waarom? ze heeft het gisteren zelf gehad over gezonder koken en het nu niet doen omdat ze alleen is en vaak snel snel eet ... dus ze stuurt er zelf op aan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:08 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat ze dit forum niet leest, anders ben je sinds deze post klaar met daten.
inderdaad maar ze wil zelf afvallen ... ze gaat ook joggen en doet oefeningen gewoon omdat ze het zelf wil heeft verder niets met mij te maken ik vind het inderdaad goed zoals het is maar ik ga ook niet zeggen dat ze niet gezonder mag leven, koken of niet mag streven naar een slankere lijn toch?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:10 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Hoezo? Ze zag er toch beter uit dan op de foto's? Bovendien kan ze zich goed verhullend kleden en is het geen medisch gevaar voor zichzelf?
en daar gaat het omquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:13 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
inderdaad maar ze wil zelf afvallen ... ze gaat ook joggen en doet oefeningen gewoon omdat ze het zelf wil heeft verder niets met mij te maken ik vind het inderdaad goed zoals het is maar ik ga ook niet zeggen dat ze niet gezonder mag leven, koken of niet mag streven naar een slankere lijn toch?
Dat is het probleem ook niet, zie het dikgedrukte stuk 'dan zullen we samen wel gezond koken dan komt het wel goed'. Dit komt nogal paternalistisch over op mij, 'ik kook wel een keer gezond voor je en dan los ik het allemaal op zodat je in mijn malletje past', hij is niet haar vader, niet haar dokter en niet haar diëtist.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:10 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Hoezo? Ze zag er toch beter uit dan op de foto's? Bovendien kan ze zich goed verhullend kleden en is het geen medisch gevaar voor zichzelf?
oh het is helemaal niet dat ik haar wil veranderen maar ik wil haar wel steunen als zij daar gelukkiger van wordt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:17 schreef MissGump het volgende:
[..]
Dat is het probleem ook niet, zie het dikgedrukte stuk 'dan zullen we samen wel gezond koken dan komt het wel goed'. Dit komt nogal paternalistisch over op mij, 'ik kook wel een keer gezond voor je en dan los ik het allemaal op zodat je in mijn malletje past', hij is niet haar vader, niet haar dokter en niet haar diëtist.
Als iemand, na hoeveel dates dan ook, op welk vlak dan ook, bedacht heeft hoe hij mij gaat veranderen, dan is het op dat moment gelijk klaar. Hij zal het misschien anders bedoeld hebben maar kom op..
Edit: HaerdenC je bedoelt het dus anders maar ik vind het erg ongelukkig neergezet
zulke positieve verslagen willen we vaker lezen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:41 schreef HaerdenC het volgende:
Zo ik had dus zenuwen gisteren en was duidelijk niet alleen, we hadden afgesproken in Hasselt (voor zij die het nog niet wisten ik ben Belg), afspraak is verlopen via rendez-vous en we hebben na wat heen en weer berichten op RDV een 10 tal mailtjes gestuurd.
Ik was netjes optijd en dus als eerste op de afgesproken locatie, zei kwam ook aangewandeld en we herkenden mekaar vlotjes, iets waar ik altijd een beetje schrik voor heb. Het gebeurt niet snel maar ze zag er in het echt beter uit dan op de profiel foto (een ander kapsel zat daar voor heel erg veel tussen).
Terrasjes genoeg dus netjes een glaasje witte wijn en een koffietje besteld (ik drink nooit alcohol als ik met de wagen ben, ook niet 1 glas of zo). Het gesprek viel nergens stil, veel overeenkomstigheden, beide een gelijkaardige visie en de dingen waar we in verschillen zijn eigenlijk niet van belang. Ze heeft bv een iets andere muzieksmaak dat soort dingetjes.
Na een paar uurtjes werd het wat frisser en hebben we een wandeling gemaakt naar de Ierse pub (10 minuutjes stappen), ik had op voorhand wat opzoekingen gedaan en ik wist dus dat er live muziek was, iets wat we beiden in onze interesses hebben staan. Sommige zullen het wat melig vinden maar de Oasis covers, Whiskey in the Jar, etc maakten het best gezellig. Het zijn er altijd sessies van 3 nummers en dan even rust zodat je weer wat kan praten.
Ze is leerkracht (talen) en heeft 2 kindjes, net als ik een co-ouderschap maar ik heb er maar 1. Leeftijd kindjes loopt netjes samen.
We hebben beide eigenlijk een heel fijne avond gehad, veel glimlachjes gezien en heb er eigenlijk best een goed gevoel bij.
Ik ben er mij van bewust dat 2 co-ouderschappen combineren wel eens lastig kan zijn maar goed dat weet je op voorhand niet uiteraard. Verder heeft ze wel een aardig maatje meer maar ze werkt er aan door te sporten en het is niet van die aard dat het medisch niet verantwoord is. Zij heeft laten weten dat ze het wat raar vind om iemand te daten die 3.5 jaar jonger is. Ik heb daar minder problemen mee 3.5 jaar als je in de 30 bent is nu niet echt zo een groot verschil toch.
Volgende week spreken we terug af om een keertje op resto te gaan in Brusselowja ... kleding was erg in de smaak gevallen
Zij had een leuk bloemetjes kleedje aan met een vestje. Kledingsmaak heeft ze wel! Een klein hakje maakte het best af
Bij het afscheid kusje op de wangen tikketje verlegen.
Ben eerlijk gezegd zelf nog een beetje van mijn melkquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:34 schreef m1st1g het volgende:
[..]
zulke positieve verslagen willen we vaker lezen.
Een kleed is een jurkquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:18 schreef SugeLucky het volgende:
volgende keer heeft ze hopelijk wel een rok aan ipv een kleed?
Meestal Grtz. Ik eindig pas met Kus of X als de vrouw dit ook doet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:27 schreef Moogwai10 het volgende:
Ben eigenlijk benieuwd wat iedereen hier (met name de mannen) nou eigenlijk als afsluiter gebruikt bij een 1e bericht naar een dame op een datingsite.
Mzzl, Grtz, Groetjes, Adios, Ciaou, Bye, Ajuus, Kus, X, Liefs ... o.i.d.
En van de dames hier ben ik eigenlijk benieuwd wat ze het liefste lezen en waar ze eventueel op afknappen.
Meestal gewoon 'groetjes' bij het allereerste berichtje.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:27 schreef Moogwai10 het volgende:
Ben eigenlijk benieuwd wat iedereen hier (met name de mannen) nou eigenlijk als afsluiter gebruikt bij een 1e bericht naar een dame op een datingsite.
En van de dames hier ben ik eigenlijk benieuwd wat ze het liefste lezen en waar ze eventueel op afknappen.
groeten / groetjesquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:27 schreef Moogwai10 het volgende:
Mzzl --> naar je vriendenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:27 schreef Moogwai10 het volgende:
WJNMK NTB kusjekroel XOXOXOquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:27 schreef Moogwai10 het volgende:
Kisses and hugs, hou van jequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Beste is overigens altijd 'xoxoxoxoox hvj'
Gewoon afsluiten met Xquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:27 schreef Moogwai10 het volgende:
Op de tweede date kan je ook wel bij aanvang zegge "bonjornoooo!"quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:24 schreef habitue het volgende:
[..]
Gewoon afsluiten met X
Als je je eerste date hebt gehad kun je het wat sensueler verwoorden zoals:
"warme tongzoen" of "kus op je cl*tje"
Als je wat meer de clown wilt uithangen kun je ook ook wat filmquotes gebruiken natuurlijk zoals: "Hasta la vista, baby" of "goodbye my lover"
Nou hier kun je hopelijk wel wat mee.
Warme kusjes
habitue
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Op de tweede date kan je ook wel bij aanvang zegge "bonjornoooo!"
Succes gegarandeerd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |