Volgens mij komt het daar wel op neer. Of is iemand dan crimineel ofzo?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Want vreemdgaan is het enige wat iemand fout maakt
Jij komt hier ook alleen maar om belachelijke aannames te doen, of niet?
Ik zou nog een heleboel andere dingen kunnen bedenken die fout zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:22 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Volgens mij komt het daar wel op neer. Of is iemand dan crimineel ofzo?
Dat is zeker waar, maar hoe zij het verwoordt:quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:40 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Ik zou nog een heleboel andere dingen kunnen bedenken die fout zijn.
En dat is dan nog persoonlijk ook.
Wat ik fout vind hoef jij niet fout te vinden.
Lijkt het mij meer vreemdgaan of crimineel.quote:En typisch fout... tja hoe leg je dat uit? Bepaalde soort uitstraling, charisma. Er is iets waar je meer van wilt weten. Doet leuk en lief, maar ondertussen...
Het maakt je dus wel iets uit. Want anders zou je maling hebben aan de reacties van je omgevingquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:13 schreef JAOC het volgende:
het 'probleem' is dat ze zwart is. Voor mij maakt dit echt niet uit, maar ik woon in zo'n klein gat en de mensen zijn hier niet zo multicultureel.
toch kijk ik wat angstig aan tegenover de reacties van mijn omgeving.
Herkenbaar.. dat van die lastige situaties.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:55 schreef Rickario het volgende:
Hmm m'n friendzone "date" van vrijdag wil nu iets te graag weer afsprekenBegin haast te denken dat ze meer wil. Wat ben ik toch een held in mezelf in lastige situaties werken
Daar heb je ook helemaal gelijk in, zeker wat betreft die humor. Zo ging ik ook altijd met die donkere vriend om en volgens heeft zij ook dat soort humor met haar vriendinnen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:35 schreef HaerdenC het volgende:
Iedereen die iets te mekkeren zou hebben op de kleur of afkomst zou redelijk snel uit mijn vrienden groep geflikkerd worden. Wat is dat trouwens met die grappen echt man ik kom ook uit Limburg, iedereen lacht daar toch ook mee ... het is niet omdat er een blondje in de groep zit dat domme blondjes moppen niet toegestaan zijn, dus ik zie echt niet in waarom dat een probleem zou vormen. Ik heb ook een wat donkerdere vriend en ik maak ook gewoon grapjes tegen hem. Laatst was hij een Twix aan het eten en ik zei heel droog "Zie da ge nie in uwe vinger bijt he ... " alletwee hard aan het lachen
Afstand genomen en toen dacht ze: Oeps! Die jongen was toch wel heel erg leukquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:55 schreef Rickario het volgende:
Hmm m'n friendzone "date" van vrijdag wil nu iets te graag weer afsprekenBegin haast te denken dat ze meer wil. Wat ben ik toch een held in mezelf in lastige situaties werken
Waarom zeg je gewoon niet nee?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:55 schreef Rickario het volgende:
of zo hopeloos dat ze dit maar wil omdat er niet beters te hosselen is ... toch mee opletten en eventueel gewoon eerlijk en open vragen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:03 schreef JAOC het volgende:
[..]
[..]
Afstand genomen en toen dacht ze: Oeps! Die jongen was toch wel heel erg leuk
Of blijven volhouden dat zijn/haar ouders een zonnebank centrum uitbaten :'-) ook altijd goed om het ijs te brekenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:09 schreef Deshain het volgende:
[..]
"Joah, die benne hier op'groeid, da benne 'goeie' butenlanders".
Dat werk?
Omdat ik het verder wel leuk en fijn met haar hebquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:05 schreef Zihuatanejo het volgende:
w
[..]
Waarom zeg je gewoon niet nee?
Daar ben ik niet bang voor.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:05 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
of zo hopeloos dat ze dit maar wil omdat er niet beters te hosselen is ... toch mee opletten en eventueel gewoon eerlijk en open vragen.
Nee, gewoon voor het meisje gaan die je zelf leuk vindt. Vinden je vrienden het niks...jammer voor hunquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:14 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Of blijven volhouden dat zijn/haar ouders een zonnebank centrum uitbaten :'-) ook altijd goed om het ijs te breken
Ik ben lastig. Neuken?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:17 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Herkenbaar.. dat van die lastige situaties.
Moeten we dan niet eerst een lastige situatie creëren? Of zou het daardoor al ingewikkeld genoeg worden?quote:
Wijs hem af voor een ongemakkelijke situatiequote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:07 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Moeten we dan niet eerst een lastige situatie creëren? Of zou het daardoor al ingewikkeld genoeg worden?
Owja... logisch natuurlijkquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:55 schreef Rickario het volgende:
[..]
Wijs hem af voor een ongemakkelijke situatie
Het is zelden ingewikkeld genoeg.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:07 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Moeten we dan niet eerst een lastige situatie creëren? Of zou het daardoor al ingewikkeld genoeg worden?
de vijver is groot en er zwemmen continu leuke visjes rond.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:40 schreef Quickie_Brat het volgende:
Rare mannen....
Heb 2 x op 2 verschillende sites erg leuke eerste gesprekken gevoerd, waarbij we beiden uitspraken dat we het een leuk gesprek vonden en hoopten elkaar snel weer te spreken. En dan gebeurt dat daarna niet meer....
Ze komen weinig meer online en de berichtjes zijn kort....
Ik denk dat ze het dan toch niet zo interessant vonden, maar waarom zoiets dan niet eerlijk zeggen?
Dat snap ik, maar we hebben echt een hele avond leuk gesproken met elkaar. Ik vind het moeilijk te begrijpen dat iemand dan niet nog eens met die persoon wil praten.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:06 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
de vijver is groot en er zwemmen continu leuke visjes rond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |