Ik krijg vaak speeddates met meiden van 18-20 jaar terwijl ik zelf 25 benquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:53 schreef Wolfs het volgende:
Op Paiq krijg ik alleen maar matches die een jaar of 4-5 ouder zijn dan ik, andere die hier ook last van hebben? Is al de 3e op een rij.....
dat kun jetoch aangeven hoe erg je dat vindt?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:53 schreef Wolfs het volgende:
Op Paiq krijg ik alleen maar matches die een jaar of 4-5 ouder zijn dan ik, andere die hier ook last van hebben? Is al de 3e op een rij.....
Haha, ik heb echt precies het omgekeerde.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:02 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ik krijg vaak speeddates met meiden van 18-20 jaar terwijl ik zelf 25 ben
"Ik ben gezakt voor me havo"
Hoe reageerde hij?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 06:51 schreef Kekaa het volgende:
Update: gisteren een ijsje gegeten en het afgesloten met mn fling. Ging echt niet werken op deze manier. Hij wil helemaal niks vasts en ik vind dat als je iemand leuk vind het wel handig is om zo af en toe af te spreken. Hoeft niet meteen een relatie te zijn. Heb hem gezegd dat ie daar wel gewoon duidelijk over mag zijn richting vrouwen. Scheelt gedoe enzo.
Je verwacht het nodige van je fling en bent teleurgesteld als hij geen tijd voor jou maakt etc, maar intussen heb je wel een date met een ander. Het kan aan mij liggen, maar dat vind ik best typisch.quote:Heb een mailtje van mn paiq date. Die vond het leuk en voor herhaling vatbaar. Ik twijfel, want had niet echt een klik gevoel. Zou dat op een tweede date alsnog kunnen?
Verschillende muzieksmaken kunnen volgens mij prima samen, als je allebei maar "ruimte" geeft aan je partner om zijn/haar muziek te beleven.quote:En muzieksmaken... verschil kan best, als er maar enige overeenkomsten zijn. Mn ex was echt een metalfan... maar ook jazz etc.. terwijl ik pop/rock leuk vind en singersongwriters. En Kane :p van vroeger. Waar hij altijd grapjes over maakte. Afgelopen bevrijdingsfestival is ie met me mee wezen kijken, en hij vond het totaal niet tegenvallen live. Verbaasde me echt.
Hij reageerde wel normaal. Was een gewoon gesprek waarin we allebei zeiden wat we vonden. En eindigde met: ik zie je vast nog wel een keer in de kroeg.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 07:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hoe reageerde hij?
[..]
Je verwacht het nodige van je fling en bent teleurgesteld als hij geen tijd voor jou maakt etc, maar intussen heb je wel een date met een ander. Het kan aan mij liggen, maar dat vind ik best typisch.
Anyway: als jij verwacht dat die klik nog kan komen, dan kan die tweede date geen kwaad. Gezien je gebrek aan enthousiasme...
[..]
Verschillende muzieksmaken kunnen volgens mij prima samen, als je allebei maar "ruimte" geeft aan je partner om zijn/haar muziek te beleven.
Daarnaast denk ik dat het een pre is als je evenveel waarde hecht aan muziek.
Bedanktquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Moest klimrijk even googlen; niets voor mij maar wat een leuke, originele eerste date!
Have fun, alvast!
Is eens wat anders, en lekker origineel. Mij maakt het niet uit, kan ik meteen zien of ze lenig isquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:17 schreef Rickario het volgende:
Nog even een tip voor iedereen: Geen zonnebrilfoto's
[..]
Ah nice. Is leuk om te doen![]()
Al zou ik het niet tof vinden als eerste date
Ze heeft iig originele ideeënquote:Op donderdag 29 augustus 2013 07:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bedankt
Ik stelde eerst voor om op een terras wat te drinken, en dat vond ze een heel leuk idee. En toen stelde ze zelf voor om naar Klimrijk te gaan omdat we het daar even over hadden gehad. Ik ben erg benieuwd, maar vooralsnog zie ik hier meer potentie in als in de vorige.
En ze is ook een soort van dokter
[..]
Is eens wat anders, en lekker origineel. Mij maakt het niet uit, kan ik meteen zien of ze lenig is
Ze is podotherapeute, een soort voetendokter zeg maarquote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ze heeft iig originele ideeën
En euh, een "soort van dokter"?
Dat zou in dit topic niet de reden moeten zijn denk ik. Op een paar uitzonderingen na, ligt de leeftijd hier toch tussen de 25 en 35 volgens mij.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:38 schreef JAOC het volgende:
Het gaat nu al een tijdje over muziek hier, maar niemand die hier een beetje van dance houd? Festivals zoals Tomorrowland, Mysteryland, Dance Valley?
Ik hou toch veel van muziek en heb ook echt wel een brede muzieksmaak. Zo wil ik nog echt graag een keer Mumford and Sons een keer live zien en ben ook al ooit naar een Kings of Leon concert geweest. Heb zelfs een tijdje hardrock/metal achtige smaak gehad met Disturbed/Rammstein.
Maar een optreden van bijv Hardwell is toch wel echt gaaf. Mijn droomfestival is momenteel ook echt het Ultra Music Festival(UMF) in Miami. Als ik daar optreden van terug kijk word ik echt jaloers.
Alleen deze muziek valt niet echt in de smaak als ik het zo hoor? Misschien ligt het ook een klein beetje aan de leeftijd, ook al lijkt me dat niet echt als ik op zo'n festival rondkijk naar de leeftijden.
Dat ervaar ik zelf totaal niet zo. Wel merk je dat veel mensen van rond de 30 niet meer zo vaak stappen als de jongeren.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:38 schreef JAOC het volgende:
Mijn droomfestival is momenteel ook echt het Ultra Music Festival(UMF) in Miami. Als ik daar optreden van terug kijk word ik echt jaloers.
Alleen deze muziek valt niet echt in de smaak als ik het zo hoor? Misschien ligt het ook een klein beetje aan de leeftijd, ook al lijkt me dat niet echt als ik op zo'n festival rondkijk naar de leeftijden.
Denk ook dat het per persoon verschilt. Ook toen ik nog begin 20 was, was ik geen liefhebber van festivals. Muziek is voor mij iets op de achtergrond, maar zegt me helemaal niet zo veel verder.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat ervaar ik zelf totaal niet zo. Wel merk je dat veel mensen van rond de 30 niet meer zo vaak stappen als de jongeren.
Misschien eerst vanavond afwachten voordat je reageert op die ander? Of wil die meteen antwoord?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
Nu heb ik gister een date met een andere jongen gehad, en die komt vanavond weer. Maar de vakantiejongen wil ook nog afspreken. Moet ik dat door laten gaan, of niet?
Mwah, hij reageert zelf ook niet zo snel, dus daar kom ik wel mee weg denk ik.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:42 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Misschien eerst vanavond afwachten voordat je reageert op die ander? Of wil die meteen antwoord?
Je kan die vakantiejongen toch gewoon zeggen dat je even geen trek hebt in daten?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mwah, hij reageert zelf ook niet zo snel, dus daar kom ik wel mee weg denk ik.
Maar heb met de jongen van vanavond wel al gezoend, dus dat gaat vanavond ook wel weer gebeuren. En dan vind ik niet dat ik vervolgens rustig met vakantiejongen kan gaan lopen zoenen, maar we gaan wel samen een film kijken als er een date komt, dus de kans daarop is toch wel aanwezig.
Ja maar tot nu toe had ik dat wel. Dus dat zou wel een hele rare omslag zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:52 schreef Rickario het volgende:
[..]
Je kan die vakantiejongen toch gewoon zeggen dat je even geen trek hebt in daten?
De vraag is of je vakantieboy nog eens wil zien/daten en of je denkt dat het wat wordt met filmgozer.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ja maar tot nu toe had ik dat wel. Dus dat zou wel een hele rare omslag zijn.
Wat haal ik mezelf ook elke keer op de hals.
Je wil ze het liefst gewoon allebei tegelijk gaan daten begrijp ik?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar tot nu toe had ik dat wel. Dus dat zou wel een hele rare omslag zijn.
Wat haal ik mezelf ook elke keer op de hals.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De vraag is of je vakantieboy nog eens wil zien/daten en of je denkt dat het wat wordt met filmgozer.
Mja, ik weet gewoon niet zo goed wat ik wil. Dat is het hele probleem natuurlijk, haha. Date van vanavond is dezelfde als die van gister, zou dat zo anders kunnen zijn met een paar uur ertussen? Punt met deze jongen is ook dat het een collega is, en dat hij binnenkort een half jaar naar Amerika gaat. Dus ik weet ook helemaal niet of er wel iets serieus uit zou kunnen komen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:00 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Je wil ze het liefst gewoon allebei tegelijk gaan daten begrijp ik?
Ik zou toch eerst gewoon die date van vanavond afwachten als ik jou was, misschien is 't wel zo leuk dat je dan helemaal geen behoefte meer hebt aan die ander. Of misschien wel net andersom omdat het enorm tegenvalt.
Daar heb je ook een punt. Mwah, ik heb vrij veel whatsapp contact met deze jongen gehad en krijg daaruit niet de indruk dat het een verkapte manier is om samen in bed te belanden. Zo wel dan ben ik sowieso snel wel dus is het meteen opgelost.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:06 schreef JAOC het volgende:
Ik zou gewoon op date gaan met die vakantiejongen. Vaak is zo iemand leuk tijdens de vakantie, maar dan na de vakantie valt het heel erg tegen. Dan ben je ook meteen van die onzekerheid af.
En film kijken met die vakantiejongen. Dat is toch gewoon verkapt voor neuken? Tenminste, daar komt het in mijn ervaring en bij mijn vrienden op neer.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:30 schreef Cue_ het volgende:
Dan gewoon met allebei daten.. want het wordt toch met beiden niets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |