jij snapt er niet zo goed de ballen van dudequote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:20 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik begrijp de wereld wel verder maar ik vind de wereld over het algemeen te dom om me er bezig mee te houden.
Ben jij nu te slim, of hij, of jullie allebei??quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:20 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik begrijp de wereld wel verder maar ik vind de wereld over het algemeen te dom om me er bezig mee te houden.
LOLquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij snapt er niet zo goed de ballen van dude
Ook bingo.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:20 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
In ons tijdperk, met zoveel informatiebronnen tot onze beschikking, zijn er nu nog mensen die zich volledig laten hersenspoelen door overheden.
En dan zijn er nog mensen die zich afvragen hoe het Hitler gelukt was om Duitsland volledig achter zich te krijgen.
Je houdt het maar bij je zwembroek?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:20 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
We zijn het wel eens knul, maar om andere redenenquote:
Ik snap van de dingen die ik voor mn neus kreeg heel veel gezien ik ook geschiedenis in mijn fractale brein heb opgeslagen. Maar me helemaal verdiepen zou me teveel aspirines gaan kosten. Dus meestal kijk ik eens een toespraak aan en weet dan aan de hand van simpelweg ervaring in het verleden of ze liegen of niet en daarna weet je ook vanzelf welke verhalen wel waar zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij snapt er niet zo goed de ballen van dude
Tot dat een van die moslimextremisten uit Afghanistan of Syrie een aanslag in Nederland pleegt. Eens even kijken of die oorlogsliefhebbers op het forum de westerse steun aan de jihadisten nog toe zullen juichen. Assad en de Noordelijke Alliantie in Afghanistan houden en hielden die jihadisten tenminste tegen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:19 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
En over 5 jaar gooien ze weer ergens een raam in van een amerikaans ambassade en komen de amerikaanse helikopters/drones/zeppelins/dolfijnenmetlasersophunrug weer een heel land ondersteboven knallen.
nieteens zo vergezocht, gezien er nederlandse 'strijders' heen zijn gegaan, die komen mischien ook weer terug. (hopelijk niet natuurlijk) (vergeet niet trouwens dat die 'tegen assad vechten)quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:26 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Tot dat een van die moslimextremisten uit Afghanistan of Syrie een aanslag in Nederland pleegt. Eens even kijken of die oorlogsliefhebbers op het forum de westerse steun aan de jihadisten nog toe zullen juichen. Assad en de Noordelijke Alliantie in Afghanistan houden en hielden die jihadisten tenminste tegen.
Hoort erbij hè, actie-reactie.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:26 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Tot dat een van die moslimextremisten uit Afghanistan of Syrie een aanslag in Nederland pleegt. Eens even kijken of die oorlogsliefhebbers op het forum de westerse steun aan de jihadisten nog toe zullen juichen. Assad en de Noordelijke Alliantie in Afghanistan houden en hielden die jihadisten tenminste tegen.
LOL.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:20 schreef Ketchupcurry het volgende:
[..]
http://www.whois.com/whois/nytimes.com
Inderdaad, de westerse burgers die nu bommen op Arabische landen wensen moeten niet janken imo als er wat treinen hier opgeblazen worden.quote:
Ik heb liever dat die jihadisten in toom worden gehouden. Assad speelt daarin (hetzij gevraagd, hetzij ongevraagd) een belangrijke rol in.quote:
WHUT?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:31 schreef Baws het volgende:
[..]
Inderdaad, de westerse burgers die nu bommen op Arabische landen wensen moeten niet janken imo als er wat treinen hier opgeblazen worden.
Ik zal niet janken, wel pleiten voor wraak.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:31 schreef Baws het volgende:
[..]
Inderdaad, de westerse burgers die nu bommen op Arabische landen wensen moeten niet janken imo als er wat treinen hier opgeblazen worden.
Dus we gaan elkaar lekker allemaal opblazen, gezellig.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:32 schreef waht het volgende:
[..]
Ik zal niet janken, wel pleiten voor wraak.
Heb je zeker gelijk in, Syrië is momenteel een magneet voor jihadisten. Tot grote vreugde van Rusland.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:32 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik heb liever dat die jihadisten in toom worden gehouden. Assad speelt daarin (hetzij gevraagd, hetzij ongevraagd) een belangrijke rol in.
Ze zullen dus wel gaan janken. Met als gevolg dat er weer een moslimland zal worden gebomardeerd, wat als gevolg heeft dat er meer moslimstrijders anti-westers worden. En zo is het kringetje rond. De oplossing is zo min mogelijk met hun zaken bemoeien en louter je ecobomische belangen laten prevaleren.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:31 schreef Baws het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |