als voorbereiding voor dat 17 jarige Winstrol/test-e wijfie van gisteren. Dat wordt d'r niewe UIquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Waarom UI weg en transgender??
Nu herken ik je niet meer.
Jaaaaaja maar in plaats van het niveau weer omhoog te halen en leuke dingen te posten is iedereen alleen maar dezelfde dingen aan het constaterenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:49 schreef Fanta-stick het volgende:
Merk dat het niveau een beetje gedaald is de laatste paar topics.
Mcnulty plagen.
Stomme kloontjes ontmaskeren
etc..
Hier is dat prima, IMHO. Maar in het BB topic kan dat gewoon niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:49 schreef Fanta-stick het volgende:
Merk dat het niveau een beetje gedaald is de laatste paar topics.
Mcnulty plagen.
Stomme kloontjes ontmaskeren
etc..
Ik vind het een beetje kinderachtig dat een stel 25plussers beetje lopen haten op 1 persoon. En dan kan je wel zeggen dat het niet serieus is bedoeld maar dat is het welquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:53 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Hier is dat prima, IMHO. Maar in het BB topic kan dat gewoon niet.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje kinderachtig dat een stel 25plussers beetje lopen haten op 1 persoon. En dan kan je wel zeggen dat het niet serieus is bedoeld maar dat is het wel.
Hoezo overdreven? Ik zeg gewoon wat ik er van vind. Hij hoeft nergens mee te zitten, het blijft kinderachtig.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:56 schreef JackieBrown het volgende:
[..]beetje overdreven dit, McNulty is zelf de grootste hater en zit volgens mij nergens mee ??
Heeft niets met leefdtijd te maken, wel met het tot 2 keer toe slopen van een zorgvuldig onderhouden OP.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje kinderachtig dat een stel 25plussers beetje lopen haten op 1 persoon. En dan kan je wel zeggen dat het niet serieus is bedoeld maar dat is het wel.
Nouja om er een issue van te maken wat er niet is. Ik vind zelf dat als je uit kan delen je ook best kan ontvangen maar goed misschien valt het mij niet op dat het zo veel isquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hoezo overdreven? Ik zeg gewoon wat ik er van vind. Hij hoeft nergens mee te zitten, het blijft kinderachtig.
Mc. Nulty ken ik niet; hij irriteert mij hier i.i.g. niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
huh?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:03 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Heeft niets met leefdtijd te maken, wel met het tot 2 keer toe slopen van een zorgvuldig onderhouden OP.
Ooh oke, dat volg ik niet helemaalquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:05 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik had het over de OP van het BB topic; ik dacht dat ik daarom gebashed werd.
Best wel eigenlijk, dezelfde brede mond/lach vooralquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:14 schreef Awesome_ het volgende:
Vinden jullie ook dat deze twee op elkaar lijken, qua facial aesthetics?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wilde wel maar kan niet, morgenochtend weer.quote:
Ik vind dat best mooi eigenlijk. Ook lachen ze beiden vaak. Zo eentje moet ik ook hebben. Zo iemand die de kamer meteen opvrolijkt wanneer ze binnen komt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:17 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Best wel eigenlijk, dezelfde brede mond/lach vooral
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |