abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 augustus 2013 @ 11:22:27 #101
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_130546748
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 11:07 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Want vreemdgaan is het enige wat iemand fout maakt :')

Jij komt hier ook alleen maar om belachelijke aannames te doen, of niet? :')
Volgens mij komt het daar wel op neer. Of is iemand dan crimineel ofzo?
Grijp ze!
pi_130547267
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 11:22 schreef japiedevlugge het volgende:

[..]

Volgens mij komt het daar wel op neer. Of is iemand dan crimineel ofzo?
Ik zou nog een heleboel andere dingen kunnen bedenken die fout zijn.
En dat is dan nog persoonlijk ook.

Wat ik fout vind hoef jij niet fout te vinden.
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
  woensdag 28 augustus 2013 @ 11:59:47 #103
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_130547935
Leuk om te lezen dat er weer dates op stapel staan in dit topic :)

Zit zelf weer even in de welbekende afkickfase nu, kleine 2 mnd vrij intensief met laatste date beziggeweest, nu duidelijk is dat we niet verder gaan moet ik weer even de knop omzetten naar 'beginstand' zeg maar. Zie op dit moment wel weer op tegen het hele riedeltje van introductie, standaard vragen uitwisselen etc met potentiële volgende date al weet ik nu al dat als ik straks eenmaal bezig ben ik het toch stiekem weer leuk vind. (Internet)daten, vermoeiend en leuk tegelijk :D
pi_130548394
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 11:40 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

Ik zou nog een heleboel andere dingen kunnen bedenken die fout zijn.
En dat is dan nog persoonlijk ook.

Wat ik fout vind hoef jij niet fout te vinden.
Dat is zeker waar, maar hoe zij het verwoordt:
quote:
En typisch fout... tja hoe leg je dat uit? Bepaalde soort uitstraling, charisma. Er is iets waar je meer van wilt weten. Doet leuk en lief, maar ondertussen...
Lijkt het mij meer vreemdgaan of crimineel.

Zelf heb ik ook een miniscuul dilemma. Ik vind een meid uit een buurdorp erg leuk en ze mij ook(lijkt het), heb haar nog maar 2 keer gezien, ook al woont ze zo dichtbij. Verder beetje whatsappen :')
Maargoed ik zie haar komende vrijdag ook weer, want het is daar kermis dit weekend. Op zich klinkt dit allemaal heel normaal natuurlijk, maar het 'probleem' is dat ze zwart is. Voor mij maakt dit echt niet uit, maar ik woon in zo'n klein gat en de mensen zijn hier niet zo multicultureel.
Op verjaardagen en dergelijke worden veel grappen gemaakt over negers/turken. Ook zijn er in mijn omgeving toch veel mensen redelijk tegen buitenlanders, maar ze zijn wel hypocriet. In mijn dorp woont ook een jongen die geadopteerd is en dit is erg lang mijn beste vriend geweest. En daar hoor je dan niemand over.
Deze meid is ook geadopteerd, dus ze heeft wel gewoon een echte nederlandse opvoeding gehad. Maar toch kijk ik wat angstig aan tegenover de reacties van mijn omgeving.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 12:17:11 #105
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130548500
Dan heb je sukkels van vrienden/kennissen. Ga voor het meisje omdat jij het wil, niet omdat anderen het niet zien zitten.
pi_130548562
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 12:13 schreef JAOC het volgende:

het 'probleem' is dat ze zwart is. Voor mij maakt dit echt niet uit, maar ik woon in zo'n klein gat en de mensen zijn hier niet zo multicultureel.

toch kijk ik wat angstig aan tegenover de reacties van mijn omgeving.
Het maakt je dus wel iets uit. Want anders zou je maling hebben aan de reacties van je omgeving
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_130548597
Ik hoop dan toch echt dat je dikke scheit hebt aan vrienden en dorpgenoten???
  woensdag 28 augustus 2013 @ 12:35:20 #108
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_130549149
Iedereen die iets te mekkeren zou hebben op de kleur of afkomst zou redelijk snel uit mijn vrienden groep geflikkerd worden. Wat is dat trouwens met die grappen echt man ik kom ook uit Limburg, iedereen lacht daar toch ook mee ... het is niet omdat er een blondje in de groep zit dat domme blondjes moppen niet toegestaan zijn, dus ik zie echt niet in waarom dat een probleem zou vormen. Ik heb ook een wat donkerdere vriend en ik maak ook gewoon grapjes tegen hem. Laatst was hij een Twix aan het eten en ik zei heel droog "Zie da ge nie in uwe vinger bijt he ... " alletwee hard aan het lachen :)
Minds are like parachutes, they work best when open!
pi_130549829
Hmm m'n friendzone "date" van vrijdag wil nu iets te graag weer afspreken :') Begin haast te denken dat ze meer wil. Wat ben ik toch een held in mezelf in lastige situaties werken :')
pi_130550582
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 12:55 schreef Rickario het volgende:
Hmm m'n friendzone "date" van vrijdag wil nu iets te graag weer afspreken :') Begin haast te denken dat ze meer wil. Wat ben ik toch een held in mezelf in lastige situaties werken :')
Herkenbaar.. dat van die lastige situaties.
pi_130552413
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 12:35 schreef HaerdenC het volgende:
Iedereen die iets te mekkeren zou hebben op de kleur of afkomst zou redelijk snel uit mijn vrienden groep geflikkerd worden. Wat is dat trouwens met die grappen echt man ik kom ook uit Limburg, iedereen lacht daar toch ook mee ... het is niet omdat er een blondje in de groep zit dat domme blondjes moppen niet toegestaan zijn, dus ik zie echt niet in waarom dat een probleem zou vormen. Ik heb ook een wat donkerdere vriend en ik maak ook gewoon grapjes tegen hem. Laatst was hij een Twix aan het eten en ik zei heel droog "Zie da ge nie in uwe vinger bijt he ... " alletwee hard aan het lachen :)
Daar heb je ook helemaal gelijk in, zeker wat betreft die humor. Zo ging ik ook altijd met die donkere vriend om en volgens heeft zij ook dat soort humor met haar vriendinnen.
En het is ook niet dat mijn vriendengroep er tegen is, integendeel zelfs. Hooguit een iemand die het zelf zeker nooit zou doen, maar hij heeft dat nog helemaal niet geuit. Alleen samen hebben we uiteraard wat grapjes over gemaakt. Zelfs hele slechte grappen :+ , maar boeien.

Maar het is eerder die soort van kennissen, alleen daar heb ik zowiezo schijt aan tegenwoordig. Zeker als ik dan zie met wat voor wijven zij rondlopen :r

quote:
Afstand genomen en toen dacht ze: Oeps! Die jongen was toch wel heel erg leuk :')
  woensdag 28 augustus 2013 @ 14:05:54 #112
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_130552556
w
quote:
Waarom zeg je gewoon niet nee?
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 14:05:57 #113
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_130552560
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:03 schreef JAOC het volgende:

[..]

[..]

Afstand genomen en toen dacht ze: Oeps! Die jongen was toch wel heel erg leuk :')
of zo hopeloos dat ze dit maar wil omdat er niet beters te hosselen is ... toch mee opletten en eventueel gewoon eerlijk en open vragen.
pi_130552740
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 12:13 schreef JAOC het volgende:
-knip-
"Joah, die benne hier op'groeid, da benne 'goeie' butenlanders".

Dat werk?
  woensdag 28 augustus 2013 @ 14:14:27 #115
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_130552982
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:09 schreef Deshain het volgende:

[..]

"Joah, die benne hier op'groeid, da benne 'goeie' butenlanders".

Dat werk?
Of blijven volhouden dat zijn/haar ouders een zonnebank centrum uitbaten :'-) ook altijd goed om het ijs te breken
pi_130554150
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:05 schreef Zihuatanejo het volgende:
w

[..]

Waarom zeg je gewoon niet nee?
Omdat ik het verder wel leuk en fijn met haar heb :)
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:05 schreef HaerdenC het volgende:

[..]

of zo hopeloos dat ze dit maar wil omdat er niet beters te hosselen is ... toch mee opletten en eventueel gewoon eerlijk en open vragen.
Daar ben ik niet bang voor.
Ik ben er heel open in en ze weet hoe ik er in sta. Zelf zegt ze dat ze er net zo over denkt. Maar toch krijg ik nu ineens zoveel meer aandacht dat ik begin te denken dat ze misschien toch gevoelens voor me heeft gekregen. Hoe hard ze dit ook ontkent :')
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:14 schreef HaerdenC het volgende:

[..]

Of blijven volhouden dat zijn/haar ouders een zonnebank centrum uitbaten :'-) ook altijd goed om het ijs te breken
Nee, gewoon voor het meisje gaan die je zelf leuk vindt. Vinden je vrienden het niks...jammer voor hun :W
  woensdag 28 augustus 2013 @ 14:47:57 #117
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130554408
Gewoon overheen Rickario :7
Zolang je eerlijk en duidelijk tegen elkaar bent hoeft dat helemaal geen probleem te zijn *O*

Ejacu... ehhhh Enjoy *O*
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_130555627
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 13:17 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Herkenbaar.. dat van die lastige situaties.
Ik ben lastig. Neuken? :9
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_130559947
quote:
6s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 15:18 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Ik ben lastig. Neuken? :9
Moeten we dan niet eerst een lastige situatie creëren? Of zou het daardoor al ingewikkeld genoeg worden?
pi_130563438
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 17:07 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Moeten we dan niet eerst een lastige situatie creëren? Of zou het daardoor al ingewikkeld genoeg worden?
Wijs hem af voor een ongemakkelijke situatie :7
pi_130563557
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 18:55 schreef Rickario het volgende:

[..]

Wijs hem af voor een ongemakkelijke situatie :7
Owja... logisch natuurlijk :P
pi_130564752
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 17:07 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Het is zelden ingewikkeld genoeg. ;(
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_130565234
Rare mannen....

Heb 2 x op 2 verschillende sites erg leuke eerste gesprekken gevoerd, waarbij we beiden uitspraken dat we het een leuk gesprek vonden en hoopten elkaar snel weer te spreken. En dan gebeurt dat daarna niet meer....
Ze komen weinig meer online en de berichtjes zijn kort....

Ik denk dat ze het dan toch niet zo interessant vonden, maar waarom zoiets dan niet eerlijk zeggen? :?
  woensdag 28 augustus 2013 @ 20:06:41 #124
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_130566438
quote:
99s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 19:40 schreef Quickie_Brat het volgende:
Rare mannen....

Heb 2 x op 2 verschillende sites erg leuke eerste gesprekken gevoerd, waarbij we beiden uitspraken dat we het een leuk gesprek vonden en hoopten elkaar snel weer te spreken. En dan gebeurt dat daarna niet meer....
Ze komen weinig meer online en de berichtjes zijn kort....

Ik denk dat ze het dan toch niet zo interessant vonden, maar waarom zoiets dan niet eerlijk zeggen? :?
de vijver is groot en er zwemmen continu leuke visjes rond.
pi_130566662
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 20:06 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

de vijver is groot en er zwemmen continu leuke visjes rond.
Dat snap ik, maar we hebben echt een hele avond leuk gesproken met elkaar. Ik vind het moeilijk te begrijpen dat iemand dan niet nog eens met die persoon wil praten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')