Ik word er alleen maar droger van lijkt wel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:38 schreef Drinky het volgende:
Ik zit in harde zelfhaatmodus nu, lastig te combineren het uitgaansleven met solid gains, zal er wat cardio bij moeten gooien, of a la Geordie shore de spuit erin te zetten
Ja man..heb hem ff geklapt,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja man..heb hem ff geklapt,Hoeveel % eraf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
1%..quote:
Thanks man! Door zulke mensen zoals jij kan ik gewoon weer vooruit.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:05 schreef Ethanolic het volgende:
Mmh ok goed verhaal meer iets voor BB topic maar toch lekker bezig G echt waar je kan het ga zo door je wordt een lekkertje als je zo hard doorgaat denk aan je uiteindelijke doel je zult meer tegeslagen krijge maar werk je er doorheen en je zult zegevieren!!!!
Fakka, ik heb je nummer nog steeds nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja dus 1% kwijt en 1 kg aangekomen...
Dwz dat ik gewoon 1 kg lean mass erbij heb bitches.
Fakka, dat klopt!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:10 schreef Susteren het volgende:
[..]
Fakka, ik heb je nummer nog steeds niet
Moeten we daar geen verandering in brengenquote:
0673577846quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:12 schreef Susteren het volgende:
[..]
Moeten we daar geen verandering in brengen?
Mag ik via dm de oplossing?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:14 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
0673577846
Dit is mijn nummer maar dan door elkaar gehusseld.
Omdat je me een chill meisje lijkt, en je squatquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Schatje, waarom wil je mijn nummer zo graag?
Ik heb vandaag kip gegetenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:17 schreef Susteren het volgende:
[..]
Omdat je me een chill meisje lijkt, en je squat
Dat vergeef ik jequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:18 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb vandaag kip gegeten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |