De actie tegen Libië heeft goed uitgepakt, als ze dat niet hadden gedaan had het veel meer levens gekost.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, Libië is een fraai voorbeeld.. En daar leed ook niemand onder toch?
Volkomen oneensquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:04 schreef remlof het volgende:
[..]
De actie tegen Libië heeft goed uitgepakt, als ze dat niet hadden gedaan had het veel meer levens gekost.
Is niet meer belangrijk. Door die geweldige actie van Obama is ingrijpen onvermijdelijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:02 schreef Killaht het volgende:
Is er al bewijs naar buiten gebracht inmiddels?
Ik ben bang dat het weer een oorlog wordt op basis van valse voorwendselen uiteindelijk.
Ja, afgeluisterde telefoongesprekken en aluminium pijpen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:02 schreef Killaht het volgende:
Is er al bewijs naar buiten gebracht inmiddels?
Ik ben bang dat het weer een oorlog wordt op basis van valse voorwendselen uiteindelijk.
dit zijn gewoon feiten die je door kunt rekenenquote:
Ik ben niet zo iemand die achter alles een conspiracy zoekt, 2e hands artikelen zijn bij mij waardeloos in inderdaad, next time better! Hoever mensen toch kunnen gaan om een terrorist te verdedigen! Bashar, Khaddafi, Saddam, allemaal hetzelfde. En allemaal krijgen ze een nekschot!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
1: helemaal nergens verdedig ik saddam, zijn executie terzijde is die man rechtmatig van zijn troon gestoten (ookal zat er ook veel meer achter verder en was de hele reden van irak aanvallen ook een gigantische bullshitmeter tegen het plafond actie).
2: Ghadaffi heeft die hele woestijn praktisch vruchtbaar gemaakt en is in alle opzichten goed voor zijn volk geweest, de enige reden dat zijn grote vrienden zich tegen hem keerden en de demonisatieknoppen indrukten die jou zo mooi omgepropaganda'd hebben om hem nu in het rijtje van saddam neer te zetten is zoals ik al eerder aanhaalde gezien hij dit http://english.pravda.ru/(...)eason_for_war_oil-0/ (olie nationaliseren)
en dit
http://www.thedailybell.c(...)ow-Under-Attack.html (nieuwe economie in plaats van dollars)
besloot en tevens omdat deze kutschurk hem nog een behoorlijk bedrag schuldig was;
http://www.huffingtonpost(...)ation_n_1462535.html
Wat hij natuurlijk ontkende derpaderp.
http://newsfeed.time.com/(...)ill-muammar-gaddafi/
Oh hey daar is bashar zijn naam ook weer wat fucking toevallig joh!
Maar je gaat natuurlijk niet een van die links aanklikken, maakt niet uit, zonder jou genoeg mensen met verstand.
Onrealistisch of niet, ik hoop vooralsnog dat er NIET ingegrepen wordtquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Is niet meer belangrijk. Door die geweldige actie van Obama is ingrijpen onvermijdelijk.
Ja, dat is altijd. Ik denk alleen dat het niet bij die 3 dagen blijft.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie niet? En de burgerbevolking is de dupe..
Rusland's enige factor in het M-O.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:06 schreef arjan1212 het volgende:
Wat is nou eigenlijk het belang van Rusland en China in de regio ?
Ik kan het nog 100x zeggen, maar ok: de burgerbevolking zal MEER lijden ipv minderquote:
En dan nu waarom.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik kan het nog 100x zeggen, maar ok: de burgerbevolking zal MEER lijden ipv minder
dit is in Libie niet het gevalquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik kan het nog 100x zeggen, maar ok: de burgerbevolking zal MEER lijden ipv minder
Ik dus ook niet. Dus meer leed ipv minder.. Blijf er weg!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:06 schreef Killaht het volgende:
[..]
Ja, dat is altijd. Ik denk alleen dat het niet bij die 3 dagen blijft.
Het is geen conspiracy.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:06 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik ben niet zo iemand die achter alles een conspiracy zoekt, 2e hands artikelen zijn bij mij waardeloos in inderdaad, next time better! Hoever mensen toch kunnen gaan om een terrorist te verdedigen! Bashar, Khaddafi, Saddam, allemaal hetzelfde. En allemaal krijgen ze een nekschot!
Ik blijf eea niet herhalen he? Je leest maar terugquote:
ik mag het hopen want dan heb ik liever dat we thuis blijven met zijn allenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:06 schreef Killaht het volgende:
[..]
Ja, dat is altijd. Ik denk alleen dat het niet bij die 3 dagen blijft.
Jij vind dat als de terroristen niet bevoorraad waren door het westen er minder doden waren gevallen?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
dit zijn gewoon feiten die je door kunt rekenen
waar staat dat?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:08 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Jij vind dat als de terroristen niet bevoorraad waren door het westen er minder doden waren gevallen?
Vertel.. En vergeet het recente verleden neitquote:
Newsflash, machstructuren zweren samen. Niet van je stoel vallen hoor.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:06 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik ben niet zo iemand die achter alles een conspiracy zoekt, 2e hands artikelen zijn bij mij waardeloos in inderdaad, next time better! Hoever mensen toch kunnen gaan om een terrorist te verdedigen! Bashar, Khaddafi, Saddam, allemaal hetzelfde. En allemaal krijgen ze een nekschot!
Wapenhandel, en Rusland heeft een belangrijke marinebasis in Syrië. China heeft volgens mij voornamelijk economische belangen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:06 schreef arjan1212 het volgende:
Wat is nou eigenlijk het belang van Rusland en China in de regio ?
Rusland en Iran zijn goede vrienden van elkaar. Rusland bouwt hier en daar een kerncentrale, helpt met de ontwikkeling van kernwapens, schenkt af en toe wat wapens & munitie. Ze hebben allebei een hekel aan Israel. Legerbasis hier, legerbasis daar. T lijkt mij logisch dat Rusland ingrijpt als Iran wordt aangevallen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:56 schreef Baws het volgende:
[..]
Bron? Want er zal hoe dan ook een aanval op Iran komen, binnen nu en een paar jaar.
jazeker!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:09 schreef IPA35 het volgende:
Als diezelfde partijen die nu op de oorlogstrommels zitten te rammelen gewoon hun steun aan de rebellen stoppen dan is de oorlog zo voorbij.
Is dat niet een beter alternatief?
Nee, dan moet Quatar Saoudi-Arabie enz ook stoppen met steunenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:09 schreef IPA35 het volgende:
Als diezelfde partijen die nu op de oorlogstrommels zitten te rammelen gewoon hun steun aan de rebellen stoppen dan is de oorlog zo voorbij.
Is dat niet een beter alternatief?
Dat is namelijk hoe er is 'ingegrepen', hoe anders is er ingegrepen dan wat wél heeft gezorgd dat er 'minder doden dan anders zijn gevallen'.quote:
in de huidige situatie vallen er minder onschuldige burgerdoden per dag dan tijdens de gevechten dus voor het westerse ingrijpenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vertel.. En vergeet het recente verleden neit
Ow jah. wat is er gebeurd met het plan om die basis naar Cyprus te verplaatsen?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:10 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Wapenhandel, en Rusland heeft een belangrijke marinebasis in Syrië. China heeft volgens mij voornamelijk economische belangen.
whuuuuquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dat is namelijk hoe er is 'ingegrepen', hoe anders is er ingegrepen dan wat wél heeft gezorgd dat er 'minder doden dan anders zijn gevallen'.
We hebben het hier over "tijdens". En hoe goed gaat het in Irak en Afghanistan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
in de huidige situatie vallen er minder onschuldige burgerdoden per dag dan tijdens de gevechten dus voor het westerse ingrijpen
correct?
geef nu gewoon een keer antwoord, het was een ja of nee vraagquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
We hebben het hier over "tijdens". En hoe goed gaat het in Irak en Afghanistan?
Raar, want Rusland kocht maar al te graag Israëlische militaire technologie.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:10 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Rusland en Iran zijn goede vrienden van elkaar. Rusland bouwt hier en daar een kerncentrale, helpt met de ontwikkeling van kernwapens, schenkt af en toe wat wapens & munitie. Ze hebben allebei een hekel aan Israel.
Naar mijn mening nietquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
geef nu gewoon een keer antwoord, het was een ja of nee vraag
was het correct of niet?
Een interventie door Amerika en Britten is geen oplossing, en kost veel meer levens. Na de zoveelste oorlog weer een land dadelijk dat totaal ontregeld wordt achterlaten.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik mag het hopen want dan heb ik liever dat we thuis blijven met zijn allen
in 3 dagen doe je helemaal niets
en je hebt daar bronnen voor?quote:
Maar zij handelen alleen met toestemming van de USA. De USA heeft de macht hen te laten stoppen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:10 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Nee, dan moet Quatar Saoudi-Arabie enz ook stoppen met steunen
En toch leveren ze raketschilden aan Syrië.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:13 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Raar, want Rusland kocht maar al te graag Israëlische militaire technologie.
Dat kan je doen, maar dan heb je nog GEEN gelijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De klant is koning.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:14 schreef JessedeK het volgende:
[..]
En toch leveren ze raketschilden aan Syrië.
Ah ja, die 30 onbemande vliegtuigjesquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:13 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Raar, want Rusland kocht maar al te graag Israëlische militaire technologie.
Dom dat je dit zegt, het Vrije Syrische Leger FSA wordt inderdaad ondersteunt met wapens, dat is alleen maar goed! Al Qaida wordt absoluut niet geholpen, en die worden na Assad gelijk aangepakt door de FSA en door Amerika, daar hoeven die nabestaanden van de 9 11 zich niet druk om te maken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:10 schreef Baws het volgende:
Wat vinden de slachtoffers van 9/11 er van dat hun regering nu actief Al-Qaida steunt?
ffs man, heb je nu nog niet door dat het westen een distributeur is aan de 'rebellen'(we bedoelen dus terroristen), je hele 'als het westen tegen assad zegt als jij stopt stoppen we en aan de """"rebellen"""" zegt als jullie stoppen stoppen we' gaat uberhaupt niet op.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
in de huidige situatie vallen er minder onschuldige burgerdoden per dag dan tijdens de gevechten dus voor het westerse ingrijpen
correct?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |