Assad zit op een Russische boot met zijn familie dus dat lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:21 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Wie weet kopt hij per ongeluk een Tomahawk.
En dan?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
zou wel wat problemen oplossen als hij echt ergens in een rattenhol zit te schuilen en er gewoon per ongeluk een afzwaaier van 2000 pond op terecht komt
niemand die het merkt
Ik speel helemaal niet op de man, je zou zelfs kunnen beargumenteren dat jij nu op de man speelt. Echt dan....quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kap eens met op de man spelen, maakt je niet geloofwaardiger, zelfs niet met eenerbij
zijn we er vanaf en kan het leger zeggenquote:
Het is zeer onlogisch als Assad er achter zou zitten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:22 schreef Baws het volgende:
[..]
Het staat nog niet eens vast dat Assad erachter zit en de westerse media begint al met de leugens.
Israël wil af van Hezbollah, dat er wat Arabieren doodgaan daar malen zij niet om. Maar Assad heeft dit al lang doorzien en zal passende maatregelen nemen, Israël zal hier zeker niet ongestraft mee wegkomen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:23 schreef LXIV het volgende:
Wat heeft het voor zin om een paar dagen te bombarderen?
Dan gaan er sowieso mensen dood, maar er verandert niks aan de situatie. Uiteindelijk wordt de oorlog er een paar weken door verlengd (omdat de partijen wat meer gelijk getrokken worden).
Behalve. Behalve als zich tijdens die korte oorlog iets voordoet waardoor het verlengd gaat worden, etc etc. Van het een komt tenslotte het ander!
het doel van oorlog is vredequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Laten we het eens over iets anders hebben dan "vlucht Assad?".
Wat voor goeds kan ingrijpen de onschuldige burgerbevolking brengen?
Meer oorlog, meer schieten, raketten, tanks whatever levert toch juist meer gevaar voor ze op? Of denk jij er anders over?
Laat Hague zijn keiharde bewijs eerst maar eens presenteren.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is zeer onlogisch als Assad er achter zou zitten.
1) Hij zou er zijn eigen graf mee graven
2) Hij had die wapens niet nodig om te winnen
3) De 'rebellen' zijn al aangetroffen met dat soort chemische wapens
Maar ik denk niet dat die rationele argumenten nog relevant zijn van nu af aan.
Het maakt helemaal niet uit wie er achter zit. Dood zijn ze, en het gaat niet beter voor ze worden als er wel ingegrepen wordt, alleen erger..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar wat er nu gebeurt is, is meer dan voorspelbaar geweest.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als Assad valt is de kans toch behoorlijk reëel dat de Alawitische minderheid waartoe hij behoord serieus het onderspit zullen mogen delven ja ...quote:
Het is toch wel een omweg om via het vernietigen van een heel land zo'n splintergroepje als Hezbollah op te ruimen. Met matige kans op succesquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:25 schreef Baws het volgende:
[..]
Israël wil af van Hezbollah, dat er wat Arabieren doodgaan daar malen zij niet om. Maar Assad heeft dit al lang doorzien en zal passende maatregelen nemen, Israël zal hier zeker niet ongestraft mee wegkomen.
Denk je echt dat die verkort kan worden? Zo ja: tegen welke prijs aan burgerslachtoffers? Hebben ze er dan wat aan?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
het doel van oorlog is vrede
als je er de oorlog die al gaande is mee kunt verkorten dan is dat voor de burgerbevolking beter
Assad verzwakken zodat ie gaat onderhandelen over vrede, aldus een Syrische mevr en meneer karskens op nederland 1quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Laten we het eens over iets anders hebben dan "vlucht Assad?".
Wat voor goeds kan ingrijpen de onschuldige burgerbevolking brengen?
Meer oorlog, meer schieten, raketten, tanks whatever levert toch juist meer gevaar voor ze op? Of denk jij er anders over?
Ach, ze hadden hem ook nog verantwoordelijk kunnen houden voor 9/11, dat had het volk ook nog wel gepikt. Alleen al de reacties van de Britten en Fransen zeggen genoeg. Die staan al maanden te springen om in te grijpen, waarom is mij een raadsel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Bron?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:27 schreef YazooW het volgende:
Veel geruchten dat hij naar Iran zou zijn gevlucht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |