Het gangsterleven ervaren onder het genot van fris en borrelnootjes.quote:
klinkt als sex met een opblaaspopquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:58 schreef McNulty het volgende:
[..]
Het gangsterleven ervaren onder het genot van fris en borrelnootjes.
waddup?quote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:32 schreef Champy het volgende:
Awesome_ opletten hè, je favo topic is bijna vol
quote:
ff crosspostenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja, gister. Ik heb toch wat avonturen beleefd.
Ik was gister 5 uur van te voren op het vliegveld, dus ik ging ergens op een bankje zitten en had me vergist in tijdverschil en was dus een uur te laat met inchecken... vlucht gemist. Maar ze hebben me toen in business class gestopt.
Ik kreeg daar persoonlijke begeleiding (ik wist niet wat me overkwam) van de mooiste stewardess, ze was ook cabin crew chief.Zo klapte ze ook mijn tafeltje voor mij uit en ik kan je vertellen dat vrouwen handen nog nooit zo dicht bij mijn penis zijn geweest. Mijn broek W-maat was net ff 1 maat te groot en doordat ik op een stoel zat i.c.m. vliegtuiggordel had ik zo'n awkward penis bobbel. Leek net of ik last had van een erectus maximus.
Noooooit....quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:09 schreef CarbonC het volgende:
Kloon Curlbrah is ontmaskerd: zie het BB topic.
Mwah vind je onderbouwing wel een beetje magertjes, kan net zo goed zijn dat Curlbrah hem heeft geDMt of dat hij het er mee eens was en het heeft uitgevoerd. Toch?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:09 schreef CarbonC het volgende:
Kloon Curlbrah is ontmaskerd: zie het BB topic.
Twee verschillende gebruikers voeren exact dezelfde wijziging uit op de OP van het BB topic. Gebruiker 2 begint hier te posten op het moment dat gebruiker 1 hier stopt met posten. Ik vind dit iets te toevallig. En volgens mij is Yuri/Curlbrah forumadmin bij bodynet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:15 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Mwah vind je onderbouwing wel een beetje magertjes, kan net zo goed zijn dat Curlbrah hem heeft geDMt of dat hij het er mee eens was en het heeft uitgevoerd. Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |