Nope, ik stelde een vraag die jij ontweek door over iets anders te beginnen. Daar pas ik voor.quote:
Daar kun je wellicht op doelen, maar je reageerde als volgt op mijn post over de Kosovo Crisis:quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wacht ff: Lees even mijn "discussie" met Ryan (alleen Ryan): daar doel ik op.
FF aanpassen
quote:Hij schetste toen een scenario waarbij Rusland een oorlog in Europa zeer zeker niet uitsloot en als gevolg daarvan een Wereldoorlog te verwachten was. Het was zijn felle kritiek en waarschuwing aan het adres van de NAVO.
quote:De enkele deelname van Rusland maakt iets nog niet persé een WO.
denk niet dat hij gaat vluchtenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:04 schreef waht het volgende:
De vraag is: waar kan Bashar heen vluchten? KSA staat vast niet te springen om hem op te nemen, in Iran is het leven niet echt rijk, Europa is sowieso uitgesloten.
Dat laatste was aan Ryan cq de start van de discussie met Ryan, die toen zei "wat dan?". De rest kun je teruglezen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Daar kun je wellicht op doelen, maar je reageerde als volgt op mijn post over de Kosovo Crisis:
[..]
[..]
Op dit moment wel ja, maar stel dat het toch tijd wordt om te vluchten. Het lijkt me niet zo'n wereldvreemde idioot als Kadaffi.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
denk niet dat hij gaat vluchten
zal de oorlog ook wel in een of ander poepgat op het platteland af gaan zitten wachten net als zijn grote voorbeeld Saddam
Nee, niet, Je kopte in met je angst voor WO3, later stel je dat het niet alleen aan Rusland zou liggen, maak jij een vraagje van dat ik dat wel denk, wat niet zo is, en nu weiger je mijn aanvankelijk opmerking en vraag van antwoord te voorzien. We weten weer genoeg van Whiskertje...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope, ik stelde een vraag die jij ontweek door over iets anders te beginnen. Daar pas ik voor.
Voor voer en drinken kan hij gewoon mee op pad ja.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Moet ie natuurlijk wel werken voor zijn zakgeld .......
mjah ik denk dat hij een comfortabele cel in scheveningen prefereert boven het leven als politiek vluchtelingquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:08 schreef waht het volgende:
[..]
Op dit moment wel ja, maar stel dat het toch tijd wordt om te vluchten. Het lijkt me niet zo'n wereldvreemde idioot als Kadaffi.
Ben Ali leeft prima geloof ik.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
mjah ik denk dat hij een comfortabele cel in scheveningen prefereert boven het leven als politiek vluchteling
Nee. En nu houden we er over op want het is off topic.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, niet, Je kopte in met je angst voor WO3, later stel je dat het niet alleen aan Rusland zou liggen, maak jij een vraagje van dat ik dat wel denk, wat niet zo is, en nu weiger je mijn aanvankelijk opmerking en vraag van antwoord te voorzien. We weten weer genoeg van Whiskertje....
Het is helemaal niet off topic, je bent bang voor WO3, ik zou wel willen weten waarom.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. En nu houden we er over op want het is off topic.
Mijn discussie met jou ging daar niet over, en die is wel offtopic.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is helemaal niet off topic, je bent bang voor WO3, ik zou wel willen weten waarom.
Blaffende honden bijten niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:13 schreef IPA35 het volgende:
Nasrallah gaf onlangs trouwens nog een keiharde speech.
Mooi, zijn we daar ook vanaf.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:13 schreef IPA35 het volgende:
Nasrallah gaf onlangs trouwens nog een keiharde speech.
voorlopig nog wel maar dat is geenszins gegarandeerdquote:
Die ging daar wel over.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn discussie met jou ging daar niet over, en die is wel offtopic.
In dat geval beroep ik me op de TT.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
voorlopig nog wel maar dat is geenszins gegarandeerd
denk niet dat Assad daar tegenkan, bovendien is de burgeroorlog in Syrie een stuk smeriger dan die jasmijnrevolutie in Tunesie was
als Assad in het begin van de demonstraties had gezegd 'cya' dan had hij een prima leventje uit kunnen zitten zonder over zijn schouders te moeten kijken iedere dag
Die ging daar niet over, en nu ben ik er écht klaar mee.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die ging daar wel over..
En het zal niet aan Rusland liggen, of niet alleen.
Dus vertel maar eens waarom jij denkt dat WO3 immanent is.
En toekijken hoe zijn volk wordt afgeslacht door Al Qaida zeker.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
voorlopig nog wel maar dat is geenszins gegarandeerd
denk niet dat Assad daar tegenkan, bovendien is de burgeroorlog in Syrie een stuk smeriger dan die jasmijnrevolutie in Tunesie was
als Assad in het begin van de demonstraties had gezegd 'cya' dan had hij een prima leventje uit kunnen zitten zonder over zijn schouders te moeten kijken iedere dag
Zo kennen we je weer...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die ging daar niet over, en nu ben ik er écht klaar mee.
ja want dat was er aan de handquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:17 schreef Baws het volgende:
[..]
En toekijken hoe zijn volk wordt afgeslacht door Al Qaida zeker.
Ik zat aan rusland te denken, zn vrouw en kinderen wilden toch al vluchten maar waren beschoten oid, vraag me af waar hun heen zouden, daar zal bashar ook wel heen willen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:04 schreef waht het volgende:
De vraag is: waar kan Bashar heen vluchten? KSA staat vast niet te springen om hem op te nemen, in Iran is het leven niet echt rijk, Europa is sowieso uitgesloten.
Ze hebben wel een sterke binding met Londen, alhoewel dat nu niet meer kan lijkt me.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:19 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik zat aan rusland te denken, zn vrouw en kinderen wilden toch al vluchten maar waren beschoten oid, vraag me af waar hun heen zouden, daar zal bashar ook wel heen willen.
dafuck.. wereldvreemde idioot?! let ff op je woorden aub, die man was een held voor de vrije wereld en zijn volk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:08 schreef waht het volgende:
[..]
Op dit moment wel ja, maar stel dat het toch tijd wordt om te vluchten. Het lijkt me niet zo'n wereldvreemde idioot als Kadaffi.
2 dagen scuds jagen, thuis met het weekendquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:19 schreef Nibb-it het volgende:
VS: reactie Syrië vereist, maar val Assad is niet ons doel
BUITENLAND Het Witte Huis zoekt naar juridische legitimering voor een snelle militaire reactie op het gebruik van chemische wapens tegen Syrische burgers door president Bashar al-Assad. De acties die mogelijk volgen hebben echter niet het doel om het regime van Assad ten val te brengen, zo benadrukt een woordvoerder vanavond. (NRC)
Geen enkele leider geeft zich over omdat er een klein deel van het volk protesteert. Als alle PVV stemmers (toch goed voor zeker een miljoen mensen) de straten op gaan voor het aftreden van Rutte dan blijft hij ook mooi zitten hoor.quote:
Per ongeluk gebeurt dat toch.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:19 schreef Nibb-it het volgende:
BUITENLAND Het Witte Huis zoekt naar juridische legitimering voor een snelle militaire reactie op het gebruik van chemische wapens tegen Syrische burgers door president Bashar al-Assad. De acties die mogelijk volgen hebben echter niet het doel om het regime van Assad ten val te brengen, zo benadrukt een woordvoerder vanavond. (NRC)
jaja ok dudequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:20 schreef Baws het volgende:
[..]
Geen enkele leider geeft zich over omdat er een klein deel van het volk protesteert. Als alle PVV stemmers (toch goed voor zeker een miljoen mensen) de straten op gaan voor het aftreden van Rutte dan blijft hij ook mooi zitten hoor.
Kap eens met op de man spelen, maakt je niet geloofwaardiger, zelfs niet met eenquote:
?????????quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:19 schreef Nibb-it het volgende:
BUITENLAND Het Witte Huis zoekt naar juridische legitimering voor een snelle militaire reactie op het gebruik van chemische wapens tegen Syrische burgers door president Bashar al-Assad.
Het staat nog niet eens vast dat Assad erachter zit en de westerse media begint al met de leugens.quote:
Precies, nouja ik heb het er al genoeg over gehad maar het blijft hoog irritant om steeds die basisloze insinuatie als feit neergeschreven te lezen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:22 schreef Baws het volgende:
[..]
Het staat nog niet eens vast dat Assad erachter zit en de westerse media begint al met de leugens.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:21 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Wie weet kopt hij per ongeluk een Tomahawk.
Aah daar ken ik er nog wel 1 van.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kap eens met op de man spelen, maakt je niet geloofwaardiger, zelfs niet met eenerbij
zou wel wat problemen oplossen als hij echt ergens in een rattenhol zit te schuilen en er gewoon per ongeluk een afzwaaier van 2000 pond op terecht komtquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:21 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Assad zit op een Russische boot met zijn familie dus dat lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:21 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
En dan?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
zou wel wat problemen oplossen als hij echt ergens in een rattenhol zit te schuilen en er gewoon per ongeluk een afzwaaier van 2000 pond op terecht komt
niemand die het merkt
Ik speel helemaal niet op de man, je zou zelfs kunnen beargumenteren dat jij nu op de man speelt. Echt dan....quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kap eens met op de man spelen, maakt je niet geloofwaardiger, zelfs niet met eenerbij
zijn we er vanaf en kan het leger zeggenquote:
Het is zeer onlogisch als Assad er achter zou zitten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:22 schreef Baws het volgende:
[..]
Het staat nog niet eens vast dat Assad erachter zit en de westerse media begint al met de leugens.
Israël wil af van Hezbollah, dat er wat Arabieren doodgaan daar malen zij niet om. Maar Assad heeft dit al lang doorzien en zal passende maatregelen nemen, Israël zal hier zeker niet ongestraft mee wegkomen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:23 schreef LXIV het volgende:
Wat heeft het voor zin om een paar dagen te bombarderen?
Dan gaan er sowieso mensen dood, maar er verandert niks aan de situatie. Uiteindelijk wordt de oorlog er een paar weken door verlengd (omdat de partijen wat meer gelijk getrokken worden).
Behalve. Behalve als zich tijdens die korte oorlog iets voordoet waardoor het verlengd gaat worden, etc etc. Van het een komt tenslotte het ander!
het doel van oorlog is vredequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Laten we het eens over iets anders hebben dan "vlucht Assad?".
Wat voor goeds kan ingrijpen de onschuldige burgerbevolking brengen?
Meer oorlog, meer schieten, raketten, tanks whatever levert toch juist meer gevaar voor ze op? Of denk jij er anders over?
Laat Hague zijn keiharde bewijs eerst maar eens presenteren.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is zeer onlogisch als Assad er achter zou zitten.
1) Hij zou er zijn eigen graf mee graven
2) Hij had die wapens niet nodig om te winnen
3) De 'rebellen' zijn al aangetroffen met dat soort chemische wapens
Maar ik denk niet dat die rationele argumenten nog relevant zijn van nu af aan.
Het maakt helemaal niet uit wie er achter zit. Dood zijn ze, en het gaat niet beter voor ze worden als er wel ingegrepen wordt, alleen erger..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar wat er nu gebeurt is, is meer dan voorspelbaar geweest.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als Assad valt is de kans toch behoorlijk reëel dat de Alawitische minderheid waartoe hij behoord serieus het onderspit zullen mogen delven ja ...quote:
Het is toch wel een omweg om via het vernietigen van een heel land zo'n splintergroepje als Hezbollah op te ruimen. Met matige kans op succesquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:25 schreef Baws het volgende:
[..]
Israël wil af van Hezbollah, dat er wat Arabieren doodgaan daar malen zij niet om. Maar Assad heeft dit al lang doorzien en zal passende maatregelen nemen, Israël zal hier zeker niet ongestraft mee wegkomen.
Denk je echt dat die verkort kan worden? Zo ja: tegen welke prijs aan burgerslachtoffers? Hebben ze er dan wat aan?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
het doel van oorlog is vrede
als je er de oorlog die al gaande is mee kunt verkorten dan is dat voor de burgerbevolking beter
Assad verzwakken zodat ie gaat onderhandelen over vrede, aldus een Syrische mevr en meneer karskens op nederland 1quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Laten we het eens over iets anders hebben dan "vlucht Assad?".
Wat voor goeds kan ingrijpen de onschuldige burgerbevolking brengen?
Meer oorlog, meer schieten, raketten, tanks whatever levert toch juist meer gevaar voor ze op? Of denk jij er anders over?
Ach, ze hadden hem ook nog verantwoordelijk kunnen houden voor 9/11, dat had het volk ook nog wel gepikt. Alleen al de reacties van de Britten en Fransen zeggen genoeg. Die staan al maanden te springen om in te grijpen, waarom is mij een raadsel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Bron?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:27 schreef YazooW het volgende:
Veel geruchten dat hij naar Iran zou zijn gevlucht
Nee hoor, het doel van oorlog is annexatie van infrastructuren, achteraf natuurlijk, moet immers opgebouwd worden derpaderp.quote:
Haha, jij snapt het.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:29 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Het is dan ook een urgente kwestie.
Naar mijn mening gaan de onschuldigen dan alleen maar meer lijden. Niet doen dus.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:28 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Assad verzwakken zodat ie gaat onderhandelen over vrede, aldus een Syrische mevr en meneer karskens op nederland 1
Lekker kortzichtig.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:26 schreef De_Ilias het volgende:
Who cares of hij die gasaanvallen heeft gedaan of niet, die gast moet gewoon weg! Het is een massamoordenaar die geen haar beter is dan saddam en khadafi!
Ik kom er niet op...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:29 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ja zei het al net.Waarschijnlijk door die fans van Assad.
als je het goed doet wel jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Denk je echt dat die verkort kan worden? Zo ja: tegen welke prijs aan burgerslachtoffers? Hebben ze er dan wat aan?
Gast krijg jij toch een candelabra op je bolle hoofd ffs, je weet helemaal niks over ghadaffi om hem met saddam te vergelijken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:26 schreef De_Ilias het volgende:
Who cares of hij die gasaanvallen heeft gedaan of niet, die gast moet gewoon weg! Het is een massamoordenaar die geen haar beter is dan saddam en khadafi!
twitter:Nervana_1 twitterde op dinsdag 27-08-2013 om 23:30:05Wow.......RT @michaeldweiss #Iran TV says Assad's plane landed in Tehran this evening: http://t.co/QJXQSM8hIW … reageer retweet
Dus jij denkt dat er een gas/ olie pijp moet komen van Quatar naar Turkije via Saoudi-Arabie en Syrie .. om aan Europa te gaan leveren i.p.v aan china ?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:30 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee hoor, het doel van oorlog is annexatie van infrastructuren, achteraf natuurlijk, moet immers opgebouwd worden derpaderp.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:26 schreef De_Ilias het volgende:
En dan gaan Al Qaida en de IDF elkaar halverwege Libanon ontmoeten en in de armen springen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:30 schreef Aloulou het volgende:
Goed nieuws, Assad paar tikken geven. Werd tijd. Als ie helemaal zelfmoord wil plegen moet ie inderdaad Israel aanvallen. Als Assad verdreven is is het tijd om Zuid Libanon te ontdoen van Hizbulah! Mooie taak voor het IDF, maar daar zijn al maatregelen voor genomen
Ja, gifgas is een afschuwelijk oorlogsmisdrijf. Ik vrees alleen dat er nog meer van die aanvallen (door wie het ook was) gaan komen als het (verder) escaleert.. En laten we wel wezen: welke (burger)oorlog is in zo korte termijn in de kiem gesmoord door ingrijpen dat de onschuldige burgerbevolking er baat bij had?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je het goed doet wel ja
een situatie waarin gifgas strooien in verstedelijkte gebieden is iig een worstcase scenario voor de burgerbevolking ... heel veel slechter kan het er niet op worden tenzij je steden gaat nuken
ik denk dat we af moeten van olie/gas en duurzame autonome technologiën massaler gaan inzetten zoals zonnepanelen, en voor mensen die dan zoiets hebben van 'ja maar snachts hebben we geen zon, nee klopt, snachts moet je slapen, groetjes bg'. En wat de winter betreft heb je de open haard + hout.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:32 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat er een gas/ olie pijp moet komen van Quatar naar Turkije via Saoudi-Arabie en Syrie .. om aan Europa te gaan leveren i.p.v aan china ?
Mensen op Twitter die zeggen dat op de Iraanse tv werd gezegd dat Assad in Tehran is geland. Met hem zouden familieleden zijn mee gekomen. Zijn natuurlijk slechts geruchten.quote:
Genoeg om de Russische tanks te stoppen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:14 schreef LXIV het volgende:
Hoeveel kernwapens zijn er trouwens nog over? Volgens mij is een groot deel vernietigd de afgelopen jaren. En die heb je niet zomaar opnieuw gebouwd.
als je nu geen signaal afgeeft komen die nieuwe gifgasaanvallen er sowieso want de andere zijde (wie dan ook) zal willen retalierenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, gifgas is een afschuwelijk oorlogsmisdrijf. Ik vrees alleen dat er nog meer van die aanvallen (door wie het ook was) gaan komen als het (verder) escaleert.. En laten we wel wezen: welke (burger)oorlog is in zo korte termijn in de kiem gesmoord door ingrijpen dat de onschuldige burgerbevolking er baat bij had?
bla bla... wat is de reden van de oorlog ?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:34 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik denk dat we af moeten van olie/gas en duurzame autonome technologiën massaler gaan inzetten zoals zonnepanelen, en voor mensen die dan zoiets hebben van 'ja maar snachts hebben we geen zon, nee klopt, snachts moet je slapen, groetjes bg'. En wat de winter betreft heb je de open haard + hout.
http://www.alnahar-news.com/index.php?news=2110quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:34 schreef YazooW het volgende:
[..]
Mensen op Twitter die zeggen dat op de Iraanse tv werd gezegd dat Assad in Tehran is geland. Met hem zouden familieleden zijn mee gekomen. Zijn natuurlijk slechts geruchten.
SAF vooral:quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
2 dagen scuds jagen, thuis met het weekend
zinloos dus
Dat signaal is vele malen erger dan de kwaal. Althans de gevolgen daarvan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je nu geen signaal afgeeft komen die nieuwe gifgasaanvallen er sowieso want de andere zijde (wie dan ook) zal willen retalieren
daarna gaan ze over op sterkere middeltjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |