ik heb alleen maar slimfit overhemdenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:34 schreef Vinno het volgende:
[..]
Tijd om die te kopen dan!
En overhemd idd wel slimfit!
hmm, misschien eens ff proberen morgenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:34 schreef blij_ei het volgende:
[..]
Is natuurlijk persoonlijk, ik draag in de lente/zomer altijd overhemden zonder t-shirt.
Sja blijkbaar wel... Ieder zijn ding.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:35 schreef eefje801 het volgende:
Polo's, worden die nog gedragen dan?
Jazeker.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:35 schreef eefje801 het volgende:
Polo's, worden die nog gedragen dan?
Blokkeer je me nu?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
I knowVind er gewoon niks aan.
Ligt er aan wat ik 's morgens uit de kast trek en waar ik zin in heb. De ene dag een overhemd, de andere dag een shirt en afgetrapte sneakers. Dit klinkt wel heel erg als ook_gek, trouwensquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:28 schreef AldoTheApache het volgende:
even een vraagje aan de heren![]()
Doen jullie met dit weer een overhemd aan op date? of vanwege het weer gewoon een shirt ofzo?
overhemd is wel netter, maar wel warm
ik draag vrijwel nooit overhemden, dus ook niet op datequote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:28 schreef AldoTheApache het volgende:
even een vraagje aan de heren![]()
Doen jullie met dit weer een overhemd aan op date? of vanwege het weer gewoon een shirt ofzo?
overhemd is wel netter, maar wel warm
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ligt er aan wat ik 's morgens uit de kast trek en waar ik zin in heb. De ene dag een overhemd, de andere dag een shirt en afgetrapte sneakers. Dit klinkt wel heel erg als ook_gek, trouwens
quote:
En daar is hij dan!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:43 schreef ook_gek het volgende:
Niks mis met polo's mits het maar slim fit is en je niet een pens hebt staan.
Anders not done. Overhemd kan prima met dit weer. Gewoon bovenste knoopje open, mouwen oprollen en overhemd uit de broek dragen. In de broek kan ook mits je er een nette broek onder aan hebt en de riem de zelfde kleur van je nette schoenen heeft. Aldus de ongeschreven mode regels
quote:
Ik moet wel bekennen dat ik echt van alles draag, van overhemd, polo tot t-shirts. Is maar net wat er schoon is en welke broek en schoenen ik draagquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja, hij zei niets over "ene dag dit.. andere dag dat"
Overhemd is zelden, meestal varieert het tussen een polo (ja, slim-fit), een t-shirt of als het wat frisser word een long sleeve of een trui. En die laatste varieert ook weer van cashmere v-hals tot dikke noorse dingen. Schoenen eigenlijk ook afhankelijk van stemmingquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ligt er aan wat ik 's morgens uit de kast trek en waar ik zin in heb. De ene dag een overhemd, de andere dag een shirt en afgetrapte sneakers. Dit klinkt wel heel erg als ook_gek, trouwens
Waarom rekening houden met iemand anders betreft kledingkeuze? Ik denk dat je beter je kledingkeuze kan laten afhangen aan type date waar je heen gaat.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:46 schreef MissGump het volgende:
Volgens mij gaat het er vooral om dat je date en jij ongeveer hetzelfde van verwachten, als je alle twee in een capuchontrui gaat is het geen probleem, gaat de man in een capuchontrui en de vrouw flink opgetut en met hakken van 12 cm, dan wordt het een beetje ongemakkelijk.
(en ik denk dat je dat meestal op basis van de voorafgaande gesprekken dat wel ongeveer kan inschatten)
Ligt eraan, wat heb je als laatst gestuurd? Ze kan natuurlijk ook in het ziekenhuis liggen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:48 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Moet ik me eigen zorgen maken als ik in de afgelopen 3 weken, 4 hele leuke dates achter de rug heb, dagelijks goed whatsapp contact met haar had en een nieuwe afspraak heb staan, maar nu al 2 dagen niks meer van dr gehoord heb?
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:52 schreef blij_ei het volgende:
Draag gewoon waar je je goed in voelt en wat je zelf vind kunnen op een date.
Het enige goede antwoordquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:52 schreef blij_ei het volgende:
Draag gewoon waar je je goed in voelt en wat je zelf vind kunnen op een date.
aquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waarom rekening houden met iemand anders betreft kledingkeuze? Ik denk dat je beter je kledingkeuze kan laten afhangen aan type date waar je heen gaat.
Strand kan capuchontrui prima. Ga je wat luxer uit eten zal ik het zelf niet zo snel doen.
Laat elkaar ook ademen af en toe. Morgen mag je weer appen hoe het met haar isquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:48 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Moet ik me eigen zorgen maken als ik in de afgelopen 3 weken, 4 hele leuke dates achter de rug heb, dagelijks goed whatsapp contact met haar had en een nieuwe afspraak heb staan, maar nu al 2 dagen niks meer van dr gehoord heb?
als je dan je overhemd aan hebt kan dat ook prima in de mac. Je kan ook of save gaan en een overhemd dragen en er overheen een hoody trui als jas. Staat prima en je speelt op savequote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
a
ls je alleen maar weet dat je uit eten gaat en de 1 verwacht uit ervaring de mc donalds en de ander een nette tent... Tja
Maar dat geeft dan dus toch ook al aan dat je er hetzelfde van verwacht? En dat jij het denk ik ook niet echt leuk zou vinden als je date met een joggingbroek en een capuchontrui aan in een sjiek restaurant zit terwijl jij er bij wijze van spreken keurig in pak bijzit?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waarom rekening houden met iemand anders betreft kledingkeuze? Ik denk dat je beter je kledingkeuze kan laten afhangen aan type date waar je heen gaat.
Strand kan capuchontrui prima. Ga je wat luxer uit eten zal ik het zelf niet zo snel doen.
Als een vrouw niet begrijpt dat zulke kleding niet kan als je "normaal" of vrij netjes uit eten gaat.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:56 schreef MissGump het volgende:
[..]
Maar dat geeft dan dus toch ook al aan dat je er hetzelfde van verwacht? En dat jij het denk ik ook niet echt leuk zou vinden als je date met een joggingbroek en een capuchontrui aan in een sjiek restaurant zit terwijl jij er bij wijze van spreken keurig in pak bijzit?
Inderdaad, rechtsomkeert naar huis en zonder verder contact meteen blokkeren dus. (Geldt overigens ook voor tijgerprint).quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als een vrouw niet begrijpt dat zulke kleding niet kan als je "normaal" of vrij netjes uit eten gaat.
Is ze al direct afgeschreven.
En zelf de rekening laten betalenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:00 schreef Deshain het volgende:
[..]
Inderdaad, rechtsomkeert naar huis en zonder verder contact meteen blokkeren dus.
Kost haar niks dan want ik zal geen hap eten in dat geval.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:01 schreef Vinno het volgende:
[..]
En zelf de rekening laten betalen
Hear, hear!quote:gewoon doen waarin je jezelf fijn voelt en stem het een beetje af op de activiteit enzo. Dan kan er weinig mis gaan.
Dat is inderdaad ook wel zo ja. Een overhemd van 40 euro is lang niet zo netjes, mooi, zit zo goed en staat zo netjes als een goed kwaliteit overhemd dat minimaal bij de 100 euro begint. Tevens is de combinatie in zijn geheel de doorslag gevende factor of iets netjes is. Een mooi net overhemd op een kapotte afgedragen spijkerbroek met slippers er onder kan net zo goed staan als het zelfde overhemd op een nette broek met nette schoenen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:02 schreef Cue_ het volgende:
Nou.. we hadden ooit een discussie over mannen en pakken en overhenden enzo. en zon gast zei 'ik voel me ook altijd erg netjes eruit zoen als ik m. overhemd aan heb'. foto gezien van t resultaat. Nou dat was niet netjes, daarvoor was t te lelijke blouse qua materiaal enzo.
iedereen heeft een ander beeld van netjes of casual etc.
gewoon doen waarin je jezelf fijn voelt en stem het een beetje af op de activiteit enzo. Dan kan er weinig mis gaan.
Altijd een snuggyquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:02 schreef Cue_ het volgende:
Nou.. we hadden ooit een discussie over mannen en pakken en overhenden enzo. en zon gast zei 'ik voel me ook altijd erg netjes eruit zoen als ik m. overhemd aan heb'. foto gezien van t resultaat. Nou dat was niet netjes, daarvoor was t te lelijke blouse qua materiaal enzo.
iedereen heeft een ander beeld van netjes of casual etc.
gewoon doen waarin je jezelf fijn voelt en stem het een beetje af op de activiteit enzo. Dan kan er weinig mis gaan.
haha ja doe ik ook. Ben het alleen niet gewend bij haar tot nu toe.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:54 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Laat elkaar ook ademen af en toe. Morgen mag je weer appen hoe het met haar is
Een vrouw die in joggingbroek aankomt op date?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:56 schreef MissGump het volgende:
[..]
Maar dat geeft dan dus toch ook al aan dat je er hetzelfde van verwacht? En dat jij het denk ik ook niet echt leuk zou vinden als je date met een joggingbroek en een capuchontrui aan in een sjiek restaurant zit terwijl jij er bij wijze van spreken keurig in pak bijzit?
Tip van de eeuw dit. Eindelijk weet ik waarop ik moet letten als ik aan het shoppen ben voor nette overhemden.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook wel zo ja. Een overhemd van 40 euro is lang niet zo netjes, mooi, zit zo goed en staat zo netjes als een goed kwaliteit overhemd dat minimaal bij de 100 euro begint.
Volgens mij denk je dat je hier aardig badass over komt, maar je komt over als een klein kind.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:00 schreef Deshain het volgende:
[..]
Inderdaad, rechtsomkeert naar huis en zonder verder contact meteen blokkeren dus. (Geldt overigens ook voor tijgerprint).
Nou het is niet zo zeer dat ik haar als laatste iets gestuurd heb, maar aangezien ik de laatste dagen steeds t initiatief nam met beginnen van berichtjes, wilde ik het een keer afwachten of ze mij iets zou sturen uit d'r eigen. Deed ze namelijk in het begin ook veel. Ze heeft overigens vakantie nu.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:52 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ligt eraan, wat heb je als laatst gestuurd? Ze kan natuurlijk ook in het ziekenhuis liggen.
Sowieso zegt de prijs van kleding vaak vrij weinig over de kwaliteit. Zijn zo veel merken die dezelfde kwaliteit leveren als H&M, maar er 3 keer zoveel geld voor vragen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:11 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Tip van de eeuw dit. Eindelijk weet ik waarop ik moet letten als ik aan het shoppen ben voor nette overhemden.Hoe werkt het bij aanbiedingen dan? Telt de originele prijs of zijn aanbiedingen sowieso verboden wat dat zie je toch wel ofzo?
Ja, daarom.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:18 schreef habitue het volgende:
[..]
Sowieso zegt de prijs van kleding vaak vrij weinig over de kwaliteit. Zijn zo veel merken die dezelfde kwaliteit leveren als H&M, maar er 3 keer zoveel geld voor vragen.
Grote bekende kledingmerken doen niet aan sale. ( wist ik ook tot kort geleden niet ) maar ze hebben gewoon een aparte afdeling die minder kwaliteit kleding maken en die voor de sale weg zetten in de outlet centers, en grote warenhuizen. Dat is kleding die minder kwaliteit stof gebruiken en de afwerking net iets minder is. Je zal merken dat die overhemden eerder kapot gaan of verkleuren.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:11 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Tip van de eeuw dit. Eindelijk weet ik waarop ik moet letten als ik aan het shoppen ben voor nette overhemden.Hoe werkt het bij aanbiedingen dan? Telt de originele prijs of zijn aanbiedingen sowieso verboden wat dat zie je toch wel ofzo?
Dit klopt inderdaad deels wat je zegt. Wat ik net al aangeef, grote merken produceren ook minder kwalitijd kleding om de midden markt te kunnen leveren. Echter zit er in het top segmend van hun kleinding lijn ( A lijn ) een groot verschil tussen de instap kleding lijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:18 schreef habitue het volgende:
[..]
Sowieso zegt de prijs van kleding vaak vrij weinig over de kwaliteit. Zijn zo veel merken die dezelfde kwaliteit leveren als H&M, maar er 3 keer zoveel geld voor vragen.
Een cursus Nederlands zou een betere investering zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Grote bekende kledingmerken doen niet aan sale. ( wist ik ook tot kort geleden niet ) maar ze hebben gewoon een aparte afdeling die minder kwaliteit kleding maken en die voor de sale weg zetten in de outlet centers, en grote warenhuizen. Dat is kleding die minder kwaliteit stof gebruiken en de afwerking net iets minder is. Je zal merken dat die overhemden eerder kapot gaan of verkleuren.
Kleine kledingwinkels zetten hun oude voorraad weg tegen bodemprijzen inderdaad. Maar daar leveren ze dan wel op in of halen daar net hun kostprijs uit.
[..]
Dit klopt inderdaad deels wat je zegt. Wat ik net al aangeef, grote merken produceren ook minder kwalitijd kleding om de midden markt te kunnen leveren. Echter zit er in het top segmend van hun kleinding lijn ( A lijn ) een groot verschil tussen de instap kleding lijn.
Hij bezit een iphone5.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:32 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Een cursus Nederlands zou een betere investering zijn.
Daar worden dames vochtig van?quote:
oh ja daar gaan we weer, ipv inhoudelijk reageren het gooien op de spelling. Maar ben gediplomeerd dislect.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:32 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Een cursus Nederlands zou een betere investering zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |