Cactus is fok!hoer?quote:
hou je bek of we openen de getto's weerquote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:24 schreef Smack10 het volgende:
Helaas kerel, je krijgt weer te horen dat ze al bezet is dadeljk.
quote:
Selffulfilling prophecy.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:24 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Helaas kerel, je krijgt weer te horen dat ze al bezet is dadeljk.
Dus jij komt klagen over het feit dat vrouwen je niet willen en vrienden ook liever uit je buurt blijvenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:25 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Selffulfilling prophecy.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
hou je bek of we openen de getto's weer
Zij willen mij wel, zij willen alleen niet vreemdgaan.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:28 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dus jij komt klagen over het feit dat vrouwen je niet willen
Zij gaan toch met mij mee uit.quote:en vrienden ook liever uit je buurt blijven?
Wat ben jij naïefquote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:29 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Zij willen mij wel, zij willen alleen niet vreemdgaan.
[..]
Zij gaan toch met mij mee uit.
Dat was toch juist jouw ding?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, met een vliegtuigje een gebouw in vliegen, bomvesten aantrekken en tussen onschuldige mensen laten ontploffen, mensen stenigen en martelen en vrouwen verkrachten getuigt idd van een lieflijke inborst en dan heb ik het nog niet eens over die arme schapies die jullie slachten.
kerels op sokken?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:31 schreef deadprez het volgende:
alle meidskens gaan voor kos uiteindelijk
Ik wil ook wel met je uitgaan lijkt me grappig om te zien hoe jij vrouwen probeert te hosselenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:29 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Zij willen mij wel, zij willen alleen niet vreemdgaan.
[..]
Zij gaan toch met mij mee uit.
Oprotten. Ik val niet op mannen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:34 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik wil ook wel met je uitgaan lijkt me grappig om te zien hoe jij vrouwen probeert te hosselen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |