Dan kun je toch gewoon vragen hoe laat je zult afspreken? vandaag, of morgen, maakt niet uit.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:18 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Nou het is niet zo zeer dat ik haar als laatste iets gestuurd heb, maar aangezien ik de laatste dagen steeds t initiatief nam met beginnen van berichtjes, wilde ik het een keer afwachten of ze mij iets zou sturen uit d'r eigen. Deed ze namelijk in het begin ook veel. Ze heeft overigens vakantie nu.
Nee, je kunt het niet hebben. Hoe kom je daar toch in Jezusnaam bij?quote:Hey
ja ik heb lef als dame met een kort pittig kapsel!Die het echt wel kan hebben;-)!En het heerlijk vind om een niet een 13 in dozijn type te zijn.Maar een echte vrouw die niet begrijpt waarom ik naar zo arogante bal als jij een berichtje stuur.??
Eigenlijk alleen omdat ik je eerlijkheid en oprechtheid waardeer ;-)
Stel je kijkt toch door mijn kapseltje heen ben je altijd welkom om samen op ontdekkingsreis te gaan.
kus
Veel waarde hechten aan zogenaamd uniek en bijzonder en 'lekker gek' zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, je kunt het niet hebben. Hoe kom je daar toch in Jezusnaam bij?
Nope, mijn date is nog 2.5 week op vakantie, helaasquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:00 schreef Rickario het volgende:
Staan er alweer dates voor het weekend?
Heb je dat ook gereplied?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Oh mijn god, wat een tenenkrommende tekst. Dumpen in de Noordzee.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Helaas niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:00 schreef Rickario het volgende:
Nee we denken met onze snikkel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:12 schreef firefly3 het volgende:
Ja, laten we hier berichten posten van vrouwen op paiq met een korte kapsel en dan gezamelijk uitlachen als ze happen. Beetje onzeker?
Pas als je niet om/door t kapsel heen moet kijken, dan kan een vrouw t hebbenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Kwam vandaag bij het foto's beoordelen ook een bekende tegen. Weet niet, ligt eraan of je diegene leuk vindt toch? Je kunt hem ook bij het boodschappen doen tegen komen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:03 schreef Kekaa het volgende:
Paiq date een mail gestuurd dat het em niet gaat worden.
Nieuwe ronde nieuwe kansen. Ofzo.
Vraag: wat zouden jullie doen als je via Paiq gematcht bent met iemand, waarvan je zeer zeker weet dat je diegene kent?
Het afkraken is meer een modeverschijnsel dan de korte kapsels zelf geworden anders.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:14 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Nee we denken met onze snikkel.
dat is ook mijn grootste angst, om een bekende tegen te komen daarquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:03 schreef Kekaa het volgende:
Vraag: wat zouden jullie doen als je via Paiq gematcht bent met iemand, waarvan je zeer zeker weet dat je diegene kent?
Is me al eens gebeurd. Ik mocht haar toen al niet, en PaiQ ging daar ook niets aan veranderen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:03 schreef Kekaa het volgende:
Ja heb net ook weer berichtje gestuurd. Ging er mij om dat ik haar ineens heel erg stil vind. Terwijl ik behoorlijk veel contact met haar heb gehad, waarvan het initiatief ook van haar uit kwam. Het voelde gewoon niet goed, maar wellicht komt daar vanavond weer verandering in.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:01 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dan kun je toch gewoon vragen hoe laat je zult afspreken? vandaag, of morgen, maakt niet uit.
Wanneer hebben jullie afgesproken? Ze heeft vakantie schreef je, misschien gewoon druk joh. Je hebt zelf vast ook wel eea te doen behalve whatsappen?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:14 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ja heb net ook weer berichtje gestuurd. Ging er mij om dat ik haar ineens heel erg stil vind. Terwijl ik behoorlijk veel contact met haar heb gehad, waarvan het initiatief ook van haar uit kwam. Het voelde gewoon niet goed, maar wellicht komt daar vanavond weer verandering in.
Klopt ja, dat is ook zo. Maar was gewend altijd wel wat tussendoor te krijgen. Maar ja, zal wel een logische verklaring voor zijn. Als het goed is zie ik haar zaterdag weer, dus merk gauw genoeg of het nog goed zit.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:18 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wanneer hebben jullie afgesproken? Ze heeft vakantie schreef je, misschien gewoon druk joh. Je hebt zelf vast ook wel eea te doen behalve whatsappen?
Nee, eventjes niks in zichtquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:33 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Nope, mijn date is nog 2.5 week op vakantie, helaasBij jou?
Maandag. Telt dat ook?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:00 schreef Rickario het volgende:
Veel plezier, you never know..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:17 schreef Cue_ het volgende:
Zometeen mn speeddateavond. Hfb er zo weinig zin in haha
bij mannen staat er steevast de Shawshank Redemptionquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
Al die wijven die ook allemaal ''entouchable'' (sic) als favo film hebben staan...
[..]
Maandag. Telt dat ook?
Goeie film! Zo'n beetje het enige King-verhaal waarvan de verfilming beter is ook.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:05 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
bij mannen staat er steevast de Shawshank Redemption
Net zoals muziekkeuze kan dat dus ook een dooddoener zijn?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
Al die wijven die ook allemaal ''entouchable'' (sic) als favo film hebben staan...
Nummer 1 op imdb, mwah, best hoog, no?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:12 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Net zoals muziekkeuze kan dat dus ook een dooddoener zijn?
Heb die film nooit gezien trouwens, is het wat?
Heb je daar niet eens een topic over geopend?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:05 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Welnee, wat boeit mij dat nu verder wat de favoriete film van een date in spé is. Het viel me gewoon op, met name de verkeerde spelling.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:12 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Net zoals muziekkeuze kan dat dus ook een dooddoener zijn?
Heb die film nooit gezien trouwens, is het wat?
Nog nooit gezienquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:05 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Welnee, wat boeit mij dat nu verder wat de favoriete film van een date in spé is. Het viel me gewoon op, met name de verkeerde spelling.En ja. Is een kijkbeurt waard.
Kijk uit wat je zegt gek. Muziek, elektrisch, overhemd, 9 grams-stof, H&M, 45 euro, iOS, 26 graden, 2x WhatsApp (achter elkaar!): it all matters!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Welnee, wat boeit mij dat nu verder wat de favoriete film van een date in spé is. Het viel me gewoon op, met name de verkeerde spelling.En ja. Is een kijkbeurt waard.
Dan wordt het misschien ook mijn beste filmquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:23 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Die moet je dan wel maar even kijken. Best goed!
Tja wie weet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:25 schreef Rickario het volgende:
[..]
Dan wordt het misschien ook mijn beste film
Hahahaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:27 schreef eefje801 het volgende:
[..]
lamaar, echt langer slapen morgen
Ben benieuwd!! Het kan heel leuk lopenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:17 schreef Cue_ het volgende:
Zometeen mn speeddateavond. Hfb er zo weinig zin in haha
Mannen zijn soms net vrouwen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:40 schreef Yuki het volgende:
Het is hard gegaan vandaag
- El_Thijs: voetendokter, pfffrrrtttDa's heul geen Dokter!
- Die dude die z'n date blockt vanwege Mysterylandiets meer dan "verbeterpuntjes" op sociaal gebied, I think.
- Overhemd, polo, t-shirt... Maken mannen zich daar echt zo druk om?
[..]
Ben benieuwd!! Het kan heel leuk lopen
Overgeschakeld naar dokter Tinus?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb weleens The Human Centipede gekeken met iemand op een eerste date. Zeer romantisch coming of age drama over uiteenlopende karakters die samen leren te werken ondanks hun verschillen. En er zit ook een soort plattelandsdokter in die de boel bijeen houdt gedurende de film.
*twijfelt*
Het kán ook zijn dat we hem niet helemaal afgekeken hebben bedenk ik me nu.
ik had een banquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je daar niet eens een topic over geopend?
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb weleens The Human Centipede gekeken met iemand op een eerste date. Zeer romantisch coming of age drama over uiteenlopende karakters die samen leren te werken ondanks hun verschillen. En er zit ook een soort plattelandsdokter in die de boel bijeen houdt gedurende de film.
*twijfelt*
Ja... leuke film voor een eerste date. (net even de trailer bekeken).quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
*twijfelt*
Hoeveelste date?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:54 schreef PeterPastoor het volgende:
Mijn date heeft zich uitgeschreven bij het betaalde gedeelte van RP. Date gisteravond ging erg goed en was erg gezellig!!
Hoop t ookquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:13 schreef PeterPastoor het volgende:
Tweede. Ik hoop dat ik iets meer geluk heb
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:40 schreef Yuki het volgende:
- Overhemd, polo, t-shirt... Maken mannen zich daar echt zo druk om
Ahhh, hoe liefquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Reken er maar op dat ik vanaf maandag al weet wat ik morgen aantrek
Er is een reden dat mensen denken dat ik homo ben hequote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ahhh, hoe lief![]()
Ik weet overigens ook al sinds maandag wat ik dit weekend draag als ik De Dokter weer zie, tot in detailMaar ik dacht dat dat echt een vrouwending was
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Er is een reden dat mensen denken dat ik homo ben heof me op z'n minst vrouwelijke trekjes vinden hebben
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Reken er maar op dat ik vanaf maandag al weet wat ik morgen aantrek
Nouja.. ze wil nog steeds, dus dat zegt wel ietsquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
Komt maandag na de Paiq-date nog een RP-date bij ergens volgende week begrijp ik net. Ze komt wel uit een miniscuul dorp waar ik er eerder dit jaar al twee gedate heb en die dus vriendinnen bleken te zijn van elkaar.
Kan leuk worden
Balen man. Maar je voelde inderdaad al dat 't niet goed zat he. Denk dat dit vaak genoeg voorkomt, je weet dat het niet goed zit (merkt gewoon verandering in hoe iemand is tegenover je). Maar je eigen hoop/gevoel overheerst te veel waardoor je een beetje slap afwacht etc. Vanaf de zijlijn is het makkelijk roepen om te zeggen: graag of niet etc. Maar als je zelf in zo'n situatie zit en je vindt die ander echt leuk dan ziet het er toch anders uitquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:26 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Balen hier. Had mijn date nog bericht gestuurd gisteren omdat ik het niet vertrouwde dat ze al tijd niks had laten horen. En ze gaf aan dat ze het niet meer zag zitten en haar gevoel gewoon niet goed was.![]()
Dus helaas geen date meer dit weekend.
Doorgeschoven fuckbuddyquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja.. ze wil nog steeds, dus dat zegt wel iets
Dit.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:36 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Balen man. Maar je voelde inderdaad al dat 't niet goed zat he. Denk dat dit vaak genoeg voorkomt, je weet dat het niet goed zit (merkt gewoon verandering in hoe iemand is tegenover je). Maar je eigen hoop/gevoel overheerst te veel waardoor je een beetje slap afwacht etc. Vanaf de zijlijn is het makkelijk roepen om te zeggen: graag of niet etc. Maar als je zelf in zo'n situatie zit en je vindt die ander echt leuk dan ziet het er toch anders uit
Je omschrijft het helemaal zoals ik erin stond ja. Maar goed, ik baal er wel van, want had een aantal superleuke dates gehad en dacht ook echt dat er groei in zat.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:36 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Balen man. Maar je voelde inderdaad al dat 't niet goed zat he. Denk dat dit vaak genoeg voorkomt, je weet dat het niet goed zit (merkt gewoon verandering in hoe iemand is tegenover je). Maar je eigen hoop/gevoel overheerst te veel waardoor je een beetje slap afwacht etc. Vanaf de zijlijn is het makkelijk roepen om te zeggen: graag of niet etc. Maar als je zelf in zo'n situatie zit en je vindt die ander echt leuk dan ziet het er toch anders uit
Dat zijn dan weer de frustraties bij sommigen. Zo van ze moeten mij niet dus zijn het hoeren, allemaal! De logica ontgaat mij ook.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:07 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het afkraken is meer een modeverschijnsel dan de korte kapsels zelf geworden anders.
Herkenbaar jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:53 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Je omschrijft het helemaal zoals ik erin stond ja. Maar goed, ik baal er wel van, want had een aantal superleuke dates gehad en dacht ook echt dat er groei in zat.
Opeens is dan het gevoel weg bij die ander, ik snap dat niet zo goed. Dat het ineens dan weg is. Is namelijk niet de eerste keer dat ik zoiets te horen krijg.
we zijn trots op jequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:54 schreef SilentChaos het volgende:
(goh, wat omschrijf ik dat netjes voor een vrijdag)
Dit had mijn tekst kunnen zijn van laatste date. Paar hele leuke dates, steeds langer en intiemer, bij elkaar thuis geweest, zij stuurde me kusjes en berichtjes dat ze me graag weer wilde zien. Vervolgens opeens twijfel na laatste date, tijdens haar vakantie vrijwel niets meer gehoord, daarna poef: 1 appje dat ze niet voelt dat er meer in zit van haar kant.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:53 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Je omschrijft het helemaal zoals ik erin stond ja. Maar goed, ik baal er wel van, want had een aantal superleuke dates gehad en dacht ook echt dat er groei in zat.
Opeens is dan het gevoel weg bij die ander, ik snap dat niet zo goed. Dat het ineens dan weg is. Is namelijk niet de eerste keer dat ik zoiets te horen krijg.
Ik heb dit van al mijn dates nu 2x meegemaakt. Vindt het zo vreemd dat zo'n gevoel dan opeens verdwijnt als alle bovenstaande dingen dan al hebben plaatsgevonden. Het ligt overigens ook nooit aan mij volgens hen, maar het gevoel ontbreekt dan "opeens".quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dit had mijn tekst kunnen zijn van laatste date. Paar hele leuke dates, steeds langer en intiemer, bij elkaar thuis geweest, zij stuurde me kusjes en berichtjes dat ze me graag weer wilde zien. Vervolgens opeens twijfel na laatste date, tijdens haar vakantie vrijwel niets meer gehoord, daarna poef: 1 appje dat ze niet voelt dat er meer in zit van haar kant.
Neem aan dat ze sowieso al twijfelde / hoopte dat het gevoel nog zou groeien.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:08 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Ik heb dit van al mijn dates nu 2x meegemaakt. Vindt het zo vreemd dat zo'n gevoel dan opeens verdwijnt als alle bovenstaande dingen dan al hebben plaatsgevonden. Het ligt overigens ook nooit aan mij volgens hen, maar het gevoel ontbreekt dan "opeens".Ja ik weet niet, misschien is dat wel een vrouwentrekje ofzo.
Nou ze gaf me anders wel aardig het gevoel dat het aan het groeien was. Maar goed, wellicht ben ik daar anders in. Als ik twijfel over mijn gevoel dan ga ik ook niet allemaal intiem doen en bepaalde berichten sturen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Neem aan dat ze sowieso al twijfelde / hoopte dat het gevoel nog zou groeien.
En uiteindelijk blijkbaar toch niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |