Je zal maar diarree hebben op zo'n moment.quote:
Jaman, en zit nu bijna op de 76 kiloquote:
sickquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:39 schreef Susteren het volgende:
[..]
Jaman, en zit nu bijna op de 76 kilo
1 bak volle kwark per dagquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:46 schreef Beach het volgende:
Hoeveel bakken kwark werken jullie weg per dag?
Veel melk, veel leerdammer (7 gram per plak) en eierenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:41 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
sick
eiwit tekort al weten op te vullen?
geen kwark?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:50 schreef Susteren het volgende:
[..]
Veel melk, veel leerdammer (7 gram per plak) en eieren
Zit op ong 3 pakken, soms minder. Kwark zit helaas gelatine in, en die zonder (bio) is duurquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:51 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
geen kwark?
moet je sws 4 pakken melk oid drinken of een halve doos eieren wil je genoeg eiwit binnenkrijgen.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:53 schreef Susteren het volgende:
[..]
Zit op ong 3 pakken, soms minder. Kwark zit helaas gelatine in, en die zonder (bio) is duur
Doen! Ben je nóg aantrekkelijker.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:54 schreef Fanta-stick het volgende:
Sustie ik sit er aan te denken om weer terug te gaan naar die vega lifestyle...
Ik mag dat! Overigens een artikel gelezen ergens dat het niet uitmaakt of je je eiwitten uit soja of dode dieren haalt.quote:
M'n pillen zijn allemaal vega caps en vitaminen zit geen shell omheen ghehe. Drinken doe ik niet meer sinds ik fitquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:56 schreef Curlbrah het volgende:
[..]je maakt het jezelf wel moeilijk
hoe doe je dat met medicijnen, bier, vitaminetabletten enzulks dan?
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:57 schreef Susteren het volgende:
[..]
M'n pillen zijn allemaal vega caps en vitaminen zit geen shell omheen ghehe. Drinken doe ik niet meer sinds ik fit
Haal jij je vocht dan volledig uit groentes en fruit??quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:57 schreef Susteren het volgende:
[..]
M'n pillen zijn allemaal vega caps en vitaminen zit geen shell omheen ghehe. Drinken doe ik niet meer sinds ik fit
Vocht? Water, melk, sap.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Haal jij je vocht dan volledig uit groentes en fruit??
zit in de vitamine tabletten zelf he, niet in de capsule.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:57 schreef Susteren het volgende:
[..]
Voor een vrouw misschien niet, mannen worden pussy door alle oestrogenen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik mag dat! Overigens een artikel gelezen ergens dat het niet uitmaakt of je je eiwitten uit soja of dode dieren haalt.
Bullshit Bron?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik mag dat! Overigens een artikel gelezen ergens dat het niet uitmaakt of je je eiwitten uit soja of dode dieren haalt.
Drop eet ik niet ghehe, gelatinequote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:02 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
zit in de vitamine tabletten zelf he, niet in de capsule.
daarnaast: drop, margarine, frisdranken, lucifers, schuurpapier, haargel en paintballs.
En de rest van die dingen uit die lijst, ook niet meer?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:04 schreef Susteren het volgende:
[..]
Drop eet ik niet ghehe, gelatine
Ik rook niet, waar heb ik lucifers voor nodig? De rest ook niet ghehequote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:05 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
En de rest van die dingen uit die lijst, ook niet meer?
Nice, maar te erg attentionwhore.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:06 schreef McNulty het volgende:
Oh my gawd!Oh my gawd!
So hoort een tjik te zijn!
![]()
https://vine.co/v/haMeaEwmOQ5
Dat was gewoon tongue-in-cheek, ze deelt haar struggles gewoon. Meiden met extra booty hebben vaker moeite in om gangbare broeken te passen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nice, maar te erg attentionwhore.
Goed verhaal broeder, hoe reageren de mensen als ze dat lieve kleine sappigequote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:10 schreef Awesome_ het volgende:
Fuck vegetariërs. Ik draai soms de nek om van een jong geitje op de lokale kinderboerderij als de toezichthouder even niet kijkt, gewoon voor de lulz. Come at me
Goed verhaal man, ondertussen zit je daar te wenen met een konijntje in je handen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:10 schreef Awesome_ het volgende:
Fuck vegetariërs. Ik draai soms de nek om van een jong geitje op de lokale kinderboerderij als de toezichthouder even niet kijkt, gewoon voor de lulz. Come at me
seto waarom al die doodverklaringen?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:14 schreef seto het volgende:
je weet dat deze topic dood is als mensen normaal reageren op susteren
[ afbeelding ]
ik slacht elke maand 100 kippen bij de boerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:22 schreef McNulty het volgende:
Ik zit nu naar een kippenslachtfilmpje te kijken op youtube.
Maar jouw kippetje beul je tok ook af meje staaf.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:27 schreef Ethanolic het volgende:
jullie zijn dierebeulen.
ik heb 2 kippetjes die ik lekker eten geef en ik kan iedere ochtend 4 eitjes bakken lekker hoor
Ja, een nee ik zeg niet bij welke gym ik zit.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:37 schreef seto het volgende:
mcnulty lift jij eigenlijk wel? heb je serieus nog nooit wat over een gym zien posten
Jij bent ziek in je hoofd.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:44 schreef Awesome_ het volgende:
Alleen de echte bazen snappen deze referentie.
Saints Row is beter!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:46 schreef -Menn0- het volgende:
Sowieso liften![]()
Kan m'n tijd wel beter besteden! 17 sept komt GTA5 uit, fuck de gym! Ik doe wel gewoon alpha met GTA Online!
wat is GTA?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:46 schreef -Menn0- het volgende:
Sowieso liften![]()
Kan m'n tijd wel beter besteden! 17 sept komt GTA5 uit, fuck de gym! Ik doe wel gewoon alpha met GTA Online!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |