hear hear, wat ben je ook een oetlul, je beticht mij ervan massamoordenaars te steunen, prachtig.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:41 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ja ik weet niks en jij weet alles, gast doe eens normaal. Feit dat jij massamoordenaars steunt zegt meer over jou.
Moet je wel voorkomen dat die troep in de atmosfeer terecht komt. Khamisiyah is er dan niks bij.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet als je er verdere gifgasaanvallen mee kunt voorkomen
Of je dood gaat aan een gifgasaanval of een raketaanval...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet als je er verdere gifgasaanvallen mee kunt voorkomen
de raketaanvallen over en weer gaan gewoon door, of wij nu meedoen of nietquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Of je dood gaat aan een gifgasaanval of een raketaanval...
Ik mag het hopen, ze kunnen niet langer met zich laten sollen. Rusland zou zijn vrienden meer moeten steunen imo, net zoals de VS doet. Nu komt Rusland zwak over.quote:
welja, een prachtigen insinuatie bovenop een hele waslijst aan onbewezen insinuaties (ter bevordering van eeuwige demonisatie)quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:41 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Dan moet je Assad aanpakken want als hij hier mee wegkomt zal hij half Syrië vergassen.
Ik denk dat de man die z'n eigen volk al twee jaar aan het uitmoorden is opruimen een heel goed plan is.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er zijn 2 (of meer) kwaden Remlof, met 1tje opruimen schiet de onschuldige nurgerbevolking niet veel op..
Als we meedoen zijn het er MEER en is er dus een grotere kans dat onschuldigen stervenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
de raketaanvallen over en weer gaan gewoon door, of wij nu meedoen of niet
Ik vind het niet zo prachtig, iemand die saddam en khadaia verdedigd moet eens een doctor bezoekje verrichten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:51 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
hear hear, wat ben je ook een oetlul, je beticht mij ervan massamoordenaars te steunen, prachtig.
Nee, maar je herhaalt nu in bijna iedere post dat "de onschuldige burgerbevolking" de klos is. Dus of je nu wel of niet zal ingrijpen maakt geen barst uit. Either way they are fucked, heb jij een oplossing om dit te minimaliseren?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, en 2000 jaar geleden of veel langer was dat ook al zo.. Of denk je echt dat ze toen niet an plunderen, platbranden, verkrachten en moorden deden?
'unconfirmed reports'quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:44 schreef sonnyspek het volgende:
Nou, wie herkent hem?twitter:JeffersonObama twitterde op dinsdag 27-08-2013 om 23:43:30The BS rumors start RT @USSyrianKurd: @SyrCoalition: Unconfirmed reports of #Assad escaping to Iran. #Syria http://t.co/r3MIRF542V reageer retweet
ja maar als hierdoor die burgeroorlog een paar jaar eerder afgelopen is dan is er dus een grotere kans dat er minder onschuldigen stervenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als we meedoen zijn het er MEER en is er dus een grotere kans dat onschuldigen sterven
Ik denk dat die rebellen opruimen ook een heel goed plan is. Die zijn ook verre van fris. Niemand is er fris daar..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat de man die z'n eigen volk al twee jaar aan het uitmoorden is opruimen een heel goed plan is.
Da gooien we er toch een atoombom op?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik denk dat die rebellen opruimen ook een heel goed plan is. Die zijn ook verre van fris. Niemand is er fris daar..
Ja, NIET ingrijpen. Door wel in te grijpen hebben ze een grotere kans door iemand geraaktof vergast te worden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, maar je herhaalt nu in bijna iedere post dat "de onschuldige burgerbevolking" de klos is. Dus of je nu wel of niet zal ingrijpen maakt geen barst uit. Either way they are fucked, heb jij een oplossing om dit te minimaliseren?
Rusland heeft gezegd: een aanval op Iran is een aanval op Rusland.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:52 schreef Baws het volgende:
[..]
Ik mag het hopen, ze kunnen niet langer met zich laten sollen. Rusland zou zijn vrienden meer moeten steunen imo, net zoals de VS doet. Nu komt Rusland zwak over.
Als we daar zeker van konden zijn.. Maar zie Irak en Afghanistan..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja maar als hierdoor die burgeroorlog een paar jaar eerder afgelopen is dan is er dus een grotere kans dat er minder onschuldigen sterven
Bron? Want er zal hoe dan ook een aanval op Iran komen, binnen nu en een paar jaar.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:55 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Rusland heeft gezegd: een aanval op Iran is een aanval op Rusland.
En nu zijn ze veilig wil je zeggen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, NIET ingrijpen. Door wel in te grijpen hebben ze een grotere kans door iemand geraaktof vergast te worden.
Nee, absoluut NIET, En ik walg van die gifgasaanval. Maar we hoeven het ook niet erger te makenquote:
En dan hopen dat het snel over gaat ofzo?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, absoluut NIET, En ik walg van die gifgasaanval. Maar we hoeven het ook niet erger te maken
Inderdaad, ze zijn gewoon weer kolonistje aan het spelen: "wij bepalen wel wat goed is voor die arabieren" (lees: wat goed is voor de kolonisten)quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:57 schreef Terminator2000bc het volgende:
Wat een walgelijke politiek weer van GB, VS en Frankrijk.![]()
![]()
![]()
Ben ik even blij dat ik op een totaal ander continent zit.
Zie liever Libië. Irak en Afghanistan zijn door de Amerikanen bezet, dat is hier niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als we daar zeker van konden zijn.. Maar zie Irak en Afghanistan..
Sterker, de strijders van vandaag zijn 's avonds gewoon burgers.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:47 schreef Tem het volgende:
De tijd dat de mannen op een afgelegen veld elkaar te lijf gingen is voorbij. Er zullen altijd burgerslachtoffers zijn in een oorlog.
Nee want naast de rebellen en Assad zit niks, geen kinderen en gezinnen die enkel in veiligheid willen levenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik denk dat die rebellen opruimen ook een heel goed plan is. Die zijn ook verre van fris. Niemand is er fris daar..
Dat is onrealistisch. Maar denken dat het snel overgaat door ingrijpen ook, als ik de recente geschiedenis er op nasla.. Dus ik probeer idd maar te denken aan wat de onschuldige burgerbevolking naar mijn mening erger treft..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:58 schreef Tem het volgende:
[..]
En dan hopen dat het snel over gaat ofzo?
Ik ben ook tegen ingrijpen maar om andere redenen. Dit terzijde.
Dat is die Engelsman die in Teheran was!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:48 schreef sonnyspek het volgende:
Herkent echt niemand hem op deze foto in Iran?twitter:JeffersonObama twitterde op dinsdag 27-08-2013 om 23:43:30The BS rumors start RT @USSyrianKurd: @SyrCoalition: Unconfirmed reports of #Assad escaping to Iran. #Syria http://t.co/r3MIRF542V reageer retweet
Nee, Libië is een fraai voorbeeld.. En daar leed ook niemand onder toch?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Zie liever Libië. Irak en Afghanistan zijn door de Amerikanen bezet, dat is hier niet de bedoeling.
niet vergelijkbaar want in zowel Irak als Afghanistan was er geen sprake van een noemenswaardige oppositiequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als we daar zeker van konden zijn.. Maar zie Irak en Afghanistan..
Nee dombo. Islamitische sociopaten, gesteund door het westen, zijn burgers. Hun tegenstanders, overheidssoldaten van seculiere regimes zijn de hele dag door beroepsmilitair.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:59 schreef waht het volgende:
[..]
Sterker, de strijders van vandaag zijn 's avonds gewoon burgers.
Saudi Arabië is nog erger qua mensenrechten dan Syrië of Iran ooit is geweest, maar daar zijn we de grootste vrienden mee. Jammer dat de westerse bevolking zo gehersenspoeld is.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:59 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Nee want naast de rebellen en Assad zit niks, geen kinderen en gezinnen die enkel in veiligheid willen leven![]()
De rebellen zijn geen haar beter dan Assad's regime, maar ga nou niet vertellen dat de hele bevolking daar schuldig is aan het huidige conflict.
Je bent alleen bang voor je eigen hachje dus? Dat het anders WO3 wordt?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, absoluut NIET, En ik walg van die gifgasaanval. Maar we hoeven het ook niet erger te maken
Man, de enigen waar ik de hele tijd voor opgekomen ben zijn de onschuldige burgers.. Lees je ff in ofzo..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:59 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Nee want naast de rebellen en Assad zit niks, geen kinderen en gezinnen die enkel in veiligheid willen leven![]()
De rebellen zijn geen haar beter dan Assad's regime, maar ga nou niet vertellen dat de hele bevolking daar schuldig is aan het huidige conflict.
1: helemaal nergens verdedig ik saddam, zijn executie terzijde is die man rechtmatig van zijn troon gestoten (ookal zat er ook veel meer achter verder en was de hele reden van irak aanvallen ook een gigantische bullshitmeter tegen het plafond actie).quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:53 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo prachtig, iemand die saddam en khadaia verdedigd moet eens een doctor bezoekje verrichten.
Maar die wil je dus aan hun lot overlaten...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Man, de enigen waar ik de hele tijd voor opgekomen ben zijn de onschuldige burgers.. Lees je ff in ofzo..
Klep dicht, pacifist.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:01 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Nee dombo. Islamitische sociopaten, gesteund door het westen, zijn burgers. Hun tegenstanders, overheidssoldaten van seculiere regimes zijn de hele dag door beroepsmilitair.
Nope, niets gemerkt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:02 schreef Killaht het volgende:
Is er al bewijs naar buiten gebracht inmiddels?
Ik ben bang dat het weer een oorlog wordt op basis van valse voorwendselen uiteindelijk.
Ik snap het ook niet helemaal.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar die wil je dus aan hun lot overlaten...
Wie niet? En de burgerbevolking is de dupe..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:02 schreef Killaht het volgende:
Is er al bewijs naar buiten gebracht inmiddels?
Ik ben bang dat het weer een oorlog wordt op basis van valse voorwendselen uiteindelijk.
En jij bent nog wel mod, kun je nagaan...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal.
Dus die laat je aan hun lot over dan...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie niet? En de burgerbevolking is de dupe..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |