Nodig ze dan ook tegelijkertijd uitquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:47 schreef SilentChaos het volgende:
En een kans op een trio vergooien? NOOIT!
Je moet ze eerst voorbereiden en een beetje knedenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:49 schreef Rickario het volgende:
[..]
Nodig ze dan ook tegelijkertijd uit
Idd ja. Maar wie weet heeft het succes. Proberen kan geen kwaadquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:51 schreef SilentChaos het volgende:
Je moet ze eerst voorbereiden en een beetje knedenDit vereist zorgvuldige planning!
Ik had het destijds wel gewoon in mijn profieltekst staan dat ik écht niet zat te wachten op iemand die alleen maar naar elektronische meuk luistert. Vervolgens na de tweede date had er eentje 2 kaartjes gekocht voor Mysteryland om mij "om te krijgen want het is zo'n lekker sfeertje". Heb haar nummer geblocked en niks meer laten horen... Via via vernomen dat ze het me nog steeds kwalijk neemt (5-6 jaar later). Dit is trouwens ook de reden dat ik altijd minstens 25 km buiten mijn woonplaats heb gedate.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:38 schreef JAOC het volgende:
Het gaat nu al een tijdje over muziek hier, maar niemand die hier een beetje van dance houd? Festivals zoals Tomorrowland, Mysteryland, Dance Valley?
Gelijk geblokkeerd? Of aangegeven dat je er niet van gediend was en dat je het niet verder zag gaan?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:55 schreef Deshain het volgende:
[..]
Ik had het destijds wel gewoon in mijn profieltekst staan dat ik écht niet zat te wachten op iemand die alleen maar naar elektronische meuk luistert. Vervolgens na de tweede date had er eentje 2 kaartjes gekocht voor Mysteryland om mij "om te krijgen want het is zo'n lekker sfeertje". Heb haar nummer geblocked en niks meer laten horen... Via via vernomen dat ze het me nog steeds kwalijk neemt (5-6 jaar later). Dit is trouwens ook de reden dat ik altijd minstens 25 km buiten mijn woonplaats heb gedate.
Sorry hoor, maar ik heb ook vaak moeite met zo'n keuzes.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:44 schreef Rickario het volgende:
Twee tegelijk daten/zoenen of meer![]()
Kies gewoon.
Als ik in mijn profiel aangeef dat ik niet op zoek ben naar iemand die mij wil veranderen én expliciet vermeld dat ik niet van house/dance/techno/hardstyle/andere rommel hou, het nog een keer naar voren komt tijdens beide dates en dan vervolgens toch doen zonder overleg neem ik daar inderdaad niet de moeite voor.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gelijk geblokkeerd? Of aangegeven dat je er niet van gediend was en dat je het niet verder zag gaan?
Man man man. Misschien wilde ze je gewoon eens kennis laten maken met zo'n feestje zonder je iets door de strot te rammen. Je had toch ook gewoon kunnen zeggen dat je het niet zag zitten? Meteen blokken vind ik nogal een lompe actiequote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:02 schreef Deshain het volgende:
[..]
Als ik in mijn profiel aangeef dat ik niet op zoek ben naar iemand die mij wil veranderen én expliciet vermeld dat ik niet van house/dance/techno/hardstyle/andere rommel hou, het nog een keer naar voren komt tijdens beide dates en dan vervolgens toch doen zonder overleg neem ik daar inderdaad niet de moeite voor.
Ze had jou moeten blokkeren omdat je je als een closed minded sukkeltje gedroegquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:02 schreef Deshain het volgende:
[..]
Als ik in mijn profiel aangeef dat ik niet op zoek ben naar iemand die mij wil veranderen én expliciet vermeld dat ik niet van house/dance/techno/hardstyle/andere rommel hou, het nog een keer naar voren komt tijdens beide dates en dan vervolgens toch doen zonder overleg neem ik daar inderdaad niet de moeite voor.
Dit inderdaad. Man man man, wat een oppervlakkig gejengel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:23 schreef grazianopelle het volgende:
Sowieso mensen die nergens voor open staan en alleen maar strikte eisen hebben. Wat maakt het nou uit wat iemands muzieksmaak is? Als diegene er maar blij/enthousiast over is, dan is het toch goed. Of je bij iemand past kan je niet afmeten aan de hand van muzieksmaak. Het wordt wat anders als iemand zich zijn leven laat beheersen door een muziekstroming en zich als onderdeel van een subcultuur gaat gedragen, maar zolang dat niet het geval is maakt het allemaal niets uit imo.
Ik sta dan ook niet bekend om mijn tact...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:10 schreef Rickario het volgende:
[..]
Man man man. Misschien wilde ze je gewoon eens kennis laten maken met zo'n feestje zonder je iets door de strot te rammen. Je had toch ook gewoon kunnen zeggen dat je het niet zag zitten? Meteen blokken vind ik nogal een lompe actie
Ik was eerderquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:15 schreef grazianopelle het volgende:
[..]
Ze had jou moeten blokkeren omdat je je als een closed minded sukkeltje gedroeg
Dat heb je helemaal goed gezien.quote:. Ik vind het een bijzonder asociale actie van jou. Kennelijk ben je niet op zoek naar spontane en initatiefrijke mensen die ergens enthousiast over kunnen zijn en dat graag met jou willen delen.
Ja inderdaad, geef er alleen geen flikker om..quote:Terecht dat ze het je kwalijk neemt.
Dat zou een beetje raar zijn aangezien ze niet blank is.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:16 schreef japiedevlugge het volgende:
Beetje overdreven reactie inderdaad, het is niet alsof ze je uitnodigde naar de kkk of zo.
Tja ieder zijn ding, mijn vrije tijd wordt vrijwel volledig beheerst door muziek en dan luister ik vrijwel alles buiten elektronische muziek wat op dergelijke feesten wordt gedraaid (Air trek ik wél bijvoorbeeld) en Nederlandstalige volksmuziek. Als iemand dan juist die stijlen als enige muzikale interesse heeft weet ik voor mijzelf dat het 100% zeker niet gaat werken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:23 schreef grazianopelle het volgende:
Sowieso mensen die nergens voor open staan en alleen maar strikte eisen hebben. Wat maakt het nou uit wat iemands muzieksmaak is? Als diegene er maar blij/enthousiast over is, dan is het toch goed. Of je bij iemand past kan je niet afmeten aan de hand van muzieksmaak. Het wordt wat anders als iemand zich zijn leven laat beheersen door een muziekstroming en zich als onderdeel van een subcultuur gaat gedragen, maar zolang dat niet het geval is maakt het allemaal niets uit imo.
Joh zo had ik nog wel meer eisen, het interesseert me geen reet of je de hele avond met me gezoend hebt of ergens anders met je mond hebt gezeten wat aan mijn lichaam vastzit maar je blijft van mijn tandenborstel af...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Man man man, wat een oppervlakkig gejengel.
Ik zal het onthouden mocht ik ooit weer op zoek moeten gaan, geef ik iemand die allergisch is voor katten (en dat reeds 4 maal heeft aangegeven) een mand jonge poesjes.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:27 schreef Cue_ het volgende:
Zomaar kaartje kopen en verwachten dat iemand meegaat, is natuurlijk niet de bedoeling.
Maar om dan iemand gelijk te blokkeren en niets meer tegen te zeggen, nee dat slaat nergens op. Dat is nog erger dan een kaartje kopen om iemand mee te willen laten genieten .
Ik denk eerlijk gezegd dat hij haar daarmee een gunst heeft gedaan.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:27 schreef Cue_ het volgende:
Maar om dan iemand gelijk te blokkeren en niets meer tegen te zeggen, nee dat slaat nergens op. Dat is nog erger dan een kaartje kopen om iemand mee te willen laten genieten .
Zo, jij lijkt mij een sociale en aardige vent.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:33 schreef Deshain het volgende:
[..]
Ik sta dan ook niet bekend om mijn tact...
Had haar ervoor tijdens een date wel al verteld dat ik één keer zo stom was om er heen te gaan nadat vrienden me hadden overgehaald en binnen 2 uur weer weg was van treurigheid.
[..]
Ik was eerder
[..]
Dat heb je helemaal goed gezien.
[..]
Ja inderdaad, geef er alleen geen flikker om..
[..]
Dat zou een beetje raar zijn aangezien ze niet blank is.
[..]
Tja ieder zijn ding, mijn vrije tijd wordt vrijwel volledig beheerst door muziek en dan luister ik vrijwel alles buiten elektronische muziek wat op dergelijke feesten wordt gedraaid (Air trek ik wél bijvoorbeeld) en Nederlandstalige volksmuziek. Als iemand dan juist die stijlen als enige muzikale interesse heeft weet ik voor mijzelf dat het 100% zeker niet gaat werken.
[..]
Joh zo had ik nog wel meer eisen, het interesseert me geen reet of je de hele avond met me gezoend hebt of ergens anders met je mond hebt gezeten wat aan mijn lichaam vastzit maar je blijft van mijn tandenborstel af...
[..]
Ik zal het onthouden mocht ik ooit weer op zoek moeten gaan, geef ik iemand die allergisch is voor katten (en dat reeds 4 maal heeft aangegeven) een mand jonge poesjes.
En nu lekker recalcitrant de hardliner uithangen. Ze hebben jou maar te accepteren, maar jij hoeft anderen niet zomaar te accepteren. Nee, dan krijgen ze een enkeltje block list.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:33 schreef Deshain het volgende:
[..]
Had haar ervoor tijdens een date wel al verteld dat ik één keer zo stom was om er heen te gaan nadat vrienden me hadden overgehaald en binnen 2 uur weer weg was van treurigheid.
[..]
Ik was eerder
[..]
[..]
[..]
[..]
Tja ieder zijn ding, mijn vrije tijd wordt vrijwel volledig beheerst door muziek en dan luister ik vrijwel alles buiten elektronische muziek wat op dergelijke feesten wordt gedraaid (Air trek ik wél bijvoorbeeld) en Nederlandstalige volksmuziek. Als iemand dan juist die stijlen als enige muzikale interesse heeft weet ik voor mijzelf dat het 100% zeker niet gaat werken.
[..]
Joh zo had ik nog wel meer eisen, het interesseert me geen reet of je de hele avond met me gezoend hebt of ergens anders met je mond hebt gezeten wat aan mijn lichaam vastzit maar je blijft van mijn tandenborstel af...
[..]
Ik zal het onthouden mocht ik ooit weer op zoek moeten gaan, geef ik iemand die allergisch is voor katten (en dat reeds 4 maal heeft aangegeven) een mand jonge poesjes.
Ik zie bij hem thuis ook al de borden spaghetti door de kamer vliegen, gevolgd door slaande deuren en zacht gegrien vanonder het Bob de Bouwer dekbed.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:47 schreef Silenus het volgende:
Haha inderdaad, moet echt een feest zijn om met die gozer te daten.
In het restaurant:
"He Deshain, wil je wat van mijn gerecht proberen?"
-IK ZEG GODVERDOMME NET DAT IK GEEN ZALM LUST, ACHTERLIJKE TRIEN!!! *loopt weg zonder wat te zeggen*
Kleine kleuter.
Waarom blijf je niet lekker alleen. Lijkt mij de beste optie voor je.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:33 schreef Deshain het volgende:
[..]
[..]
Ik was eerder
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Poeh, het moet wel een feest zijn om in jouw gezelschap te verkeren zeg.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:33 schreef Deshain het volgende:
[..]
[..]
Ik was eerder
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nee, niet een feest.. Het is vast een "eer"quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:56 schreef grazianopelle het volgende:
[..]
Poeh, het moet wel een feest zijn om in jouw gezelschap te verkeren zeg.
Verwachten dat iemand meegaat is wat raar ja, maar het gebaar opzich is (hoewel wat snel) helemaal niks mis mee. Ik zou het persoonlijk tof vinden als het klikt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:27 schreef Cue_ het volgende:
Zomaar kaartje kopen en verwachten dat iemand meegaat, is natuurlijk niet de bedoeling.
Aardig wel, op sociaal vlak zijn er wel wat verbeterpuntjes.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:36 schreef Rickario het volgende:
Zo, jij lijkt mij een sociale en aardige vent.
Dat is dan ook absoluut niet wat ik zegquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En nu lekker recalcitrant de hardliner uithangen. Ze hebben jou maar te accepteren, maar jij hoeft anderen niet zomaar te accepteren. Nee, dan krijgen ze een enkeltje block list.
Buiten het Bob de Bouwer dekbed zit je er vrij ver naastquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zie bij hem thuis ook al de borden spaghetti door de kamer vliegen, gevolgd door slaande deuren en zacht gegrien vanonder het Bob de Bouwer dekbed.
Jaar of 29-30 nuquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:50 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Hoe oud is ze? Het lijkt me een leuke meid.
Omdat ik nu iemand heb waar het wel mee klikt. Ze gaat ook gewoon naar dit soort feesten en verwacht niet dat ik mee ga, net zoals ik niet verwacht van haar dat ze meegaat met mij naar een klassiek concert aangezien zij dat niks vindt. Naar dingen die we beide leuk vinden gaan we wel vaak samen. Gaat al 3 jaar heel erg goed.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom blijf je niet lekker alleen. Lijkt mij de beste optie voor je.
Zolang het geen housefeest is...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:56 schreef grazianopelle het volgende:
[..]
Poeh, het moet wel een feest zijn om in jouw gezelschap te verkeren zeg.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, niet een feest.. Het is vast een "eer"
Zoals aangegeven vind ik housefeesten echt verschrikkelijk en heb ik dat meerdere malen aangegeven, als je dan toch zo'n plaat voor je kop hebt om alsnog Mysterland (quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:59 schreef grazianopelle het volgende:
[..]
Verwachten dat iemand meegaat is wat raar ja, maar het gebaar opzich is (hoewel wat snel) helemaal niks mis mee. Ik zou het persoonlijk tof vinden als het klikt.
Als je al aan het daten en alles bent?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:39 schreef BeamofLight het volgende:
Stelletje schijnheiligers hiero. Ik heb ze wel voor minder genegeerd/geblocked hoor.
dat is voetbal, toch?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:43 schreef Silenus het volgende:
Ik moet ook eerlijk toegeven dat als iemand kaartjes heeft voor PSV-Cambuur (speciaal voor mij gekocht, want PSV is ook een leuke club) dat ik diegene dan ook direct blokkeer.
Er zijn altijd grenzen.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:43 schreef Silenus het volgende:
Ik moet ook eerlijk toegeven dat als iemand kaartjes heeft voor PSV-Cambuur (speciaal voor mij gekocht, want PSV is ook een leuke club) dat ik diegene dan ook direct blokkeer.
Er zijn altijd grenzen.
Dan heb ik nieuws voor jequote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:43 schreef Silenus het volgende:
Er zijn altijd grenzen.
Slapstick comedy ja...quote:
ja dat ook, but hey..that's mequote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je al aan het daten en alles bent?
Idd, sowieso als iemand voor je koopt uit aardigheid moet je altijd al metquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:02 schreef Rickario het volgende:
Die trots op die lompe horken acties
Als iemand echt leuk is maakt het sowieso weinig uit waar die persoon je mee naar toe neemt, dan is het gezelschap vaak al wel voldoende om er toch een leuke uitstapje van te maken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:22 schreef Vinno het volgende:
[..]
Idd, sowieso als iemand voor je koopt uit aardigheid moet je altijd al metreageren.
Dat je er iets anders van denkt oke...
Tsja, ik draag het hele jaar door eigenlijk overhemden. Ook als het loeiheet is eigenlijkquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:28 schreef AldoTheApache het volgende:
even een vraagje aan de heren![]()
Doen jullie met dit weer een overhemd aan op date? of vanwege het weer gewoon een shirt ofzo?
overhemd is wel netter, maar wel warm
Een overhemd kan prima met dit weer. Ik zou dan wel een slim-fit overhemd doen(moet niet teveel vetjesquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:28 schreef AldoTheApache het volgende:
Doen jullie met dit weer een overhemd aan op date? of vanwege het weer gewoon een shirt ofzo?
Precies. En vind het ook niet meer dan normaal dat je interesse toont in wat de ander leuk vindt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:29 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Als iemand echt leuk is maakt het sowieso weinig uit waar die persoon je mee naar toe neemt, dan is het gezelschap vaak al wel voldoende om er toch een leuke uitstapje van te maken.
Dan doe je toch een nette polo aanquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:28 schreef AldoTheApache het volgende:
Bedankt voor deze aanvulling, pure waarheid!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:29 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Als iemand echt leuk is maakt het sowieso weinig uit waar die persoon je mee naar toe neemt, dan is het gezelschap vaak al wel voldoende om er toch een leuke uitstapje van te maken.
hmm, zonder t-shirt?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:32 schreef blij_ei het volgende:
[..]
Een overhemd kan prima met dit weer. Ik zou dan wel een slim fit overhemd doen, geen t-shirt eronder, uit de broek en de mouwen opgestroopt.
ik heb geen polo'squote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:32 schreef Vinno het volgende:
[..]
Dan doe je toch een nette polo aan
[..]
Bedankt voor deze aanvulling, pure waarheid!
Overhemd?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:28 schreef AldoTheApache het volgende:
Tijd om die te kopen dan!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hmm, zonder t-shirt?
[..]
ik heb geen polo's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |