abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 16:11:29 #226
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_130673868
quote:
15s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 16:08 schreef MissGump het volgende:

[..]

Ik hoop voor je dat ze dit forum niet leest, anders ben je sinds deze post klaar met daten.
waarom? ze heeft het gisteren zelf gehad over gezonder koken en het nu niet doen omdat ze alleen is en vaak snel snel eet ... dus ze stuurt er zelf op aan.
Minds are like parachutes, they work best when open!
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 16:13:50 #227
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_130673936
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 16:10 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Hoezo? Ze zag er toch beter uit dan op de foto's? Bovendien kan ze zich goed verhullend kleden en is het geen medisch gevaar voor zichzelf?
inderdaad maar ze wil zelf afvallen ... ze gaat ook joggen en doet oefeningen gewoon omdat ze het zelf wil heeft verder niets met mij te maken ik vind het inderdaad goed zoals het is maar ik ga ook niet zeggen dat ze niet gezonder mag leven, koken of niet mag streven naar een slankere lijn toch?
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 16:14:37 #228
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_130673949
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 16:13 schreef HaerdenC het volgende:

[..]

inderdaad maar ze wil zelf afvallen ... ze gaat ook joggen en doet oefeningen gewoon omdat ze het zelf wil heeft verder niets met mij te maken ik vind het inderdaad goed zoals het is maar ik ga ook niet zeggen dat ze niet gezonder mag leven, koken of niet mag streven naar een slankere lijn toch?
en daar gaat het om
pi_130674012
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 16:10 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Hoezo? Ze zag er toch beter uit dan op de foto's? Bovendien kan ze zich goed verhullend kleden en is het geen medisch gevaar voor zichzelf?
Dat is het probleem ook niet, zie het dikgedrukte stuk 'dan zullen we samen wel gezond koken dan komt het wel goed'. Dit komt nogal paternalistisch over op mij, 'ik kook wel een keer gezond voor je en dan los ik het allemaal op zodat je in mijn malletje past', hij is niet haar vader, niet haar dokter en niet haar diëtist.

Als iemand, na hoeveel dates dan ook, op welk vlak dan ook, bedacht heeft hoe hij mij gaat veranderen, dan is het op dat moment gelijk klaar. Hij zal het misschien anders bedoeld hebben maar kom op..

Edit: HaerdenC je bedoelt het dus anders maar ik vind het erg ongelukkig neergezet
Why do dishes when you can do daiquiris?
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 16:19:46 #230
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_130674067
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 16:17 schreef MissGump het volgende:

[..]

Dat is het probleem ook niet, zie het dikgedrukte stuk 'dan zullen we samen wel gezond koken dan komt het wel goed'. Dit komt nogal paternalistisch over op mij, 'ik kook wel een keer gezond voor je en dan los ik het allemaal op zodat je in mijn malletje past', hij is niet haar vader, niet haar dokter en niet haar diëtist.

Als iemand, na hoeveel dates dan ook, op welk vlak dan ook, bedacht heeft hoe hij mij gaat veranderen, dan is het op dat moment gelijk klaar. Hij zal het misschien anders bedoeld hebben maar kom op..

Edit: HaerdenC je bedoelt het dus anders maar ik vind het erg ongelukkig neergezet
oh het is helemaal niet dat ik haar wil veranderen maar ik wil haar wel steunen als zij daar gelukkiger van wordt.
pi_130674388
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 13:41 schreef HaerdenC het volgende:
Zo ik had dus zenuwen gisteren en was duidelijk niet alleen, we hadden afgesproken in Hasselt (voor zij die het nog niet wisten ik ben Belg), afspraak is verlopen via rendez-vous en we hebben na wat heen en weer berichten op RDV een 10 tal mailtjes gestuurd.

Ik was netjes optijd en dus als eerste op de afgesproken locatie, zei kwam ook aangewandeld en we herkenden mekaar vlotjes, iets waar ik altijd een beetje schrik voor heb. Het gebeurt niet snel maar ze zag er in het echt beter uit dan op de profiel foto (een ander kapsel zat daar voor heel erg veel tussen).

Terrasjes genoeg dus netjes een glaasje witte wijn en een koffietje besteld (ik drink nooit alcohol als ik met de wagen ben, ook niet 1 glas of zo). Het gesprek viel nergens stil, veel overeenkomstigheden, beide een gelijkaardige visie en de dingen waar we in verschillen zijn eigenlijk niet van belang. Ze heeft bv een iets andere muzieksmaak dat soort dingetjes.

Na een paar uurtjes werd het wat frisser en hebben we een wandeling gemaakt naar de Ierse pub (10 minuutjes stappen), ik had op voorhand wat opzoekingen gedaan en ik wist dus dat er live muziek was, iets wat we beiden in onze interesses hebben staan. Sommige zullen het wat melig vinden maar de Oasis covers, Whiskey in the Jar, etc maakten het best gezellig. Het zijn er altijd sessies van 3 nummers en dan even rust zodat je weer wat kan praten.

Ze is leerkracht (talen) en heeft 2 kindjes, net als ik een co-ouderschap maar ik heb er maar 1. Leeftijd kindjes loopt netjes samen.

We hebben beide eigenlijk een heel fijne avond gehad, veel glimlachjes gezien en heb er eigenlijk best een goed gevoel bij.

Ik ben er mij van bewust dat 2 co-ouderschappen combineren wel eens lastig kan zijn maar goed dat weet je op voorhand niet uiteraard. Verder heeft ze wel een aardig maatje meer maar ze werkt er aan door te sporten en het is niet van die aard dat het medisch niet verantwoord is. Zij heeft laten weten dat ze het wat raar vind om iemand te daten die 3.5 jaar jonger is. Ik heb daar minder problemen mee 3.5 jaar als je in de 30 bent is nu niet echt zo een groot verschil toch.

Volgende week spreken we terug af om een keertje op resto te gaan in Brussel ;) owja ... kleding was erg in de smaak gevallen :) Zij had een leuk bloemetjes kleedje aan met een vestje. Kledingsmaak heeft ze wel! Een klein hakje maakte het best af :)

Bij het afscheid kusje op de wang ;) en tikketje verlegen.
zulke positieve verslagen willen we vaker lezen.

^O^
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 17:00:58 #232
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_130675032
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 16:34 schreef m1st1g het volgende:

[..]

zulke positieve verslagen willen we vaker lezen.

^O^
Ben eerlijk gezegd zelf nog een beetje van mijn melk :) nu dat komt ook omdat het 3 uur deze ochtend was voor we vertrokken zijn ... vandaag al paar smsjes gedaan. Hihi ... roos wolkje happy joy joy :)
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 17:18:10 #233
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_130675496
volgende keer heeft ze hopelijk wel een rok aan ipv een kleed? ;)
pi_130675732
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 17:18 schreef SugeLucky het volgende:
volgende keer heeft ze hopelijk wel een rok aan ipv een kleed? ;)
Een kleed is een jurk :P
pi_130675817
Ben eigenlijk benieuwd wat iedereen hier (met name de mannen) nou eigenlijk als afsluiter gebruikt bij een 1e bericht naar een dame op een datingsite.

Mzzl, Grtz, Groetjes, Adios, Ciaou, Bye, Ajuus, Kus, X, Liefs ... o.i.d.

En van de dames hier ben ik eigenlijk benieuwd wat ze het liefste lezen en waar ze eventueel op afknappen. :)
pi_130675878
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 17:27 schreef Moogwai10 het volgende:
Ben eigenlijk benieuwd wat iedereen hier (met name de mannen) nou eigenlijk als afsluiter gebruikt bij een 1e bericht naar een dame op een datingsite.

En van de dames hier ben ik eigenlijk benieuwd wat ze het liefste lezen en waar ze eventueel op afknappen. :)
Meestal Grtz. Ik eindig pas met Kus of X als de vrouw dit ook doet.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 17:34:49 #237
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_130676078
Meestal niets.

quote:
Blalalalalala

Japie
Wat het beste is, geen idee
Grijp ze!
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 17:41:01 #238
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_130676261
quote:

Meestal gewoon 'groetjes' bij het allereerste berichtje.
pi_130676268
quote:

groeten / groetjes

maar tegenwoordig zijn het meer gesprekken, dus dan wens ik haar een fijne dag/avond ofzo :P
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 17:42:13 #240
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_130676297
quote:

Mzzl --> naar je vrienden
Grtz --> dit doe je als je 15 bent
Groetjes --> naar mijn moeder
Adios --> als ik iemand op Schiphol uitzwaai die 6 maanden gaat reizen
Ciaou --> idem
Bye --> afsluiting chatgesprek
Ajuus --> zegt alleen Boer Harm
Kus --> kan prima
x --> altijd goed
Liefs --> dit is zo gay als een man dat typt

Beste is overigens altijd 'xoxoxoxoox hvj'
Gourmetten of steengrillen?
pi_130677057
quote:

WJNMK NTB kusjekroel XOXOXO

[ Bericht 0% gewijzigd door Rickario op 31-08-2013 18:21:48 ]
pi_130678331
Bye of kus(hoewel ik kus wel weer wat vrouwelijk vind). Doei kan ook nog maar klinkt ook behoorlijk platvloers. Ach, wat boeit het eigenlijk haha.

Bij hoeveel sites zijn jullie betalend lid? Het is wel een overkill(zeker voor een student) om bij meerdere sites 20 euro per maand te betalen.
I think, therefore I am.
pi_130678418
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 17:42 schreef Silenus het volgende:

[..]
Beste is overigens altijd 'xoxoxoxoox hvj'
Kisses and hugs, hou van je

Ik mag toch aannemen dat dat niet bij je 1e berichtje zal zijn?!
pi_130680032
''Ik ben schijten, laterrr''
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 20:18:10 #245
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_130681182
Bladerend door m'n bakje 'favorieten' kom ik profiel tegen van iemand die ik tijdje terug wat wilde sturen, maar nooit meer heb gedaan. Maar ze is dus echt zo'n beetje de tweelingzus van m'n date van laatst. Vrijwel zelfde hobby's en profieltekst ook. Alleen 3 jaar jonger. Ga haar denk ik wel n berichtje sturen maar vraag me wel es af of ik niet een keer met een heeeeeel ander type moet gaan daten. Gewoon om te kijken hoe dat in praktijk uitpakt.
pi_130681435
quote:

Gewoon afsluiten met X

Als je je eerste date hebt gehad kun je het wat sensueler verwoorden zoals:
"warme tongzoen" of "kus op je cl*tje"

Als je wat meer de clown wilt uithangen kun je ook ook wat filmquotes gebruiken natuurlijk zoals: "Hasta la vista, baby" of "goodbye my lover"

Nou hier kun je hopelijk wel wat mee.

Warme kusjes

habitue
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_130681498
Gister erg ontspannen date in de sauna gehad. Gaat goede kant op. O+
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_130685930
Een date in een sauna? Haven't heard that one before
I think, therefore I am.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:22:58 #249
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130686317
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:24 schreef habitue het volgende:

[..]

Gewoon afsluiten met X

Als je je eerste date hebt gehad kun je het wat sensueler verwoorden zoals:
"warme tongzoen" of "kus op je cl*tje"

Als je wat meer de clown wilt uithangen kun je ook ook wat filmquotes gebruiken natuurlijk zoals: "Hasta la vista, baby" of "goodbye my lover"

Nou hier kun je hopelijk wel wat mee.

Warme kusjes

habitue
Op de tweede date kan je ook wel bij aanvang zegge "bonjornoooo!"
Succes gegarandeerd! :7
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_130695086
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:22 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Op de tweede date kan je ook wel bij aanvang zegge "bonjornoooo!"
Succes gegarandeerd! :7
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: