Met online dating kan je gerust al je verwachtingen van redelijkheid en waardigheid in de prullenbak gooienquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:40 schreef Quickie_Brat het volgende:
Rare mannen....
Heb 2 x op 2 verschillende sites erg leuke eerste gesprekken gevoerd, waarbij we beiden uitspraken dat we het een leuk gesprek vonden en hoopten elkaar snel weer te spreken. En dan gebeurt dat daarna niet meer....
Ze komen weinig meer online en de berichtjes zijn kort....
Ik denk dat ze het dan toch niet zo interessant vonden, maar waarom zoiets dan niet eerlijk zeggen?
Kan inderdaad zijn zoals BoL zegt dat ie ondertussen een leuker gesprek heeft gehad met iemand. Of het gesprek was wel leuk, maar t had toch niets bijzonders achter gelaten. Iemand kan gewoon mee gaan in de flow van het gesprek, maar dat het tegelijkertijd niet datgene is wat ie zoekt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:11 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar we hebben echt een hele avond leuk gesproken met elkaar. Ik vind het moeilijk te begrijpen dat iemand dan niet nog eens met die persoon wil praten.
Soms staat je hoofd ook een tijdje niet naar het hele datingsitegebeuren, dat heb ik weleens namelijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:18 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Met online dating kan je gerust al je verwachtingen van redelijkheid en waardigheid in de prullenbak gooien
Eigen gevoel gaat voor. Vind iemand je leuk, dan krijg je aandacht, moeite, doordachte reacties etc. Zo niet, dan hoor je niets meer of reageert iemand inderdaad nog even kort, omdat iemand dan kennelijk toch nog een beetje aardig is van nature oid.
Je zou wellicht in een bericht kunnen voorstellen om af te spreken? Wordt daar niet of negatief op gereageerd dan heb je in elk geval duidelijkheid. En als er positief op wordt gereageerd, dan heb je een date gescoord. Ik zie alleen maar voordelen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:11 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar we hebben echt een hele avond leuk gesproken met elkaar. Ik vind het moeilijk te begrijpen dat iemand dan niet nog eens met die persoon wil praten.
En dit klinkt alleszins aannemelijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:18 schreef japiedevlugge het volgende:
Of het gesprek was wel leuk, maar t had toch niets bijzonders achter gelaten. Iemand kan gewoon mee gaan in de flow van het gesprek, maar dat het tegelijkertijd niet datgene is wat ie zoekt.
Ja dat klinkt aannemelijk allemaal. Wel jammer. Ik ging de avond erop helemaal enthousiast weer achter me pc zitten. En toen was het wel een teleurstellingquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:18 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Met online dating kan je gerust al je verwachtingen van redelijkheid en waardigheid in de prullenbak gooien
Eigen gevoel gaat voor. Vind iemand je leuk, dan krijg je aandacht, moeite, doordachte reacties etc. Zo niet, dan hoor je niets meer of reageert iemand inderdaad nog even kort, omdat iemand dan kennelijk toch nog een beetje aardig is van nature oid.
[..]
Kan inderdaad zijn zoals BoL zegt dat ie ondertussen een leuker gesprek heeft gehad met iemand. Of het gesprek was wel leuk, maar t had toch niets bijzonders achter gelaten. Iemand kan gewoon mee gaan in de flow van het gesprek, maar dat het tegelijkertijd niet datgene is wat ie zoekt.
Ja dat herken ik ook wel. Dan vergeet je ook om te de site te checken. Maar dat deden ze dus wel! Wel online, maar niet aanspreken. En als je hen aanspreekt is het een kort gesprekje.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Soms staat je hoofd ook een tijdje niet naar het hele datingsitegebeuren, dat heb ik weleens namelijk.
Tja, als je daar ook zo schrijft.quote:
ik ga niet na 1 gesprek al voorstellen om af te sprekenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:23 schreef RVDBRDM het volgende:
[..]
Je zou wellicht in een bericht kunnen voorstellen om af te spreken? Wordt daar niet of negatief op gereageerd dan heb je in elk geval duidelijkheid. En als er positief op wordt gereageerd, dan heb je een date gescoord. Ik zie alleen maar voordelen.
[..]
En dit klinkt alleszins aannemelijk.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Tja, als je daar ook zo schrijft.
Ze heeft duidelijk je profieltekst niet gelezenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Tja, als je daar ook zo schrijft.
klopt, op welke site staat die dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:55 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Ze heeft duidelijk je profieltekst niet gelezen
R&P / Dating(site)-ervaringen #389 - Waar we geen nieuwe topics meer openenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:07 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
klopt, op welke site staat die dan?
Thnxquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
R&P / Dating(site)-ervaringen #389 - Waar we geen nieuwe topics meer openen
Moest klimrijk even googlen; niets voor mij maar wat een leuke, originele eerste date!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:12 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, na weer contact met een meid op PaiQ heb ik een date weten te regelen na een paar weken intensief chatten. Ze gaat nog wel op vakantie dus het zal daarna zijn, maar het plan is om naar Klimrijk te gaan en vervolgens iets te gaan drinken en eten. Leuke meid ook en de gesprekken duren ook lekker lang. Ook geen korte antwoorden en dat is erg goed.
Hier zit wel meer potentie in
Ah nice. Is leuk om te doenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:12 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, na weer contact met een meid op PaiQ heb ik een date weten te regelen na een paar weken intensief chatten. Ze gaat nog wel op vakantie dus het zal daarna zijn, maar het plan is om naar Klimrijk te gaan en vervolgens iets te gaan drinken en eten. Leuke meid ook en de gesprekken duren ook lekker lang. Ook geen korte antwoorden en dat is erg goed.
Hier zit wel meer potentie in
Deze doet het anders primaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:17 schreef Rickario het volgende:
Nog even een tip voor iedereen: Geen zonnebrilfoto's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: ik zie opeens dat ik toch wel aardig wat kg ben afgevalleN
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Deze doet het anders primaJe bent dan ook een gigantische gitaarhunkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: ik zie opeens dat ik toch wel aardig wat kg ben afgevalleN![]()
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:30 schreef Rickario het volgende:
[..]
Je bent dan ook een gigantische gitaarhunk
Idd ja! Hoe irritant is dat elke keer.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:17 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ik heb er ook eentje. Ik vind hem ook niet echt wat, maar staat al wel een tijdje gedeeld eerste. Dan ben ik ook wel weer zo opportunistisch om hem mooi te laten staan. Je zou verwachten dat die foto alleen paupers aantrekt, maar zelfs dat valt reuze mee.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:17 schreef Rickario het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |