waarom? ze heeft het gisteren zelf gehad over gezonder koken en het nu niet doen omdat ze alleen is en vaak snel snel eet ... dus ze stuurt er zelf op aan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:08 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat ze dit forum niet leest, anders ben je sinds deze post klaar met daten.
inderdaad maar ze wil zelf afvallen ... ze gaat ook joggen en doet oefeningen gewoon omdat ze het zelf wil heeft verder niets met mij te maken ik vind het inderdaad goed zoals het is maar ik ga ook niet zeggen dat ze niet gezonder mag leven, koken of niet mag streven naar een slankere lijn toch?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:10 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Hoezo? Ze zag er toch beter uit dan op de foto's? Bovendien kan ze zich goed verhullend kleden en is het geen medisch gevaar voor zichzelf?
en daar gaat het omquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:13 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
inderdaad maar ze wil zelf afvallen ... ze gaat ook joggen en doet oefeningen gewoon omdat ze het zelf wil heeft verder niets met mij te maken ik vind het inderdaad goed zoals het is maar ik ga ook niet zeggen dat ze niet gezonder mag leven, koken of niet mag streven naar een slankere lijn toch?
Dat is het probleem ook niet, zie het dikgedrukte stuk 'dan zullen we samen wel gezond koken dan komt het wel goed'. Dit komt nogal paternalistisch over op mij, 'ik kook wel een keer gezond voor je en dan los ik het allemaal op zodat je in mijn malletje past', hij is niet haar vader, niet haar dokter en niet haar diëtist.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:10 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Hoezo? Ze zag er toch beter uit dan op de foto's? Bovendien kan ze zich goed verhullend kleden en is het geen medisch gevaar voor zichzelf?
oh het is helemaal niet dat ik haar wil veranderen maar ik wil haar wel steunen als zij daar gelukkiger van wordt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:17 schreef MissGump het volgende:
[..]
Dat is het probleem ook niet, zie het dikgedrukte stuk 'dan zullen we samen wel gezond koken dan komt het wel goed'. Dit komt nogal paternalistisch over op mij, 'ik kook wel een keer gezond voor je en dan los ik het allemaal op zodat je in mijn malletje past', hij is niet haar vader, niet haar dokter en niet haar diëtist.
Als iemand, na hoeveel dates dan ook, op welk vlak dan ook, bedacht heeft hoe hij mij gaat veranderen, dan is het op dat moment gelijk klaar. Hij zal het misschien anders bedoeld hebben maar kom op..
Edit: HaerdenC je bedoelt het dus anders maar ik vind het erg ongelukkig neergezet
zulke positieve verslagen willen we vaker lezen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:41 schreef HaerdenC het volgende:
Zo ik had dus zenuwen gisteren en was duidelijk niet alleen, we hadden afgesproken in Hasselt (voor zij die het nog niet wisten ik ben Belg), afspraak is verlopen via rendez-vous en we hebben na wat heen en weer berichten op RDV een 10 tal mailtjes gestuurd.
Ik was netjes optijd en dus als eerste op de afgesproken locatie, zei kwam ook aangewandeld en we herkenden mekaar vlotjes, iets waar ik altijd een beetje schrik voor heb. Het gebeurt niet snel maar ze zag er in het echt beter uit dan op de profiel foto (een ander kapsel zat daar voor heel erg veel tussen).
Terrasjes genoeg dus netjes een glaasje witte wijn en een koffietje besteld (ik drink nooit alcohol als ik met de wagen ben, ook niet 1 glas of zo). Het gesprek viel nergens stil, veel overeenkomstigheden, beide een gelijkaardige visie en de dingen waar we in verschillen zijn eigenlijk niet van belang. Ze heeft bv een iets andere muzieksmaak dat soort dingetjes.
Na een paar uurtjes werd het wat frisser en hebben we een wandeling gemaakt naar de Ierse pub (10 minuutjes stappen), ik had op voorhand wat opzoekingen gedaan en ik wist dus dat er live muziek was, iets wat we beiden in onze interesses hebben staan. Sommige zullen het wat melig vinden maar de Oasis covers, Whiskey in the Jar, etc maakten het best gezellig. Het zijn er altijd sessies van 3 nummers en dan even rust zodat je weer wat kan praten.
Ze is leerkracht (talen) en heeft 2 kindjes, net als ik een co-ouderschap maar ik heb er maar 1. Leeftijd kindjes loopt netjes samen.
We hebben beide eigenlijk een heel fijne avond gehad, veel glimlachjes gezien en heb er eigenlijk best een goed gevoel bij.
Ik ben er mij van bewust dat 2 co-ouderschappen combineren wel eens lastig kan zijn maar goed dat weet je op voorhand niet uiteraard. Verder heeft ze wel een aardig maatje meer maar ze werkt er aan door te sporten en het is niet van die aard dat het medisch niet verantwoord is. Zij heeft laten weten dat ze het wat raar vind om iemand te daten die 3.5 jaar jonger is. Ik heb daar minder problemen mee 3.5 jaar als je in de 30 bent is nu niet echt zo een groot verschil toch.
Volgende week spreken we terug af om een keertje op resto te gaan in Brusselowja ... kleding was erg in de smaak gevallen
Zij had een leuk bloemetjes kleedje aan met een vestje. Kledingsmaak heeft ze wel! Een klein hakje maakte het best af
Bij het afscheid kusje op de wangen tikketje verlegen.
Ben eerlijk gezegd zelf nog een beetje van mijn melkquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:34 schreef m1st1g het volgende:
[..]
zulke positieve verslagen willen we vaker lezen.
Een kleed is een jurkquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:18 schreef SugeLucky het volgende:
volgende keer heeft ze hopelijk wel een rok aan ipv een kleed?
Meestal Grtz. Ik eindig pas met Kus of X als de vrouw dit ook doet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:27 schreef Moogwai10 het volgende:
Ben eigenlijk benieuwd wat iedereen hier (met name de mannen) nou eigenlijk als afsluiter gebruikt bij een 1e bericht naar een dame op een datingsite.
Mzzl, Grtz, Groetjes, Adios, Ciaou, Bye, Ajuus, Kus, X, Liefs ... o.i.d.
En van de dames hier ben ik eigenlijk benieuwd wat ze het liefste lezen en waar ze eventueel op afknappen.
Meestal gewoon 'groetjes' bij het allereerste berichtje.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:27 schreef Moogwai10 het volgende:
Ben eigenlijk benieuwd wat iedereen hier (met name de mannen) nou eigenlijk als afsluiter gebruikt bij een 1e bericht naar een dame op een datingsite.
En van de dames hier ben ik eigenlijk benieuwd wat ze het liefste lezen en waar ze eventueel op afknappen.
groeten / groetjesquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:27 schreef Moogwai10 het volgende:
Mzzl --> naar je vriendenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:27 schreef Moogwai10 het volgende:
WJNMK NTB kusjekroel XOXOXOquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:27 schreef Moogwai10 het volgende:
Kisses and hugs, hou van jequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Beste is overigens altijd 'xoxoxoxoox hvj'
Gewoon afsluiten met Xquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:27 schreef Moogwai10 het volgende:
Op de tweede date kan je ook wel bij aanvang zegge "bonjornoooo!"quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:24 schreef habitue het volgende:
[..]
Gewoon afsluiten met X
Als je je eerste date hebt gehad kun je het wat sensueler verwoorden zoals:
"warme tongzoen" of "kus op je cl*tje"
Als je wat meer de clown wilt uithangen kun je ook ook wat filmquotes gebruiken natuurlijk zoals: "Hasta la vista, baby" of "goodbye my lover"
Nou hier kun je hopelijk wel wat mee.
Warme kusjes
habitue
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Op de tweede date kan je ook wel bij aanvang zegge "bonjornoooo!"
Succes gegarandeerd!
Niks mis mee toch. Beetje ongemakkelijk op een eerste date misschien, maar we hebben al voorgeschiedenis.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:15 schreef Wolfs het volgende:
Een date in een sauna? Haven't heard that one before
ik knap na een eerste gesprek op alles wat al te intiem is. Zoals "liefs" of "kus". Te hippe afsluitingen hoeven voor mij ook niet. Zoals "ciao" of "laterzzz" . Gewoon een "dag" "tot horens" of "doei" volstaan prima.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:27 schreef Moogwai10 het volgende:
M'n vorige date sloot gesprekken altijd af met: "DAAG!"quote:Op zondag 1 september 2013 14:49 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
ik knap na een eerste gesprek op alles wat al te intiem is. Zoals "liefs" of "kus". Te hippe afsluitingen hoeven voor mij ook niet. Zoals "ciao" of "laterzzz" . Gewoon een "dag" "tot horens" of "doei" volstaan prima.
quote:Op zondag 1 september 2013 15:15 schreef Rickario het volgende:
[..]
M'n vorige date sloot gesprekken altijd af met: "DAAG!"
Wat ik in m'n hoofd altijd hoorde als (0:15):
Niet heel charmant dus
Donderdag weer een avondje bankhangen bij "date"![]()
Kabouter Wesley turkquote:Op zondag 1 september 2013 15:15 schreef Rickario het volgende:
[..]
Niet heel charmant dus
Ook gehad laatst, is erg leukquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:15 schreef Wolfs het volgende:
Een date in een sauna? Haven't heard that one before
quote:Op zondag 1 september 2013 15:15 schreef Rickario het volgende:
[..]
Niet heel charmant dus
Achja associaties..quote:Op zondag 1 september 2013 15:25 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij om dat te horen bij Daaag
Nice! FWB... Dat lijkt mij ook wel watquote:Op zondag 1 september 2013 15:15 schreef Rickario het volgende:
Tof!quote:Op zondag 1 september 2013 18:52 schreef PeterPastoor het volgende:
Vrijdag derde date! Stuk sneller dan de tijd die tussen de eerste en tweede zat.
Euh iets van 3,5 weken. Nu iets meer dan een week.quote:Op zondag 1 september 2013 19:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tof!
Maar euh, hoeveel tijd zat er tussen date 1 en 2 dan?
Dat is redelijk lang zeg. Had dat een reden of vond je het prima zo?quote:Op zondag 1 september 2013 19:55 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Euh iets van 3,5 weken. Nu iets meer dan een week.
Tenzij er gewoon dagelijks contact is natuurlijk, maar als ik een leuke date heb gehad, probeer ik toch zeker na een week alweer af te spreken.quote:Op zondag 1 september 2013 21:40 schreef japiedevlugge het volgende:
Na zo'n lange tijd ben je iemand toch al half vergeten
WOW dat is wel heel erg lang inderdaadquote:Op zondag 1 september 2013 22:06 schreef Yuki het volgende:
3,5 week tussen twee dates... Pfff, lijkt me niks!
Is er geen kans dat ze het even iet druk heeft dan? Ik heb dat ook wel eens. Dan spreek ik even niks af met niemand niet omdat ik liever niet afzeg.quote:Op zondag 1 september 2013 22:13 schreef AldoTheApache het volgende:
ben ik nou zo slecht in signalen oppikken?![]()
1e date: ging goed, filmpje, wijn tot 3 uur s'nachts, sms achteraf dat ze het leuk vond, dat we het nog een keer moeten doen etc
ik sms haar net of ze komende week zin had om nog een keer iets te gaan doen. Krijg ik terug dat ze het druk heeft en nog even moet kijkenIk stuur terug dat het anders ook in het weekend kan.
geen reactie, en er is geen laatst gezien status, dus ik vrees het ergste![]()
Kan ook, geloof ik ook welquote:Op zondag 1 september 2013 22:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is er geen kans dat ze het even iet druk heeft dan? Ik heb dat ook wel eens. Dan spreek ik even niks af met niemand niet omdat ik liever niet afzeg.
Tja. Ik wil je niet bang maken verder, maar als ik zoiets heb weet ik meestal genoeg. Snap er soms ook geen reet van. Met de laatste heb ik 4 super dates gehad. Altijd gezellig, leuk gepraat, leuke dingen gedaan, redelijk intiem geworden. Zelfs nog een 5e date gepland, maar die is nooit meer doorgegaan, want mevrouw was het "gevoel" kwijt.quote:Op zondag 1 september 2013 22:13 schreef AldoTheApache het volgende:
1e date: ging goed, filmpje, wijn tot 3 uur s'nachts, sms achteraf dat ze het leuk vond, dat we het nog een keer moeten doen etc
ik sms haar net of ze komende week zin had om nog een keer iets te gaan doen. Krijg ik terug dat ze het druk heeft en nog even moet kijkenIk stuur terug dat het anders ook in het weekend kan.
Ja door whatsapp krijg ik juist altijd vrij snel door wanneer het niks meer wordt. Tot nu toe altijd gelijk gehad daarin.quote:Op zondag 1 september 2013 22:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kan ook, geloof ik ook welMaar ik vrees het ergste door whatsapp
Geen gezien status betekent volgens mij dat ze je gedelete heeft?quote:Op zondag 1 september 2013 22:13 schreef AldoTheApache het volgende:
ja maar dat gebeurt toch niet in 2 dagen?quote:Op zondag 1 september 2013 22:24 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Tja. Ik wil je niet bang maken verder, maar als ik zoiets heb weet ik meestal genoeg. Snap er soms ook geen reet van. Met de laatste heb ik 4 super dates gehad. Altijd gezellig, leuk gepraat, leuke dingen gedaan, redelijk intiem geworden. Zelfs nog een 5e date gepland, maar die is nooit meer doorgegaan, want mevrouw was het "gevoel" kwijt.
quote:Op zondag 1 september 2013 22:25 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ja door whatsapp krijg ik juist altijd vrij snel door wanneer het niks meer wordt. Tot nu toe altijd gelijk gehad daarin.
Ja dat dacht ik dus ook, maar dat lijkt me nogal vreemd na 2 berichtenquote:Op zondag 1 september 2013 22:25 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Geen gezien status betekent volgens mij dat ze je gedelete heeft?
Verder kan je in dit verhaal ook altijd rekening houden met de mogelijkheid dat ze het nog leuker gehad heeft met iemand anders.
Ik merk hier op het forum maar ook in mijn directe omgeving dat whatsapp vaak de "boosdoener" is.quote:Op zondag 1 september 2013 22:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kan ook, geloof ik ook welMaar ik vrees het ergste door whatsapp
Ja er kan ook iemand dood zijn gegaan in de famillie enz enz enz. Geen waarde aan hechten. Je hebt het leuk gehad met haar en je ziet wel nu hoe verder. Je hebt gedaan wat je kon dus einde verhaal tot zij weer contact op neemt. Zo denk ik dan. Waarom zal je opeens druk gaan maken over dingen waar je toch geen invloed op hebt.quote:Op zondag 1 september 2013 22:25 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Geen gezien status betekent volgens mij dat ze je gedelete heeft?
Verder kan je in dit verhaal ook altijd rekening houden met de mogelijkheid dat ze het nog leuker gehad heeft met iemand anders.
je kan ook je status voor andere verbergenquote:Op zondag 1 september 2013 22:29 schreef habitue het volgende:
Geen onlinestatus is geblocked toch. Maar je kwam haar irl ook heel vaak tegen zei je?
Alleen met iPhone geloof ik.quote:Op zondag 1 september 2013 22:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je kan ook je status voor andere verbergen![]()
Dus uhm nee
Jepquote:Op zondag 1 september 2013 22:29 schreef habitue het volgende:
Geen onlinestatus is geblocked toch. Maar je kwam haar irl ook heel vaak tegen zei je?
maar dat doe je toch niet halverwege een gesprek?quote:Op zondag 1 september 2013 22:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je kan ook je status voor andere verbergen![]()
Dus uhm nee
De eerste date had ze in eerste instantie toch ook afgezegd? Wrs doet ze aardig uit beleefdheid, maar ziet ze het niet zitten met je.quote:Op zondag 1 september 2013 22:13 schreef AldoTheApache het volgende:
Waarom stuurde ze dan dat ze nog een keer wilde?quote:Op zondag 1 september 2013 22:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
De eerste date had ze in eerste instantie toch ook afgezegd? Wrs doet ze aardig uit beleefdheid, maar ziet ze het niet zitten met je.
Als je na een tijdje nog geen laatste status ziet, ben je geblokt, ja.
oeh dat weet ik niet zeker, ik meen mij te herinneren dat je gewoon altijd je status kan verbergen.quote:
Dat lijkt mij inderdaad van niet. Maar of ik heb dat stukje gemist in je post. Of je hebt het niet vermeldenquote:Op zondag 1 september 2013 22:31 schreef AldoTheApache het volgende:
maar dat doe je toch niet halverwege een gesprek?
Je was haar back up en haar nummer 1 wilt kennelijk toch weer afspreken of door gaan met haar en ben jij overbodig geworden. Dat kan een optie zijn.quote:Op zondag 1 september 2013 22:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom stuurde ze dan dat ze nog een keer wilde?![]()
Joh, je moest eens weten. Sommige vrouwen zijn daarin echt heel vreemd. Ik kan ze soms ook totaal niet peilen hoor. Als ik geen gevoel heb, dan is dat er ook nooit geweest en dan ga ik zeker ook niet bepaalde dingen naar ze appen en allemaal intiem doen. Bij mij verdwijnt zoiets dan pas als ik iemand beter leer kennen en haar karakter begint me tegen te staan. Ik heb het idee dat vrouwen allemaal veel kritischer zijn.quote:Op zondag 1 september 2013 22:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja maar dat gebeurt toch niet in 2 dagen?![]()
Iemand stuurde ook gewoon een keer dat ze niet kon, maar dat was echt op een heel andere toonquote:Op zondag 1 september 2013 22:34 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Joh, je moest eens weten. Sommige vrouwen zijn daarin echt heel vreemd. Ik kan ze soms ook totaal niet peilen hoor. Als ik geen gevoel heb, dan is dat er ook nooit geweest en dan ga ik zeker ook niet bepaalde dingen naar ze appen en allemaal intiem doen. Bij mij verdwijnt zoiets dan pas als ik iemand beter leer kennen en haar karakter begint me tegen te staan. Ik heb het idee dat vrouwen allemaal veel kritischer zijn.
Met iPhone kan het in ieder geval wel, ik heb 'm ook uitstaan. (Puur zodat die vrouwen niet beginnen te mekkeren op welk tijdstip ik wel niet online was en waarom ik niet heb gereageerd etc.)quote:Op zondag 1 september 2013 22:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oeh dat weet ik niet zeker, ik meen mij te herinneren dat je gewoon altijd je status kan verbergen.
Maar zeker weten doe ik dat niet.
Op het moment dat je het vroeg wilde ze nog niet echt definitief een besluit nemen, dus schoof ze het naar voren. Toen je door bleef vragen dacht ze van, nah doei.quote:Op zondag 1 september 2013 22:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom stuurde ze dan dat ze nog een keer wilde?![]()
Tja, heb het al diverse malen meegemaakt. Wees blij dat t na 1 date is. Bij mij is het een keer gebeurd nadat ik 12 dates heb gehad en dat hakte er toen wel in ja.quote:Op zondag 1 september 2013 22:34 schreef AldoTheApache het volgende:
en ik kan nu ook niets sturen om te checken
want ik eindigde al met een vraag of ze anders het weekend kon![]()
nouhou, ik vond deze echt leuk
ik mag toch hopen van nietquote:Op zondag 1 september 2013 22:37 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Op het moment dat je het vroeg wilde ze nog niet echt definitief een besluit nemen, dus schoof ze het naar voren. Toen je door bleef vragen dacht ze van, nah doei.
Grote kans dat ze met iemand anders bezig is waarmee ze nog aan het kijken is hoe dat uit pakt, dus wilde ze je nog als backup houden. Maar omdat je te veel op haar gericht bent kapt ze het toch maar af. In die zin nog vrij eerlijk.
Tot zover mijn speculatie
vrouwenquote:Op zondag 1 september 2013 22:37 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Tja, heb het al diverse malen meegemaakt. Wees blij dat t na 1 date is. Bij mij is het een keer gebeurd nadat ik 12 dates heb gehad en dat hakte er toen wel in ja.
Geen idee wat voor vrouwen jij dan tegen komt? Maar ik heb dit nog nooit mee gemaakt, en ben al heel wat vrouwen tegen gekomen. natuurlijk heb je er 1 of 2 die tikje gestoord zijn. En gevoel kan toch ook groeien? Dat is bij mij wel eens overkomen namelijk. Het was van gezellig tot wow ze is ECHT heel leuk.quote:Op zondag 1 september 2013 22:34 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Joh, je moest eens weten. Sommige vrouwen zijn daarin echt heel vreemd. Ik kan ze soms ook totaal niet peilen hoor. Als ik geen gevoel heb, dan is dat er ook nooit geweest en dan ga ik zeker ook niet bepaalde dingen naar ze appen en allemaal intiem doen. Bij mij verdwijnt zoiets dan pas als ik iemand beter leer kennen en haar karakter begint me tegen te staan. Ik heb het idee dat vrouwen allemaal veel kritischer zijn.
homo block me niet op paiq!!quote:Op zondag 1 september 2013 22:36 schreef Silenus het volgende:
[..]
Met iPhone kan het in ieder geval wel, ik heb 'm ook uitstaan. (Puur zodat die vrouwen niet beginnen te mekkeren op welk tijdstip ik wel niet online was en waarom ik niet heb gereageerd etc.)
ik heb om exact de zelfde reden het ook een tijdje uit gehad, nu staat het gewoon aan.quote:Op zondag 1 september 2013 22:36 schreef Silenus het volgende:
[..]
Met iPhone kan het in ieder geval wel, ik heb 'm ook uitstaan. (Puur zodat die vrouwen niet beginnen te mekkeren op welk tijdstip ik wel niet online was en waarom ik niet heb gereageerd etc.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |