Niks mis mee toch. Beetje ongemakkelijk op een eerste date misschien, maar we hebben al voorgeschiedenis.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:15 schreef Wolfs het volgende:
Een date in een sauna? Haven't heard that one before
ik knap na een eerste gesprek op alles wat al te intiem is. Zoals "liefs" of "kus". Te hippe afsluitingen hoeven voor mij ook niet. Zoals "ciao" of "laterzzz" . Gewoon een "dag" "tot horens" of "doei" volstaan prima.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:27 schreef Moogwai10 het volgende:
Ben eigenlijk benieuwd wat iedereen hier (met name de mannen) nou eigenlijk als afsluiter gebruikt bij een 1e bericht naar een dame op een datingsite.
Mzzl, Grtz, Groetjes, Adios, Ciaou, Bye, Ajuus, Kus, X, Liefs ... o.i.d.
En van de dames hier ben ik eigenlijk benieuwd wat ze het liefste lezen en waar ze eventueel op afknappen.
M'n vorige date sloot gesprekken altijd af met: "DAAG!"quote:Op zondag 1 september 2013 14:49 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
ik knap na een eerste gesprek op alles wat al te intiem is. Zoals "liefs" of "kus". Te hippe afsluitingen hoeven voor mij ook niet. Zoals "ciao" of "laterzzz" . Gewoon een "dag" "tot horens" of "doei" volstaan prima.
quote:Op zondag 1 september 2013 15:15 schreef Rickario het volgende:
[..]
M'n vorige date sloot gesprekken altijd af met: "DAAG!"
Wat ik in m'n hoofd altijd hoorde als (0:15):
Niet heel charmant dus
Donderdag weer een avondje bankhangen bij "date"![]()
Kabouter Wesley turkquote:Op zondag 1 september 2013 15:15 schreef Rickario het volgende:
[..]
Niet heel charmant dus
Ook gehad laatst, is erg leukquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:15 schreef Wolfs het volgende:
Een date in een sauna? Haven't heard that one before
quote:Op zondag 1 september 2013 15:15 schreef Rickario het volgende:
[..]
Niet heel charmant dus
Achja associaties..quote:Op zondag 1 september 2013 15:25 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij om dat te horen bij Daaag
Nice! FWB... Dat lijkt mij ook wel watquote:Op zondag 1 september 2013 15:15 schreef Rickario het volgende:
Tof!quote:Op zondag 1 september 2013 18:52 schreef PeterPastoor het volgende:
Vrijdag derde date! Stuk sneller dan de tijd die tussen de eerste en tweede zat.
Euh iets van 3,5 weken. Nu iets meer dan een week.quote:Op zondag 1 september 2013 19:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tof!
Maar euh, hoeveel tijd zat er tussen date 1 en 2 dan?
Dat is redelijk lang zeg. Had dat een reden of vond je het prima zo?quote:Op zondag 1 september 2013 19:55 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Euh iets van 3,5 weken. Nu iets meer dan een week.
Tenzij er gewoon dagelijks contact is natuurlijk, maar als ik een leuke date heb gehad, probeer ik toch zeker na een week alweer af te spreken.quote:Op zondag 1 september 2013 21:40 schreef japiedevlugge het volgende:
Na zo'n lange tijd ben je iemand toch al half vergeten
WOW dat is wel heel erg lang inderdaadquote:Op zondag 1 september 2013 22:06 schreef Yuki het volgende:
3,5 week tussen twee dates... Pfff, lijkt me niks!
Is er geen kans dat ze het even iet druk heeft dan? Ik heb dat ook wel eens. Dan spreek ik even niks af met niemand niet omdat ik liever niet afzeg.quote:Op zondag 1 september 2013 22:13 schreef AldoTheApache het volgende:
ben ik nou zo slecht in signalen oppikken?![]()
1e date: ging goed, filmpje, wijn tot 3 uur s'nachts, sms achteraf dat ze het leuk vond, dat we het nog een keer moeten doen etc
ik sms haar net of ze komende week zin had om nog een keer iets te gaan doen. Krijg ik terug dat ze het druk heeft en nog even moet kijkenIk stuur terug dat het anders ook in het weekend kan.
geen reactie, en er is geen laatst gezien status, dus ik vrees het ergste![]()
Kan ook, geloof ik ook welquote:Op zondag 1 september 2013 22:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is er geen kans dat ze het even iet druk heeft dan? Ik heb dat ook wel eens. Dan spreek ik even niks af met niemand niet omdat ik liever niet afzeg.
Tja. Ik wil je niet bang maken verder, maar als ik zoiets heb weet ik meestal genoeg. Snap er soms ook geen reet van. Met de laatste heb ik 4 super dates gehad. Altijd gezellig, leuk gepraat, leuke dingen gedaan, redelijk intiem geworden. Zelfs nog een 5e date gepland, maar die is nooit meer doorgegaan, want mevrouw was het "gevoel" kwijt.quote:Op zondag 1 september 2013 22:13 schreef AldoTheApache het volgende:
ben ik nou zo slecht in signalen oppikken?![]()
1e date: ging goed, filmpje, wijn tot 3 uur s'nachts, sms achteraf dat ze het leuk vond, dat we het nog een keer moeten doen etc
ik sms haar net of ze komende week zin had om nog een keer iets te gaan doen. Krijg ik terug dat ze het druk heeft en nog even moet kijkenIk stuur terug dat het anders ook in het weekend kan.
geen reactie, en er is geen laatst gezien status, dus ik vrees het ergste![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |