Stond in M&F een stuk over.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:30 schreef ChesterPerry het volgende:
heb pain and gain overigens gekeken, ontzettende zaadfilm maargoed die mark wahlberg is niet op roids toch?
Ben begonnen aan de MP. Zoveel beter dan CoDquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:45 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Instant kippenvel![]()
![]()
![]()
Vanmorgen nog opnieuw begonnen met BF3 campaign, bij de missie in de straaljager hoorde ik weer deze muziek
Lees de eerste regel OP van het BB topic.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:01 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ben begonnen aan de MP. Zoveel beter dan CoDNadeel is wel weer dat iedereen beter is dan ik.
MP?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:01 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ben begonnen aan de MP. Zoveel beter dan CoDNadeel is wel weer dat iedereen beter is dan ik.
Ze is wel leuk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:58 schreef JackieBrown het volgende:
jezus die vrouw van Dan Karaty is echt heel mooihad ik niet verwacht... er is hoop voor de manlets.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:18 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Lees de eerste regel OP van het BB topic.
Gewoon net zo hard focussen tijdens de matches als wanneer ik aan het trainen ben! Dat is een goeie!quote:"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger
Multiplayerquote:
Verkeerde topic, bro: het dieettopic is een paar deuren verder.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:41 schreef Awesome_ het volgende:
lkkr sjips op schoot en de voice #lovemylife
Zet er een J voor en je beschrijft een koning. Hahaha ja tog.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:10 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik dacht dat MP voor military press stond...
Fixed?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:31 schreef no1uknow het volgende:
zo hard gecurlt dat ik [s]m'n armen[\s] niet meer kan [s]strekken[\s]rukken.
[..]
CoD is verschrikkelijk arcade, geef mij BF maarquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:30 schreef Ethanolic het volgende:
BF is echt niet beter online dan CoD hoor
Noshar Canals en dan lekker heli vliegenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:01 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
noshar met slugs shotty(mcs870) en claymores. Of met as-val, of semi auto sniperquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:35 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Noshar Canals en dan lekker heli vliegen
Ik! Waar kan ik me inschrijven?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:36 schreef Drinky het volgende:
Ik begin echt fatty te worden van niet liften, elke avond drinken en geen calorieën tellen.
Binnenkort dreamerbulk, wie wil me raken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |