Veel plezier, you never know..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:17 schreef Cue_ het volgende:
Zometeen mn speeddateavond. Hfb er zo weinig zin in haha
bij mannen staat er steevast de Shawshank Redemptionquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
Al die wijven die ook allemaal ''entouchable'' (sic) als favo film hebben staan...
[..]
Maandag. Telt dat ook?
Goeie film! Zo'n beetje het enige King-verhaal waarvan de verfilming beter is ook.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:05 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
bij mannen staat er steevast de Shawshank Redemption
Net zoals muziekkeuze kan dat dus ook een dooddoener zijn?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
Al die wijven die ook allemaal ''entouchable'' (sic) als favo film hebben staan...
Nummer 1 op imdb, mwah, best hoog, no?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:12 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Net zoals muziekkeuze kan dat dus ook een dooddoener zijn?
Heb die film nooit gezien trouwens, is het wat?
Heb je daar niet eens een topic over geopend?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:05 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Welnee, wat boeit mij dat nu verder wat de favoriete film van een date in spé is. Het viel me gewoon op, met name de verkeerde spelling.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:12 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Net zoals muziekkeuze kan dat dus ook een dooddoener zijn?
Heb die film nooit gezien trouwens, is het wat?
Nog nooit gezienquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:05 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Welnee, wat boeit mij dat nu verder wat de favoriete film van een date in spé is. Het viel me gewoon op, met name de verkeerde spelling.En ja. Is een kijkbeurt waard.
Kijk uit wat je zegt gek. Muziek, elektrisch, overhemd, 9 grams-stof, H&M, 45 euro, iOS, 26 graden, 2x WhatsApp (achter elkaar!): it all matters!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Welnee, wat boeit mij dat nu verder wat de favoriete film van een date in spé is. Het viel me gewoon op, met name de verkeerde spelling.En ja. Is een kijkbeurt waard.
Dan wordt het misschien ook mijn beste filmquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:23 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Die moet je dan wel maar even kijken. Best goed!
Tja wie weet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:25 schreef Rickario het volgende:
[..]
Dan wordt het misschien ook mijn beste film
Hahahaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:27 schreef eefje801 het volgende:
[..]
lamaar, echt langer slapen morgen
Ben benieuwd!! Het kan heel leuk lopenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:17 schreef Cue_ het volgende:
Zometeen mn speeddateavond. Hfb er zo weinig zin in haha
Mannen zijn soms net vrouwen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:40 schreef Yuki het volgende:
Het is hard gegaan vandaag
- El_Thijs: voetendokter, pfffrrrtttDa's heul geen Dokter!
- Die dude die z'n date blockt vanwege Mysterylandiets meer dan "verbeterpuntjes" op sociaal gebied, I think.
- Overhemd, polo, t-shirt... Maken mannen zich daar echt zo druk om?
[..]
Ben benieuwd!! Het kan heel leuk lopen
Overgeschakeld naar dokter Tinus?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb weleens The Human Centipede gekeken met iemand op een eerste date. Zeer romantisch coming of age drama over uiteenlopende karakters die samen leren te werken ondanks hun verschillen. En er zit ook een soort plattelandsdokter in die de boel bijeen houdt gedurende de film.
*twijfelt*
Het kán ook zijn dat we hem niet helemaal afgekeken hebben bedenk ik me nu.
ik had een banquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je daar niet eens een topic over geopend?
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb weleens The Human Centipede gekeken met iemand op een eerste date. Zeer romantisch coming of age drama over uiteenlopende karakters die samen leren te werken ondanks hun verschillen. En er zit ook een soort plattelandsdokter in die de boel bijeen houdt gedurende de film.
*twijfelt*
Ja... leuke film voor een eerste date. (net even de trailer bekeken).quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
*twijfelt*
Hoeveelste date?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:54 schreef PeterPastoor het volgende:
Mijn date heeft zich uitgeschreven bij het betaalde gedeelte van RP. Date gisteravond ging erg goed en was erg gezellig!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |