quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:36 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ben nu op mobiel kun je afscheid van je vrouw posten ?
Hoe is het met je MBO opleiding eigenlijk?quote:
Sjapquote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:35 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Oprotten. Ik val niet op mannen.
goed, bietje stufi leachen, bietje jankoes roken en halve liters drinkenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:38 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Hoe is het met je MBO opleiding eigenlijk?
Het ligt eraan waar hij hosselt. Als het de lokale dorpskroeg is waar de gemiddelde leeftijd op 45 jaar ligt, dan zal 'bezet' wel een valide reden zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit is dus je eigenlijke klacht, dat je gewoon een kneusje bent. Ik gebruikte de 'bezet' smoes ook altijd als er weer een stumper op me af kwam
ahahahahahahaaaaa.............quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit is dus je eigenlijke klacht, dat je gewoon een kneusje bent. Ik gebruikte de 'bezet' smoes ook altijd als er weer een stumper op me af kwam
je wweet t!!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
goed, bietje stufi leachen, bietje jankoes roken en halve liters drinken
Mij ook nu wil ik haar nog harder knallenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:38 schreef deadprez het volgende:
Cactus die LVO tracks post gaf me een stijfjen
Je bent waarschijnlijk gewoont enorm lelijk en je zal wel een walgelijke geur verspreiden.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:05 schreef Terminator2000bc het volgende:
Afgelopen weekend wezen stappen.
Al een paar weken niks geneukt.
Hopende op wat frisse kut van een koude kermis thuisgekomen.
Minstens 10 pogingen gewaagd bij 3 verschillende tenten.
Kreeg steeds te horen dat 'zij' al bezet was.
KLACHT: Bezette vrouwen
subklacht: vrienden die geen wingman willen zijn waardoor mijn acties in het begin houterig overkomen
Oh... dus je bent eigenlijk gewoon nog single...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou het is het makkelijkste om te zeggen als een meid met rust gelaten wil worden.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Oh... dus je bent eigenlijk gewoon nog single...
Ik heb nog nooit in de vriendenzone gezeten.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:13 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nou het is het makkelijkste om te zeggen als een meid met rust gelaten wil worden.
Daarnaast hebben vrouwen altijd precies 4 kneusjes in de friendzone voor de aandacht, dus eigenlijk zijn ze nooit alleen..
Wel in de buurt van vrouwen geweest al?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in de vriendenzone gezeten.
Ook nooit afgewezen.
Ja, gister. Ik heb toch wat avonturen beleefd.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel in de buurt van vrouwen geweest al?
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja, gister. Ik heb toch wat avonturen beleefd.
Ik was gister 5 uur van te voren op het vliegveld, dus ik ging ergens op een bankje zitten en had me vergist in tijdverschil en was dus een uur te laat met inchecken... vlucht gemist. Maar ze hebben me toen in business class gestopt.
Ik kreeg daar persoonlijke begeleiding (ik wist niet wat me overkwam) van de mooiste stewardess, ze was ook cabin crew chief.Zo klapte ze ook mijn tafeltje voor mij uit en ik kan je vertellen dat vrouwen handen nog nooit zo dicht bij mijn penis zijn geweest. Mijn broek W-maat was net ff 1 maat te groot en doordat ik op een stoel zat i.c.m. vliegtuiggordel had ik zo'n awkward penis bobbel. Leek net of ik last had van een erectus maximus.
Tussen die twee zit trouwens een grote overeenkomst.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in de vriendenzone gezeten.
Ook nooit afgewezen.
Nee schatje, kijk naar de verleden tijd die ik gebruik in mijn postquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Oh... dus je bent eigenlijk gewoon nog single...
Dit dus.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:21 schreef Jv1994 het volgende:
dat is een excuus, bovendien, alles kan kapot
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:09 schreef Cactus1 het volgende:
Daarbij trekken echte mannen zich niks aan van bezette vrouwen..
Ik lach ze dan vierkant uitquote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:14 schreef H0D3NPYL het volgende:
Gewoon zeggen dat alles kapot kan. Giechelen ze dan een beetje, dan heb je die chick in je zak.Vraag maar aan cactus.
Dat reken ik al giechelen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik lach ze dan vierkant uit
FOK!-alpha-zolderschooljongentjes.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:32 schreef Triptamine2 het volgende:
Boeiend als ze bezet is: Alles kan kapot
quote:
Schoengeilersquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:38 schreef wenfer2 het volgende:
Terechte klacht.
[..]
FOK!-alpha-zolderschooljongentjes.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:21 schreef Jv1994 het volgende:
dat is een excuus, bovendien, alles kan kapot
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:32 schreef Triptamine2 het volgende:
Boeiend als ze bezet is: Alles kan kapot
Daar was ik al bang voorquote:
Vuile trut. Dan gaan ze oprecht bezette meisjes zoals ik ook wantrouwen terwijl ik gewoon eerlijk ben en iemands tijd niet wil verspillen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:18 schreef rosalinde93 het volgende:
Zeg ik ook altijd tegen lelijke mannen.
Meerderjarige chicks met kapsones.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor
Maar goed, meestal zijn jongens die dat zeggen een stuk jonger dan ik en toch al niet interessant
Hehe, die heb ik ook wel eens gebruikt als smoesjequote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom? Je kan zo'n iemand toch een kans geven, je bent toch niet bezet. yolo toch?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:55 schreef ntm het volgende:
[..]
Hehe, die heb ik ook wel eens gebruikt als smoesje
Ik val gewoon neit op jonge jongensquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:47 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Meerderjarige chicks met kapsones.
Niet je putani geregeld vrijwillig beschikbaar stellen aan de jongere garde.
Als elke dame zo was, zou niemand het op een oude fiets kunnen leren.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:47 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Meerderjarige chicks met kapsones.
Niet je putani geregeld vrijwillig beschikbaar stellen aan de jongere garde.
Het eerste wat ik zie is uiterlijk, als dat me niet bevalt heb ik ook geen behoefte om iemand te leren kennenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:58 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Waarom? Je kan zo'n iemand toch een kans geven, je bent toch niet bezet. yolo toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |