Nope, ik stelde een vraag die jij ontweek door over iets anders te beginnen. Daar pas ik voor.quote:
Daar kun je wellicht op doelen, maar je reageerde als volgt op mijn post over de Kosovo Crisis:quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wacht ff: Lees even mijn "discussie" met Ryan (alleen Ryan): daar doel ik op.
FF aanpassen
quote:Hij schetste toen een scenario waarbij Rusland een oorlog in Europa zeer zeker niet uitsloot en als gevolg daarvan een Wereldoorlog te verwachten was. Het was zijn felle kritiek en waarschuwing aan het adres van de NAVO.
quote:De enkele deelname van Rusland maakt iets nog niet persé een WO.
denk niet dat hij gaat vluchtenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:04 schreef waht het volgende:
De vraag is: waar kan Bashar heen vluchten? KSA staat vast niet te springen om hem op te nemen, in Iran is het leven niet echt rijk, Europa is sowieso uitgesloten.
Dat laatste was aan Ryan cq de start van de discussie met Ryan, die toen zei "wat dan?". De rest kun je teruglezen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Daar kun je wellicht op doelen, maar je reageerde als volgt op mijn post over de Kosovo Crisis:
[..]
[..]
Op dit moment wel ja, maar stel dat het toch tijd wordt om te vluchten. Het lijkt me niet zo'n wereldvreemde idioot als Kadaffi.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
denk niet dat hij gaat vluchten
zal de oorlog ook wel in een of ander poepgat op het platteland af gaan zitten wachten net als zijn grote voorbeeld Saddam
Nee, niet, Je kopte in met je angst voor WO3, later stel je dat het niet alleen aan Rusland zou liggen, maak jij een vraagje van dat ik dat wel denk, wat niet zo is, en nu weiger je mijn aanvankelijk opmerking en vraag van antwoord te voorzien. We weten weer genoeg van Whiskertje...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope, ik stelde een vraag die jij ontweek door over iets anders te beginnen. Daar pas ik voor.
Voor voer en drinken kan hij gewoon mee op pad ja.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Moet ie natuurlijk wel werken voor zijn zakgeld .......
mjah ik denk dat hij een comfortabele cel in scheveningen prefereert boven het leven als politiek vluchtelingquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:08 schreef waht het volgende:
[..]
Op dit moment wel ja, maar stel dat het toch tijd wordt om te vluchten. Het lijkt me niet zo'n wereldvreemde idioot als Kadaffi.
Ben Ali leeft prima geloof ik.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
mjah ik denk dat hij een comfortabele cel in scheveningen prefereert boven het leven als politiek vluchteling
Nee. En nu houden we er over op want het is off topic.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, niet, Je kopte in met je angst voor WO3, later stel je dat het niet alleen aan Rusland zou liggen, maak jij een vraagje van dat ik dat wel denk, wat niet zo is, en nu weiger je mijn aanvankelijk opmerking en vraag van antwoord te voorzien. We weten weer genoeg van Whiskertje....
Het is helemaal niet off topic, je bent bang voor WO3, ik zou wel willen weten waarom.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. En nu houden we er over op want het is off topic.
Mijn discussie met jou ging daar niet over, en die is wel offtopic.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is helemaal niet off topic, je bent bang voor WO3, ik zou wel willen weten waarom.
Blaffende honden bijten niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:13 schreef IPA35 het volgende:
Nasrallah gaf onlangs trouwens nog een keiharde speech.
Mooi, zijn we daar ook vanaf.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:13 schreef IPA35 het volgende:
Nasrallah gaf onlangs trouwens nog een keiharde speech.
voorlopig nog wel maar dat is geenszins gegarandeerdquote:
Die ging daar wel over.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn discussie met jou ging daar niet over, en die is wel offtopic.
In dat geval beroep ik me op de TT.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
voorlopig nog wel maar dat is geenszins gegarandeerd
denk niet dat Assad daar tegenkan, bovendien is de burgeroorlog in Syrie een stuk smeriger dan die jasmijnrevolutie in Tunesie was
als Assad in het begin van de demonstraties had gezegd 'cya' dan had hij een prima leventje uit kunnen zitten zonder over zijn schouders te moeten kijken iedere dag
Die ging daar niet over, en nu ben ik er écht klaar mee.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die ging daar wel over..
En het zal niet aan Rusland liggen, of niet alleen.
Dus vertel maar eens waarom jij denkt dat WO3 immanent is.
En toekijken hoe zijn volk wordt afgeslacht door Al Qaida zeker.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
voorlopig nog wel maar dat is geenszins gegarandeerd
denk niet dat Assad daar tegenkan, bovendien is de burgeroorlog in Syrie een stuk smeriger dan die jasmijnrevolutie in Tunesie was
als Assad in het begin van de demonstraties had gezegd 'cya' dan had hij een prima leventje uit kunnen zitten zonder over zijn schouders te moeten kijken iedere dag
Zo kennen we je weer...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die ging daar niet over, en nu ben ik er écht klaar mee.
ja want dat was er aan de handquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:17 schreef Baws het volgende:
[..]
En toekijken hoe zijn volk wordt afgeslacht door Al Qaida zeker.
Ik zat aan rusland te denken, zn vrouw en kinderen wilden toch al vluchten maar waren beschoten oid, vraag me af waar hun heen zouden, daar zal bashar ook wel heen willen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:04 schreef waht het volgende:
De vraag is: waar kan Bashar heen vluchten? KSA staat vast niet te springen om hem op te nemen, in Iran is het leven niet echt rijk, Europa is sowieso uitgesloten.
Ze hebben wel een sterke binding met Londen, alhoewel dat nu niet meer kan lijkt me.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:19 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik zat aan rusland te denken, zn vrouw en kinderen wilden toch al vluchten maar waren beschoten oid, vraag me af waar hun heen zouden, daar zal bashar ook wel heen willen.
dafuck.. wereldvreemde idioot?! let ff op je woorden aub, die man was een held voor de vrije wereld en zijn volk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:08 schreef waht het volgende:
[..]
Op dit moment wel ja, maar stel dat het toch tijd wordt om te vluchten. Het lijkt me niet zo'n wereldvreemde idioot als Kadaffi.
2 dagen scuds jagen, thuis met het weekendquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:19 schreef Nibb-it het volgende:
VS: reactie Syrië vereist, maar val Assad is niet ons doel
BUITENLAND Het Witte Huis zoekt naar juridische legitimering voor een snelle militaire reactie op het gebruik van chemische wapens tegen Syrische burgers door president Bashar al-Assad. De acties die mogelijk volgen hebben echter niet het doel om het regime van Assad ten val te brengen, zo benadrukt een woordvoerder vanavond. (NRC)
Geen enkele leider geeft zich over omdat er een klein deel van het volk protesteert. Als alle PVV stemmers (toch goed voor zeker een miljoen mensen) de straten op gaan voor het aftreden van Rutte dan blijft hij ook mooi zitten hoor.quote:
Per ongeluk gebeurt dat toch.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:19 schreef Nibb-it het volgende:
BUITENLAND Het Witte Huis zoekt naar juridische legitimering voor een snelle militaire reactie op het gebruik van chemische wapens tegen Syrische burgers door president Bashar al-Assad. De acties die mogelijk volgen hebben echter niet het doel om het regime van Assad ten val te brengen, zo benadrukt een woordvoerder vanavond. (NRC)
jaja ok dudequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:20 schreef Baws het volgende:
[..]
Geen enkele leider geeft zich over omdat er een klein deel van het volk protesteert. Als alle PVV stemmers (toch goed voor zeker een miljoen mensen) de straten op gaan voor het aftreden van Rutte dan blijft hij ook mooi zitten hoor.
Kap eens met op de man spelen, maakt je niet geloofwaardiger, zelfs niet met eenquote:
?????????quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:19 schreef Nibb-it het volgende:
BUITENLAND Het Witte Huis zoekt naar juridische legitimering voor een snelle militaire reactie op het gebruik van chemische wapens tegen Syrische burgers door president Bashar al-Assad.
Het staat nog niet eens vast dat Assad erachter zit en de westerse media begint al met de leugens.quote:
Precies, nouja ik heb het er al genoeg over gehad maar het blijft hoog irritant om steeds die basisloze insinuatie als feit neergeschreven te lezen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:22 schreef Baws het volgende:
[..]
Het staat nog niet eens vast dat Assad erachter zit en de westerse media begint al met de leugens.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:21 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Wie weet kopt hij per ongeluk een Tomahawk.
Aah daar ken ik er nog wel 1 van.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kap eens met op de man spelen, maakt je niet geloofwaardiger, zelfs niet met eenerbij
zou wel wat problemen oplossen als hij echt ergens in een rattenhol zit te schuilen en er gewoon per ongeluk een afzwaaier van 2000 pond op terecht komtquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:21 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Assad zit op een Russische boot met zijn familie dus dat lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:21 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
En dan?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
zou wel wat problemen oplossen als hij echt ergens in een rattenhol zit te schuilen en er gewoon per ongeluk een afzwaaier van 2000 pond op terecht komt
niemand die het merkt
Ik speel helemaal niet op de man, je zou zelfs kunnen beargumenteren dat jij nu op de man speelt. Echt dan....quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kap eens met op de man spelen, maakt je niet geloofwaardiger, zelfs niet met eenerbij
zijn we er vanaf en kan het leger zeggenquote:
Het is zeer onlogisch als Assad er achter zou zitten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:22 schreef Baws het volgende:
[..]
Het staat nog niet eens vast dat Assad erachter zit en de westerse media begint al met de leugens.
Israël wil af van Hezbollah, dat er wat Arabieren doodgaan daar malen zij niet om. Maar Assad heeft dit al lang doorzien en zal passende maatregelen nemen, Israël zal hier zeker niet ongestraft mee wegkomen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:23 schreef LXIV het volgende:
Wat heeft het voor zin om een paar dagen te bombarderen?
Dan gaan er sowieso mensen dood, maar er verandert niks aan de situatie. Uiteindelijk wordt de oorlog er een paar weken door verlengd (omdat de partijen wat meer gelijk getrokken worden).
Behalve. Behalve als zich tijdens die korte oorlog iets voordoet waardoor het verlengd gaat worden, etc etc. Van het een komt tenslotte het ander!
het doel van oorlog is vredequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Laten we het eens over iets anders hebben dan "vlucht Assad?".
Wat voor goeds kan ingrijpen de onschuldige burgerbevolking brengen?
Meer oorlog, meer schieten, raketten, tanks whatever levert toch juist meer gevaar voor ze op? Of denk jij er anders over?
Laat Hague zijn keiharde bewijs eerst maar eens presenteren.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is zeer onlogisch als Assad er achter zou zitten.
1) Hij zou er zijn eigen graf mee graven
2) Hij had die wapens niet nodig om te winnen
3) De 'rebellen' zijn al aangetroffen met dat soort chemische wapens
Maar ik denk niet dat die rationele argumenten nog relevant zijn van nu af aan.
Het maakt helemaal niet uit wie er achter zit. Dood zijn ze, en het gaat niet beter voor ze worden als er wel ingegrepen wordt, alleen erger..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar wat er nu gebeurt is, is meer dan voorspelbaar geweest.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als Assad valt is de kans toch behoorlijk reëel dat de Alawitische minderheid waartoe hij behoord serieus het onderspit zullen mogen delven ja ...quote:
Het is toch wel een omweg om via het vernietigen van een heel land zo'n splintergroepje als Hezbollah op te ruimen. Met matige kans op succesquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:25 schreef Baws het volgende:
[..]
Israël wil af van Hezbollah, dat er wat Arabieren doodgaan daar malen zij niet om. Maar Assad heeft dit al lang doorzien en zal passende maatregelen nemen, Israël zal hier zeker niet ongestraft mee wegkomen.
Denk je echt dat die verkort kan worden? Zo ja: tegen welke prijs aan burgerslachtoffers? Hebben ze er dan wat aan?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
het doel van oorlog is vrede
als je er de oorlog die al gaande is mee kunt verkorten dan is dat voor de burgerbevolking beter
Assad verzwakken zodat ie gaat onderhandelen over vrede, aldus een Syrische mevr en meneer karskens op nederland 1quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Laten we het eens over iets anders hebben dan "vlucht Assad?".
Wat voor goeds kan ingrijpen de onschuldige burgerbevolking brengen?
Meer oorlog, meer schieten, raketten, tanks whatever levert toch juist meer gevaar voor ze op? Of denk jij er anders over?
Ach, ze hadden hem ook nog verantwoordelijk kunnen houden voor 9/11, dat had het volk ook nog wel gepikt. Alleen al de reacties van de Britten en Fransen zeggen genoeg. Die staan al maanden te springen om in te grijpen, waarom is mij een raadsel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Bron?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:27 schreef YazooW het volgende:
Veel geruchten dat hij naar Iran zou zijn gevlucht
Nee hoor, het doel van oorlog is annexatie van infrastructuren, achteraf natuurlijk, moet immers opgebouwd worden derpaderp.quote:
Haha, jij snapt het.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:29 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Het is dan ook een urgente kwestie.
Naar mijn mening gaan de onschuldigen dan alleen maar meer lijden. Niet doen dus.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:28 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Assad verzwakken zodat ie gaat onderhandelen over vrede, aldus een Syrische mevr en meneer karskens op nederland 1
Lekker kortzichtig.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:26 schreef De_Ilias het volgende:
Who cares of hij die gasaanvallen heeft gedaan of niet, die gast moet gewoon weg! Het is een massamoordenaar die geen haar beter is dan saddam en khadafi!
Ik kom er niet op...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:29 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ja zei het al net.Waarschijnlijk door die fans van Assad.
als je het goed doet wel jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Denk je echt dat die verkort kan worden? Zo ja: tegen welke prijs aan burgerslachtoffers? Hebben ze er dan wat aan?
Gast krijg jij toch een candelabra op je bolle hoofd ffs, je weet helemaal niks over ghadaffi om hem met saddam te vergelijken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:26 schreef De_Ilias het volgende:
Who cares of hij die gasaanvallen heeft gedaan of niet, die gast moet gewoon weg! Het is een massamoordenaar die geen haar beter is dan saddam en khadafi!
twitter:Nervana_1 twitterde op dinsdag 27-08-2013 om 23:30:05Wow.......RT @michaeldweiss #Iran TV says Assad's plane landed in Tehran this evening: http://t.co/QJXQSM8hIW … reageer retweet
Dus jij denkt dat er een gas/ olie pijp moet komen van Quatar naar Turkije via Saoudi-Arabie en Syrie .. om aan Europa te gaan leveren i.p.v aan china ?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:30 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee hoor, het doel van oorlog is annexatie van infrastructuren, achteraf natuurlijk, moet immers opgebouwd worden derpaderp.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:26 schreef De_Ilias het volgende:
En dan gaan Al Qaida en de IDF elkaar halverwege Libanon ontmoeten en in de armen springen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:30 schreef Aloulou het volgende:
Goed nieuws, Assad paar tikken geven. Werd tijd. Als ie helemaal zelfmoord wil plegen moet ie inderdaad Israel aanvallen. Als Assad verdreven is is het tijd om Zuid Libanon te ontdoen van Hizbulah! Mooie taak voor het IDF, maar daar zijn al maatregelen voor genomen
Ja, gifgas is een afschuwelijk oorlogsmisdrijf. Ik vrees alleen dat er nog meer van die aanvallen (door wie het ook was) gaan komen als het (verder) escaleert.. En laten we wel wezen: welke (burger)oorlog is in zo korte termijn in de kiem gesmoord door ingrijpen dat de onschuldige burgerbevolking er baat bij had?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je het goed doet wel ja
een situatie waarin gifgas strooien in verstedelijkte gebieden is iig een worstcase scenario voor de burgerbevolking ... heel veel slechter kan het er niet op worden tenzij je steden gaat nuken
ik denk dat we af moeten van olie/gas en duurzame autonome technologiën massaler gaan inzetten zoals zonnepanelen, en voor mensen die dan zoiets hebben van 'ja maar snachts hebben we geen zon, nee klopt, snachts moet je slapen, groetjes bg'. En wat de winter betreft heb je de open haard + hout.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:32 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat er een gas/ olie pijp moet komen van Quatar naar Turkije via Saoudi-Arabie en Syrie .. om aan Europa te gaan leveren i.p.v aan china ?
Mensen op Twitter die zeggen dat op de Iraanse tv werd gezegd dat Assad in Tehran is geland. Met hem zouden familieleden zijn mee gekomen. Zijn natuurlijk slechts geruchten.quote:
Genoeg om de Russische tanks te stoppen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:14 schreef LXIV het volgende:
Hoeveel kernwapens zijn er trouwens nog over? Volgens mij is een groot deel vernietigd de afgelopen jaren. En die heb je niet zomaar opnieuw gebouwd.
als je nu geen signaal afgeeft komen die nieuwe gifgasaanvallen er sowieso want de andere zijde (wie dan ook) zal willen retalierenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, gifgas is een afschuwelijk oorlogsmisdrijf. Ik vrees alleen dat er nog meer van die aanvallen (door wie het ook was) gaan komen als het (verder) escaleert.. En laten we wel wezen: welke (burger)oorlog is in zo korte termijn in de kiem gesmoord door ingrijpen dat de onschuldige burgerbevolking er baat bij had?
bla bla... wat is de reden van de oorlog ?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:34 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik denk dat we af moeten van olie/gas en duurzame autonome technologiën massaler gaan inzetten zoals zonnepanelen, en voor mensen die dan zoiets hebben van 'ja maar snachts hebben we geen zon, nee klopt, snachts moet je slapen, groetjes bg'. En wat de winter betreft heb je de open haard + hout.
http://www.alnahar-news.com/index.php?news=2110quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:34 schreef YazooW het volgende:
[..]
Mensen op Twitter die zeggen dat op de Iraanse tv werd gezegd dat Assad in Tehran is geland. Met hem zouden familieleden zijn mee gekomen. Zijn natuurlijk slechts geruchten.
SAF vooral:quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
2 dagen scuds jagen, thuis met het weekend
zinloos dus
Dat signaal is vele malen erger dan de kwaal. Althans de gevolgen daarvan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je nu geen signaal afgeeft komen die nieuwe gifgasaanvallen er sowieso want de andere zijde (wie dan ook) zal willen retalieren
daarna gaan ze over op sterkere middeltjes
Het zijn allebei tirannen, en dat is genoeg om te weten!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:31 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Gast krijg jij toch een candelabra op je bolle hoofd ffs, je weet helemaal niks over ghadaffi om hem met saddam te vergelijken.
Machtstructuren en klassen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:35 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
bla bla... wat is de reden van de oorlog ?
in Bosnie zijn ze het niet met je eens denk ikquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat signaal is vele malen erger dan de kwaal. Althans de gevolgen daarvan.
Ja hoor, maar stelt volgens mij niet zo heel veel voor. Voornamelijk tweedehands meuk uit Iran en de Sovjet-Unie.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:35 schreef Captain_Ghost het volgende:
Ik vroeg zich af of Syrië wel een marine en of onderzeeër heeft.?
Hoe wil je eigenlijk een signaal afgeven als je je pijlen richt op de onschuldige partij.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je nu geen signaal afgeeft komen die nieuwe gifgasaanvallen er sowieso want de andere zijde (wie dan ook) zal willen retalieren
daarna gaan ze over op sterkere middeltjes
de burgeroorlog in Bosnie was direct afgelopen na operatie Deliberate Force en het tekenen van de Dayton Akkoorden, is nog steeds vrede
leuke troll ben jijquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:36 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Het zijn allebei tirannen, en dat is genoeg om te weten!
er is hier geen onschuldige partijquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Hoe wil je eigenlijk een signaal afgeven als je je pijlen richt op de onschuldige partij.
Ik zie écht niet hoe de situatie beter kan worden door ingrijpen. Wél hoe die erger kan worden, sorry..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
in Bosnie zijn ze het niet met je eens denk ik
Je weet dus werkelijk helemaal geen ene hol, goed dat je dat weer even tentoonstelt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:36 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Het zijn allebei tirannen, en dat is genoeg om te weten!
Wel in de kwestie wie heeft de chemische wapens ingezet.quote:
Al qaida is geen groot gevaar voor Israel. Daarnaast is al qaida in Libanon (vrijwel) niet aanwezig, niet op een indrukwekkende schaal.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:32 schreef Baws het volgende:
En dan gaan Al Qaida en de IDF elkaar halverwege Libanon ontmoeten en in de armen springen?
Nee Gaddafi en Saddam waren kampioenen van de democratie en beschermers van mensenrechten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Je weet dus werkelijk helemaal geen ene hol, goed dat je dat weer even tentoonstelt.
Ja ik weet niks en jij weet alles, gast doe eens normaal. Feit dat jij massamoordenaars steunt zegt meer over jou.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Je weet dus werkelijk helemaal geen ene hol, goed dat je dat weer even tentoonstelt.
het is niet zo heel erg moeilijk allemaalquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zie écht niet hoe de situatie beter kan worden door ingrijpen. Wél hoe die erger kan worden, sorry..
Dan moet je Assad aanpakken want als hij hier mee wegkomt zal hij half Syrië vergassen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
En omdat ik wél zie hoe die erger kan worden gun ik dat de onschuldige burgerbevolking NIET.
Al Qaida is zelfs een zegen voor Israël, maar dat is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:40 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Al qaida is geen groot gevaar voor Israel. Daarnaast is al qaida in Libanon (vrijwel) niet aanwezig, niet op een indrukwekkende schaal.
Wie is er hier nu naïef zeg?? Burgerbevolking krijgt de klappen en het boeit niemandquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is niet zo heel erg moeilijk allemaal
je begint te bombarderen
stuurt een mail naar Assad 'als jij stopt, dan stoppen wij ook'
mailtje naar de rebellen 'als jullie niet stoppen dan stoppen wij'
iedereen terug naar de onderhandelingstafel, iedereen wint
all of this has happened before
maar hij heeft niemand vergastquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:41 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Dan moet je Assad aanpakken want als hij hier mee wegkomt zal hij half Syrië vergassen.
Wie er wat dan ook gaat doen: de onschuldige burgerbevolking krijgt de klappenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:41 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Dan moet je Assad aanpakken want als hij hier mee wegkomt zal hij half Syrië vergassen.
Nou, wie herkent hem?twitter:JeffersonObama twitterde op dinsdag 27-08-2013 om 23:43:30The BS rumors start RT @USSyrianKurd: @SyrCoalition: Unconfirmed reports of #Assad escaping to Iran. #Syria http://t.co/r3MIRF542V reageer retweet
zo werken die dingen nu eenmaalquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie is er hier nu naïef zeg??
hey jij bent degene die het maar door wil laten gaan ...quote:Burgerbevolking krijgt de klappen en het boeit niemand
Nee hoor, de militairen krijgen nu klappen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie er wat dan ook gaat doen: de onschuldige burgerbevolking krijgt de klappen
Ik vind je stuitend naïef. En je voorbeelden.. Kom op zeg..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
zo werken die dingen nu eenmaal
we zagen het in Bosnie. Het heeft no
we zagen het in Kosovo
waarom zou het in Syrie niet kunnen?
[..]
hey jij bent degene die het maar door wil laten gaan ...
Wensscenario'squote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:44 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Nee hoor, de militairen krijgen nu klappen.
ontkracht ze maar, ik ben reuze benieuwd of ik mijn geschiedenisboekjes weg kan gooien of nietquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind je stuitend naïef. En je voorbeelden.. Kom op zeg..
Precies, geheel terecht dat Assad nu eens flink op z'n lazer krijgt. Mag lijen dat z'n bevolking hem over een paar weken ophangt op een plein in Damascus.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:44 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Nee hoor, de militairen krijgen nu klappen.
Kennelijk is hij daar op teruggekomen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:47 schreef expans het volgende:
Assad heeft al eerder verklaard niet te zullen vluchten, ben benieuwd of hij achter z'n woorden blijft staan.
Nou vertel het MIJ maar dan.. Je voorbeelden waren toch" ff ingrijpen (paar uurtjes) en het was weer vrede"? Kom op zeg..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
ontkracht ze maar, ik ben reuze benieuwd of ik mijn geschiedenisboekjes weg kan gooien of niet
Zijn bevolking heeft hem gekozen als president. Je bedoelt de terroristen uit andere landen die hem willen ophangen, of zijn hart opeten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies, geheel terecht dat Assad nu eens flink op z'n lazer krijgt. Mag lijen dat z'n bevolking hem over een paar weken ophangt op een plein in Damascus.
ik vertel het je toch????quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou vertel het MIJ maar dan.. Je voorbeelden waren toch" ff ingrijpen (paar uurtjes) en het was weer vrede"? Kom op zeg..
Er zijn 2 (of meer) kwaden Remlof, met 1tje opruimen schiet de onschuldige nurgerbevolking niet veel op..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies, geheel terecht dat Assad nu eens flink op z'n lazer krijgt. Mag lijen dat z'n bevolking hem over een paar weken ophangt op een plein in Damascus.
Herkent echt niemand hem op deze foto in Iran?twitter:JeffersonObama twitterde op dinsdag 27-08-2013 om 23:43:30The BS rumors start RT @USSyrianKurd: @SyrCoalition: Unconfirmed reports of #Assad escaping to Iran. #Syria http://t.co/r3MIRF542V reageer retweet
Wie was dan zijn tegenkandidaat?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:47 schreef Baws het volgende:
[..]
Zijn bevolking heeft hem gekozen als president. Je bedoelt de terroristen uit andere landen die hem willen ophangen, of zijn hart opeten.
Ja, en 2000 jaar geleden of veel langer was dat ook al zo.. Of denk je echt dat ze toen niet an plunderen, platbranden, verkrachten en moorden deden?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:47 schreef Tem het volgende:
De tijd dat de mannen op een afgelegen veld elkaar te lijf gingen is voorbij. Er zullen altijd burgerslachtoffers zijn in een oorlog.
er klopt iets niet met die foto, er is één persoon zwart gemaaktquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:48 schreef sonnyspek het volgende:
Herkent echt niemand hem op deze foto in Iran?twitter:JeffersonObama twitterde op dinsdag 27-08-2013 om 23:43:30The BS rumors start RT @USSyrianKurd: @SyrCoalition: Unconfirmed reports of #Assad escaping to Iran. #Syria http://t.co/r3MIRF542V reageer retweet
Neuh, zwarte jas, zwart haar. Simsalabim.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:49 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
er klopt iets niet met die foto, er is één persoon zwart gemaakt
Nee, en dat is juist het punt. De onschuldigen lijden dan NOG meer..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik vertel het je toch????
en in een paar uurtjes is het niet gebeurt
Oh Syrië is een democratie? Dan heb ik iets gemistquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:47 schreef Baws het volgende:
[..]
Zijn bevolking heeft hem gekozen als president.
ja.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:41 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Nee Gaddafi en Saddam waren was een kampioen van de democratie en beschermer van mensenrechten.
niet als je er verdere gifgasaanvallen mee kunt voorkomenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, en dat is juist het punt. De onschuldigen lijden dan NOG meer..
hear hear, wat ben je ook een oetlul, je beticht mij ervan massamoordenaars te steunen, prachtig.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:41 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ja ik weet niks en jij weet alles, gast doe eens normaal. Feit dat jij massamoordenaars steunt zegt meer over jou.
Moet je wel voorkomen dat die troep in de atmosfeer terecht komt. Khamisiyah is er dan niks bij.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet als je er verdere gifgasaanvallen mee kunt voorkomen
Of je dood gaat aan een gifgasaanval of een raketaanval...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet als je er verdere gifgasaanvallen mee kunt voorkomen
de raketaanvallen over en weer gaan gewoon door, of wij nu meedoen of nietquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Of je dood gaat aan een gifgasaanval of een raketaanval...
Ik mag het hopen, ze kunnen niet langer met zich laten sollen. Rusland zou zijn vrienden meer moeten steunen imo, net zoals de VS doet. Nu komt Rusland zwak over.quote:
welja, een prachtigen insinuatie bovenop een hele waslijst aan onbewezen insinuaties (ter bevordering van eeuwige demonisatie)quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:41 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Ik denk dat de man die z'n eigen volk al twee jaar aan het uitmoorden is opruimen een heel goed plan is.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er zijn 2 (of meer) kwaden Remlof, met 1tje opruimen schiet de onschuldige nurgerbevolking niet veel op..
Als we meedoen zijn het er MEER en is er dus een grotere kans dat onschuldigen stervenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
de raketaanvallen over en weer gaan gewoon door, of wij nu meedoen of niet
Ik vind het niet zo prachtig, iemand die saddam en khadaia verdedigd moet eens een doctor bezoekje verrichten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:51 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
hear hear, wat ben je ook een oetlul, je beticht mij ervan massamoordenaars te steunen, prachtig.
Nee, maar je herhaalt nu in bijna iedere post dat "de onschuldige burgerbevolking" de klos is. Dus of je nu wel of niet zal ingrijpen maakt geen barst uit. Either way they are fucked, heb jij een oplossing om dit te minimaliseren?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, en 2000 jaar geleden of veel langer was dat ook al zo.. Of denk je echt dat ze toen niet an plunderen, platbranden, verkrachten en moorden deden?
'unconfirmed reports'quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:44 schreef sonnyspek het volgende:
Nou, wie herkent hem?twitter:JeffersonObama twitterde op dinsdag 27-08-2013 om 23:43:30The BS rumors start RT @USSyrianKurd: @SyrCoalition: Unconfirmed reports of #Assad escaping to Iran. #Syria http://t.co/r3MIRF542V reageer retweet
ja maar als hierdoor die burgeroorlog een paar jaar eerder afgelopen is dan is er dus een grotere kans dat er minder onschuldigen stervenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als we meedoen zijn het er MEER en is er dus een grotere kans dat onschuldigen sterven
Ik denk dat die rebellen opruimen ook een heel goed plan is. Die zijn ook verre van fris. Niemand is er fris daar..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat de man die z'n eigen volk al twee jaar aan het uitmoorden is opruimen een heel goed plan is.
Da gooien we er toch een atoombom op?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik denk dat die rebellen opruimen ook een heel goed plan is. Die zijn ook verre van fris. Niemand is er fris daar..
Ja, NIET ingrijpen. Door wel in te grijpen hebben ze een grotere kans door iemand geraaktof vergast te worden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, maar je herhaalt nu in bijna iedere post dat "de onschuldige burgerbevolking" de klos is. Dus of je nu wel of niet zal ingrijpen maakt geen barst uit. Either way they are fucked, heb jij een oplossing om dit te minimaliseren?
Rusland heeft gezegd: een aanval op Iran is een aanval op Rusland.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:52 schreef Baws het volgende:
[..]
Ik mag het hopen, ze kunnen niet langer met zich laten sollen. Rusland zou zijn vrienden meer moeten steunen imo, net zoals de VS doet. Nu komt Rusland zwak over.
Als we daar zeker van konden zijn.. Maar zie Irak en Afghanistan..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja maar als hierdoor die burgeroorlog een paar jaar eerder afgelopen is dan is er dus een grotere kans dat er minder onschuldigen sterven
Bron? Want er zal hoe dan ook een aanval op Iran komen, binnen nu en een paar jaar.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:55 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Rusland heeft gezegd: een aanval op Iran is een aanval op Rusland.
En nu zijn ze veilig wil je zeggen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, NIET ingrijpen. Door wel in te grijpen hebben ze een grotere kans door iemand geraaktof vergast te worden.
Nee, absoluut NIET, En ik walg van die gifgasaanval. Maar we hoeven het ook niet erger te makenquote:
En dan hopen dat het snel over gaat ofzo?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, absoluut NIET, En ik walg van die gifgasaanval. Maar we hoeven het ook niet erger te maken
Inderdaad, ze zijn gewoon weer kolonistje aan het spelen: "wij bepalen wel wat goed is voor die arabieren" (lees: wat goed is voor de kolonisten)quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:57 schreef Terminator2000bc het volgende:
Wat een walgelijke politiek weer van GB, VS en Frankrijk.![]()
![]()
![]()
Ben ik even blij dat ik op een totaal ander continent zit.
Zie liever Libië. Irak en Afghanistan zijn door de Amerikanen bezet, dat is hier niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als we daar zeker van konden zijn.. Maar zie Irak en Afghanistan..
Sterker, de strijders van vandaag zijn 's avonds gewoon burgers.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:47 schreef Tem het volgende:
De tijd dat de mannen op een afgelegen veld elkaar te lijf gingen is voorbij. Er zullen altijd burgerslachtoffers zijn in een oorlog.
Nee want naast de rebellen en Assad zit niks, geen kinderen en gezinnen die enkel in veiligheid willen levenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik denk dat die rebellen opruimen ook een heel goed plan is. Die zijn ook verre van fris. Niemand is er fris daar..
Dat is onrealistisch. Maar denken dat het snel overgaat door ingrijpen ook, als ik de recente geschiedenis er op nasla.. Dus ik probeer idd maar te denken aan wat de onschuldige burgerbevolking naar mijn mening erger treft..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:58 schreef Tem het volgende:
[..]
En dan hopen dat het snel over gaat ofzo?
Ik ben ook tegen ingrijpen maar om andere redenen. Dit terzijde.
Dat is die Engelsman die in Teheran was!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:48 schreef sonnyspek het volgende:
Nee, Libië is een fraai voorbeeld.. En daar leed ook niemand onder toch?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Zie liever Libië. Irak en Afghanistan zijn door de Amerikanen bezet, dat is hier niet de bedoeling.
niet vergelijkbaar want in zowel Irak als Afghanistan was er geen sprake van een noemenswaardige oppositiequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als we daar zeker van konden zijn.. Maar zie Irak en Afghanistan..
Nee dombo. Islamitische sociopaten, gesteund door het westen, zijn burgers. Hun tegenstanders, overheidssoldaten van seculiere regimes zijn de hele dag door beroepsmilitair.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:59 schreef waht het volgende:
[..]
Sterker, de strijders van vandaag zijn 's avonds gewoon burgers.
Saudi Arabië is nog erger qua mensenrechten dan Syrië of Iran ooit is geweest, maar daar zijn we de grootste vrienden mee. Jammer dat de westerse bevolking zo gehersenspoeld is.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:59 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Nee want naast de rebellen en Assad zit niks, geen kinderen en gezinnen die enkel in veiligheid willen leven![]()
De rebellen zijn geen haar beter dan Assad's regime, maar ga nou niet vertellen dat de hele bevolking daar schuldig is aan het huidige conflict.
Je bent alleen bang voor je eigen hachje dus? Dat het anders WO3 wordt?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, absoluut NIET, En ik walg van die gifgasaanval. Maar we hoeven het ook niet erger te maken
Man, de enigen waar ik de hele tijd voor opgekomen ben zijn de onschuldige burgers.. Lees je ff in ofzo..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:59 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Nee want naast de rebellen en Assad zit niks, geen kinderen en gezinnen die enkel in veiligheid willen leven![]()
De rebellen zijn geen haar beter dan Assad's regime, maar ga nou niet vertellen dat de hele bevolking daar schuldig is aan het huidige conflict.
1: helemaal nergens verdedig ik saddam, zijn executie terzijde is die man rechtmatig van zijn troon gestoten (ookal zat er ook veel meer achter verder en was de hele reden van irak aanvallen ook een gigantische bullshitmeter tegen het plafond actie).quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:53 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo prachtig, iemand die saddam en khadaia verdedigd moet eens een doctor bezoekje verrichten.
Maar die wil je dus aan hun lot overlaten...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Man, de enigen waar ik de hele tijd voor opgekomen ben zijn de onschuldige burgers.. Lees je ff in ofzo..
Klep dicht, pacifist.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:01 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Nee dombo. Islamitische sociopaten, gesteund door het westen, zijn burgers. Hun tegenstanders, overheidssoldaten van seculiere regimes zijn de hele dag door beroepsmilitair.
Nope, niets gemerkt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:02 schreef Killaht het volgende:
Is er al bewijs naar buiten gebracht inmiddels?
Ik ben bang dat het weer een oorlog wordt op basis van valse voorwendselen uiteindelijk.
Ik snap het ook niet helemaal.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar die wil je dus aan hun lot overlaten...
Wie niet? En de burgerbevolking is de dupe..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:02 schreef Killaht het volgende:
Ik ben bang dat het weer een oorlog wordt op basis van valse voorwendselen uiteindelijk.
En jij bent nog wel mod, kun je nagaan...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal.
Dus die laat je aan hun lot over dan...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie niet? En de burgerbevolking is de dupe..
De actie tegen Libië heeft goed uitgepakt, als ze dat niet hadden gedaan had het veel meer levens gekost.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, Libië is een fraai voorbeeld.. En daar leed ook niemand onder toch?
Volkomen oneensquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:04 schreef remlof het volgende:
[..]
De actie tegen Libië heeft goed uitgepakt, als ze dat niet hadden gedaan had het veel meer levens gekost.
Is niet meer belangrijk. Door die geweldige actie van Obama is ingrijpen onvermijdelijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:02 schreef Killaht het volgende:
Ja, afgeluisterde telefoongesprekken en aluminium pijpen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:02 schreef Killaht het volgende:
dit zijn gewoon feiten die je door kunt rekenenquote:
Ik ben niet zo iemand die achter alles een conspiracy zoekt, 2e hands artikelen zijn bij mij waardeloos in inderdaad, next time better! Hoever mensen toch kunnen gaan om een terrorist te verdedigen! Bashar, Khaddafi, Saddam, allemaal hetzelfde. En allemaal krijgen ze een nekschot!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
1: helemaal nergens verdedig ik saddam, zijn executie terzijde is die man rechtmatig van zijn troon gestoten (ookal zat er ook veel meer achter verder en was de hele reden van irak aanvallen ook een gigantische bullshitmeter tegen het plafond actie).
2: Ghadaffi heeft die hele woestijn praktisch vruchtbaar gemaakt en is in alle opzichten goed voor zijn volk geweest, de enige reden dat zijn grote vrienden zich tegen hem keerden en de demonisatieknoppen indrukten die jou zo mooi omgepropaganda'd hebben om hem nu in het rijtje van saddam neer te zetten is zoals ik al eerder aanhaalde gezien hij dit http://english.pravda.ru/(...)eason_for_war_oil-0/ (olie nationaliseren)
en dit
http://www.thedailybell.c(...)ow-Under-Attack.html (nieuwe economie in plaats van dollars)
besloot en tevens omdat deze kutschurk hem nog een behoorlijk bedrag schuldig was;
http://www.huffingtonpost(...)ation_n_1462535.html
Wat hij natuurlijk ontkende derpaderp.
http://newsfeed.time.com/(...)ill-muammar-gaddafi/
Oh hey daar is bashar zijn naam ook weer wat fucking toevallig joh!
Maar je gaat natuurlijk niet een van die links aanklikken, maakt niet uit, zonder jou genoeg mensen met verstand.
Onrealistisch of niet, ik hoop vooralsnog dat er NIET ingegrepen wordtquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Is niet meer belangrijk. Door die geweldige actie van Obama is ingrijpen onvermijdelijk.
Ja, dat is altijd. Ik denk alleen dat het niet bij die 3 dagen blijft.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie niet? En de burgerbevolking is de dupe..
Rusland's enige factor in het M-O.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:06 schreef arjan1212 het volgende:
Wat is nou eigenlijk het belang van Rusland en China in de regio ?
Ik kan het nog 100x zeggen, maar ok: de burgerbevolking zal MEER lijden ipv minderquote:
En dan nu waarom.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik kan het nog 100x zeggen, maar ok: de burgerbevolking zal MEER lijden ipv minder
dit is in Libie niet het gevalquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik kan het nog 100x zeggen, maar ok: de burgerbevolking zal MEER lijden ipv minder
Ik dus ook niet. Dus meer leed ipv minder.. Blijf er weg!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:06 schreef Killaht het volgende:
[..]
Ja, dat is altijd. Ik denk alleen dat het niet bij die 3 dagen blijft.
Het is geen conspiracy.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:06 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik ben niet zo iemand die achter alles een conspiracy zoekt, 2e hands artikelen zijn bij mij waardeloos in inderdaad, next time better! Hoever mensen toch kunnen gaan om een terrorist te verdedigen! Bashar, Khaddafi, Saddam, allemaal hetzelfde. En allemaal krijgen ze een nekschot!
Ik blijf eea niet herhalen he? Je leest maar terugquote:
ik mag het hopen want dan heb ik liever dat we thuis blijven met zijn allenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:06 schreef Killaht het volgende:
[..]
Ja, dat is altijd. Ik denk alleen dat het niet bij die 3 dagen blijft.
Jij vind dat als de terroristen niet bevoorraad waren door het westen er minder doden waren gevallen?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
dit zijn gewoon feiten die je door kunt rekenen
waar staat dat?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:08 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Jij vind dat als de terroristen niet bevoorraad waren door het westen er minder doden waren gevallen?
Vertel.. En vergeet het recente verleden neitquote:
Newsflash, machstructuren zweren samen. Niet van je stoel vallen hoor.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:06 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik ben niet zo iemand die achter alles een conspiracy zoekt, 2e hands artikelen zijn bij mij waardeloos in inderdaad, next time better! Hoever mensen toch kunnen gaan om een terrorist te verdedigen! Bashar, Khaddafi, Saddam, allemaal hetzelfde. En allemaal krijgen ze een nekschot!
Wapenhandel, en Rusland heeft een belangrijke marinebasis in Syrië. China heeft volgens mij voornamelijk economische belangen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:06 schreef arjan1212 het volgende:
Wat is nou eigenlijk het belang van Rusland en China in de regio ?
Rusland en Iran zijn goede vrienden van elkaar. Rusland bouwt hier en daar een kerncentrale, helpt met de ontwikkeling van kernwapens, schenkt af en toe wat wapens & munitie. Ze hebben allebei een hekel aan Israel. Legerbasis hier, legerbasis daar. T lijkt mij logisch dat Rusland ingrijpt als Iran wordt aangevallen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:56 schreef Baws het volgende:
[..]
Bron? Want er zal hoe dan ook een aanval op Iran komen, binnen nu en een paar jaar.
jazeker!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:09 schreef IPA35 het volgende:
Als diezelfde partijen die nu op de oorlogstrommels zitten te rammelen gewoon hun steun aan de rebellen stoppen dan is de oorlog zo voorbij.
Is dat niet een beter alternatief?
Nee, dan moet Quatar Saoudi-Arabie enz ook stoppen met steunenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:09 schreef IPA35 het volgende:
Als diezelfde partijen die nu op de oorlogstrommels zitten te rammelen gewoon hun steun aan de rebellen stoppen dan is de oorlog zo voorbij.
Is dat niet een beter alternatief?
Dat is namelijk hoe er is 'ingegrepen', hoe anders is er ingegrepen dan wat wél heeft gezorgd dat er 'minder doden dan anders zijn gevallen'.quote:
in de huidige situatie vallen er minder onschuldige burgerdoden per dag dan tijdens de gevechten dus voor het westerse ingrijpenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vertel.. En vergeet het recente verleden neit
Ow jah. wat is er gebeurd met het plan om die basis naar Cyprus te verplaatsen?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:10 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Wapenhandel, en Rusland heeft een belangrijke marinebasis in Syrië. China heeft volgens mij voornamelijk economische belangen.
whuuuuquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dat is namelijk hoe er is 'ingegrepen', hoe anders is er ingegrepen dan wat wél heeft gezorgd dat er 'minder doden dan anders zijn gevallen'.
We hebben het hier over "tijdens". En hoe goed gaat het in Irak en Afghanistan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
in de huidige situatie vallen er minder onschuldige burgerdoden per dag dan tijdens de gevechten dus voor het westerse ingrijpen
correct?
geef nu gewoon een keer antwoord, het was een ja of nee vraagquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
We hebben het hier over "tijdens". En hoe goed gaat het in Irak en Afghanistan?
Raar, want Rusland kocht maar al te graag Israëlische militaire technologie.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:10 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Rusland en Iran zijn goede vrienden van elkaar. Rusland bouwt hier en daar een kerncentrale, helpt met de ontwikkeling van kernwapens, schenkt af en toe wat wapens & munitie. Ze hebben allebei een hekel aan Israel.
Naar mijn mening nietquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
geef nu gewoon een keer antwoord, het was een ja of nee vraag
was het correct of niet?
Een interventie door Amerika en Britten is geen oplossing, en kost veel meer levens. Na de zoveelste oorlog weer een land dadelijk dat totaal ontregeld wordt achterlaten.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik mag het hopen want dan heb ik liever dat we thuis blijven met zijn allen
in 3 dagen doe je helemaal niets
en je hebt daar bronnen voor?quote:
Maar zij handelen alleen met toestemming van de USA. De USA heeft de macht hen te laten stoppen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:10 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Nee, dan moet Quatar Saoudi-Arabie enz ook stoppen met steunen
En toch leveren ze raketschilden aan Syrië.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:13 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Raar, want Rusland kocht maar al te graag Israëlische militaire technologie.
Dat kan je doen, maar dan heb je nog GEEN gelijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De klant is koning.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:14 schreef JessedeK het volgende:
[..]
En toch leveren ze raketschilden aan Syrië.
Ah ja, die 30 onbemande vliegtuigjesquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:13 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Raar, want Rusland kocht maar al te graag Israëlische militaire technologie.
Dom dat je dit zegt, het Vrije Syrische Leger FSA wordt inderdaad ondersteunt met wapens, dat is alleen maar goed! Al Qaida wordt absoluut niet geholpen, en die worden na Assad gelijk aangepakt door de FSA en door Amerika, daar hoeven die nabestaanden van de 9 11 zich niet druk om te maken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:10 schreef Baws het volgende:
Wat vinden de slachtoffers van 9/11 er van dat hun regering nu actief Al-Qaida steunt?
ffs man, heb je nu nog niet door dat het westen een distributeur is aan de 'rebellen'(we bedoelen dus terroristen), je hele 'als het westen tegen assad zegt als jij stopt stoppen we en aan de """"rebellen"""" zegt als jullie stoppen stoppen we' gaat uberhaupt niet op.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
in de huidige situatie vallen er minder onschuldige burgerdoden per dag dan tijdens de gevechten dus voor het westerse ingrijpen
correct?
Niet zo consequent als je een enorme hekel aan het land van herkomst hebt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:14 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ah ja, die 30 onbemande vliegtuigjes.
uh ok dude, jij hebt gelijkquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:15 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ffs man, heb je nu nog niet door dat het westen een distributeur is aan de 'rebellen'(we bedoelen dus terroristen), je hele 'als het westen tegen assad zegt als jij stopt stoppen we en aan de """"rebellen"""" zegt als jullie stoppen stoppen we' gaat uberhaupt niet op.
Wat het westen wil is dat de rebellen ongemoeid assad's resistentie (en hemzelf als het ff kan) afknallen met sponsorschap van dat 'westen in de vorm van wapens, westen zelf doet niks, westerse belangen zijn bereikt, daarna verdwijnen de """rebellen""" weer in bijna niet te volgen microgroepjes/cellen en kunnen ze weer voor volgend doelwit ingezet worden in het asset/proxy grid.
Kan godverdomme zelf onderhand wel generaal worden. Makkelijke materie dit.
LaTEN WE HET EENS OMDRAAIEN: WELKE LANDEN HEBBEN PROFIJT GEHAD VAN INGRIJPEN?quote:
Dat wist ik jaren geleden al.quote:
En Al Qaida zal dan met de staart tussen de benen vertrekken uit Syrië uiteraard. Net zoals in Irak en Afghanistan... oh wacht...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:15 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Dom dat je dit zegt, het Vrije Syrische Leger FSA wordt inderdaad ondersteunt met wapens, dat is alleen maar goed! Al Qaida wordt absoluut niet geholpen, en die worden na Assad gelijk aangepakt door de FSA en door Amerika, daar hoeven die nabestaanden van de 9 11 zich niet druk om te maken.
fuck if I knowquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
LaTEN WE HET EENS OMDRAAIEN: WELKE LANDEN HEBBEN PROFIJT GEHAD VAN INGRIJPEN?
De slachtoffers van 9/11 zijn dubbel de pineut. Eerst creeerde Amerika in de jaren '80 zelf de Taliban en anno 2013 steunen ze de Al-Qaeda strijders die naar Syrie zijn komen vechtenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:10 schreef Baws het volgende:
Wat vinden de slachtoffers van 9/11 er van dat hun regering nu actief Al-Qaida steunt?
misschien werden die dingen ook wel doorgespeeld aan Iran.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:15 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Niet zo consequent als je een enorme hekel aan het land van herkomst hebt.
Owh, de mijne bevallen je niet? Zeg dat dan gewoon..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
fuck if I know
ik was tegen, ben ik nu ook alleen heb ik daar wel fatsoenlijke argumenten voor
DAT ZEG IK TOCH AL DE HELE TIJD?????quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, de mijne bevallen je niet? Zeg dat dan gewoon..
Het escaleert helemaal uit de hand.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
DAT ZEG IK TOCH AL DE HELE TIJD?????
Niemand. Irak: een puinhoop. Afghanistan: de Taliban is nog steeds springlevend. In het geval van Syrie is Assad geen enkele bedreiging voor de Amerikanen dus ik snap niet waarom de Amerikanen nog een oorlog willen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Man, maak je niet zo druk.. We zijn het eens maar mijn argumenten bevallen je niet? Kniesoor..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
DAT ZEG IK TOCH AL DE HELE TIJD?????
nee we zijn het niet eensquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Man, maak je niet zo druk.. We zijn het eens maar mijn argumenten bevallen je niet? Kniesoor..
En over 5 jaar gooien ze weer ergens een raam in van een amerikaans ambassade en komen de amerikaanse helikopters/drones/zeppelins/dolfijnenmetlasersophunrug weer een heel land ondersteboven knallen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:17 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
De slachtoffers van 9/11 zijn dubbel de pineut. Eerst creeede Amerika in de jaren '80 zelf de Taliban en anno 2013 steunen ze de Al-Qaeda strijders die naar Syrie zijn komen vechten
Mooi en slaap lekkerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:19 schreef sp3c het volgende:
ik ga slapen, ik begrijp de wereld niet meer
In ons tijdperk, met zoveel informatiebronnen tot onze beschikking, zijn er nu nog mensen die zich volledig laten hersenspoelen door overheden.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:17 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
De slachtoffers van 9/11 zijn dubbel de pineut. Eerst creeede Amerika in de jaren '80 zelf de Taliban en anno 2013 steunen ze de Al-Qaeda strijders die naar Syrie zijn komen vechten
*zucht*quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee we zijn het niet eens
absoluut niet
Zuid-Koreaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
http://www.whois.com/whois/nytimes.comquote:nytimes.com registrar whois
Updated 26 minutes ago
Domain Name.......... nytimes.com
Creation Date........ 1994-01-18
Registration Date.... 2011-08-31
Expiry Date.......... 2014-01-20
Organisation Name.... SEA
Organisation Address. 620 8th Avenue
Organisation Address.
Organisation Address.
Organisation Address. New York
Organisation Address. 10018
Organisation Address. NY
Organisation Address. UNITED STATES
Admin Name........... SEA SEA
Admin Address........ SEA
Admin Address........ 620 8th Avenue
Admin Address........
Admin Address. Syria
Admin Address........ 10018
Admin Address........ SY
Admin Address........ SYRIAN ARAB REPUBLIC
Admin Email.......... email@sea.sy
Admin Phone.......... +1.2125561234
Admin Fax............
Ik begrijp de wereld wel verder maar ik vind de wereld over het algemeen te dom om me er bezig mee te houden.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:19 schreef sp3c het volgende:
ik ga slapen, ik begrijp de wereld niet meer
Bingo.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:17 schreef Baws het volgende:
[..]
En Al Qaida zal dan met de staart tussen de benen vertrekken uit Syrië uiteraard. Net zoals in Irak en Afghanistan... oh wacht...
jij snapt er niet zo goed de ballen van dudequote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:20 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik begrijp de wereld wel verder maar ik vind de wereld over het algemeen te dom om me er bezig mee te houden.
Ben jij nu te slim, of hij, of jullie allebei??quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:20 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik begrijp de wereld wel verder maar ik vind de wereld over het algemeen te dom om me er bezig mee te houden.
LOLquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij snapt er niet zo goed de ballen van dude
Ook bingo.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:20 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
In ons tijdperk, met zoveel informatiebronnen tot onze beschikking, zijn er nu nog mensen die zich volledig laten hersenspoelen door overheden.
En dan zijn er nog mensen die zich afvragen hoe het Hitler gelukt was om Duitsland volledig achter zich te krijgen.
Je houdt het maar bij je zwembroek?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:20 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
We zijn het wel eens knul, maar om andere redenenquote:
Ik snap van de dingen die ik voor mn neus kreeg heel veel gezien ik ook geschiedenis in mijn fractale brein heb opgeslagen. Maar me helemaal verdiepen zou me teveel aspirines gaan kosten. Dus meestal kijk ik eens een toespraak aan en weet dan aan de hand van simpelweg ervaring in het verleden of ze liegen of niet en daarna weet je ook vanzelf welke verhalen wel waar zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij snapt er niet zo goed de ballen van dude
Tot dat een van die moslimextremisten uit Afghanistan of Syrie een aanslag in Nederland pleegt. Eens even kijken of die oorlogsliefhebbers op het forum de westerse steun aan de jihadisten nog toe zullen juichen. Assad en de Noordelijke Alliantie in Afghanistan houden en hielden die jihadisten tenminste tegen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:19 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
En over 5 jaar gooien ze weer ergens een raam in van een amerikaans ambassade en komen de amerikaanse helikopters/drones/zeppelins/dolfijnenmetlasersophunrug weer een heel land ondersteboven knallen.
nieteens zo vergezocht, gezien er nederlandse 'strijders' heen zijn gegaan, die komen mischien ook weer terug. (hopelijk niet natuurlijk) (vergeet niet trouwens dat die 'tegen assad vechten)quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:26 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Tot dat een van die moslimextremisten uit Afghanistan of Syrie een aanslag in Nederland pleegt. Eens even kijken of die oorlogsliefhebbers op het forum de westerse steun aan de jihadisten nog toe zullen juichen. Assad en de Noordelijke Alliantie in Afghanistan houden en hielden die jihadisten tenminste tegen.
Hoort erbij hè, actie-reactie.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:26 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Tot dat een van die moslimextremisten uit Afghanistan of Syrie een aanslag in Nederland pleegt. Eens even kijken of die oorlogsliefhebbers op het forum de westerse steun aan de jihadisten nog toe zullen juichen. Assad en de Noordelijke Alliantie in Afghanistan houden en hielden die jihadisten tenminste tegen.
LOL.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:20 schreef Ketchupcurry het volgende:
[..]
http://www.whois.com/whois/nytimes.com
Inderdaad, de westerse burgers die nu bommen op Arabische landen wensen moeten niet janken imo als er wat treinen hier opgeblazen worden.quote:
Ik heb liever dat die jihadisten in toom worden gehouden. Assad speelt daarin (hetzij gevraagd, hetzij ongevraagd) een belangrijke rol in.quote:
WHUT?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:31 schreef Baws het volgende:
[..]
Inderdaad, de westerse burgers die nu bommen op Arabische landen wensen moeten niet janken imo als er wat treinen hier opgeblazen worden.
Ik zal niet janken, wel pleiten voor wraak.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:31 schreef Baws het volgende:
[..]
Inderdaad, de westerse burgers die nu bommen op Arabische landen wensen moeten niet janken imo als er wat treinen hier opgeblazen worden.
Dus we gaan elkaar lekker allemaal opblazen, gezellig.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:32 schreef waht het volgende:
[..]
Ik zal niet janken, wel pleiten voor wraak.
Heb je zeker gelijk in, Syrië is momenteel een magneet voor jihadisten. Tot grote vreugde van Rusland.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:32 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik heb liever dat die jihadisten in toom worden gehouden. Assad speelt daarin (hetzij gevraagd, hetzij ongevraagd) een belangrijke rol in.
Ze zullen dus wel gaan janken. Met als gevolg dat er weer een moslimland zal worden gebomardeerd, wat als gevolg heeft dat er meer moslimstrijders anti-westers worden. En zo is het kringetje rond. De oplossing is zo min mogelijk met hun zaken bemoeien en louter je ecobomische belangen laten prevaleren.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:31 schreef Baws het volgende:
[..]
Ach man, wij gebruiken ze nu, zijn ze straks tegen ons, stampen we ze ook plat. Alles om ons leventje te houden zoals wij dat hebben. Denk je werkelijk dat dit niet kan, dan kan ik je vertellen dat het nog veel extremer gebeurt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:31 schreef Baws het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |