Wat ga je aantrekken? Een overhemd? Polo? T-Shirtquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:13 schreef HaerdenC het volgende:
Bleh gebeurt niet snel maar echt zenuwen voor vanavond en ik heb geen idee waarom.
Daar verschillen mensen inderdaad in.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:13 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Nou ze gaf me anders wel aardig het gevoel dat het aan het groeien was. Maar goed, wellicht ben ik daar anders in. Als ik twijfel over mijn gevoel dan ga ik ook niet allemaal intiem doen en bepaalde berichten sturen.
Trendy schoenen, donkere broek, zwart modern half synthetisch hemd en een business smart vestje. Gelkopje en 2 dagen stoppelbaard ...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat ga je aantrekken? Een overhemd? Polo? T-Shirt?
Mag je weer naar de speeltuin?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:18 schreef Seikcid het volgende:
Ik ga in ieder geval weer eens wippen dit weekend.
Met je maatjes naar de Wallen zaterdag?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:18 schreef Seikcid het volgende:
Heb je je zakgeld weer opgespaard voor je halfjaarlijkse wip bij casa rosso.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:18 schreef Seikcid het volgende:
Dat laatste in mijn geval (denk ik). Ze had ook al wel eerder aangegeven dat ze iemand is bij wie gevoel moet groeien. Vermoed dat ze dat dus nog even de kans heeft willen geven, maar dat 't niet kwam.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Neem aan dat ze sowieso al twijfelde / hoopte dat het gevoel nog zou groeien.
En uiteindelijk blijkbaar toch niet.
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik geen ideeeeeee heb wat ik me erbij voor moet stellenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:40 schreef BeamofLight het volgende:
zwart modern half synthetisch hemd en een business smart vestje
wordt niet scoren
Dat zei de mijne ook. Ik had gewoon veel raakvlakken met dr, dus dacht dat het ook wel goed zou komen. Maar ja, is best wel weer een tijd geleden, dat ik me er rot bij voel dat een date op niks is uitgelopen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat laatste in mijn geval (denk ik). Ze had ook al wel eerder aangegeven dat ze iemand is bij wie gevoel moet groeien. Vermoed dat ze dat dus nog even de kans heeft willen geven, maar dat 't niet kwam.
Zoenen/knuffelen/seks hoeft ook geen bevestiging te zijn van. Kan ook een manier zijn om uit te zoeken of het echt goed voelt.
Ik ga uit met een leerkracht en ben al wat ouder ... witte gympies en een gescheurde jeans met boorsthaar ontblote open staande shirt en een petje zou inderdaad niet scoren zijn maar dit gaat wel mee vallen hoorquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:40 schreef BeamofLight het volgende:
zwart modern half synthetisch hemd en een business smart vestje
wordt niet scoren
Ach, merk al dat de teleurstelling langzaam verdwijnt. Heb alweer zin om een nieuwe dame te ontmoeten. Zegt misschien ook wel watquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:43 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Dat zei de mijne ook. Ik had gewoon veel raakvlakken met dr, dus dacht dat het ook wel goed zou komen. Maar ja, is best wel weer een tijd geleden, dat ik me er rot bij voel dat een date op niks is uitgelopen.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ach, merk in mijn geval al dat de teleurstelling langzaam verdwijnt. Komt met jou ook wel goed. Heb alweer zin om een nieuwe dame te ontmoeten. Zegt misschien ook wel wat
Ja dat gebeurt mij meestal ook wel hoor, maar net een dag erna ben ik toch meestal wel teleurgesteld. Ik ga vanavond ook ff de stad in denk ik. Is ook altijd wel ff lekker. 1 keer kostte het me 2 weken, maar toen was ik echt zwaar verliefd geworden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ach, merk al dat de teleurstelling langzaam verdwijnt. Heb alweer zin om een nieuwe dame te ontmoeten. Zegt misschien ook wel wat
Whehe, kan hard aankomenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:09 schreef Cue_ het volgende:
Vanmiddag krijgen we de mail met de matches vanuit de speeddate. Daarin staat ook aangegeven (als het goed is) hoeveel mannen een 'ja'tje bij jou hebben aangegeven.
Zoals m'n collega mooi kon verwoorden "zou mij toch ergens steken als zelfs de sukkeltjes niet in me geintresseerd zouden zijn". Zit wat in
Nee, alleen een aantal. Alleen van de echte matches (jij en de ander 'ja' naar elkaar) krijg je het emailadres.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:14 schreef Rickario het volgende:
Whehe, kan hard aankomen
Hoe gaat dat dan? Zie je wie er allemaal een 'ja' hebben ingevuld?
Dus je collega heeft bij naar wat ze zelf zegt "sukkeltjes" ja ingevuld?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, alleen een aantal. Alleen van de echte matches (jij en de ander 'ja' naar elkaar) krijg je het emailadres.
Onder het mom van als je diegene tegenkomt en je weet dat hij/zij 'ja' hebt gezegd, en jij dan weer niet. Niet zo leuk enzo.
Nee, maar als ik een mail krijg met 0 matches is dat niet raar, want heb zelf maar bij 3 aangegeven er evt wel contact mee te willenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:37 schreef habitue het volgende:
[..]
Dus je collega heeft bij naar wat ze zelf zegt "sukkeltjes" ja ingevuld?
Ik veronderstel dat er altijd wel mensen tussenlopen die gewoon op zowat iedereen ja antwoorden vanwege hopeloos en zo of ben ik mis?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, maar als ik een mail krijg met 0 matches is dat niet raar, want heb zelf maar bij 3 aangegeven er evt wel contact mee te willen
maar als je dan ook te horen krijgt dat niemand van de 15 ofzo een 'ja' bij jou heeft ingevuld... dan is het toch wel triest lijkt me
Klopt, die zaten er naar mijn inziens ook tussen. Dus moet je nagaan als je daar zelfs geen 'ja' van krijgtquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:46 schreef HaerdenC het volgende:
Ik veronderstel dat er altijd wel mensen tussenlopen die gewoon op zowat iedereen ja antwoorden vanwege hopeloos en zo of ben ik mis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |