uhmmmquote:
Ik weet. Gaat de goede kant op zoquote:
heb je weer gedronken pappaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:02 schreef Champy het volgende:
[..]
Ik weet. Gaat de goede kant op zo
Ik weet ook niet waarom ik de lapo pakte, ik lurk te veel en maak te weinig topics.quote:
geeft niet maar volgende keer ff pakkende TT erbij en zoek ff een gymchickie danquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:06 schreef Champy het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waarom ik de lapo pakte, ik lurk te veel en maak te weinig topics.
Sorry boys&girls
Thank youquote:
damnquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:57 schreef no1uknow het volgende:
[..]
gestikt door een bar tijdens BP volgens de geruchten
een guy wilde 'm nog reanimeren maar jmp riep NO HOMO met z'n laatste adem helaas
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:17 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
damnrip
heb ff eerbetoon gemaakt, had hij wel leuk gevonden dnek ik, hij voelde zich hier altijd heel erg thuis
[ afbeelding ]
Sinds wanneer ben jij grappig.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:17 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
damnrip
heb ff eerbetoon gemaakt, had hij wel leuk gevonden dnek ik, hij voelde zich hier altijd heel erg thuis
[ afbeelding ]
Dit.quote:
+1quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Dit.
Waar zijn de leuke posts zonder als een achterlijke mongool over te hoeven komen?
Ik voel me juist enorm opgeblazenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:56 schreef Sapstengel het volgende:
Ja en ook de pomp die weg is, voel me direct een ecto na een weekje rust.
quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:57 schreef no1uknow het volgende:
[..]
gestikt door een bar tijdens BP volgens de geruchten
een guy wilde 'm nog reanimeren maar jmp riep NO HOMO met z'n laatste adem helaas
Tering!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:17 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
damnrip
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:18 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Oke boiss en gurls. Ik heb het even aangekeken met deze reeks en heb besloten er weer wat leven in te blazen... Geef me een paar dagen en ik maak van dit zootje droefs een ware bazenparade.
Mijn eerste kritische noot:
Im goingg wild for thee nigghhttttt!!!! BAM BAM BAM... FUCK IT... Gaan jongens. Vandaag weer losgegaan met legday.
Jullie boy is terug!!
Ja toch? Gewoon bak kwark aan het eten hoor. Je weet dat goed zit als je gewoon een bak van 500 gr kwark koning maakt binnen 1 min.quote:
Lekker optimel?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja toch? Gewoon bak kwark aan het eten hoor. Je weet dat goed zit als je gewoon een bak van 500 gr kwark koning maakt binnen 1 min.![]()
Alles lkkr bby?
0% vet, niet gaan haten vrnd!quote:
Bier heeft je muscle-protein synthesis permanent gefucked. Al je toekomstige natty gainz zijn kapoet. Alleen d-bol kan je nog redden.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:34 schreef Beach het volgende:
Ik drink nu een biertje, kieper ik mijn gains overboord daarmee of valt dat mee?
Hehe zo zie je maar hoe lekker je opknapt als je weer begint met trainen. Ik heb een soort gedwongen rustweek deze week en ik kan er maar slecht tegen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja toch? Gewoon bak kwark aan het eten hoor. Je weet dat goed zit als je gewoon een bak van 500 gr kwark koning maakt binnen 1 min.![]()
Alles lkkr bby?
Ach genieten moet kunnen toch, zou me bij 10 bier wel zorgen gaan maken tho. Hangt ook nog af welk biermerk, Amstel schijnt de ultimate gainkiller te zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:34 schreef Beach het volgende:
Ik drink nu een biertje, kieper ik mijn gains overboord daarmee of valt dat mee?
Ik was toch al van plan om te kurenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:38 schreef McNulty het volgende:
[..]
Bier heeft je muscle-protein synthesis permanent gefucked. Al je toekomstige natty gainz zijn kapoet. Alleen d-bol kan je nog redden.
dit doet me denken aan hey weissmanquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:44 schreef seto het volgende:
al 6 minuten zonder nieuwe reply
[ afbeelding ]
Ik vind je een beetje negatief.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:44 schreef seto het volgende:
al 6 minuten zonder nieuwe reply
[ afbeelding ]
nog harde gains gemaakt?quote:
Ik schrok al vanmiddag toen im hoorde day er tussen susteren en roermond een aanrijding was tussen een trein en een persoonquote:
Post eensch een paar geile wijven. Dat kan jij wel goed.quote:
Je zal maar diarree hebben op zo'n moment.quote:
Jaman, en zit nu bijna op de 76 kiloquote:
sickquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:39 schreef Susteren het volgende:
[..]
Jaman, en zit nu bijna op de 76 kilo
1 bak volle kwark per dagquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:46 schreef Beach het volgende:
Hoeveel bakken kwark werken jullie weg per dag?
Veel melk, veel leerdammer (7 gram per plak) en eierenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:41 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
sick
eiwit tekort al weten op te vullen?
geen kwark?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:50 schreef Susteren het volgende:
[..]
Veel melk, veel leerdammer (7 gram per plak) en eieren
Zit op ong 3 pakken, soms minder. Kwark zit helaas gelatine in, en die zonder (bio) is duurquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:51 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
geen kwark?
moet je sws 4 pakken melk oid drinken of een halve doos eieren wil je genoeg eiwit binnenkrijgen.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:53 schreef Susteren het volgende:
[..]
Zit op ong 3 pakken, soms minder. Kwark zit helaas gelatine in, en die zonder (bio) is duur
Doen! Ben je nóg aantrekkelijker.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:54 schreef Fanta-stick het volgende:
Sustie ik sit er aan te denken om weer terug te gaan naar die vega lifestyle...
Ik mag dat! Overigens een artikel gelezen ergens dat het niet uitmaakt of je je eiwitten uit soja of dode dieren haalt.quote:
M'n pillen zijn allemaal vega caps en vitaminen zit geen shell omheen ghehe. Drinken doe ik niet meer sinds ik fitquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:56 schreef Curlbrah het volgende:
[..]je maakt het jezelf wel moeilijk
hoe doe je dat met medicijnen, bier, vitaminetabletten enzulks dan?
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:57 schreef Susteren het volgende:
[..]
M'n pillen zijn allemaal vega caps en vitaminen zit geen shell omheen ghehe. Drinken doe ik niet meer sinds ik fit
Haal jij je vocht dan volledig uit groentes en fruit??quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:57 schreef Susteren het volgende:
[..]
M'n pillen zijn allemaal vega caps en vitaminen zit geen shell omheen ghehe. Drinken doe ik niet meer sinds ik fit
Vocht? Water, melk, sap.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Haal jij je vocht dan volledig uit groentes en fruit??
zit in de vitamine tabletten zelf he, niet in de capsule.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:57 schreef Susteren het volgende:
[..]
Voor een vrouw misschien niet, mannen worden pussy door alle oestrogenen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik mag dat! Overigens een artikel gelezen ergens dat het niet uitmaakt of je je eiwitten uit soja of dode dieren haalt.
Bullshit Bron?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik mag dat! Overigens een artikel gelezen ergens dat het niet uitmaakt of je je eiwitten uit soja of dode dieren haalt.
Drop eet ik niet ghehe, gelatinequote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:02 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
zit in de vitamine tabletten zelf he, niet in de capsule.
daarnaast: drop, margarine, frisdranken, lucifers, schuurpapier, haargel en paintballs.
En de rest van die dingen uit die lijst, ook niet meer?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:04 schreef Susteren het volgende:
[..]
Drop eet ik niet ghehe, gelatine
Ik rook niet, waar heb ik lucifers voor nodig? De rest ook niet ghehequote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:05 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
En de rest van die dingen uit die lijst, ook niet meer?
Nice, maar te erg attentionwhore.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:06 schreef McNulty het volgende:
Oh my gawd!Oh my gawd!
So hoort een tjik te zijn!
![]()
https://vine.co/v/haMeaEwmOQ5
Dat was gewoon tongue-in-cheek, ze deelt haar struggles gewoon. Meiden met extra booty hebben vaker moeite in om gangbare broeken te passen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nice, maar te erg attentionwhore.
Goed verhaal broeder, hoe reageren de mensen als ze dat lieve kleine sappigequote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:10 schreef Awesome_ het volgende:
Fuck vegetariërs. Ik draai soms de nek om van een jong geitje op de lokale kinderboerderij als de toezichthouder even niet kijkt, gewoon voor de lulz. Come at me
Goed verhaal man, ondertussen zit je daar te wenen met een konijntje in je handen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:10 schreef Awesome_ het volgende:
Fuck vegetariërs. Ik draai soms de nek om van een jong geitje op de lokale kinderboerderij als de toezichthouder even niet kijkt, gewoon voor de lulz. Come at me
seto waarom al die doodverklaringen?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:14 schreef seto het volgende:
je weet dat deze topic dood is als mensen normaal reageren op susteren
[ afbeelding ]
ik slacht elke maand 100 kippen bij de boerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:22 schreef McNulty het volgende:
Ik zit nu naar een kippenslachtfilmpje te kijken op youtube.
Maar jouw kippetje beul je tok ook af meje staaf.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:27 schreef Ethanolic het volgende:
jullie zijn dierebeulen.
ik heb 2 kippetjes die ik lekker eten geef en ik kan iedere ochtend 4 eitjes bakken lekker hoor
Ja, een nee ik zeg niet bij welke gym ik zit.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:37 schreef seto het volgende:
mcnulty lift jij eigenlijk wel? heb je serieus nog nooit wat over een gym zien posten
Jij bent ziek in je hoofd.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:44 schreef Awesome_ het volgende:
Alleen de echte bazen snappen deze referentie.
Saints Row is beter!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:46 schreef -Menn0- het volgende:
Sowieso liften![]()
Kan m'n tijd wel beter besteden! 17 sept komt GTA5 uit, fuck de gym! Ik doe wel gewoon alpha met GTA Online!
wat is GTA?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:46 schreef -Menn0- het volgende:
Sowieso liften![]()
Kan m'n tijd wel beter besteden! 17 sept komt GTA5 uit, fuck de gym! Ik doe wel gewoon alpha met GTA Online!
Het gangsterleven ervaren onder het genot van fris en borrelnootjes.quote:
klinkt als sex met een opblaaspopquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:58 schreef McNulty het volgende:
[..]
Het gangsterleven ervaren onder het genot van fris en borrelnootjes.
waddup?quote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:32 schreef Champy het volgende:
Awesome_ opletten hè, je favo topic is bijna vol
quote:
ff crosspostenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja, gister. Ik heb toch wat avonturen beleefd.
Ik was gister 5 uur van te voren op het vliegveld, dus ik ging ergens op een bankje zitten en had me vergist in tijdverschil en was dus een uur te laat met inchecken... vlucht gemist. Maar ze hebben me toen in business class gestopt.
Ik kreeg daar persoonlijke begeleiding (ik wist niet wat me overkwam) van de mooiste stewardess, ze was ook cabin crew chief.Zo klapte ze ook mijn tafeltje voor mij uit en ik kan je vertellen dat vrouwen handen nog nooit zo dicht bij mijn penis zijn geweest. Mijn broek W-maat was net ff 1 maat te groot en doordat ik op een stoel zat i.c.m. vliegtuiggordel had ik zo'n awkward penis bobbel. Leek net of ik last had van een erectus maximus.
Noooooit....quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:09 schreef CarbonC het volgende:
Kloon Curlbrah is ontmaskerd: zie het BB topic.
Mwah vind je onderbouwing wel een beetje magertjes, kan net zo goed zijn dat Curlbrah hem heeft geDMt of dat hij het er mee eens was en het heeft uitgevoerd. Toch?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:09 schreef CarbonC het volgende:
Kloon Curlbrah is ontmaskerd: zie het BB topic.
Twee verschillende gebruikers voeren exact dezelfde wijziging uit op de OP van het BB topic. Gebruiker 2 begint hier te posten op het moment dat gebruiker 1 hier stopt met posten. Ik vind dit iets te toevallig. En volgens mij is Yuri/Curlbrah forumadmin bij bodynet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:15 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Mwah vind je onderbouwing wel een beetje magertjes, kan net zo goed zijn dat Curlbrah hem heeft geDMt of dat hij het er mee eens was en het heeft uitgevoerd. Toch?
als voorbereiding voor dat 17 jarige Winstrol/test-e wijfie van gisteren. Dat wordt d'r niewe UIquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Waarom UI weg en transgender??
Nu herken ik je niet meer.
Jaaaaaja maar in plaats van het niveau weer omhoog te halen en leuke dingen te posten is iedereen alleen maar dezelfde dingen aan het constaterenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:49 schreef Fanta-stick het volgende:
Merk dat het niveau een beetje gedaald is de laatste paar topics.
Mcnulty plagen.
Stomme kloontjes ontmaskeren
etc..
Hier is dat prima, IMHO. Maar in het BB topic kan dat gewoon niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:49 schreef Fanta-stick het volgende:
Merk dat het niveau een beetje gedaald is de laatste paar topics.
Mcnulty plagen.
Stomme kloontjes ontmaskeren
etc..
Ik vind het een beetje kinderachtig dat een stel 25plussers beetje lopen haten op 1 persoon. En dan kan je wel zeggen dat het niet serieus is bedoeld maar dat is het welquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:53 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Hier is dat prima, IMHO. Maar in het BB topic kan dat gewoon niet.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje kinderachtig dat een stel 25plussers beetje lopen haten op 1 persoon. En dan kan je wel zeggen dat het niet serieus is bedoeld maar dat is het wel.
Hoezo overdreven? Ik zeg gewoon wat ik er van vind. Hij hoeft nergens mee te zitten, het blijft kinderachtig.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:56 schreef JackieBrown het volgende:
[..]beetje overdreven dit, McNulty is zelf de grootste hater en zit volgens mij nergens mee ??
Heeft niets met leefdtijd te maken, wel met het tot 2 keer toe slopen van een zorgvuldig onderhouden OP.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje kinderachtig dat een stel 25plussers beetje lopen haten op 1 persoon. En dan kan je wel zeggen dat het niet serieus is bedoeld maar dat is het wel.
Nouja om er een issue van te maken wat er niet is. Ik vind zelf dat als je uit kan delen je ook best kan ontvangen maar goed misschien valt het mij niet op dat het zo veel isquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hoezo overdreven? Ik zeg gewoon wat ik er van vind. Hij hoeft nergens mee te zitten, het blijft kinderachtig.
Mc. Nulty ken ik niet; hij irriteert mij hier i.i.g. niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
huh?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:03 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Heeft niets met leefdtijd te maken, wel met het tot 2 keer toe slopen van een zorgvuldig onderhouden OP.
Ooh oke, dat volg ik niet helemaalquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:05 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik had het over de OP van het BB topic; ik dacht dat ik daarom gebashed werd.
Best wel eigenlijk, dezelfde brede mond/lach vooralquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:14 schreef Awesome_ het volgende:
Vinden jullie ook dat deze twee op elkaar lijken, qua facial aesthetics?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wilde wel maar kan niet, morgenochtend weer.quote:
Ik vind dat best mooi eigenlijk. Ook lachen ze beiden vaak. Zo eentje moet ik ook hebben. Zo iemand die de kamer meteen opvrolijkt wanneer ze binnen komt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:17 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Best wel eigenlijk, dezelfde brede mond/lach vooral
Is ook mooi ja, zo'n lach dat je vanzelf ook zit mee te lachen zonder dat je het doorhebtquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:20 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik vind dat best mooi eigenlijk. Ook lachen ze beiden vaak. Zo eentje moet ik ook hebben. Zo iemand die de kamer meteen opvrolijkt wanneer ze binnen komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
whahaha, die msn shitquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:36 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja met jou? Hoe is het in de[ afbeelding ][ afbeelding ]?
Dumpertquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:09 schreef Curlbrah het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)erandert_in_kip.html
die reactieswat een triest mongolenclubje komt er op dumpert
Praat ff over jezelf wil jequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:58 schreef Awesome_ het volgende:
Er gaat een Afrikaanse legende over waarom het nijlpaard geen haar heeft: "Lang geleden zou het dier prachtig haar hebben gehad. Het was hier zo trots op, dat het ging opscheppen tegen de haas, en vertelde de haas dat die maar lelijk haar had. De haas werd kwaad, en stak terwijl het nijlpaard lag te slapen zijn haar in brand. Sindsdien is het nijlpaard kaal, en het schaamt zich nu zo voor zijn lijf, dat het onder water is gaan leven."
Ik wel tot het bot Gquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:05 schreef ChesterPerry het volgende:
ben deze week echt niet gemotiveerd
Ga liften met een doel. Zoals shredded worden om een vriendin te kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:05 schreef ChesterPerry het volgende:
ben deze week echt niet gemotiveerd
is dat niet wat voor sap? zijn soort vrouw toch?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:28 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ania Lisewska, Polish Woman, Wants To Have Sex With 100,000 Men
lekker wijf, hoor
Ja geen idee waarvoor jij zou moeten liften hequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:12 schreef ChesterPerry het volgende:
raar dat je gaat ''liften'' om ''shredded'' te worden voor een meizje
Liften doe je voor jezelf, niet voor anderen. Als je dit nodig hebt om een vriendin te krijgen doe je sowieso iets fout.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Ga liften met een doel. Zoals shredded worden om een vriendin te kunnen krijgen.
dunno, ik lift omdat het lekker is/ ik me er goed bij voel. andere dingen zijn een bonus.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:15 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Liften doe je voor jezelf, niet voor anderen. Als je dit nodig hebt om een vriendin te krijgen doe je sowieso iets fout.
Verder: beachboi alert.
Er staat nergens dat ik het over mezelf had Ronniequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:15 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Liften doe je voor jezelf, niet voor anderen. Als je dit nodig hebt om een vriendin te krijgen doe je sowieso iets fout.
true story gap, meer kracht en explosiviteit fuck bitches man die zijn maar op 1 ding uit niet je lichaam, fissie of lulquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:15 schreef CarbonC het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Ga liften met een doel. Zoals shredded worden om een vriendin te kunnen krijgen.
er zijn nog andere foto's die ik hier niet kan plaatsen, het is echt een goor varken, hoorquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:14 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
is dat niet wat voor sap? zijn soort vrouw toch?
Okay.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
er zijn nog andere foto's die ik hier niet kan plaatsen, het is echt een goor varken, hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
Aquire aesthetics, fuck bitches.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]![]()
Merk wel zieke confidence gains...
... maar moet de cherries nog plukken...gister was het bijna zover...
had je niet genoeg geld bij je?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]![]()
Merk wel zieke confidence gains...
... maar moet de cherries nog plukken...gister was het bijna zover...
Ik stond gister naast een 9/10 op het station, oogcontact gehad, ik stond schuin achter haar, en achter mij stond niets en soms draaide ze zich om mijn 'richting' te kijken zeg maar, ook draaide ze zich even helemaal om en deed zo soort van paringsdans ofzoietsquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:25 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
had je niet genoeg geld bij je?
j/k brah
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik stond gister naast een 9/10 op het station, oogcontact gehad, ik stond schuin achter haar, en achter mij stond niets en soms draaide ze zich om mijn 'richting' te kijken zeg maar, ook draaide ze zich even helemaal om en deed zo soort van paringsdans ofzoietsze begon opeens te wiebelen met haar heupen en haar benen begonnen te dansen (echt zo van: " HOI, hier sta ik, spreek me aan), ik zag dit vanuit mijn ooghoeken heel apart, heb dit een meisje nog nooit zien doen, zeker niet zomaar uit het niets.
Maar het was zo druk, zoveel mensen durfde niet aan te spreken, om mezelf te voorstellen stond echt op puntje van mn tong, maar kwam er net niet uit.
Heh. "stond echt op puntje van mn tong, maar kwam er net niet uit." i feel u brahquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik stond gister naast een 9/10 op het station, oogcontact gehad, ik stond schuin achter haar, en achter mij stond niets en soms draaide ze zich om mijn 'richting' te kijken zeg maar, ook draaide ze zich even helemaal om en deed zo soort van paringsdans ofzoietsze begon opeens te wiebelen met haar heupen en haar benen begonnen te dansen (echt zo van: " HOI, hier sta ik, spreek me aan), ik zag dit vanuit mijn ooghoeken heel apart, heb dit een meisje nog nooit zien doen, zeker niet zomaar uit het niets.
Maar het was zo druk, zoveel mensen durfde niet aan te spreken, om mezelf te voorstellen stond echt op puntje van mn tong, maar kwam er net niet uit.
haha not sure if srsquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:30 schreef ChesterPerry het volgende:
heb pain and gain overigens gekeken, ontzettende zaadfilm maargoed die mark wahlberg is niet op roids toch?
net zo natty als De Steenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:30 schreef ChesterPerry het volgende:
heb pain and gain overigens gekeken, ontzettende zaadfilm maargoed die mark wahlberg is niet op roids toch?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik stond gister naast een 9/10 op het station, oogcontact gehad, ik stond schuin achter haar, en achter mij stond niets en soms draaide ze zich om mijn 'richting' te kijken zeg maar, ook draaide ze zich even helemaal om en deed zo soort van paringsdans ofzoietsze begon opeens te wiebelen met haar heupen en haar benen begonnen te dansen (echt zo van: " HOI
, hier sta ik, spreek me aan", ik zag dit vanuit mijn ooghoeken heel apart, heb dit een meisje nog nooit zien doen, zeker niet zomaar uit het niets.
ken zoveel roid users die er wel naturel uitzien.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:33 schreef ChesterPerry het volgende:
[ afbeelding ]
weet niet hoor maar vind hem er wel naturel uitzien hoor weet niet hoelang die al traint
Instant kippenvelquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:10 schreef G.R.S. het volgende:
Goeie gymmuziek
Voor als je naar de kleedkamer loopt en klaarmaakt voor het echte werk.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:42 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik denk dat krachttraining wel het grote verschil kan maken, dat was bij mij tenminste wel zo. Ik heb altijd veel gesport (vooral spinnen) maar een jaar geleden ben ik begonnen met krachttraining en eigenlijk hoef je dan, als je zwaar traint (zo zwaar als je kunt), maar weinig aan je eetpatroon te veranderen, het afvallen gaat vanzelf - ik bedoel: vet wordt omgezet in spieren, en bij vrouwen zijn dat sowieso subtiele spieren, geen enorme armen en schouders of zo.
Gezond eten is natuurlijk belangrijk, maar calorieën tellen heb ik nooit gedaan (heb ik ook geen verstand van en geen zin in). Toen ik begon met krachttraining, wilde ik wel wat afvallen en dat werd uiteindelijk 8 kilo in drie maanden. Ik heb in die periode geen alcohol gedronken en verder gewoon gegeten (wel gezond). De honger na elke training was gigantisch (soort hongerklop) en daarom at ik soms iets meer dan normaal. Ik eet vaak walnoten en/of ongezouten amandelen om de ergste honger na het sporten te stillen. En daarna gewoon avondeten.
Ik denk dat het veel scheelt als je met losse gewichten traint (ik weet niet waarom, maar bij mij werkt dat veel beter, ook omdat je op die manier je volledige lichaamskracht inzet, en dus meer spieren gebruikt). Drie keer per week, dat is genoeg. En proberen steeds iets zwaarder te trainen. Daarnaast zou ik één of twee keer per week hardlopen/skaten, maar dat doe je dan eigenlijk meer voor de lol, of om je spieren een beetje soepel te krijgen, want krachttraining alleen is echt genoeg. Ik ben nu, na een jaar, nog steeds op hetzelfde gewicht en ik denk nooit na over wat ik eet of hoeveel calorieën ik verbruik.
Het klinkt een beetje raar, maar ik vind die krachttraining echt een soort wonder. Ik vraag me eigenlijk af waarom je daar zo weinig over hoort: vrouwen zijn altijd druk met afvallen, diëten, calorieën tellen, pilateslessen volgen enzovoort, maar dit is eigenlijk de meest simpele en effectieve methode. Misschien omdat het saai is? Grappig genoeg vind ik het inmiddels niet meer saai; dat komt deels door de losse gewichten - dat maakt het leuker, 'sportiever' op een bepaalde manier - en deels door het resultaat in de spiegel. Ik zie op de sportschool ook nauwelijks vrouwen die aan krachttraining doen (of hooguit op de toestellen), terwijl het niet ingewikkelder is dan dat: zwaar trainen, drie keer per week, en je hebt geheid resultaat.
Succes
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:52 schreef no1uknow het volgende:
het gym topic heeft een andere naam gekregen:
SPT / [Fitness] (#24) - Tetten en manboobs
[..]
Mwehehhee goeiequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:07 schreef Awesome_ het volgende:
ik ben gaan liften omdat ik dan een openingszin zou hebbe HAHAH zo van hee meisje heb je al kaartjes?? nee hoezo waarvoor zou ikk aartjes moete hebben l?? Dus ik zo VOOR DE GUNSHOW!!! gheehehe[ afbeelding ]
die was echt om te jankenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:45 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Instant kippenvel![]()
![]()
![]()
Vanmorgen nog opnieuw begonnen met BF3 campaign, bij de missie in de straaljager hoorde ik weer deze muziek
Ik ben te lui om te googlen dus post maar een plaatje.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:58 schreef JackieBrown het volgende:
jezus die vrouw van Dan Karaty is echt heel mooihad ik niet verwacht... er is hoop voor de manlets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ben te lui om te googlen dus post maar een plaatje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stond in M&F een stuk over.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:30 schreef ChesterPerry het volgende:
Ben begonnen aan de MP. Zoveel beter dan CoDquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:45 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Instant kippenvel![]()
![]()
![]()
Vanmorgen nog opnieuw begonnen met BF3 campaign, bij de missie in de straaljager hoorde ik weer deze muziek
Lees de eerste regel OP van het BB topic.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:01 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ben begonnen aan de MP. Zoveel beter dan CoDNadeel is wel weer dat iedereen beter is dan ik.
MP?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:01 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ben begonnen aan de MP. Zoveel beter dan CoDNadeel is wel weer dat iedereen beter is dan ik.
Ze is wel leuk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:58 schreef JackieBrown het volgende:
jezus die vrouw van Dan Karaty is echt heel mooihad ik niet verwacht... er is hoop voor de manlets.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:18 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Lees de eerste regel OP van het BB topic.
Gewoon net zo hard focussen tijdens de matches als wanneer ik aan het trainen ben! Dat is een goeie!quote:"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger
Multiplayerquote:
Verkeerde topic, bro: het dieettopic is een paar deuren verder.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:41 schreef Awesome_ het volgende:
lkkr sjips op schoot en de voice #lovemylife
Zet er een J voor en je beschrijft een koning. Hahaha ja tog.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:10 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik dacht dat MP voor military press stond...
Fixed?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:31 schreef no1uknow het volgende:
zo hard gecurlt dat ik [s]m'n armen[\s] niet meer kan [s]strekken[\s]rukken.
[..]
CoD is verschrikkelijk arcade, geef mij BF maarquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:30 schreef Ethanolic het volgende:
BF is echt niet beter online dan CoD hoor
Noshar Canals en dan lekker heli vliegenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:01 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
noshar met slugs shotty(mcs870) en claymores. Of met as-val, of semi auto sniperquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:35 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Noshar Canals en dan lekker heli vliegen
Ik! Waar kan ik me inschrijven?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:36 schreef Drinky het volgende:
Ik begin echt fatty te worden van niet liften, elke avond drinken en geen calorieën tellen.
Binnenkort dreamerbulk, wie wil me raken
Ik word er alleen maar droger van lijkt wel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:38 schreef Drinky het volgende:
Ik zit in harde zelfhaatmodus nu, lastig te combineren het uitgaansleven met solid gains, zal er wat cardio bij moeten gooien, of a la Geordie shore de spuit erin te zetten
Ja man..heb hem ff geklapt,quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja man..heb hem ff geklapt,Hoeveel % eraf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
1%..quote:
Thanks man! Door zulke mensen zoals jij kan ik gewoon weer vooruit.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:05 schreef Ethanolic het volgende:
Mmh ok goed verhaal meer iets voor BB topic maar toch lekker bezig G echt waar je kan het ga zo door je wordt een lekkertje als je zo hard doorgaat denk aan je uiteindelijke doel je zult meer tegeslagen krijge maar werk je er doorheen en je zult zegevieren!!!!
Fakka, ik heb je nummer nog steeds nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja dus 1% kwijt en 1 kg aangekomen...
Dwz dat ik gewoon 1 kg lean mass erbij heb bitches.
Fakka, dat klopt!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:10 schreef Susteren het volgende:
[..]
Fakka, ik heb je nummer nog steeds niet
Moeten we daar geen verandering in brengenquote:
0673577846quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:12 schreef Susteren het volgende:
[..]
Moeten we daar geen verandering in brengen?
Mag ik via dm de oplossing?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:14 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
0673577846
Dit is mijn nummer maar dan door elkaar gehusseld.
Omdat je me een chill meisje lijkt, en je squatquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Schatje, waarom wil je mijn nummer zo graag?
Ik heb vandaag kip gegetenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:17 schreef Susteren het volgende:
[..]
Omdat je me een chill meisje lijkt, en je squat
Dat vergeef ik jequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:18 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb vandaag kip gegeten!
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:22 schreef Awesome_ het volgende:
Fanta pass me die digits ff G. Misschien dat ik je wel een keer app of zo. Ik zie wel. Misschien ook wel niet. Zo alpha ben ik.
Jou vertrouw ik niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:22 schreef Awesome_ het volgende:
Fanta pass me die digits ff G. Misschien dat ik je wel een keer app of zo. Ik zie wel. Misschien ook wel niet. Zo alpha ben ik.
Lief genoeg voor je nummerquote:
Ik ben misschien een beetje te oud voor je..quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ben misschien een beetje te oud voor je..Nee johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
quote:
In welk universum is dat?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:29 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb fanta nummer nog, kom droge pics exchangen
heb gister verse gemaakt.
alleen mn abs zijn getanned...
Ik voel je.quote:
Blablablaquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:30 schreef Awesome_ het volgende:
Ik weet dat je van me houdt. Vanaf het eerste moment dat wij gedachtes wisselden was het ware liefde. 'Meant to be' - zeggen de Fransen. Nu kunnen we heel deze poppenkast door blijven spelen, maar jij weet net zo goed als ik dat wij een vurig verlangen naar elkaar hebben.
Nog steeds blablabla.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:38 schreef Awesome_ het volgende:
Ik had het niet tegen jou gek. Etha en ik zetten harde bromance as we speak.
Neuh, is al vaker geluktquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]je houdt wel vol he! Ga je dan aan je matties vertellen dat je een oudere dame hebt kunnen fixen?
Zeker!quote:
Damn, laat me raden: Rusland?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:47 schreef no1uknow het volgende:
Susteren en z'n kkharde comeback:
[ afbeelding ]
Wie nietquote:
Die heb ik voor de zekerheid ff gequotequote:
Maar je weet dat ik jou het meest interessante vind van deze reeks.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Wie niet
'pls Fanta geef me aandacht'
meetquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
In welk universum is dat?
[..]
Ik voel je.
[..]
Blablabla
Ik heb nooit mijn nummer aan jou gegeven op die meet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
meet
maar heb niet meer ws grap
groepschat dommequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:52 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb nooit mijn nummer aan jou gegeven op die meet.
Niet zo gek, soortgelijks hoor ik dagelijks.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Maar je weet dat ik jou het meest interessante vind van deze reeks.
Heb straks een leven wat bestaat uit studeren, werken en trainen en socializen,..heb geen tijd meer voor fok. Dus dit is manier van afscheid nemen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:53 schreef Awesome_ het volgende:
wrm heb je eigenlijk je ui en geslacht veranderd fanta??
Noem mij nog een keer zo en ik breek al je botten, apenkut.quote:
Niet zo arrogant he.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet zo gek, soortgelijks hoor ik dagelijks.
KOM DANquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Heb straks een leven wat bestaat uit studeren, werken en trainen en socializen,..heb geen tijd meer voor fok. Dus dit is manier van afscheid nemen.
[..]
Noem mij nog een keer zo en ik breek al je botten, apenkut.
Niks arrogant. Waarheid, niet meer niet minder.quote:
Wat jij wil.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Niks arrogant. Waarheid, niet meer niet minder.
+ pilavquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Benader mij broeder, moet je rundvlees?
Je gaat zien. Daygamen in Amersfoort en Zwolle jwt.quote:
Mijn moeder heeft pilav gemaakt abi.quote:
Ja ga ik zien?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Je gaat zien. Daygamen in Amersfoort en Zwolle jwt.
je bent rundvleesquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Benader mij broeder, moet je rundvlees?
Dikkehenkie ben je niet te oud om je met pua bezig te houden?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Je gaat zien. Daygamen in Amersfoort en Zwolle jwt.
Dan kijk ik je wel fruitig aanquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:05 schreef fathank het volgende:
Ik zwaai wel een keer naar je op Schaarsbergen.
Als je met je buddy's de Kornmarkt onveilig gaat maken dan spot ik je wel. 20 kerels en 1 chick. Easy peasy
Leer pi's lezen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:03 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dikkehenkie ben je niet te oud om je met pua bezig te houden?
Beetje slecht werkende organen dus?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Leer pi's lezen.
Bovendien ben ik niet zo heel oud. Geen pua voor mij. Alles op gut feeling, geen theorietjes uit boeken of filmpjes
Autocorrect op blackberry Z10...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dan kijk ik je wel fruitig aan. Mmkay?
Meervoud van buddy's is overigens buddies.
Smoesjes.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Autocorrect op blackberry Z10...
Lolbroek aan?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:07 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Beetje slecht werkende organen dus?
Oke G.I. Jane.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |