Dit is dus je eigenlijke klacht, dat je gewoon een kneusje bent. Ik gebruikte de 'bezet' smoes ook altijd als er weer een stumper op me af kwamquote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:05 schreef Terminator2000bc het volgende:
Al een paar weken niks geneukt.
subklacht: vrienden die geen wingman willen zijn waardoor mijn acties in het begin houterig overkomen
Hey cactusje. Goed je benen bijhouden dan kom je ook eens van die lelijke bijnaam af.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit is dus je eigenlijke klacht, dat je gewoon een kneusje bent. Ik gebruikte de 'bezet' smoes ook altijd als er weer een stumper op me af kwam
Dit moet vast een geniale grap zijn, maar misschien moet je 'm even verduidelijken, want geloof niet dat iemand er om kan lachen en dat zou toch zonde zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:09 schreef Terminator2000bc het volgende:
Hey cactusje. Goed je benen bijhouden dan kom je ook eens van die lelijke bijnaam af.
Is dit serieus?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit moet vast een geniale grap zijn, maar misschien moet je 'm even verduidelijken, want geloof niet dat iemand er om kan lachen en dat zou toch zonde zijn.
Mag toch hopen dat TS niet denkt dat Cactus mijn bijnaam is. Heb 'm tenslotte zelf verzonnenquote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:14 schreef H0D3NPYL het volgende:
Gewoon zeggen dat alles kapot kan. Giechelen ze dan een beetje, dan heb je die chick in je zak.Vraag maar aan cactus.
Je moet het niet aankondigen, je moet het gewoon gelijk bewijzenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:14 schreef H0D3NPYL het volgende:
Gewoon zeggen dat alles kapot kan. Giechelen ze dan een beetje, dan heb je die chick in je zak.Vraag maar aan cactus.
Bij jou mag iedereen hem gewoon naar binnen rammen?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je moet het niet aankondigen, je moet het gewoon gelijk bewijzen
Maar ik ben nog niet geweestquote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nog meer? Heb eindelijk even rust
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |