abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130589518
Twee tegelijk daten/zoenen of meer :{w
Kies gewoon.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 11:47:20 #202
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130589592
En een kans op een trio vergooien? NOOIT! :P
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_130589644
quote:
2s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 11:47 schreef SilentChaos het volgende:
En een kans op een trio vergooien? NOOIT! :P
Nodig ze dan ook tegelijkertijd uit :')
  donderdag 29 augustus 2013 @ 11:51:12 #204
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130589701
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 11:49 schreef Rickario het volgende:

[..]

Nodig ze dan ook tegelijkertijd uit :')
Je moet ze eerst voorbereiden en een beetje kneden :P Dit vereist zorgvuldige planning!
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  donderdag 29 augustus 2013 @ 11:52:37 #205
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130589741
quote:
2s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 11:51 schreef SilentChaos het volgende:
Je moet ze eerst voorbereiden en een beetje kneden :P Dit vereist zorgvuldige planning!
Idd ja. Maar wie weet heeft het succes. Proberen kan geen kwaad ;)
pi_130589817
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 09:38 schreef JAOC het volgende:
Het gaat nu al een tijdje over muziek hier, maar niemand die hier een beetje van dance houd? Festivals zoals Tomorrowland, Mysteryland, Dance Valley?
Ik had het destijds wel gewoon in mijn profieltekst staan dat ik écht niet zat te wachten op iemand die alleen maar naar elektronische meuk luistert. Vervolgens na de tweede date had er eentje 2 kaartjes gekocht voor Mysteryland om mij "om te krijgen want het is zo'n lekker sfeertje". Heb haar nummer geblocked en niks meer laten horen... Via via vernomen dat ze het me nog steeds kwalijk neemt (5-6 jaar later). Dit is trouwens ook de reden dat ik altijd minstens 25 km buiten mijn woonplaats heb gedate.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 11:56:29 #207
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130589836
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 11:55 schreef Deshain het volgende:

[..]

Ik had het destijds wel gewoon in mijn profieltekst staan dat ik écht niet zat te wachten op iemand die alleen maar naar elektronische meuk luistert. Vervolgens na de tweede date had er eentje 2 kaartjes gekocht voor Mysteryland om mij "om te krijgen want het is zo'n lekker sfeertje". Heb haar nummer geblocked en niks meer laten horen... Via via vernomen dat ze het me nog steeds kwalijk neemt (5-6 jaar later). Dit is trouwens ook de reden dat ik altijd minstens 25 km buiten mijn woonplaats heb gedate.
Gelijk geblokkeerd? Of aangegeven dat je er niet van gediend was en dat je het niet verder zag gaan?
pi_130589863
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 11:44 schreef Rickario het volgende:
Twee tegelijk daten/zoenen of meer :{w
Kies gewoon.
Sorry hoor, maar ik heb ook vaak moeite met zo'n keuzes.
Zo heb je een tijdje niks en dan ineens 3 tegelijk. Ik vind het dan ook ooit supermoeilijk om een keuze te maken. Je kan dan wel voor de eerste gaan en de rest links laten liggen, maar dat is bij mij vaker de foute keuze geweest :')

En bij sommige meiden heb je langer de tijd nodig om ze 'over te halen' :')
Je kan dan wel al het andere vrouwelijke contact direct afkappen, maar dan blijf je weer alleen over.
pi_130590004
quote:
7s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 11:56 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Gelijk geblokkeerd? Of aangegeven dat je er niet van gediend was en dat je het niet verder zag gaan?
Als ik in mijn profiel aangeef dat ik niet op zoek ben naar iemand die mij wil veranderen én expliciet vermeld dat ik niet van house/dance/techno/hardstyle/andere rommel hou, het nog een keer naar voren komt tijdens beide dates en dan vervolgens toch doen zonder overleg neem ik daar inderdaad niet de moeite voor.
pi_130590238
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 12:02 schreef Deshain het volgende:

[..]

Als ik in mijn profiel aangeef dat ik niet op zoek ben naar iemand die mij wil veranderen én expliciet vermeld dat ik niet van house/dance/techno/hardstyle/andere rommel hou, het nog een keer naar voren komt tijdens beide dates en dan vervolgens toch doen zonder overleg neem ik daar inderdaad niet de moeite voor.
Man man man. Misschien wilde ze je gewoon eens kennis laten maken met zo'n feestje zonder je iets door de strot te rammen. Je had toch ook gewoon kunnen zeggen dat je het niet zag zitten? Meteen blokken vind ik nogal een lompe actie :')
pi_130590395
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 12:02 schreef Deshain het volgende:

[..]

Ze had jou moeten blokkeren omdat je je als een closed minded sukkeltje gedroeg :{ . Ik vind het een bijzonder asociale actie van jou. Kennelijk ben je niet op zoek naar spontane en initatiefrijke mensen die ergens enthousiast over kunnen zijn en dat graag met jou willen delen.

Terecht dat ze het je kwalijk neemt.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 12:16:28 #212
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_130590419
Beetje overdreven reactie inderdaad, het is niet alsof ze je uitnodigde naar de kkk of zo.
Grijp ze!
pi_130590584
En toch herken ik er iets in

Alleen was het bij mij een schoonmoeder die ongevraagd (en ongewenst) aankwam met twee kaartjes voor de EO jongerendag...

Relatie was heel kort daarna over, wel na uitleg aan m'n vriendin, maar voor uitleg aan haar moeder heb ik de moeite niet meer genomen.
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_130590590
Sowieso mensen die nergens voor open staan en alleen maar strikte eisen hebben. Wat maakt het nou uit wat iemands muzieksmaak is? Als diegene er maar blij/enthousiast over is, dan is het toch goed. Of je bij iemand past kan je niet afmeten aan de hand van muzieksmaak. Het wordt wat anders als iemand zich zijn leven laat beheersen door een muziekstroming en zich als onderdeel van een subcultuur gaat gedragen, maar zolang dat niet het geval is maakt het allemaal niets uit imo.
pi_130590635
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 12:23 schreef grazianopelle het volgende:
Sowieso mensen die nergens voor open staan en alleen maar strikte eisen hebben. Wat maakt het nou uit wat iemands muzieksmaak is? Als diegene er maar blij/enthousiast over is, dan is het toch goed. Of je bij iemand past kan je niet afmeten aan de hand van muzieksmaak. Het wordt wat anders als iemand zich zijn leven laat beheersen door een muziekstroming en zich als onderdeel van een subcultuur gaat gedragen, maar zolang dat niet het geval is maakt het allemaal niets uit imo.
Dit inderdaad. Man man man, wat een oppervlakkig gejengel.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 12:27:56 #216
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130590697
Zomaar kaartje kopen en verwachten dat iemand meegaat, is natuurlijk niet de bedoeling.
Maar om dan iemand gelijk te blokkeren en niets meer tegen te zeggen, nee dat slaat nergens op. Dat is nog erger dan een kaartje kopen om iemand mee te willen laten genieten .
pi_130590831
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 12:10 schreef Rickario het volgende:

[..]

Man man man. Misschien wilde ze je gewoon eens kennis laten maken met zo'n feestje zonder je iets door de strot te rammen. Je had toch ook gewoon kunnen zeggen dat je het niet zag zitten? Meteen blokken vind ik nogal een lompe actie :')
Ik sta dan ook niet bekend om mijn tact...

Had haar ervoor tijdens een date wel al verteld dat ik één keer zo stom was om er heen te gaan nadat vrienden me hadden overgehaald en binnen 2 uur weer weg was van treurigheid.

quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 12:15 schreef grazianopelle het volgende:

[..]

Ze had jou moeten blokkeren omdat je je als een closed minded sukkeltje gedroeg :{
Ik was eerder *O*
quote:
. Ik vind het een bijzonder asociale actie van jou. Kennelijk ben je niet op zoek naar spontane en initatiefrijke mensen die ergens enthousiast over kunnen zijn en dat graag met jou willen delen.
Dat heb je helemaal goed gezien.
quote:
Terecht dat ze het je kwalijk neemt.
Ja inderdaad, geef er alleen geen flikker om..

quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 12:16 schreef japiedevlugge het volgende:
Beetje overdreven reactie inderdaad, het is niet alsof ze je uitnodigde naar de kkk of zo.
Dat zou een beetje raar zijn aangezien ze niet blank is.

quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 12:23 schreef grazianopelle het volgende:
Tja ieder zijn ding, mijn vrije tijd wordt vrijwel volledig beheerst door muziek en dan luister ik vrijwel alles buiten elektronische muziek wat op dergelijke feesten wordt gedraaid (Air trek ik wél bijvoorbeeld) en Nederlandstalige volksmuziek. Als iemand dan juist die stijlen als enige muzikale interesse heeft weet ik voor mijzelf dat het 100% zeker niet gaat werken.

quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 12:25 schreef Fascination het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Man man man, wat een oppervlakkig gejengel.
Joh zo had ik nog wel meer eisen, het interesseert me geen reet of je de hele avond met me gezoend hebt of ergens anders met je mond hebt gezeten wat aan mijn lichaam vastzit maar je blijft van mijn tandenborstel af...

quote:
7s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 12:27 schreef Cue_ het volgende:
Zomaar kaartje kopen en verwachten dat iemand meegaat, is natuurlijk niet de bedoeling.
Maar om dan iemand gelijk te blokkeren en niets meer tegen te zeggen, nee dat slaat nergens op. Dat is nog erger dan een kaartje kopen om iemand mee te willen laten genieten .
Ik zal het onthouden mocht ik ooit weer op zoek moeten gaan, geef ik iemand die allergisch is voor katten (en dat reeds 4 maal heeft aangegeven) een mand jonge poesjes. ^O^
  donderdag 29 augustus 2013 @ 12:35:19 #218
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_130590917
quote:
7s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 12:27 schreef Cue_ het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat hij haar daarmee een gunst heeft gedaan.
Vooral als ik zijn reactie hierboven zo lees :)
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_130590964
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 12:33 schreef Deshain het volgende:

[..]

Had haar ervoor tijdens een date wel al verteld dat ik één keer zo stom was om er heen te gaan nadat vrienden me hadden overgehaald en binnen 2 uur weer weg was van treurigheid.

[..]

Ik was eerder *O*

[..]

[..]

[..]

[..]

Tja ieder zijn ding, mijn vrije tijd wordt vrijwel volledig beheerst door muziek en dan luister ik vrijwel alles buiten elektronische muziek wat op dergelijke feesten wordt gedraaid (Air trek ik wél bijvoorbeeld) en Nederlandstalige volksmuziek. Als iemand dan juist die stijlen als enige muzikale interesse heeft weet ik voor mijzelf dat het 100% zeker niet gaat werken.

[..]

Joh zo had ik nog wel meer eisen, het interesseert me geen reet of je de hele avond met me gezoend hebt of ergens anders met je mond hebt gezeten wat aan mijn lichaam vastzit maar je blijft van mijn tandenborstel af...

[..]

Ik zal het onthouden mocht ik ooit weer op zoek moeten gaan, geef ik iemand die allergisch is voor katten (en dat reeds 4 maal heeft aangegeven) een mand jonge poesjes. ^O^
Zo, jij lijkt mij een sociale en aardige vent. ^O^
pi_130591125
quote:

[..]

[..]

Ik was eerder *O*

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

En nu lekker recalcitrant de hardliner uithangen. Ze hebben jou maar te accepteren, maar jij hoeft anderen niet zomaar te accepteren. Nee, dan krijgen ze een enkeltje block list. :')
  donderdag 29 augustus 2013 @ 12:47:30 #221
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_130591310
Haha inderdaad, moet echt een feest zijn om met die gozer te daten. :')

In het restaurant:
"He Deshain, wil je wat van mijn gerecht proberen? :P "
-IK ZEG GODVERDOMME NET DAT IK GEEN ZALM LUST, ACHTERLIJKE TRIEN!!! *loopt weg zonder wat te zeggen*

Kleine kleuter. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_130591374
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 12:47 schreef Silenus het volgende:
Haha inderdaad, moet echt een feest zijn om met die gozer te daten. :')

In het restaurant:
"He Deshain, wil je wat van mijn gerecht proberen? :P "
-IK ZEG GODVERDOMME NET DAT IK GEEN ZALM LUST, ACHTERLIJKE TRIEN!!! *loopt weg zonder wat te zeggen*

Kleine kleuter. :')
Ik zie bij hem thuis ook al de borden spaghetti door de kamer vliegen, gevolgd door slaande deuren en zacht gegrien vanonder het Bob de Bouwer dekbed.
pi_130591403
quote:

[..]

Hoe oud is ze? Het lijkt me een leuke meid.
pi_130591460
quote:

[..]

[..]

Ik was eerder *O*

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Waarom blijf je niet lekker alleen. Lijkt mij de beste optie voor je.
pi_130591596
quote:

[..]

[..]

Ik was eerder *O*

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Poeh, het moet wel een feest zijn om in jouw gezelschap te verkeren zeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')