Is ook mooi ja, zo'n lach dat je vanzelf ook zit mee te lachen zonder dat je het doorhebtquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:20 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik vind dat best mooi eigenlijk. Ook lachen ze beiden vaak. Zo eentje moet ik ook hebben. Zo iemand die de kamer meteen opvrolijkt wanneer ze binnen komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
whahaha, die msn shitquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:36 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja met jou? Hoe is het in de[ afbeelding ][ afbeelding ]?
Dumpertquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:09 schreef Curlbrah het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)erandert_in_kip.html
die reactieswat een triest mongolenclubje komt er op dumpert
Praat ff over jezelf wil jequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:58 schreef Awesome_ het volgende:
Er gaat een Afrikaanse legende over waarom het nijlpaard geen haar heeft: "Lang geleden zou het dier prachtig haar hebben gehad. Het was hier zo trots op, dat het ging opscheppen tegen de haas, en vertelde de haas dat die maar lelijk haar had. De haas werd kwaad, en stak terwijl het nijlpaard lag te slapen zijn haar in brand. Sindsdien is het nijlpaard kaal, en het schaamt zich nu zo voor zijn lijf, dat het onder water is gaan leven."
Ik wel tot het bot Gquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:05 schreef ChesterPerry het volgende:
ben deze week echt niet gemotiveerd
Ga liften met een doel. Zoals shredded worden om een vriendin te kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:05 schreef ChesterPerry het volgende:
ben deze week echt niet gemotiveerd
is dat niet wat voor sap? zijn soort vrouw toch?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:28 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ania Lisewska, Polish Woman, Wants To Have Sex With 100,000 Men
lekker wijf, hoor
Ja geen idee waarvoor jij zou moeten liften hequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:12 schreef ChesterPerry het volgende:
raar dat je gaat ''liften'' om ''shredded'' te worden voor een meizje
Liften doe je voor jezelf, niet voor anderen. Als je dit nodig hebt om een vriendin te krijgen doe je sowieso iets fout.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Ga liften met een doel. Zoals shredded worden om een vriendin te kunnen krijgen.
dunno, ik lift omdat het lekker is/ ik me er goed bij voel. andere dingen zijn een bonus.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:15 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Liften doe je voor jezelf, niet voor anderen. Als je dit nodig hebt om een vriendin te krijgen doe je sowieso iets fout.
Verder: beachboi alert.
Er staat nergens dat ik het over mezelf had Ronniequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:15 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Liften doe je voor jezelf, niet voor anderen. Als je dit nodig hebt om een vriendin te krijgen doe je sowieso iets fout.
true story gap, meer kracht en explosiviteit fuck bitches man die zijn maar op 1 ding uit niet je lichaam, fissie of lulquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:15 schreef CarbonC het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Ga liften met een doel. Zoals shredded worden om een vriendin te kunnen krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |