Ik voel me juist enorm opgeblazenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:56 schreef Sapstengel het volgende:
Ja en ook de pomp die weg is, voel me direct een ecto na een weekje rust.
quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:57 schreef no1uknow het volgende:
[..]
gestikt door een bar tijdens BP volgens de geruchten
een guy wilde 'm nog reanimeren maar jmp riep NO HOMO met z'n laatste adem helaas
Tering!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:17 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
damnrip
heb ff eerbetoon gemaakt, had hij wel leuk gevonden dnek ik, hij voelde zich hier altijd heel erg thuis
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:18 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Oke boiss en gurls. Ik heb het even aangekeken met deze reeks en heb besloten er weer wat leven in te blazen... Geef me een paar dagen en ik maak van dit zootje droefs een ware bazenparade.
Mijn eerste kritische noot:
Im goingg wild for thee nigghhttttt!!!! BAM BAM BAM... FUCK IT... Gaan jongens. Vandaag weer losgegaan met legday.
Jullie boy is terug!!
Ja toch? Gewoon bak kwark aan het eten hoor. Je weet dat goed zit als je gewoon een bak van 500 gr kwark koning maakt binnen 1 min.quote:
Lekker optimel?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja toch? Gewoon bak kwark aan het eten hoor. Je weet dat goed zit als je gewoon een bak van 500 gr kwark koning maakt binnen 1 min.![]()
Alles lkkr bby?
0% vet, niet gaan haten vrnd!quote:
Bier heeft je muscle-protein synthesis permanent gefucked. Al je toekomstige natty gainz zijn kapoet. Alleen d-bol kan je nog redden.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:34 schreef Beach het volgende:
Ik drink nu een biertje, kieper ik mijn gains overboord daarmee of valt dat mee?
Hehe zo zie je maar hoe lekker je opknapt als je weer begint met trainen. Ik heb een soort gedwongen rustweek deze week en ik kan er maar slecht tegen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja toch? Gewoon bak kwark aan het eten hoor. Je weet dat goed zit als je gewoon een bak van 500 gr kwark koning maakt binnen 1 min.![]()
Alles lkkr bby?
Ach genieten moet kunnen toch, zou me bij 10 bier wel zorgen gaan maken tho. Hangt ook nog af welk biermerk, Amstel schijnt de ultimate gainkiller te zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:34 schreef Beach het volgende:
Ik drink nu een biertje, kieper ik mijn gains overboord daarmee of valt dat mee?
Ik was toch al van plan om te kurenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:38 schreef McNulty het volgende:
[..]
Bier heeft je muscle-protein synthesis permanent gefucked. Al je toekomstige natty gainz zijn kapoet. Alleen d-bol kan je nog redden.
dit doet me denken aan hey weissmanquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:44 schreef seto het volgende:
al 6 minuten zonder nieuwe reply
[ afbeelding ]
Ik vind je een beetje negatief.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:44 schreef seto het volgende:
al 6 minuten zonder nieuwe reply
[ afbeelding ]
nog harde gains gemaakt?quote:
Ik schrok al vanmiddag toen im hoorde day er tussen susteren en roermond een aanrijding was tussen een trein en een persoonquote:
Post eensch een paar geile wijven. Dat kan jij wel goed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |