook echt relatiemateriaal inzag, maar op één of andere manier word ik uiteindelijk toch weer teleurgesteld. Begin me zo langzamerhand weleens af te vragen of het uberhaupt mogelijk is op deze manier een relatie te krijgen :P
Ik denk het wel, maar ik denk(niet uit eigen ervaring overigens) dat je er wel gewoon tijd in moet steken. De interesse en het contact moet natuurlijk wel van twee kanten komen, anders schiet het sowieso niet op. Kortom, tijd steken in het contact onderhouden is denk ik enorm van belang.

Ik worstel nog wel steeds met de vraag(die waarschijnlijk al tientallen keren is gesteld), wat nou de beste datingsite is voor een 23 jarige. Bij Paiq word ik alleen maar gematched met vrouwen die 4-5 jaar ouder zijn als ik, OKcupid heeft een vage setup vind ik en op relatieplanet kun je alleen maar interesses sturen en dan is het nog maar afwachten wat er gebeurd. Is pepper wat?
I think, therefore I am.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 21:46:34 #169
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130652075
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:40 schreef eefje801 het volgende:

Hee, misschien is het ook een leeftijdsding en ben ik niet modern genoeg en jij een beetje ouderwets ;)

Wanneer zie je de dokter weer, aankomend weekend?
Dat zal 't zijn! :D

Hoop/denk 't wel. Hij komt vanavond thuis van zeilen, nog niets concreets afgesproken. Komt wel goed :)
  Moderator / Redactie FP vrijdag 30 augustus 2013 @ 22:49:27 #170
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_130655380
Ik sluit me overigens aan bij de non-bellers hier. Ik app liever met mijn dates dan dat ik ze bel. Belde vroeger wel een hoop maar nu vind ik een app toch makkelijker :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_130657286
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 21:41 schreef Wolfs het volgende:

[..]

Ik denk het wel, maar ik denk(niet uit eigen ervaring overigens) dat je er wel gewoon tijd in moet steken. De interesse en het contact moet natuurlijk wel van twee kanten komen, anders schiet het sowieso niet op. Kortom, tijd steken in het contact onderhouden is denk ik enorm van belang.

Ik worstel nog wel steeds met de vraag(die waarschijnlijk al tientallen keren is gesteld), wat nou de beste datingsite is voor een 23 jarige. Bij Paiq word ik alleen maar gematched met vrouwen die 4-5 jaar ouder zijn als ik, OKcupid heeft een vage setup vind ik en op relatieplanet kun je alleen maar interesses sturen en dan is het nog maar afwachten wat er gebeurd. Is pepper wat?
Klopt en tijd heb ik er ook zeker in gestoken. Maar bij mij wordt als het gewoon goed klikt vanuit de andere zijde het elke keer weer om zo'n vage rede afgekapt.

Tja als 23 jarige ken ik je probleem. Stond ooit ook als 23/24 jarige ingeschreven op een datingsite en merkte toen dat ik maar weinig dates kon krijgen. Nu 6 jaar later heb ik ze aan de lopende band. Denk toch dat het een leeftijdsdingetje is
pi_130658862
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 20:24 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Ja, járen geleden via RP. Was mijn eerste date ooit en dat klikte dusdanig goed dat ik er een relatie van vier jaar aan overhield. Dat was wel weer vrij funest voor mijn referentiekader. Het is pas nu, een ziljoen dates later, dat ik me besef dat je er dan gewoon uitzonderlijk geluk mee hebt als het wederzijds zo goed zit. Of niet natuurlijk, gezien het verdere verloop van die relatie, al kon RP daar dan weer niks aan doen :')

Tuurlijk, je kunt je de ballen compleet uit de broek neuken via datingsites als je een beetje goed scorende foto's hebt en niet als een volslagen retard overkomt, maar dat beetje extra wat nodig is voor meer is vrij zeldzaam imho. Al is dat nogal persoonsafhankelijk. De één stort zich sneller in iets dan de ander.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 00:18:24 #173
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130660214
De aanwas van de zich de ballen uit de broek willen neukenden is ook enorm gestegen op datingsites. Dat maakt het schiften lastiger, afhankelijk van waar je naar zoekt en wie je voor je hebt. Als ik kijk in mijn vriendenkring is er denk ik één stel dat elkaar via internet heeft ontmoet en dat was niet via een datingsite. Qua kennisen zijn er meer maar dat zijn juist de jongere mensen, begin twintig. Vaak via Paiq. De dertigers die op datingsites staan zijn grotendeels een beetje gedesillusioneerd erover :D Geen goede info, dit ;) Veertigers heb ik het idee hebben juist weer meer kans iemand te treffen. Misschien dat je dan weer minder kritisch wordt ofzo.

Ikzelf werd echt een beetje naar van dat selecteren steeds en weer opnieuw kennismaken. Even een pauze is best goed geweest. Weer een beetje realisme terug en eigenlijk kom je in je dagelijks leven best wel mensen tegen. Dan wordt het (internet)daten weer een leuke aanvulling ipv dat je er er veel mee bezig bent. Doe hier zeker nog een update over de buurman want dat ga ik gewoon doen, sowieso :)
pi_130661846
Tijd geleden een Pepper account aangemaakt, maar had nog altijd geen recente foto.
En aangezien ik toch totaal niet met daten bezig ben het account maar verwijderd.

Eigenlijk geen nieuws, maar zo laat ik ook nog eens wat van mij horen :-)
"Time to go clubbing. Watch out baby-seals!"
pi_130662322
Ma een paar dagen paiq een paar keer meegedaan met zo'n speeddate ding, vond het wel grappig ,'leuke gesprekken gehad, niets date waardig maar was wel gezellig :)

Dus ga gewoon door met lage verwachtingen :)

[ Bericht 0% gewijzigd door afraid_tech op 31-08-2013 01:30:09 ]
if you go chasing rabbits, And you know you're going to fall, Tell 'em a hookah smoking caterpillar, Has given you the call
pi_130662448
Ik snap er geen hol van. Wat is er paars? Je piemel?
pi_130662711
Haha idd die je, nee check de edit :-)
if you go chasing rabbits, And you know you're going to fall, Tell 'em a hookah smoking caterpillar, Has given you the call
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 03:13:58 #178
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130664246
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 17:41 schreef Cue_ het volgende:
@Ook gek;
nouja je komt binnen, organisatie verwelkomt je en zegt aan welk tafeltje je komt te zitten en je krijgt een matchkaart. Neemt een drankje. Praat evt met mensen en dan begint de avond.
Je praat met elkaar zon drie minuten, dan vul je op je kaart in ja of nee. En de kerel gaat naar t volgende tafeltje.

Er komen grotendeels toch wel de wat sulletjes. Waarvan je gewoon begrijpt dat ze dergelijke avonden nodig hebben. Maar ook redelijk nornale mensen. En zoals die leuke, gewoon een leuke vlotte jongen. Maar dat is de uitzondering. qua vrouwen waren er een paar met een piitrig kort k!psel en bijbehorend karakter. Vooral veel gezette vrouwen, maar ook een paar vlotte leukuitziende meiden.
Klinkt wel leuk, speed date staat nog op m'n lijstje nog te doen :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 06:23:23 #179
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130664642
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 03:13 schreef ook_gek het volgende:

[..]

tis best een grappig fenomeen, leuk om eens mee te maken. Maar ik denk niet, weet eigenlijk wel zeker, dat ik daar m'n liefde tegen ga komen :N
pi_130665105
quote:

Ik heb er nu eentje. Maar ook daar zijn talloze dates aan voorafgegaan. En ik denk dat, als ik het nu weer opnieuw zou doen, het weer talloze dates zou kosten.

Dat is overigens helemaal niet erg, heb daten altijd erg leuk gevonden, maar het krijgen van relatie als ultiem doel moet je gewoon snel overboord zetten. Die kansen zijn niet zo groot. Wat al is gezegd, je kunt je helemaal scheel neuken, maar een echte klik is vaak ver te zoeken. Zat borderlinertjes met daddy-issues die maar wat graag een relatie beginnen, maar vrouwen die niet "damaged goods" zijn staan er vaak hetzelfde in als jijzelf, en dan moet je die ene van de honderd hebben met wie het precies past.
pi_130665575
Nou, gister de 1e date gehad dan. Naar de bios en daarna nog een fles wijn opengetrokken :s)

Was erg gezellig, niets gebeurd ( ;( ) maar wel potentie voor meer :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus wie weet :@ O+
pi_130665771
quote:

Ik bel alleen als het moet. Puur functioneel dus. Maar nooit om sociale contacten te houden. Ik denk dat dat voor meer mensen geldt.
pi_130665824
Je belt toch ook om haar op date te vragen :? dat doe je toch niet via wapp ofzo? :')
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 10:11:55 #184
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_130665837
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 10:11 schreef AldoTheApache het volgende:
Je belt toch ook om haar op date te vragen :? dat doe je toch niet via wapp ofzo? :')
Jawel. Of via mail. Werkt prima.
pi_130665893
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 10:11 schreef AldoTheApache het volgende:
Dat heb ik echt nog nooit gedaan geloof ik. Maar ik heb dan ook een tyfushekel aan bellen.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 10:17:43 #186
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_130665926
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 08:59 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik heb er nu eentje. Maar ook daar zijn talloze dates aan voorafgegaan. En ik denk dat, als ik het nu weer opnieuw zou doen, het weer talloze dates zou kosten.

Dat is overigens helemaal niet erg, heb daten altijd erg leuk gevonden, maar het krijgen van relatie als ultiem doel moet je gewoon snel overboord zetten. Die kansen zijn niet zo groot. Wat al is gezegd, je kunt je helemaal scheel neuken, maar een echte klik is vaak ver te zoeken. Zat borderlinertjes met daddy-issues die maar wat graag een relatie beginnen, maar vrouwen die niet "damaged goods" zijn staan er vaak hetzelfde in als jijzelf, en dan moet je die ene van de honderd hebben met wie het precies past.
Dit is wel een mooie samenvatting. Gewoon genieten van elke leuke date en niet te krampachtig willen proberen er direct meer uit te halen. Als het leuk en gezellig is hou je er sowieso een mooie ervaring aan over waar je later misschien weer iets mee kunt.

Mocht het wel tot een relatie leiden dan ben je er natuurlijk ook niet. Een relatie is geen tv die je koopt en waar je niks meer aan hoeft te doen. Ook een relatie is, net als daten, een proces waarin continu veranderingen en uitdagingen zitten.
pi_130665961
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 10:16 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dat heb ik echt nog nooit gedaan geloof ik. Maar ik heb dan ook een tyfushekel aan bellen.
^O^
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 10:06 schreef grazianopelle het volgende:

[..]

Ik bel alleen als het moet. Puur functioneel dus. Maar nooit om sociale contacten te houden. Ik denk dat dat voor meer mensen geldt.
^O^
pi_130665978
wanneer vragen jullie eigenlijk mensen op 2e date? :@

wachten jullie daar een tijdje mee? lijkt me wel toch? :@
pi_130666009
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 10:21 schreef AldoTheApache het volgende:
wanneer vragen jullie eigenlijk mensen op 2e date? :@

wachten jullie daar een tijdje mee? lijkt me wel toch? :@
Ja, maandje of drie. Je moet natuurlijk niet te gretig over willen komen.
pi_130666027
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 10:23 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ja, maandje of drie. Je moet natuurlijk niet te gretig over willen komen.
:')

Nee, maar 2 dagen wachten ofzo? :P
pi_130666067
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 10:24 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

Doe niet zo raar. Gewoon vragen als je daar zin in hebt. Welke imbeciel verzonnen heeft dat je er een paar dagen overheen zou moeten laten gaan weet ik niet, maar het slaat natuurlijk echt helemaal nergens op.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 10:33:52 #192
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_130666160
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 10:24 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

Als je het leuk vond stuur dan gewoon een berichtje dat je het voor herhaling vatbaar vindt. Als zij dat ook vindt: hoppa! Zoniet, op naar de volgende.
pi_130666194
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 10:33 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Als je het leuk vond stuur dan gewoon een berichtje dat je het voor herhaling vatbaar vindt. Als zij dat ook vindt: hoppa! Zoniet, op naar de volgende.
Ja, dat heb ik dus al in mijn inbox _O-

maar om dan meteen de ochtend erna opnieuw iets gaan plannen komt volgens mij wel heel sterk over :@
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 10:51:43 #194
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_130666398
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 10:35 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik dus al in mijn inbox _O-

maar om dan meteen de ochtend erna opnieuw iets gaan plannen komt volgens mij wel heel sterk over :@
hangt toch gewoon van de situatie af enzo man. En of je bij elkaar in de buurt woont. Of geil bent.
Als jij zoiets hebt van, fuck, wil die chick weer zien, wat is er dan mis met:

"ja vond het ook leuk gisteren, zeker voor herhaling vatbaar! " Ik zal iets leuks verzinnen, wanneer heb je tijd?
pi_130666426
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 10:51 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

hangt toch gewoon van de situatie af enzo man. En of je bij elkaar in de buurt woont. Of geil bent.
Als jij zoiets hebt van, fuck, wil die chick weer zien, wat is er dan mis met:

"ja vond het ook leuk gisteren, zeker voor herhaling vatbaar! " Ik zal iets leuks verzinnen, wanneer heb je tijd?
Ik stuurde: Hey, het was gezellig, moeten we gauw nog een keer doen!
en toen kreeg ik terug: Ja lijkt me leuk! bla bla

maar nog niks concreets dus :P
pi_130666555
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 00:18 schreef eefje801 het volgende:
De aanwas van de zich de ballen uit de broek willen neukenden is ook enorm gestegen op datingsites. Dat maakt het schiften lastiger, afhankelijk van waar je naar zoekt en wie je voor je hebt. Als ik kijk in mijn vriendenkring is er denk ik één stel dat elkaar via internet heeft ontmoet en dat was niet via een datingsite. Qua kennisen zijn er meer maar dat zijn juist de jongere mensen, begin twintig. Vaak via Paiq. De dertigers die op datingsites staan zijn grotendeels een beetje gedesillusioneerd erover :D Geen goede info, dit ;) Veertigers heb ik het idee hebben juist weer meer kans iemand te treffen. Misschien dat je dan weer minder kritisch wordt ofzo.

Juist het tegendeel merk ik
pi_130666707
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 10:27 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Doe niet zo raar. Gewoon vragen als je daar zin in hebt. Welke imbeciel verzonnen heeft dat je er een paar dagen overheen zou moeten laten gaan weet ik niet, maar het slaat natuurlijk echt helemaal nergens op.
pi_130667453
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 03:13 schreef ook_gek het volgende:

[..]

5 minuten x 10 = dertig euro betalen om 50 minuten geforceerd met gezette vrouwen te praten met pittig kapsel.

Als je 15 euro per uur netto zou verdienen, dan moet je twee uur werken om een uur te kunnen praten met gezette vrouwen met pittig kapsel.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 11:49:42 #199
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130667556
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 11:44 schreef firefly3 het volgende:

[..]

5 minuten x 10 = dertig euro betalen om 50 minuten geforceerd met gezette vrouwen te praten met pittig kapsel.

Als je 15 euro per uur netto zou verdienen, dan moet je twee uur werken om een uur te kunnen praten met gezette vrouwen met pittig kapsel.
Dude, praat er niet over als je niet weet waar je het over hebt :')

3 min, 20 vrouwen waarvan 90% er prima uit ziet.
De vrouwen op een speeddate zijn vaak mooie, succesvolle carrièretijgers die in het dagelijks leven geen leuke mannen tegenkomen en geen zin/tijd hebben om eindeloos te daten via bijv datingsites. Zeer efficiënt, zo'n "auditie" van 20 mannen op 1 avond.
pi_130667567
quote:
13s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 11:49 schreef Yuki het volgende:

[..]

Dude, praat er niet over als je niet weet waar je het over hebt :')

3 min, 20 vrouwen waarvan 90% er prima uit ziet.
De vrouwen op een speeddate zijn vaak mooie, succesvolle carrièretijgers die in het dagelijks leven geen leuke mannen tegenkomen en geen zin/tijd hebben om eindeloos te daten via bijv datingsites. Zeer efficiënt, zo'n "auditie" van 20 mannen op 1 avond.
Volgens Cue niet en zijn de leuke vrouwen in de minderheid.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')